Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään liki kaikki palvelut resursoidaan minimiin ja lykätään asiakkaiden hoidettavaksi jos vain voidaan?

Vierailija
21.09.2026 |

Lisäksi ne palvelut, jotka ovat jäljellä vastaavat puhelimeen suunnilleen arkisin aamulla klo 9 - 9:30.

Ennen pystyi kävelemään verotoimistoon ja tiskin takana asia hoitui kerralla kuntoon. Nykyään pitää mennä nettiin ja hoitaa kaikki ihan itse ilman palkkaa. 

Pankkiasiat hoidat itse, veroasiat hoidat itse, kahvilassa hoidat pöydän siivoamisen itse ja kaupoissa hoidat ostosten skannaamisen ja maksutapahtumat itse.

Ei ihme että on työttömyyttä kun työntekijät potkitaan pihalle ja heille ennen kuuluneet hommat siirretään asiakkaiden hoidettaviksi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asiakkaat rakastavat äppejä ja tehdä ite. 

Varsinkin jos siinä säästää esim 10-20c per ostos tms. 

Oikeesti on kyse voittojen maksimoinnista. Palvelu on kulu. Ihminen varsinkin on kulu

Vierailija
2/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluja on karsittava, koska ei ole tuloja. Yhä enemmissä määrin palvelujen käyttäjän laskun maksaa ne jotka maksaa veroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ite tehtävät jutut on ihan käteviä. Se kerää ja skannaa homma on nopee kaupassa. Mutta toki. Välillä mä käytän keräystä ja kotiinkuljetusta. Se on vielä kätevämpi

Vanhaan aikaan kauppiaat toi mummoille tavaraa ovelle. Toki hyvään hintaan. Mutta siinä mielessä paluuta palveluun on sekin

Tosin ruokarobot hoitaa osan toimituksista. :D

Vierailija
4/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
5/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se itsepalvelu siellä netissä ei toimi ja tarvitsisi apua, niin joutuu juttelemaan chattibotille, joka ei ymmärrä asiasta mitään. Missään ei ole puhelinnumeroa, mistä saisi kiinni jonkun ihmisen. 

Vierailija
6/6 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Moni ei ymmärrä, että esimerkiksi itsepalvelukassat lisäävät työttömyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan