Työtön! Käytäthän aamupäivän työnhakuun!
Kommentit (26)
Katson heti yöllä ja aamulla lähti taas uusi hakemus. Yleensäkin on jo tutut otettu eivätkä ota uusia.
Miksen voi olla ilta tai yövuorolainen kunhan haen?
Ei tartte enää tässä kuussa hakea.
Vierailija kirjoitti:
No älä kato vaan tee niitä töitäs! Minä lähden kohta metsään keräämään puolukoita, ei tässä jouda töitä etsimään kun vasta joskus lokakuun lopulla. Aattelin kyllä horrostaa talven yli kevääseen ja mennä sitten taas töihin.
Samoin. Metsät täynmä ilmaista ruokaa kesäkuun lopulta lokakuun loppuun.
Myös mustikkaa kerään niin kauan kun ensimmäiset yöpakkaset tulee. Mustikat jopa parempia syyskuussa kuin heinäkuussa. Suurempia. Lisäksi metsässä ei syksyllä itikoita ja paarmoja, kuten kesällä.
Ei mun tarvitse töitä hakea, olen ulkoistanut sen prosessin vuokrafirmalle. Se etsii mulle töitä ja ilmoittaa sitten kun jotain on.
Olen onnellinen työtön, ei kiinnosta työnhaku. Ei huvita veepää asiakkaat ja pomot, ei paska palkka, ei mikään. Olen ja nautin olostani, voin tehdä mitä haluan mihin aikaan haluan, kellonajalla ei mitään merkitystä. Rahaa on toki vähemmän mutta olen aina elänyt "köyhästi". Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä kato vaan tee niitä töitäs! Minä lähden kohta metsään keräämään puolukoita, ei tässä jouda töitä etsimään kun vasta joskus lokakuun lopulla. Aattelin kyllä horrostaa talven yli kevääseen ja mennä sitten taas töihin.
Myös mustikkaa kerään niin kauan kun ensimmäiset yöpakkaset tulee. Mustikat jopa parempia syyskuussa kuin heinäkuussa. Suurempia. Lisäksi metsässä ei syksyllä itikoita ja paarmoja, kuten kesällä.
Ruokaa? Ei puolukalla pärjää pitkään, pitää olla pyssykkä jolla saalistaa villisikoja ja karjuja
Katso sitten toiseen suuntaan. Vaikka niihin töihisi. Miksi klo 10 kirjoittelet viihdepalstalla.
Jo spämmäsin 23 avointa työhakemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvikärpäset kiusaa nyt syksyllä, mutta niiltä on helpohko suojautua.
Mustikat alkaa olemaan jo niin harvassa etten jaksa vaivautua eikä niille ole enää edes tilausta. Sieniä on nyt hyvin metsissä. Ite en niitä syö, mutta naapuruston vanhukset tykkää ja ostavat koko saaliini hyvään hintaan.
Soitan aina aamukolmelta isoimpien yritysten hallitusten jäsenet läpi, josko vaikka olisi piilotyöpaikkoja.
Ei tarvitse. Pilvikaupoilla tienattu jo kolmisen tonnia tässä kuussa.
Ylelliselle työttömän arvolleni ei sovi lukea kehitysvammaisen apn mölinää Hyi helvetti ja äkkiä pois ketjusta
Ap on itse työtön ja häpeää sitä hirveästi.
Eipä oikein ollu mitään haettavaa, en voi ruveta johtajaksi tai päälliköksi, enkä oo lääkäri enkä sairaanhoitajakaa 😄
Ilmoittakaa tän apinan viestit asiattomiksi, niin poistuvat nopeammin.