Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Saara Aalto syyllistynyt johonkin rikokseen kun häntä parjataan täällä näin perinpohjaisesti?
Saara Aalto kertoi vain iltapäivälehtien asenteellisuudesta ja negatiivisuudesta ja johan joku palstalla flippasi ja rupesi heittelemään jatkuvalla syötöllä todella kovia syytöksiä ja törkeyksiä Saaran suuntaan. Se koira älähtää, kehen kalikka kalahtaa.
Mari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pahennusta herättänyt kirjoitus on poistettu verkosta ja sen kirjoittajan kanssa tehty sopimus irtisanottu, niin MIKSI tästä nyt enää pitää änistä. Kirjoitus ei ole järin merkittävä eikä sitä ole monikaan edes vaivautunut lukemaan.
Koska Saara VALEHTELEE!
Kukaan ei tosin tiedä mitä, mutta pakkohan se on uskoa, kun se av:lla lukee.
Suurin osa jo tietää, mitä Saara on valehdellut. Miten voit kommentoida ketjuun, jossa Saaran valheet on kerrottu moneen kertaan, ettei muka tiedetä?! No tässä kertauksen vuoksi:
Suomen 1. julki-lesbo, uuden musiikin maistiainen konsertissa (Eden Jonesin tekemä ja esittämä, ei mikään uusi), suosion sementoituminen Ruotsissa ja Espanjassa (ei mitään näyttöä), listasijoitus useassa Euroopan maassa, vetää areenoita täyteen, ei saanut UMK:ssa raadeilta pisteitä levy-yhtiön puuttumisen vuoksi, Eurooppa ei saa tarpeekseen hänestä ja "kaikki sanoo, että mulla on J-lon peppu".Nämä kaikki on täyttä puppua. Eikä näistä lehdessä toimittajan kirjoitus ole kiusausta, vaan ihan normaalia uutisointia! Vai onko nuo valheet sinusta hyväksyttävää positiivista liioittelua? Ei minusta!
Miksi raivoat tuolla tavalla?
Onko sinulla kaikki hyvin?
Aina kun sulle annetaan selvät vastaukset ja perustelut, vastauksesi kuuluu: Miksi raivoat? Minulta kysyit: Miksi huudat. Sinulta kysyn, miksi jatkat tätä loputonta väittelyä?
Missä ne selvät vastaukset ovat?
Täällä on vaan raivottu pameja ja keppanoita viattomien kirjpittajien suuhun ja haukuttu Saaraa todella törkeästi. Ei ole edes mitään linkkiä tullut näihin valheisiin liittyen.
Mitäs nämä "viattoma kirjpittajat" ovat itse haukkuneet, raivonneet ja huudelleet?
Aina sä se käännät nämä syytökset muualle, ihan kuin se poistaisi sitä tosiasiaa, että olet riehunut palstalla vuosikausia Saaraa solvaten. Nuo kirjoitusvirheet on muuten aika noloja, ei ollut ihan ensimmäisiä sulta.
En ole yhdessäkään viestissä riehunut, solvannut Saaraa tai kirjoittanut mistään pameista tai keppanoista toisin kuin sinä. Ko. kirjoitusvirheet olivat alkuperäisessä viestissä, käytin niitä tyylikeinona.
Tyylikeinona, jep jep.
Koulunpenkille mars!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ekan kerran maku Saarasta, kun onnistu pääsemään Euroviisuihin vaan siks, et "se on aina ollu unelma". Vähän niinku mulle annettais hiihtokilpailuista ykköspalkinto vaan, koska "se on aina ollu mun unelma".
Sen jälkeen en ole häntä mitenkään seurannut, klikkiotsikot olen ohittanut huolella. Jokin tässä forbesin jutussa sai sisäisen Ulla Taalasmaani heräämään. Ja täytyy ihmetellä tätä luikurin määrää, mikä Aallosta vuotaa. Typerä vedota vaan kulttuurieroihin ja siihen, että muualla maailmassa liioitellaan. Ei kai muualla maailmassa kuitenkaan valehdella ummet ja lammet joka käänteessä? Paitsi jossain keltaisen lehdistön mitättömistä julkkiksista.
Oli miten oli, Saara onnistui, koska ainakin minun mielenkiintoni heräsi tutkimaan, kauan jaksaa puhua pskaa.
Mulla taas on mennyt maku monta kertaa - kerta toisensa jälkeen. Ensimmäisen kerran siinä vaiheessa kun hän määkäisi X Factorissa olevansa lumikeiju. Toisen kerran siinä vaiheessa kun hän alkoi teatraalisesti aukomaan suutaan ja ilmeilemään. Kolmannen kerran kun julkisuuteen tuli kuvat hänestä hytkyttämässä itseään makkarankuoriasussa jossain klubilla Helsingissä. Neljännen kerran silloin kun hän ratsasti hevosvankkureissa kauhtunut nuttu päällä Sentaatintorille. Viidennen kerran sen jälkeen kun hän maireasti virnuillen kertoi "suunnitelmistaan" Kämpissä ja valehteli nimien olevan paperissa missä lukee viiden levyn sopimus. Tämän jälkeen kertoja on ollut arviolta tusina. Yksi oli Eden Jonesin biisin väittäminen omaksi. Toinen onnellisuuskoulujen perustaminen. Kolmas aamiaisleipää mussuttaessaan mokellus Suomen kovimmasta hiivatulehduksesta. jne... Näitä on niin paljon. Näistä saisi hitto vieköön kirjan aikaiseksi. Joka kertoisi toisesta vinkkelistä Saaran "storyn", sen todellisen storyn, joka paradoksaalisesti on valheellinen story.
Mitäs jos rupeat sitten kirjantekohommiin? Luulisi rahaa satavan ovista ja ikkunoista, kun Saaran valheet kerrotaan juurta jaksain vaihe vaiheelta. Muista laittaa lähdeluettelo mukaan.
Mallina voi käyttää Saara Aallon loistavaa No Fearia.
Saara Aalto on niin seksikäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla kyllä yhtään negatiivista tai edes kyseenalaistavaa kommenttia ollut facebookissa. Yksi jossa puhuttiin, että parilla sanan muunnoksella juttu olisi ollut täydellinen. Siihenkin joku kommentoinut että ei mitään vikaa jutussa.
Pelkkää yhyy Suomi on p*ska, Suomen media nönnönnöö, halutaan vain lytätä, vahingonkorvaussyytteet.. (täh? :D)
Mua kyllä harmittaa, kun olen itse lapsena ja aikuisenakin valehdellut, mut on siitä vaadittu vastuuseen ja joutunut pyytämään anteeksi. Hitsit, miksen ole voinut syyttää muita kateudesta tai kiusaamisesta.
Ainoa jolle pitäisi maksaa vahingonkorvauksia on se homoparka, jonka Saara huijasi kirjoittamaan tuon valevyyhdin.
Seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa olevan ainakin jollekulle perimmäinen syy Saaran dissaamiseen, sen verran usein toimittajaa ja Saaran ystäväpiiriä homotellaan ja haukutaan "puppeleiksi".
Artikkeli poistettiin ja toimittajan sopimus purettiin vain ja ainoastaan, koska suomalaiset toimittajat ovat sitä joukolla kritisoineet. Mahtavat olla toimistaan voimaantuneita ja ylpeitä.
Taas on yhden suomalaisen menestymistä ulkomailla saatu jarrutettua samaan aikaan kun kaikki ulkomaisia julkkiksia koskeva kopioidaan sellaisenaan täysin ilman kritiikkiä.
Ei, artikkeli poistettin ja bloggarin, huom. ei Forbesin oma toimittaja, sopimus purettiin siksi, että blogin jutussa olleet asiat eivät olleet totta. Jos bloggari olisi kirjoittanut tosiasioista, se olisi saanut varmaankin jäädä, miksi ei olisi.
Kai ymmärrät sen, että kyse ei ollut mistään sellaisesta, että jonkun uraa haluttaisiin jarruttaa, noin ajattelee pääasiassa vain Saara Aalto itse, kaikkihan ovat muka aina häntä vastaan, vaan kyse on siitä, että mikään ns. arvostettu julkaisu ei julkaise sivuillaan valheita. Medialla on toimituksellinen vastuu pysyä totuudessa.
On suorastaan vainoharhaista kuvitella, että jonkun artistin uraa haluttaisiin jarruttaa noin. Sille ei ole mitään perusteita. Ja on suorastaan harhaista kuvitella, että kaikki epätodet jutut menisivät aina läpi, niin kuin Saara näyttää kuvittelevan. Mitään näitä kohuja ei syntyisi, jos Saara vain malttaisi pysyä totuudessa. Hän on nyt taas jo tuossa vastineessakin päästänyt suustaan monta valhetta. Sopii vain kysyä, että miksi?IS mukaan:
"Aalto kertoo, että Forbes oli kuitenkin saanut Suomesta jutusta paljon valituksia ja päätti siksi poistaa sen.
– He päättivät myös lopettaa sopimuksen Christianin kanssa. Mä oon tosi surullinen tästä, sillä hän halusi vaan kirjoittaa tarinan suomalaisesta tytöstä ja juhlistaa hänen uraansa."
Ei ole ensimmäinen kerta, kun suomalaiset toimittajat vaikuttavat toiminnallaan suomalaisten työkuvioihin ulkomailla, mieleen tulee välittömästi kaksikin tapausta juuri Briteissä.
Tavallaan hyvä, että nyt Briteissäkin tiedetään, kuinka sairaita ihmisiä suomalaisissa medioissa on töissä.
Ja katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Rotat ei pysty trollaamaan kirjoitti:
Vieläkö tää yks luulee puhuvansa Merin kanssa?
LOL!Vieläkö sä luulet puhuvasi Mari kanssa?
LOL!
Toiset luulee, toiset tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuus on julmaa. Toimittaja voi.myös vaieta jonkun artistin kuoliaaksi. Sellaista Suomessakin on tapahtunut ja tapahtuu.
Jännä, ettei Iltalehti kerro näistä tapauksista ikinä mitään. Eikö mediaa kiinnosta kertoa kansalle, että mediassakin on ihmishengelle vaarallisia tapauksia? Kauanko aiotte pimittää näitä tietoja kansalta?
Ilmeisen pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku on jaksanut ottaa selville jonkun Veikkolalaisen tontin kohtalosta?
Tämä alkaa kuulostamaan jo vainoamiselta.Ei se mitään vainoamista ole, koska Saara valehtelee.
Missä se valehtelee? Oliko niitä todisteita?
Vierailija kirjoitti:
Jaren Itseluottamus kirjoitti:
Raju käänne:
Mari poistaa viestejä Suomi24:ltä, kun argumetointi taidot ei riiä muuhun. Eikä ollut edes millään mittarilla hyökkääviä, mutta rautainen itseluottamukseni oli sitten varmaan liikaa.
Lue tekstisi läpi: argumentointitaidot + riitä.
Tekstisi perusteella rautainen itseluottamuksesi on tuulesta temmattu. Tai pään selvittäminen vaatii enemmän aikaa. Oletko etukäteen sorvannut monologejasi läpi yön?
Älä huuda.
Keskustele normaalisti niin kuin normaali ihminen.
Saara tekee Mari marisee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari Pudaksen mukaan se Forbesin artikkeli tuli poistaa eturistiriidan takia. Pudashan toki on itse täysin objektiivinen arvioimaan Aaltoa!?!
Pudas ei todellakaan ole oikea ihminen arvioimaan Aaltoa sen jälkeen kun on ollut vaikuttamassa Aallon valintaan euroviisuihin. Jokaisessa hänen kirjoittamassaan artikkelissa on ilkeä, negatiivinen haukkumissävy!
Iltalehden tulisi poistas kaikki Pudaksen kirjoittamat Aalto artikkelit ja poistaa häneltä oikeus kirjoittaa enää mitään Saara Aallosta!
Jos ja kun toimittaja käyttää artikkeleitaan välineenä kiusaamiseen, niin kyseenalaistan kyllä onko tällainen ihminen edes oikea toimittaja!?Mari Pudaksella oli täysi oikeus äänestää viisuraadissa oman makunsa mukaan. Siksihän hän siellä oli. Tuon maun jakaa moni, mm minä.
Toimittajana hänen työnsä on ottaa selvää asioista ja kirjoittaa totta.
Forbes poisti kirjoituksen koska se TÄYTTÄ PUPPUA ja irtisanoi sopimuksen koska kirjoittaja oli Saara Aallon työntekijä, minkä takia hän rikkoi sopimusta ja syntyi eturistiriita.
Jos haluat löytää syyllisen tähän sotkuun, se on SAARA AALTO.
Jos uskot tuohon niin kivat sulle.
Jännästi ekassa lauseessa myönnettiin Pudaksen kiusaaminen eikä suinkaan kumottu kuten syytön tekisi. Tyypillinen taktiikka syylliselle, kun tietää olevansa syyllinen.
Tuo isolla kirjoittaminen antaa väkisinkin kirjoittajasta yksinkertaisen kuvan. Kyllä me normaalit ihmiset ymmärrämme normaalisti kirjoitettua kieltä:)
Joko me mennään raastupaan, niin saadaan sullekin noita käytöstapoja vähän opetettua? Mutta sun pitää osata käyttäytyä siellä. Sä et voi ruveta keuhkoamaan tuohon malliin tuomarin edessä;)
"Yäääääääähh!!!! Saara valehtelee! VALEHTELEE!!!!!! Miksette te usko mua???? Se valehtelee!!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Saara tekee Mari marisee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää vastaamatta tähän ketjun viesteihin. Yksi ja sama ihminen nostaa ketjua koko ajan ja perustaa joka päivä uusia ketjuja samasta aiheesta.
Itselleni on ihan sama mitä Aalto tekee..
Tämä pakkomielteinen asian esillä pitäminen alkaa jo häiritsemään ja alkaa vaikuttaa että jollakin on ruuvit löysällä.Taitaa joku haluta kunnianloukkaussyytettä isosti. Niin törkeää tekstiä on tullut.
Sinä solvaat mm. Mari Pudasta nimellä. Siitä saa kunnianloukkaussyytteet. Saaran kutsuminen valehtelijaksi ei ole kunnianloukkaus.
ohis
Söpöä.
Onko sulla aika varattu terapiaan jo?
Vierailija kirjoitti:
SaaraOnVaanNiinSeksikäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Saara on tehnyt kunnianloukkaussyytteen tätä palstahullua vastaan?
Voisi olla jännäkakka housussa hullulla, kun pitäisi todistaa aikuisten oikeasti nämä kuuluisat valheet.
Ainoa joka tämän keskustelun perusteella vois tehdä kunnianloukkaussyytteen on tämä iltalehden toimittaja, jota oot nyt monta päivää ihan nimeltä haukkunut ties miksi.
Se, että toimittaja oikoo artistin kertomat valheet ei vielä loukkaa kenenkään kunniaa.
Joko on päivämäärä päätetty?
Mulla on Marin skitsoilut kyllä tallessa ja omatunto puhdas.
Meillä on sinun skitsoilut tallessa. Toivottavasti Pudas ja Onninen nostavat syytteet. Siinä sitten uliset "seksikkään" Saarasi perään.
Saara on seksikäs. Siinä sinä olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Iltalehti julkaisee uutisia tarkistamatta niitä?
Ei kuulosta kovin ammattimaiselta toiminnalta.
Suomen nopein lehti on vähän liian nopea:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SaaraOnVaanNiinSeksikäs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Saara on tehnyt kunnianloukkaussyytteen tätä palstahullua vastaan?
Voisi olla jännäkakka housussa hullulla, kun pitäisi todistaa aikuisten oikeasti nämä kuuluisat valheet.
Ainoa joka tämän keskustelun perusteella vois tehdä kunnianloukkaussyytteen on tämä iltalehden toimittaja, jota oot nyt monta päivää ihan nimeltä haukkunut ties miksi.
Se, että toimittaja oikoo artistin kertomat valheet ei vielä loukkaa kenenkään kunniaa.
Joko on päivämäärä päätetty?
Mulla on Marin skitsoilut kyllä tallessa ja omatunto puhdas.
Meillä on sinun skitsoilut tallessa. Toivottavasti Pudas ja Onninen nostavat syytteet. Siinä sitten uliset "seksikkään" Saarasi perään.
Saara on seksikäs. Siinä sinä olet oikeassa.
no mä kyl pidän enkä tykkää yhtään että ulkonäköä arvostellaan. Hyvä laulaja myös. M39
Pyydettiinkö tähän koskaan Saara Aallolta omaa kommenttia? :DDDD
Juuri näin!