Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää

Kommentit (2395)

Vierailija
2201/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon parikymppinen opiskelija ja mulle Saara Aalto on lähinnä ollut "tutun kuulonen nimi, onks se ollu jossain hömppäohjelmassa? Jaa toi on se, joka ei ikinä voita." (Useiden lähisukulaisten ja kaverien kanssa läpikäyty vapaamuotoinen keskustelu)

Saarassa on artistina jotain puuttuvaa: teknisesti taitava laulaja, mutta itse olen todella minimalistisella seurannalla saanut kuvan ylimielisestä taiteilijasta, jolta puuttuu särmä ja karisma menestyä musiikkimarkkinoilla.

Kun häntä hypetettiin x factorien ja euroviisujen aikaan, en tietenkään toivonut hänelle epäonnistumista. Toivoin että hänen uransa lähtisi käyntiin, mutta niin nyt vaan ei koskaan tapahtunut. Tämän hetkinen medianäkyvyys tuntuu lähinnä väkinäiseltä ja laskelmoidulta uran tekohengitykseltä. Ja suomalaisia syyllistävä asenne ja epärehellisyys ovat saaneet mut suoraan sanottuna inhoamaan kyseistä artistia.

Ja jos puhutaan oikeasti isoista suomalaisartisteista, niin lempparini nightwish veti hartwallin täyteen. Aivan huikaiseva show, kansainvälisesti todella tunnettu ja pitkään aktiivisena toiminut bändi, joka on omassa musiikkigenressään ikoninen vaikuttaja ja esikuva. Suomesta löytyy isoja kansainvälisesti menestyviä artisteja, Saara ei todellakaan ole ainoa laatuaan. Tosin eihän hän nyt edes ole iso tai kansainvälisesti menestynyt, lähinnä b-luokan viihdeohjelmien ja "kohu-uutisten" vakiovieras.

Ps. En ole kirjoittanut tänne aikaisemmin, palstalla riehuvalle yksinäiselle trollille tiedoksi

Sori Mari, ei ihan mutta melkein. Juuri tällaisia tarinoita sun pitäisi välttää kirjoittamasta lehteen, koska nämä eivät ole uskottavia. Katsos, kun tuo sun katkeruutesi paistaa aina läpi näistä viesteistä. Aina. 

Hei sinä Saaran fanaattinen fani! (vai manageri?) Meitä näin ajattelevia on useita, minä mukaan lukien. Tämä on ensimmäinen (ja viimeinen) viesti jonka tähän ketjuun kirjoitan, mutta tuo lainaamasi teksti voisi ihan hyvin olla minun kirjoittamani. Ja ei, nimeni ei ole Mari enkä ole toimittaja.

Et sitten oppinut, vaikka opetin sinulle, kuinka voisit parantaa trollaustaitojasi. Olen keski-ikäinen mies, mutta toki sinä tiedät minun olevan Meri. Kuinka yksinäinen olet, kuin luulotautisi on noin pahaksi päässyt?

Vierailija
2202/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Veikkolan tontti, siitä on ollut puhetta että olisi jonkin sukulaisen mainoskikka. Onko tästä kellään mitään tietoa? Erikoinen suku tuntuu olevan.

On tiedossa. Kyseessä on rekkamiehen sukulaisen kuvio. Se firma joka on muka urakoitsija on toimimaton ja niiden kotisivut tyhjät.

Rekkamies veti siitä herneen kuulemma nenään kun hänen ideoima markkinointikikka ei tuottanut tulosta vaan paljastui heti markkinointikikaksi... koska jokainen tajusi ettei kukaan toimittaja tutki kiinteistörekistereitä ilman että saa siitä vihjeen - tässä tapauksessa rekkamieheltä.

mitä ihmeen touhua? Voisko joku kuka tämän kuvion tuntee kertoa kokonaan tänne tuon keissin.

Olen kuullut ettei Saara ko tonttia ollenkaan ole hankkinut, vaan Meri sukulainen kuvitteli saavansa kuihtuvaan/kuolleeseen hankkeeseen puhtia Saaran nimen avulla.

Näitä kummallisia pisniksiä tuntuu kaksikon ympärillä riittävän.

Ei helkatti! Ihme touhua noilla. Miten tuo Saara kuvittelee, että kaikki menee läpi?

Marillehan nyt tuntuu uppoavan uutinen kuin uutinen....

Nyt on iltapilsujen aika, ja sitten nukkumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko tunnustaa, että aion ottaa lasillisen viiniä ja nautiskella siitä, että Forbes poisti valheellisen artikkelin, sekä siitä, että tämä on ensimmäinen kerta kun Saara Aallolle tulee oikein kunnolla kylmää suihkua. Lopuksi nautiskelen lukemalla vielä kerran Saara Aallon sekavan fb-kirjoituksen aiheesta. 

Ole hyvä:

"Arvostettu Forbes kirjoitti musta jutun ja Suomi suuttui. Itse en ehtinyt juttua ikinä lukemaan luistelun lomassa, mutta haluan avata muutamia pointteja:

Suomalainen media meni sekaisin, kun jutussa mainittiin, että mun celebrity net worth on 10 miljoonaa puntaa (tieto oli otettu nettisivuilta, joka tällaisia arvioita tekee.. siellä mainitaan myös Cheek 12 miljoonaa ja Sunrise Avenue 20 miljoonaa). Suomen media käänsi celebrity net worthin mun varallisuudeksi ja kirjoittaa klikkiotsikoita ”Forbes kirjoittaa naurettavia väitteitä Saara Aallosta”.. lehdet haluaa multa kommentteja ja ihmettelee miten oon voinut mennä antamaan tällaisen haastattelun. En ole ikinä kommentoinut kellekään mun raha-asioista. Sitä en ymmärrä, miksi tuollaisia arvioita pitää juttuihin edes mainita, ja olin tosi ymmälläni, kun se oli juttuun liitetty.

Samat suomalaiset lehdet itse kirjoittivat puoli vuotta sitten aivan yhtä naurettavia väitteitä: ”Saara Aallon tulot romahtivat, puoliso Meri elää köyhyysrajan alapuolella” , mutta kukaan ei kysy multa kommenttia tai halua korjata väitettä.. jos Forbesilla ei ollut oikeutta kirjoittaa mun tuloista vääristellen, miksi teillä oli? Tuntuu siltä, että media haluaa luoda kuvaa, että mulla menis tosi huonosti. Surullista 😞"

"Mikä on kun ei englannin kieli luonnistu ja uutiset vähän vääristyy...."

Miksi suomalainen media ei kerro syytä siihen, että miksi he eivät vain osaa tehdä uutisia? Koska suomalainen media myöntää katkeruutensa Saara Aaltoa kohtaan? Kuinka monta kertaa Saara Aallon täytyy opettaa suomalaista mediaa, että se uutinen pitää lukea läpi, ennen kuin sen julkaisee nettiin? 

Yritetään vielä...

Miksi suomalainen media olisi katkera Saaraa kohtaan?

Miksi Saaralla ei ole itsellään vastuuta olla rehellinen?

Miksi Saaran pitäisi opettaa yhtään mitään kellekään?

Ai, sä luulet, että kysymykseen kuuluu vastata kysymyksellä. Vastaatko sä aina oikeassa elämässäkin kysymyksiin kysymyksillä? Onko sun kaveripiiri kuinka pieni?

Vierailija
2204/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon parikymppinen opiskelija ja mulle Saara Aalto on lähinnä ollut "tutun kuulonen nimi, onks se ollu jossain hömppäohjelmassa? Jaa toi on se, joka ei ikinä voita." (Useiden lähisukulaisten ja kaverien kanssa läpikäyty vapaamuotoinen keskustelu)

Saarassa on artistina jotain puuttuvaa: teknisesti taitava laulaja, mutta itse olen todella minimalistisella seurannalla saanut kuvan ylimielisestä taiteilijasta, jolta puuttuu särmä ja karisma menestyä musiikkimarkkinoilla.

Kun häntä hypetettiin x factorien ja euroviisujen aikaan, en tietenkään toivonut hänelle epäonnistumista. Toivoin että hänen uransa lähtisi käyntiin, mutta niin nyt vaan ei koskaan tapahtunut. Tämän hetkinen medianäkyvyys tuntuu lähinnä väkinäiseltä ja laskelmoidulta uran tekohengitykseltä. Ja suomalaisia syyllistävä asenne ja epärehellisyys ovat saaneet mut suoraan sanottuna inhoamaan kyseistä artistia.

Ja jos puhutaan oikeasti isoista suomalaisartisteista, niin lempparini nightwish veti hartwallin täyteen. Aivan huikaiseva show, kansainvälisesti todella tunnettu ja pitkään aktiivisena toiminut bändi, joka on omassa musiikkigenressään ikoninen vaikuttaja ja esikuva. Suomesta löytyy isoja kansainvälisesti menestyviä artisteja, Saara ei todellakaan ole ainoa laatuaan. Tosin eihän hän nyt edes ole iso tai kansainvälisesti menestynyt, lähinnä b-luokan viihdeohjelmien ja "kohu-uutisten" vakiovieras.

Ps. En ole kirjoittanut tänne aikaisemmin, palstalla riehuvalle yksinäiselle trollille tiedoksi

Sori Mari, ei ihan mutta melkein. Juuri tällaisia tarinoita sun pitäisi välttää kirjoittamasta lehteen, koska nämä eivät ole uskottavia. Katsos, kun tuo sun katkeruutesi paistaa aina läpi näistä viesteistä. Aina. 

Hei sinä Saaran fanaattinen fani! (vai manageri?) Meitä näin ajattelevia on useita, minä mukaan lukien. Tämä on ensimmäinen (ja viimeinen) viesti jonka tähän ketjuun kirjoitan, mutta tuo lainaamasi teksti voisi ihan hyvin olla minun kirjoittamani. Ja ei, nimeni ei ole Mari enkä ole toimittaja.

Et sitten oppinut, vaikka opetin sinulle, kuinka voisit parantaa trollaustaitojasi. Olen keski-ikäinen mies, mutta toki sinä tiedät minun olevan Meri. Kuinka yksinäinen olet, kuin luulotautisi on noin pahaksi päässyt?

Miksi otat Saaran niin henkilökohtaisesti?

Vierailija
2205/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä Saara Aallon kommentti... Wau... Siis wau... Muija on sitä mieltä että silmät ja suut täyteen valehteleminen on kuulemma täysin normaalia... Kuinka sekaisin hän on?

On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. 

Katsoin samaa. Perushommaa myös Suomessa?!? Voisiko keijukerho lähestyä manageri-meriä ja pyytää saara aallolta tähän nyt ihan virallisen kannanoton tarkennuksineen. Mikä on perushommaa, valehteluko? Esimerkkejä, kiitos. Suomessa ei ole ketään samanlaista valehtelijaa kuin Saara Aalto. Kuka julkkis on jäänyt kiinni valehtelusta?

En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta tässäkin keskustelussa joku toi esiin, kuinka suomalaistoimittaja oli todennut, ettei kaikilla faktoilla niin suurta väliä kunhan ovat edes sinnepäin, pääasia, että juttu saa lukijoita ja klikkauksia. Toimittajan tuotos on kuitenkin aina yksin kyseisen toimittajan tulkinta ja tuotos.

Nykyisenä someaikana, kun useista tapahtumista on katsottavissa livemateriaalia suorana voi itsekin jälkeenpäin ainoastaan ihmetellä, miten toimittajien tekemät jutut usein poikkeavat paljolti siitä, miten itse on tapahtumat nähnyt, kuullut ja tulkinnut. Tärkeintä toimitustyössä tuntuu olevan nopeus sekä tuotettujen juttujen määrä.

Ja juuri tämä on todistanut Saara Aallon valehtelijaksi. Hän väittää median väärn tulkinneen ja kun katsoo haastattelun netistä, hän kyllä sanoo juuri niin kuin on väitetty.

On kyllä hornamainen haastateltava. Löpisee päättömiä, suuttuu kaikesta ja uhriutuu nanosekunnissa.

Uhriutuu aina... nytkin... hän on vain pieni tulitikkutyttö pieneltä paikkakunnalta, jolla ei ollut koskaan esikuvia, mutta joka haaveili olevansa Lady Gaga ennen Lady Gagaa, joka nyt yrittää tehdä parhaansa tuodakseen Suomelle mainetta, piruetteja tehden ja välillä taistellen saadakseen jutun Forbesiin... ja mikä on kaiken tämän palkka? Kammottava viha ja väärinymmärrys. Suomalaiset ei vaan ymmärrä sitä miten bisnestä maailmalla tehdään. 

Samaa mieltä kanssasi tuosta viimeisestä lauseesta siihen nähden, kuinka vähän suomalaismenestyjiä maailmalla on.

Kyllä niitä siellä kuule on. Suomalaisiamenestyjiä maailmalla ja taatusti menestyneempiä kuin Saara tulee ikinä olemaan. Niiden duunit ei vaan näy brittien roskalehdissä.

Ikinä? Näetkö tulevaisuuteen? Keitä ne suomalaismenestyjät ovat?

No keijukielellähän Saara on ensimmäinen suomalainen, joka on koskaan edes uskaltautunut muualle yrittämään. Ja samalla kielellä myös kaikkein tunnetuin ja menestynein suomalainen. Turha tästä on väitellä. Sääli vaan, että me suomalaiset emme ole ymmärtäneet arvostaa maailmantähteä.

Mitä on keijukieli?

Juo nyt välillä jotain terveellistäkin, jooko.

Vierailija
2206/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Meri on nyt päättänyt hääpäivän ja paikan. Nyt tunnemme Meri Aallon.

Vierailija
2207/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saara ja Meri jo naimisissa?

Aika jännästi nuokin häät tuli, kun Teemu kihlautui ja avioitui.

Vierailija
2208/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan artisti ylpeä fanistaan, joka täällä väittää että Aalto satuilee haastatteluissa ihan vaan koska haluaa opettaa suomen mediaa että haastattelut pitää lukea läpi ennen kuin ne julkaisee netissä. Etenkin kun ne on sanasta sanaan artistin itsensä sanomaa, eli mistä ne faktat median pitäisi tarkistaa jos artistikaan ei kelpaa? Pitääkö kaikkien Saaran höpinöiden paikkansapitävyydet varmistaa managerilta? Vai Kalloselta? Sitäkö se yrittää medialle kovasti opettaa, ettei hänen sanaansa ole luottamista?

Sun pitää vaihtaa alaa, jos nuo ovat sinulle liian vaikeita kysymyksiä:)

Mutta kiva, että näytit taas, kuinka herkästi otat kierroksia täysin tyhjästä.

Vierailija
2209/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Meri veroja?

Vierailija
2210/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aalto on niin seksikäs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla kyllä yhtään negatiivista tai edes kyseenalaistavaa kommenttia ollut facebookissa. Yksi jossa puhuttiin, että parilla sanan muunnoksella juttu olisi ollut täydellinen. Siihenkin joku kommentoinut että ei mitään vikaa jutussa.

Pelkkää yhyy Suomi on p*ska, Suomen media nönnönnöö, halutaan vain lytätä, vahingonkorvaussyytteet.. (täh? :D)

Mua kyllä harmittaa, kun olen itse lapsena ja aikuisenakin valehdellut, mut on siitä vaadittu vastuuseen ja joutunut pyytämään anteeksi. Hitsit, miksen ole voinut syyttää muita kateudesta tai kiusaamisesta.

Ainoa jolle pitäisi maksaa vahingonkorvauksia on se homoparka, jonka Saara huijasi kirjoittamaan tuon valevyyhdin.

Seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa olevan ainakin jollekulle perimmäinen syy Saaran dissaamiseen, sen verran usein toimittajaa ja Saaran ystäväpiiriä homotellaan ja haukutaan "puppeleiksi".

Artikkeli poistettiin ja toimittajan sopimus purettiin vain ja ainoastaan, koska suomalaiset toimittajat ovat sitä joukolla kritisoineet. Mahtavat olla toimistaan voimaantuneita ja ylpeitä.

Taas on yhden suomalaisen menestymistä ulkomailla saatu jarrutettua samaan aikaan kun kaikki ulkomaisia julkkiksia koskeva kopioidaan sellaisenaan täysin ilman kritiikkiä.

Ei, artikkeli poistettin ja bloggarin, huom. ei Forbesin oma toimittaja, sopimus purettiin siksi, että blogin jutussa olleet asiat eivät olleet totta. Jos bloggari olisi kirjoittanut tosiasioista, se olisi saanut varmaankin jäädä, miksi ei olisi.

Kai ymmärrät sen, että kyse ei ollut mistään sellaisesta, että jonkun uraa haluttaisiin jarruttaa, noin ajattelee pääasiassa vain Saara Aalto itse, kaikkihan ovat muka aina häntä vastaan, vaan kyse on siitä, että mikään ns. arvostettu julkaisu ei julkaise sivuillaan valheita. Medialla on toimituksellinen vastuu pysyä totuudessa.

On suorastaan vainoharhaista kuvitella, että jonkun artistin uraa haluttaisiin jarruttaa noin. Sille ei ole mitään perusteita. Ja on suorastaan harhaista kuvitella, että kaikki epätodet jutut menisivät aina läpi, niin kuin Saara näyttää kuvittelevan. Mitään näitä kohuja ei syntyisi, jos Saara vain malttaisi pysyä totuudessa. Hän on nyt taas jo tuossa vastineessakin päästänyt suustaan monta valhetta. Sopii vain kysyä, että miksi?

IS mukaan:

"Aalto kertoo, että Forbes oli kuitenkin saanut Suomesta jutusta paljon valituksia ja päätti siksi poistaa sen.

– He päättivät myös lopettaa sopimuksen Christianin kanssa. Mä oon tosi surullinen tästä, sillä hän halusi vaan kirjoittaa tarinan suomalaisesta tytöstä ja juhlistaa hänen uraansa."

Ei ole ensimmäinen kerta, kun suomalaiset toimittajat vaikuttavat toiminnallaan suomalaisten työkuvioihin ulkomailla, mieleen tulee välittömästi kaksikin tapausta juuri Briteissä.

Tavallaan hyvä, että nyt Briteissäkin tiedetään, kuinka sairaita ihmisiä suomalaisissa medioissa on töissä. 

Kaikki Saaraa seksikkäinä pitävät ihmiset ovat sairaita. Samoin kuin keijumaanikot.

Vau!

Yleistit juuri ison osan suomalaisista ja ulkomaalaisista sairaiksi. Mutta hyvä, että median ajatusmaailma selvenee ihmisille.

Vierailija
2211/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla kyllä yhtään negatiivista tai edes kyseenalaistavaa kommenttia ollut facebookissa. Yksi jossa puhuttiin, että parilla sanan muunnoksella juttu olisi ollut täydellinen. Siihenkin joku kommentoinut että ei mitään vikaa jutussa.

Pelkkää yhyy Suomi on p*ska, Suomen media nönnönnöö, halutaan vain lytätä, vahingonkorvaussyytteet.. (täh? :D)

Mua kyllä harmittaa, kun olen itse lapsena ja aikuisenakin valehdellut, mut on siitä vaadittu vastuuseen ja joutunut pyytämään anteeksi. Hitsit, miksen ole voinut syyttää muita kateudesta tai kiusaamisesta.

Ainoa jolle pitäisi maksaa vahingonkorvauksia on se homoparka, jonka Saara huijasi kirjoittamaan tuon valevyyhdin.

Seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa olevan ainakin jollekulle perimmäinen syy Saaran dissaamiseen, sen verran usein toimittajaa ja Saaran ystäväpiiriä homotellaan ja haukutaan "puppeleiksi".

Artikkeli poistettiin ja toimittajan sopimus purettiin vain ja ainoastaan, koska suomalaiset toimittajat ovat sitä joukolla kritisoineet. Mahtavat olla toimistaan voimaantuneita ja ylpeitä.

Taas on yhden suomalaisen menestymistä ulkomailla saatu jarrutettua samaan aikaan kun kaikki ulkomaisia julkkiksia koskeva kopioidaan sellaisenaan täysin ilman kritiikkiä.

Ei, artikkeli poistettin ja bloggarin, huom. ei Forbesin oma toimittaja, sopimus purettiin siksi, että blogin jutussa olleet asiat eivät olleet totta. Jos bloggari olisi kirjoittanut tosiasioista, se olisi saanut varmaankin jäädä, miksi ei olisi.

Kai ymmärrät sen, että kyse ei ollut mistään sellaisesta, että jonkun uraa haluttaisiin jarruttaa, noin ajattelee pääasiassa vain Saara Aalto itse, kaikkihan ovat muka aina häntä vastaan, vaan kyse on siitä, että mikään ns. arvostettu julkaisu ei julkaise sivuillaan valheita. Medialla on toimituksellinen vastuu pysyä totuudessa.

On suorastaan vainoharhaista kuvitella, että jonkun artistin uraa haluttaisiin jarruttaa noin. Sille ei ole mitään perusteita. Ja on suorastaan harhaista kuvitella, että kaikki epätodet jutut menisivät aina läpi, niin kuin Saara näyttää kuvittelevan. Mitään näitä kohuja ei syntyisi, jos Saara vain malttaisi pysyä totuudessa. Hän on nyt taas jo tuossa vastineessakin päästänyt suustaan monta valhetta. Sopii vain kysyä, että miksi?

IS mukaan:

"Aalto kertoo, että Forbes oli kuitenkin saanut Suomesta jutusta paljon valituksia ja päätti siksi poistaa sen.

– He päättivät myös lopettaa sopimuksen Christianin kanssa. Mä oon tosi surullinen tästä, sillä hän halusi vaan kirjoittaa tarinan suomalaisesta tytöstä ja juhlistaa hänen uraansa."

Ei ole ensimmäinen kerta, kun suomalaiset toimittajat vaikuttavat toiminnallaan suomalaisten työkuvioihin ulkomailla, mieleen tulee välittömästi kaksikin tapausta juuri Briteissä.

Lukutaito. Tuossa lukee ”Aalto kertoo”. Siinä ei sanota että noin olisi tapahtunut.

Forbes ilmoitti että artikkeli poistettiin runsaiden asiavirheiden takia ja avustaja irtisanottiin eturistiriidan takia. Lähde Forbes.

Saara Aalto puhuu pelkkää puhdasta sheissea.

Eli meidän ei pitäisi uskoa Saara Aaltoa, mutta satunnaista nettikirjoittelijaa kyllä, niinkö?

Saara Aalto on valloittanut Britannian positiivisella olemuksellaan ja satunnainen nettikirjoittelija on haukkunut Saaraa katkeruuden puuskassaan jo monen monta vuotta. 

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä, kehen uskoo.

Vierailija
2212/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villisialla on luonteenomainen haju, ja se rypee mielellään mudassa. Villisiat elävät laumoissa, joita johtaa suurikokoinen emakko. Kiima-ajan ulkopuolella urokset liikkuvat yksinään.

Kesysika on sama laji kuin villisika

Vierailija
2213/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkiukkoasiantuntija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Suomen lehdistö toimi tässä tosi typerästi. Jos suomalaisesta tehdään juttu Forbesiin, se on sinänsä jo niin iso positiivinen asia, että sitä ei pitäisi torpedoida Suomen lehdistön toimesta alas.

Fakta on se että Forbes otti tämän niin että aha, onpa suomalaiset herkkänahkaista sakkia ja haluavat repiä omansa alas. Selvä. Jos suomalaiset eivät arvosta Forbesin antamaa huomiota ei kirjoiteta ikinä enää mitään Suomeen liittyvää kun tulee moitteita. Typerästi tehty. Sitä saa mitä tilaa.

Hävettää lujasti suomalaislehdistön käytös.

Kuinka tyhmä voi ihminen olla.

Ei Saarasta tehty juttua Forbesiin (Saara valehtelee), vaan Saara pr-henkilönsä kanssa laati virheitä vilisevän blogikirjoituksen Forbesin sivuille.

Ko kirjoittaja ei ollut Forbesin toimittaja ollenkaan. Vain avustaja, joka oli kirjoittamassa Saaran kirjaa ja hoiti Saaran peeärrää.

Kaikki mitä Saara sössöttää somessa on valetta, kuten oli tuo heidän sepustuksensakin.

Suomalainen lehdistö toimi esimerkillisesti. Upeaa työtä.

Trollille neuvo: Alku oli aika hyvä, mutta sitten tunne otti vallan ja menit taas henkilökohtaisuuksiin Saaran sössötyksinesi. Kruununa pään päälle viritelmällesi oli tietysti nuo kaksi viimeistä lausetta. 

Vain mielisairas tai aineiden vaikutusten alaisena oleva kirjoittaa jotakin tuollaista. 

Tämäkö on sitä Aallon fanien peräänkuuluttamaan asiallisuutta?

-eri kirjoittaja

Miksi kirjoitat eri kirjoittaja? Ei kukaan paitsi trolli kirjoita noin. Trollauksesi toimisi vähän paremmin jos osaisit edes alkeet. 

Vierailija
2214/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko tunnustaa, että aion ottaa lasillisen viiniä ja nautiskella siitä, että Forbes poisti valheellisen artikkelin, sekä siitä, että tämä on ensimmäinen kerta kun Saara Aallolle tulee oikein kunnolla kylmää suihkua. Lopuksi nautiskelen lukemalla vielä kerran Saara Aallon sekavan fb-kirjoituksen aiheesta. 

Ole hyvä:

"Arvostettu Forbes kirjoitti musta jutun ja Suomi suuttui. Itse en ehtinyt juttua ikinä lukemaan luistelun lomassa, mutta haluan avata muutamia pointteja:

Suomalainen media meni sekaisin, kun jutussa mainittiin, että mun celebrity net worth on 10 miljoonaa puntaa (tieto oli otettu nettisivuilta, joka tällaisia arvioita tekee.. siellä mainitaan myös Cheek 12 miljoonaa ja Sunrise Avenue 20 miljoonaa). Suomen media käänsi celebrity net worthin mun varallisuudeksi ja kirjoittaa klikkiotsikoita ”Forbes kirjoittaa naurettavia väitteitä Saara Aallosta”.. lehdet haluaa multa kommentteja ja ihmettelee miten oon voinut mennä antamaan tällaisen haastattelun. En ole ikinä kommentoinut kellekään mun raha-asioista. Sitä en ymmärrä, miksi tuollaisia arvioita pitää juttuihin edes mainita, ja olin tosi ymmälläni, kun se oli juttuun liitetty.

Samat suomalaiset lehdet itse kirjoittivat puoli vuotta sitten aivan yhtä naurettavia väitteitä: ”Saara Aallon tulot romahtivat, puoliso Meri elää köyhyysrajan alapuolella” , mutta kukaan ei kysy multa kommenttia tai halua korjata väitettä.. jos Forbesilla ei ollut oikeutta kirjoittaa mun tuloista vääristellen, miksi teillä oli? Tuntuu siltä, että media haluaa luoda kuvaa, että mulla menis tosi huonosti. Surullista 😞"

"Mikä on kun ei englannin kieli luonnistu ja uutiset vähän vääristyy...."

Miksi suomalainen media ei kerro syytä siihen, että miksi he eivät vain osaa tehdä uutisia? Koska suomalainen media myöntää katkeruutensa Saara Aaltoa kohtaan? Kuinka monta kertaa Saara Aallon täytyy opettaa suomalaista mediaa, että se uutinen pitää lukea läpi, ennen kuin sen julkaisee nettiin? 

Vastaa vain näihin kysymyksiin rohkeasti. 

Puolustautuminen pitäisi olla todella helppoa, jos ne eivät pidä paikkaansa. 

Vierailija
2215/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen onkin aina ollut vähän in. Ainakin lehdistön mielestä. Heitellään syytöksiä ilmoille eikä anneta uhrin puolustautua. 

Kehtaavat lainata suoraan julkisia verotietoja ilman, että antavat artistien itse kertoa miljoonatuloistaan. Aivan röyhkeää!

Taitaa olla vieläkin liian kova pala se tosiasia, että Iltalehti mokasi totaallisesti. Milloin muuten rupeatte julkaisemaan objektiivisia uutisia?

Edelleenkö luulet keskustelevasi Iltalehden toimittajien kanssa :D?

eri

Kielenkäyttö on ollut sitä luokkaa, ettei ole voinut erehtyä.....

Mutta joo. Aika selväksihän se on tullut jokaiselle ketjussa vierailleelle. Etkö sä enää itse tiedä, kuka sä olet?

Mitä kielenkäystöstä? Sinä se täällä muita hulluiksi nimittelet. Tottakai tiedän, mutta sinä et tiedä.

Ei tuossa viestissäni ketään haukuta hulluksi. Miksi syytät muita hulluiksi ilman todisteita?

Vierailija
2216/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä Saara Aallon kommentti... Wau... Siis wau... Muija on sitä mieltä että silmät ja suut täyteen valehteleminen on kuulemma täysin normaalia... Kuinka sekaisin hän on?

On tietenkin aina harmillista, jos juttuihin jää asiavirheitä tai kerrotaan asioita, jotka ei ole totta, mutta se on perushommaa myös Suomessa. 

Katsoin samaa. Perushommaa myös Suomessa?!? Voisiko keijukerho lähestyä manageri-meriä ja pyytää saara aallolta tähän nyt ihan virallisen kannanoton tarkennuksineen. Mikä on perushommaa, valehteluko? Esimerkkejä, kiitos. Suomessa ei ole ketään samanlaista valehtelijaa kuin Saara Aalto. Kuka julkkis on jäänyt kiinni valehtelusta?

En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta tässäkin keskustelussa joku toi esiin, kuinka suomalaistoimittaja oli todennut, ettei kaikilla faktoilla niin suurta väliä kunhan ovat edes sinnepäin, pääasia, että juttu saa lukijoita ja klikkauksia. Toimittajan tuotos on kuitenkin aina yksin kyseisen toimittajan tulkinta ja tuotos.

Nykyisenä someaikana, kun useista tapahtumista on katsottavissa livemateriaalia suorana voi itsekin jälkeenpäin ainoastaan ihmetellä, miten toimittajien tekemät jutut usein poikkeavat paljolti siitä, miten itse on tapahtumat nähnyt, kuullut ja tulkinnut. Tärkeintä toimitustyössä tuntuu olevan nopeus sekä tuotettujen juttujen määrä.

Ja juuri tämä on todistanut Saara Aallon valehtelijaksi. Hän väittää median väärn tulkinneen ja kun katsoo haastattelun netistä, hän kyllä sanoo juuri niin kuin on väitetty.

On kyllä hornamainen haastateltava. Löpisee päättömiä, suuttuu kaikesta ja uhriutuu nanosekunnissa.

Uhriutuu aina... nytkin... hän on vain pieni tulitikkutyttö pieneltä paikkakunnalta, jolla ei ollut koskaan esikuvia, mutta joka haaveili olevansa Lady Gaga ennen Lady Gagaa, joka nyt yrittää tehdä parhaansa tuodakseen Suomelle mainetta, piruetteja tehden ja välillä taistellen saadakseen jutun Forbesiin... ja mikä on kaiken tämän palkka? Kammottava viha ja väärinymmärrys. Suomalaiset ei vaan ymmärrä sitä miten bisnestä maailmalla tehdään. 

Samaa mieltä kanssasi tuosta viimeisestä lauseesta siihen nähden, kuinka vähän suomalaismenestyjiä maailmalla on.

Kyllä niitä siellä kuule on. Suomalaisiamenestyjiä maailmalla ja taatusti menestyneempiä kuin Saara tulee ikinä olemaan. Niiden duunit ei vaan näy brittien roskalehdissä.

Ikinä? Näetkö tulevaisuuteen? Keitä ne suomalaismenestyjät ovat?

No keijukielellähän Saara on ensimmäinen suomalainen, joka on koskaan edes uskaltautunut muualle yrittämään. Ja samalla kielellä myös kaikkein tunnetuin ja menestynein suomalainen. Turha tästä on väitellä. Sääli vaan, että me suomalaiset emme ole ymmärtäneet arvostaa maailmantähteä.

Mitä on keijukieli?

Juo nyt välillä jotain terveellistäkin, jooko.

Sun tautologia on pitkäpiimäistä, hanki apua! Keijukielestä tietää parhaite SaMe ja keijuklubin jäsenet.

Vierailija
2217/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaralla ei taida nyt olla kaikki ihan kunnossa. On jo aika vakavakin asia, kun hän syyttää aina kaikkia muita kaikesta ikävästä, eikä koskaan myönnä itse erehtyneensä tai tehneensä mitään virhettä. Hän ei ole ikinä itse pettynyt mihinkään omaan tekemiseensä ja sanonut vaikka, että nyt meni vähän huonosti mutta täytyy treenata tms. enemmän ja sitten menee paremmin. Noin sitä useimmat muut sanovat omists suorituksistaan, mutta ei Saara, hän vaan syyttää muita, yleensä muita suomalaisia, ja väittää, että häntä ei arvosteta jne. Ei tasapainoinen ihminen toimi noin.

Se johtuu siitä, että Saara on positiivinen. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa?

Negatiivisenhan sä toki tiedätkin.

Ei Saara ole positiivinen. Miksi hän esim. kiinnittää jatkuvasti huomiota vuoden 2015 Euroviisukarsintaan? Siitä on 4 vuotta. Tai menneeseen koulukiusaamiseen (jos sitä olikaan)? Pitäisi mennä eteenpäin ja keskittyä musiikin tekoon. Saara vaan velloo menneessä. Ei ole positiivista nähnytkään.

t. eri kirjoittaja

Miksi sinä kiinnität koko ajan huomiota Euroviisukarsintaan? Ja muutenkin vääristelet Saaran sanomisia. Koulukiusaamisestakaan et ole päässyt yli. Miksi? Olitko itse kiusaaja?

Vierailija
2218/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö se linkki jo, mikä todistaa Saaran valehdellen törkeästi? Pudaksen ja Juuson kiukuttelukolumnit ei sitten ihan riitä.

Valitettavasti se Forbesin juttu poistettiin, jossa Saara sai omien sanojensa mukaan kertoa tarinansa. Joten siihen on hieman vaikea linkata. Mutta siinä jutussa olleita valheita on käsitelty Pudaksen jutussa, jonka takuulla löydät. Muut valheet, esim. vanhan musiikin esittäminen uuden maistiaisena löytyy youtubesta.

Sitähän mä vähän ajattelinkin. Ei ole linkkiä. Pudaksen höpinät nyt on mitä on. Sun uskottavuutesi meni. Saat sen ehkä vielä kiinni.

Vierailija
2219/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto on niin seksikäs kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IS mukaan:

Lukutaito. Tuossa lukee ”Aalto kertoo”. Siinä ei sanota että noin olisi tapahtunut.

Forbes ilmoitti että artikkeli poistettiin runsaiden asiavirheiden takia ja avustaja irtisanottiin eturistiriidan takia. Lähde Forbes.

Saara Aalto puhuu pelkkää puhdasta sheissea.

Eli meidän ei pitäisi uskoa Saara Aaltoa, mutta satunnaista nettikirjoittelijaa kyllä, niinkö?

Saara Aalto on valloittanut Britannian positiivisella olemuksellaan ja satunnainen nettikirjoittelija on haukkunut Saaraa katkeruuden puuskassaan jo monen monta vuotta. 

Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä, kehen uskoo.

Kerro lisää niistä onnellisuuskouluista, lähipiiriin kuuluvana tiedät niistä enemmän kuin me tietämättömät!

Vierailija
2220/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara-hullu on aika heikko esitys.

Mun kysymyksiin ei tule vastauksia ja jos tulee, ne on kysymyksiä. Ja tuollaisen ihmisen väitteisiin Saaran valehteluista pitäisi uskoa?

Mutta oli kiva taas jutella. Nyt mullakin on elämälläni tarkoitus: Auttaa Saara valehtelee-hullua ymmärtämään oma mielisairautensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme