Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää

Kommentit (2395)

Vierailija
1161/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän teitäkin akkoja vaivaa kun jaksatte lauantai-iltanakin keskustella jostain Saara Aallosta :D nolifet. 75 sivua, ei voi olla totta. Esimerkiksi Teuvo Lomanin 13 v pojan hyväksikäytöstä ei ole minkäänlaista keskustelua täällä. Olette tyhjäpäitä.

Mutta kun Saara valehtelee. Maailma pysähtyy, kun Saara valehtelee. Siinä on pienet hyväksikäytöt kanank*kkaa, kun Saara valehtelee. 

Huhujen mukaan palstahullu on ainoa oikea ihminen, joka tämän on havainnut, joten kuunnellaan nöyrinä tämän yli-ihmisen kertomuksia.

Heh. Idolisi on siis suuren yleisön mielestä vastenmielisempi kuin pedofiili. Revi siitä.

Vaikea tehdä eroa kumpi on vastenmielisempi, itse Saara Aalto vai hänen fanit. Mielestäni siinä on jotakin enemmän vinksallaan jos diggaa tuollaisesta ötökästä joka ei tee muuta kuin valehtelee koko ajan.

Vierailija
1162/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pakkomielteisin ketju, mitä olen koskaan vauvalla lukenut. Ei oo tervettä ja normaalia meuhkata noin paljon laulajasta. 

Kiitos asiantuntevasta kommentista. Olemme varmoja että olet kvalifioitunut määrittelemään mikä on tervettä ja normaalia ja mikä ei. Kiitos, että pidät meistä huolta. Mutta nyt anna meidän jatkaa patologisesta valehtelijasta keskustelua.

Loistavan napakkaa kommenttia! Oliko tämä muuten se sama ketju jota mielipuoli saarafani yritti eilen saada poistettua spämmillä? Ei onnistunut. Ei muuten onnistunu Saara Aaltokaan breikkaamaan millään musamarkkinoilla. Sellaiset on fanit kuin idolikin, tässä tapauksessa epäonnistujia molemmat.

Mä olen kirjoittanut tänne tasan kaksi kommenttia, joissa kummassakaan en fanita Saaraa (kuten en muutenkaan), vaan ihmettelen - edelleen - miten Saaran (lapselliset) jutut voi käydä teillä noin tunteisiin, että tuntuu ettei elämässä ole muuta sisältöä eikä tekemistä kuin Saaran dissaus. Eikö toi liioittelu ja huono managerointi ole Saaran oma häpeä? Mitä tää läyhkääminen täällä hyödyttää?

Mari Pudas voi varmaan mielellään kirjoittaa oman Näkökulmansa asiaan.

Nettoarvo taitaa olla liian vaikea sana.

Varmaan koska Saara Aalto möhläsi sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pakkomielteisin ketju, mitä olen koskaan vauvalla lukenut. Ei oo tervettä ja normaalia meuhkata noin paljon laulajasta. 

Kiitos asiantuntevasta kommentista. Olemme varmoja että olet kvalifioitunut määrittelemään mikä on tervettä ja normaalia ja mikä ei. Kiitos, että pidät meistä huolta. Mutta nyt anna meidän jatkaa patologisesta valehtelijasta keskustelua.

Loistavan napakkaa kommenttia! Oliko tämä muuten se sama ketju jota mielipuoli saarafani yritti eilen saada poistettua spämmillä? Ei onnistunut. Ei muuten onnistunu Saara Aaltokaan breikkaamaan millään musamarkkinoilla. Sellaiset on fanit kuin idolikin, tässä tapauksessa epäonnistujia molemmat.

Mä olen kirjoittanut tänne tasan kaksi kommenttia, joissa kummassakaan en fanita Saaraa (kuten en muutenkaan), vaan ihmettelen - edelleen - miten Saaran (lapselliset) jutut voi käydä teillä noin tunteisiin, että tuntuu ettei elämässä ole muuta sisältöä eikä tekemistä kuin Saaran dissaus. Eikö toi liioittelu ja huono managerointi ole Saaran oma häpeä? Mitä tää läyhkääminen täällä hyödyttää?

Tuntemuksesi ei perustu mihinkään ja on ainakin useamman kohdalla väärä. Meillä on erittäin runsaasti sisältöä elämässä, joista yksi keskeinen elementti on valheita suoltavien narsistien paljastaminen, heidän ongelmistaan keskusteleminen ja mm. Forbes-lehden tukeminen valeuutisten vastaisessa taistelussa.

Joo, ei sinulla mitään muuta elämää ole. Älä viitsi valehdella. 

Ja Forbes-lehti varmaan tarvitseekin ihan saletisti tukea joltakin suomalaiselta mielenterveyspotilaalta. Mitä luulet:D

Kuka sai Forbesin poistamaan valheellisen blogin? Me mielenterveysongelmaiset. Siksi me kiitämme Forbesia. Olit itsekin määkimässä täällä kun tajusit mitä oli tapahtunut. Kollegasi määki somessa tönkköenglannilla Forbesille, että eikö juttua voisi palauttaa jos sen virheet korjataan. 😁😁😁 Puliakat yrittää breikata maailmalle ja samoin puliakat fanittaa toista puliakkaa. Millainen lääkitys on ihmisellä joka fanittaa kymmeniä vuosia epäonnistunutta ”artistia”?! Mitä fanitettavaa jatkuvassa floppaamisessa ja valehtelussa on? 😁😁😁

Vierailija
1164/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää hiiva juttu on?

Vierailija
1165/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemuksesi ei perustu mihinkään ja on ainakin useamman kohdalla väärä. Meillä on erittäin runsaasti sisältöä elämässä, joista yksi keskeinen elementti on valheita suoltavien narsistien paljastaminen, heidän ongelmistaan keskusteleminen ja mm. Forbes-lehden tukeminen valeuutisten vastaisessa taistelussa.

Joo, ei sinulla mitään muuta elämää ole. Älä viitsi valehdella. 

Ja Forbes-lehti varmaan tarvitseekin ihan saletisti tukea joltakin suomalaiselta mielenterveyspotilaalta. Mitä luulet:D

Kuka sai Forbesin poistamaan valheellisen blogin? Me mielenterveysongelmaiset. Siksi me kiitämme Forbesia. Olit itsekin määkimässä täällä kun tajusit mitä oli tapahtunut. Kollegasi määki somessa tönkköenglannilla Forbesille, että eikö juttua voisi palauttaa jos sen virheet korjataan. 😁😁😁 Puliakat yrittää breikata maailmalle ja samoin puliakat fanittaa toista puliakkaa. Millainen lääkitys on ihmisellä joka fanittaa kymmeniä vuosia epäonnistunutta ”artistia”?! Mitä fanitettavaa jatkuvassa floppaamisessa ja valehtelussa on? 😁😁😁

Kaikille löytyy faneja, myös patologiselle valehtelijalle jonka levymyynti on nolla. Fanithan jankutti sen floppilevyn tultua ulos että siellä on monta ”korvamatoa”. Kumma kun ne madot olivat vain kourallisen faneja kuultavissa?! Yleensä tuollaiset korvamadot on universaaleja, mihin perustuu kansainvälinen levyjen myynti ja se että samat hitit on hittejä ympäri maailman. Valehteliko fanit korvamadoistakin vai onko heillä niin oudot mieltymykset etteivät ne vastaa homo sapiens heimon enemmistöä?

Vierailija
1166/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tajuta kulttuurieroja. Suomessa vähätellään omaa osaamista kun taas muualla länsimaissa väitetään että osataan hyvin jotain vaikka osattais vain alkeet tai ei mitään. Esim Briteissä ja jenkeissä ero Suomeen on se että jos kysytään osaatko, sanotaan että osaan, ja jos et oikeasti osaa, sitten opettelet. Ihmiset kertoo valkoisia valheita viihdebisneksessä koko ajan ja se on ihan normaalia. Maailmalla asioihin suhtaudutaan rennommin kuin Suomessa, ei tongita joka lausetta suurennuslasilla onko joku asia varmasti totta vai ei.

Esim. monet lehdet kirjoittaa täysiä valeita staroista mutta suurin osa tietää että ne on valeita eikä siitä sen enempää. Vain Suomessa tällaisesta tulee iso haloo, hauska lukea näistä kulttuurieroista. Toisaalta ihanaa, että löytyy vielä maa kuin Suomi, missä vaaditaan täyttä rehellisyyttä. Arvostan kyllä sitä.

Itse olen puolueeton, asia ei minua sen enempää kiinnosta mutta kiinnostaa nämä erot kulttuurisissa suhtautumisissa, kun tunnen molemmat kulttuurit. Kasvanut Suomessa mutta asun Los Angelesissa.

Forbes on yhdysvaltalainen yritys.

Se poisti Saara Aallon sepustelman, koska sen mielestä sepustelma sisälsi totuudenvastaista materiaalia.

Luulisi siis yhdysvaltalaisen yrityksen toimivan amerikkalaisilla säännöillä.

Ei hyväksynyt valehtelua.

Kyllä ja lisäksi toinen syy oli se, että kyseisen valheellisen sepustuksen julkaissut henkilö ei ollut kertonut Forbesin toimitukselle sitä, että hänellä on intressiristiriita sen suhteen, että hän on ja oman LinkedIn profiilinsa mukaan työskentelee edelleen sepustuksen kohteen lukuun. Forbes toisin sanoen tulkitsi, että heidän sivuilleen julkaisuoikeudet saanut henkilö pyrkii tavoittelemaan itselleen ja läheisilleen hyötyä, käyttämällä törkeällä tavalla hyväksi julkaisuoikeutta Forbesin sivuilla.

Oletko Forbesin toimittaja vai miksi puolustat heitä joka käänteessä? Ja miksi käytät lapsellista, uhmaikäistä tekstiä, jossa solvaat Saaraa jatkuvasti? Eikö äiti pitänyt sinua sylissä lapsena? Kyllä sinä olet ihan hyvä ihminen varmasti, kun vain rupeat kirjoittamaan vähän kunnioittavammin muista ihmisistä.

Vierailija
1167/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää hiiva juttu on?

JLo mussutti veitolassa aamupalaa ja yhtäkkiä määkäisi hänellä olleen Suomen kovin hiiva joka parani rekkamiehen tekemällä viherpirtelöllä. Oikeasti mitään hiivaa ei ollut vaan se oli selitys Teemulle jolta evättiin pääsy pesään vuosien ajan.

Vierailija
1168/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän teitäkin akkoja vaivaa kun jaksatte lauantai-iltanakin keskustella jostain Saara Aallosta :D nolifet. 75 sivua, ei voi olla totta. Esimerkiksi Teuvo Lomanin 13 v pojan hyväksikäytöstä ei ole minkäänlaista keskustelua täällä. Olette tyhjäpäitä.

Mutta kun Saara valehtelee. Maailma pysähtyy, kun Saara valehtelee. Siinä on pienet hyväksikäytöt kanank*kkaa, kun Saara valehtelee. 

Huhujen mukaan palstahullu on ainoa oikea ihminen, joka tämän on havainnut, joten kuunnellaan nöyrinä tämän yli-ihmisen kertomuksia.

Keskustelut Teuvo Lomanista on poistettu. Saaran valehtelemisen on huomanut useampi kuin yksi ihminen. Ei siinä todellakaan tarvitse yli-ihminen olla, kuunnellaan vaan kun neiti avaa suunsa. ohis

Vierailija
1169/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapselliset ja suuruudenhullut jutut, kuvailee itseään kuin joku Aurinkokuningas. Se Forbesin teksti oli kaamea pläjäys, mihin oli kansalaisvelvollisuus puuttua. Miksi yli kolmekymppinen kelaa aina ja aina vaan alakouluaikaisia juttuja. Miksei se mene terapiaan niitä puimaan, että yli pääsisi ja olisi joskus jotakin ihan uutta sanottavaa. Paitsi mieluiten sulkisi ison suunsa.

Niin, terapia olisi tarpeen itse kullekin, eikö totta.

Vierailija
1170/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän sykkii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tajuta kulttuurieroja. Suomessa vähätellään omaa osaamista kun taas muualla länsimaissa väitetään että osataan hyvin jotain vaikka osattais vain alkeet tai ei mitään. Esim Briteissä ja jenkeissä ero Suomeen on se että jos kysytään osaatko, sanotaan että osaan, ja jos et oikeasti osaa, sitten opettelet. Ihmiset kertoo valkoisia valheita viihdebisneksessä koko ajan ja se on ihan normaalia. Maailmalla asioihin suhtaudutaan rennommin kuin Suomessa, ei tongita joka lausetta suurennuslasilla onko joku asia varmasti totta vai ei.

Esim. monet lehdet kirjoittaa täysiä valeita staroista mutta suurin osa tietää että ne on valeita eikä siitä sen enempää. Vain Suomessa tällaisesta tulee iso haloo, hauska lukea näistä kulttuurieroista. Toisaalta ihanaa, että löytyy vielä maa kuin Suomi, missä vaaditaan täyttä rehellisyyttä. Arvostan kyllä sitä.

Itse olen puolueeton, asia ei minua sen enempää kiinnosta mutta kiinnostaa nämä erot kulttuurisissa suhtautumisissa, kun tunnen molemmat kulttuurit. Kasvanut Suomessa mutta asun Los Angelesissa.

Forbes on yhdysvaltalainen yritys.

Se poisti Saara Aallon sepustelman, koska sen mielestä sepustelma sisälsi totuudenvastaista materiaalia.

Luulisi siis yhdysvaltalaisen yrityksen toimivan amerikkalaisilla säännöillä.

Ei hyväksynyt valehtelua.

Kyllä ja lisäksi toinen syy oli se, että kyseisen valheellisen sepustuksen julkaissut henkilö ei ollut kertonut Forbesin toimitukselle sitä, että hänellä on intressiristiriita sen suhteen, että hän on ja oman LinkedIn profiilinsa mukaan työskentelee edelleen sepustuksen kohteen lukuun. Forbes toisin sanoen tulkitsi, että heidän sivuilleen julkaisuoikeudet saanut henkilö pyrkii tavoittelemaan itselleen ja läheisilleen hyötyä, käyttämällä törkeällä tavalla hyväksi julkaisuoikeutta Forbesin sivuilla.

Oletko Forbesin toimittaja vai miksi puolustat heitä joka käänteessä? Ja miksi käytät lapsellista, uhmaikäistä tekstiä, jossa solvaat Saaraa jatkuvasti? Eikö äiti pitänyt sinua sylissä lapsena? Kyllä sinä olet ihan hyvä ihminen varmasti, kun vain rupeat kirjoittamaan vähän kunnioittavammin muista ihmisistä.

Äitini kertoi minun olevan ihmelapsi.

Vierailija
1171/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosi että Teemu oli puutteessa monta vuotta kun yksi selitti hiivaa?

Vierailija
1172/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas, koska Saara valehtelee. Soittakaa poliisit!

Vierailija
1173/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei kirjoittele täällä noin ala-arvoisesti. Mitä kiusaaja olet itse saanut aikaan elämässäsi?

Vierailija
1174/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, mitä olette itse saavuttaneet elämässänne? Ja mitä tavoitteita teillä on?

Mä yritän tehdä maailmanennätystä Saara Aaltoa kehuvista kommenteista. Näyttääkö hyvältä?

Vierailija
1175/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saara Aallon vuoksi potkut saanut blogaaja kommentoinut valheellista juttua ja potkuja missään?

Vierailija
1176/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei kirjoittele täällä noin ala-arvoisesti. Mitä kiusaaja olet itse saanut aikaan elämässäsi?

Jankannut Saaran valehtelusta 6 vuotta av:lla. Aika hyvä meriitti mielenterveyspotilaalle.

Vierailija
1177/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat karkoittavat läheltään kaikki elämänmyönteiset onnelliset ihmiset. Ilmankos ovat niin hel vetin katkeria.

Vierailija
1178/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara-fani otti näin sunnuntain ratoksi esiin perusteettoman kiusauskortin kun toissa iltana epäonnistui saamaan tämän kaikkien aikojen suosituimman ja hauskimman ketjun dellattua. Saara-fani voit jatkaa määkimistä täällä nyt kaikessa rauhassa minä lähden hetkeksi treenaamaan omaa - ei JLo - vaan KimK peppuni, kaikki sanoo nimittäin että mä oon ihan kuin KimK! Päiväkirjani on myös täynnä vuoteen 2038 saakka. Elämässäni tapahtuu ihania asioita.

Vierailija
1179/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
1180/2395 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara-fani otti näin sunnuntain ratoksi esiin perusteettoman kiusauskortin kun toissa iltana epäonnistui saamaan tämän kaikkien aikojen suosituimman ja hauskimman ketjun dellattua. Saara-fani voit jatkaa määkimistä täällä nyt kaikessa rauhassa minä lähden hetkeksi treenaamaan omaa - ei JLo - vaan KimK peppuni, kaikki sanoo nimittäin että mä oon ihan kuin KimK! Päiväkirjani on myös täynnä vuoteen 2038 saakka. Elämässäni tapahtuu ihania asioita.

Finaali taitaa jännittää? Muitakin kuin faneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi