Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Käytäthän aamupäivän työnhakuun!

Vierailija
22.09.2026 |

Me työsssäköyvöt emme laiskotteluasi katso

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä kato vaan tee niitä töitäs! Minä lähden kohta metsään keräämään puolukoita, ei tässä jouda töitä etsimään kun vasta joskus lokakuun lopulla. Aattelin kyllä horrostaa talven yli kevääseen ja mennä sitten taas töihin.

Vierailija
2/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson heti yöllä ja aamulla lähti taas uusi hakemus. Yleensäkin on jo tutut otettu eivätkä ota uusia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voi olla ilta tai yövuorolainen kunhan haen?

Vierailija
4/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä.

Vierailija
5/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte enää tässä kuussa hakea. 

Vierailija
6/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä kato vaan tee niitä töitäs! Minä lähden kohta metsään keräämään puolukoita, ei tässä jouda töitä etsimään kun vasta joskus lokakuun lopulla. Aattelin kyllä horrostaa talven yli kevääseen ja mennä sitten taas töihin.

Samoin. Metsät täynmä ilmaista ruokaa kesäkuun lopulta lokakuun loppuun.

Myös mustikkaa kerään niin kauan kun ensimmäiset yöpakkaset tulee. Mustikat jopa parempia syyskuussa kuin heinäkuussa. Suurempia. Lisäksi metsässä ei syksyllä itikoita ja paarmoja, kuten kesällä.

Vierailija
7/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väsynyttä jo.  

Vierailija
8/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse töitä hakea, olen ulkoistanut sen prosessin vuokrafirmalle. Se etsii mulle töitä ja ilmoittaa sitten kun jotain on. 

Vierailija
9/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen työtön, ei kiinnosta työnhaku. Ei huvita veepää asiakkaat ja pomot, ei paska palkka, ei mikään. Olen ja nautin olostani, voin tehdä mitä haluan mihin aikaan haluan, kellonajalla ei mitään merkitystä. Rahaa on toki vähemmän mutta olen aina elänyt "köyhästi". Suosittelen.

Vierailija
10/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mustikkaa kerään niin kauan kun ensimmäiset yöpakkaset tulee. Mustikat jopa parempia syyskuussa kuin heinäkuussa. Suurempia. Lisäksi metsässä ei syksyllä itikoita ja paarmoja, kuten kesällä.

Ruokaa? Ei puolukalla pärjää pitkään, pitää olla pyssykkä jolla saalistaa villisikoja ja karjuja

Vierailija
11/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitten toiseen suuntaan. Vaikka niihin töihisi. Miksi klo 10 kirjoittelet viihdepalstalla.

Vierailija
12/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo spämmäsin 23 avointa työhakemusta.

Vierailija
13/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvikärpäset kiusaa nyt syksyllä, mutta niiltä on helpohko suojautua. 

Mustikat alkaa olemaan jo niin harvassa etten jaksa vaivautua eikä niille ole enää edes tilausta. Sieniä on nyt hyvin metsissä. Ite en niitä syö, mutta naapuruston vanhukset tykkää ja ostavat koko saaliini hyvään hintaan.

Vierailija
14/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan aina aamukolmelta isoimpien yritysten hallitusten jäsenet läpi, josko vaikka olisi piilotyöpaikkoja.

Vierailija
15/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Pilvikaupoilla tienattu jo kolmisen tonnia tässä kuussa. 

Vierailija
16/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelliselle työttömän arvolleni ei sovi lukea kehitysvammaisen apn mölinää Hyi helvetti ja äkkiä pois ketjusta 

Vierailija
17/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse työtön ja häpeää sitä hirveästi.

18/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein ollu mitään haettavaa, en voi ruveta johtajaksi tai päälliköksi, enkä oo lääkäri enkä sairaanhoitajakaa 😄

Vierailija
19/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa tän apinan viestit asiattomiksi, niin poistuvat nopeammin.

Vierailija
20/26 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, keskity niihin "töihisi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän