Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää

Kommentit (2395)

Vierailija
2121/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen onkin aina ollut vähän in. Ainakin lehdistön mielestä. Heitellään syytöksiä ilmoille eikä anneta uhrin puolustautua. 

Kehtaavat lainata suoraan julkisia verotietoja ilman, että antavat artistien itse kertoa miljoonatuloistaan. Aivan röyhkeää!

Taitaa olla vieläkin liian kova pala se tosiasia, että Iltalehti mokasi totaallisesti. Milloin muuten rupeatte julkaisemaan objektiivisia uutisia?

Edelleenkö luulet keskustelevasi Iltalehden toimittajien kanssa :D?

eri

Kielenkäyttö on ollut sitä luokkaa, ettei ole voinut erehtyä.....

Mutta joo. Aika selväksihän se on tullut jokaiselle ketjussa vierailleelle. Etkö sä enää itse tiedä, kuka sä olet?

Vierailija
2122/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei jaksa vanhaa ukkoa pelottaa",hehheh...eli poloinen raukkis paljasti typeryyttään itsensä kauttarantain?! Jos ja kun harhoissasi tunnet M.PUDAKSEN "hengen" kommentteineen vaanivan pikku-neiti Aaltoa täällä yötäpäivää,niin voitaneen yhtä häpeämättä 100%"varmuudella"väittää,että sekosekon takana väijyy:Markus A./ Eeli A./vanhahko ukko pokerinassu Samu A./tyhjästä esiin nyhjäisty puoli-velinen Mikael?? Tai ehkäpä YLEn Monster-porukoihin viisuihin värväämiä niin sanottuja kestojulkku-ho¤¤ja:Kim I./Mikko S. tai sittenkin isse pomo Warnerin Asko K. Onnee vaan sinnekii!!

Ei se ainakaan Asko K. ole. Todennäköisesti kyseessä on superfani Jani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Saara Aalto syyllistynyt johonkin rikokseen kun häntä parjataan täällä näin perinpohjaisesti?

Häneen on pääsääntöisesti totaalisen kyllästytty! Hänen liioiteltuihin ja sepitettyihin tarinoihinsa.

Eikö ne olleetkaan törkeitä valheita? Näin väitit meille tuolla aiemmin😘

Valheissa on tietysti vaikea pysyä kärryillä. 

Vierailija
2124/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ei ole mitään faktaa enää idolin suojaksi, alkaa tuo solvaus.

Niin nähty, te valehtelevan idolin herjaavat fanit.

Niin kaiku vastaa kuin sinne huudetaan. Ei vaikuta millään lailla terveeltä riehua palstalla maanisesti samaa asiaa jankkaamassa yhtä henkilöä ja häntä puolustamaan erehtyviä solvaten.

Saara Aaltoa ei ole solvattu. Hän on valehdellut. Se on fakta. Aitä saa toistaa tuhansia kertoja, eikä se muutu silti muuksi.

Ja te jotka ns puolustatte jankkaatte aina vain tuota samaa solvaustanne, käytte heti henkilöön. Sen sijaan että keskustelisitte asiallisesti. Olet todella sairas. Missä lääkkeesi, hullu?

Jostain syystä asiallinen keskustelu Saara Aallosta ei tunnu palstalla millään onnistuvan. Kommenttisi on oikea malliesimerkki, kuinka syytät muita siitä, mitä itse teet.

Niin. Vastasin kuten minulle puhutaan koko ajan. Sanon että nyt on rikottu journalistisia sääntöjä. Kimppuun lentää lauma hulluja hokemaan solvauksia.

Keskutelkaa asiallisesti. Jos ei ole asiaa tähän valehteluun liittyen, älkää kirjoittako mitään.

Saara Aalto valehteli taas. Siitä täällä keskustellaan.

Ei muuten keskustella. Otsikkona on: .... oudon artikkelin forbesiin kirjoittanut sai kenkää... Valehteluteeman olet keksinyt ihan itse tässä matkan varrella.

Kyllä keskustellaan nimenomaan Saara Aallon valehtelusta.

Hän itse laati ko kirjoituksen pr-henkilönsä kanssa.

Jäi kiinni.

Nyt hän valehteli eilen taas lisää.

Koko soppa on pelkästään Saara Aallon valheita. Ei mitään muuta.

Keskustele yksinäsi vaan. Eikö jo koulussa opetettu, että kirjoitetaan otsikosta eikä otsikon vierestä.

Vai että nyt kirjoittaja onkin Saara itse? Millähän ajalla? 

Ja kun ei muuta keksitä, saivarrellaan semanttisesti.

Saara Aallon valehtelua tämä on. Saara Aalto valehteli. Valehteli.

Ja etkö sinä superfani ole jo huomannut, että Saarahan ei anna kenenkään muun tehdä mitään. Siksihän hän raataa, kun haluaa ne narut pitää kaikki käsissään.

Ja kuka muu muka olisi voinut nuo kaikki tiedot antaa Voice of Finlandin pukuhankinnoista jne.

Saara Aalto valehteli. Niele se.

"Ja etkö sinä superfani ole jo huomannut, että Saarahan ei anna kenenkään muun tehdä mitään. Siksihän hän raataa, kun haluaa ne narut pitää kaikki käsissään."

Ettet nyt vaan valehtelisi?

Ei siinä, aivan upean videon on Saara kyllä saanut aikaiseksi:

Tuonkin hän on siis aivan yksin tehnyt samaan aikaan kun on osallistunut Dancing On Ice-tuotantoon ja organisoinut kiertueen Briteissä. Upea saavutus ihmiseltä, joka ei tämän keskusteluketjun mukaan myöskään saa "mitään aikaan".

Video on todella kaunis ja hyvin tehty, mutta onko Suomen viihdetoimittajista kukaan noteerannut sitä mitenkään? Sitten joku älytön nettihaastattelu saa toimittajat sekoamisen partaalle?

Harvemmin sitä kai lehdissä ruoditaan vuoden vanhoja biisejä

Ja tuohan ei ole nettihaastattelu, vaan törkeä pr-sepustus vastoin journalistisia sääntöjä.

Nyt puhutaan videosta. Vanha biisikin on saanut kaksi uutta sovitusta. Videolla olisi kai pitänyt olla alastomia naisia esittelemässä tissejään niin johan olisi mediakin huomannut.

En paljon kitisisi paljaan pinnan esittelystä, kun idolisi on laulanut alushoususillaan presiden tin 80-vuotisjuhlissa ja lähikuvat uikkariselluperseestä on hitsaantunut kaikkien verkkokalvoille.

Uikkariselluperseestä???

Miksi flippaat jostakin noin vähäpätöisestä asiasta?

Relaa. Ei tää oo niin vakavaa.

Miksei Saara voi pukeutua asiallisesti arvovaltaiseen tilaisuuteen?

ohis

Toiset pukeutuu kuin Mikki Hiiret, Saara kuten itsevarma, upea seksikäs nainen.

Eli siis puolialasti. Miten Mikki Hiiri pukeutuu? Aikaisemmin Saaralla oli mm. kauniita mekkoja. Nyt hän ei enää painonnousun jälkeen pukeudu ollenkaan sopivan kokoisiin vaatteisiin.

Vierailija
2125/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on sillä Saara-Jenniferillä ahteria, kuin jenkkiläisillä Harlemin muijilla=leveyttä&punnusta itään ja länteen....tahtoo kanssa samat levelit,mutta kun oon vaan mielenterveysluuseri-kade-mieli,niin emmää!!

Kuka haluaa Saaran selluliittipyllyn ja kaksoisihraleuan? Ei kukaan järkevä ihminen.

Vierailija
2126/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Saara Aalto syyllistynyt johonkin rikokseen kun häntä parjataan täällä näin perinpohjaisesti?

Saara Aalto kertoi vain iltapäivälehtien asenteellisuudesta ja negatiivisuudesta ja johan joku palstalla flippasi ja rupesi heittelemään jatkuvalla syötöllä todella kovia syytöksiä ja törkeyksiä Saaran suuntaan. Se koira älähtää, kehen kalikka kalahtaa.

Vierailija
2127/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Media lietsoo turhaa pelkoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Raju käänne” 😂😂 kyllä on hurjaa.

Kaikkihan on nykyään "someraivoa" ja somen "räjähtämistä". Sääilmiötkin on nykyään "käristyskupolia" ja "valkoista kurittajaa".

Komppaan edellisiä.

Samat toimittajat sitten olevinaan ihmettelevät kollegoidensa tekstejä vaikka tehtailevat itse aivan vastaavia ja toki siinä samalla saavat lisää "rajuja" aiheita ja klikkausotsikoita omiin juttuihinsa.

Tämä ketju käsittelee Saara Aallon valehtelua. Kyse ei ole toimittajista.

Ja jos halutaan pällistellä liioittelevaa kielenkäyttöä niin kyllä se on tämä kaiken kärsinyt Lapin tyttö siinäkin mestari.

Suomalainen tapa puhua on olla hiljaa tai tiivistää sanottavansa pariin kolmeen sanaan. Saara on vilkas ja puhelias, mutta hän on myös hyväkäytöksinen ja kohtelias, kiltti. Ihanaa, että nyt hän vähän räjähti.

Röyhkeä valehtelija hän on. Puhuu päälle, riehuu suuna päänä ja aina mollaamassa muita.

Saanko linkin, missä Saara riehuu suuna päänä ja mollaa muita. Sinulla on todistustaakka, kun syytät muita tuollaisista asioista.

Ihan kaikki ohjelmat missä esiintyy. X Factor Suomessa huusi koko ajan ja naama vituralla arvioi ja arvosteli.

Ihan kaikissa ohjelmissa Saara kiukuttelee ja mollaa muita? Ja silti linkin laittaminen oli liian vaikeaa, vaikka materiaalia löytyy vaikka kuinka. Mistäköhän johtuu, että itse näen vain positiivisen ja iloisen ja itsevarman Saaran? 

Valikoitua median seuraamista. Tuollaisen kuvan saa, jos seuraa vain neidin omaa FB:tä.

Vierailija
2128/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pahennusta herättänyt kirjoitus on poistettu verkosta ja sen kirjoittajan kanssa tehty sopimus irtisanottu, niin MIKSI tästä nyt enää pitää änistä. Kirjoitus ei ole järin merkittävä eikä sitä ole monikaan edes vaivautunut lukemaan.

Koska Saara VALEHTELEE!

Kukaan ei tosin tiedä mitä, mutta pakkohan se on uskoa, kun se av:lla lukee.

Suurin osa jo tietää, mitä Saara on valehdellut. Miten voit kommentoida ketjuun, jossa Saaran valheet on kerrottu moneen kertaan, ettei muka tiedetä?! No tässä kertauksen vuoksi:

Suomen 1. julki-lesbo, uuden musiikin maistiainen konsertissa (Eden Jonesin tekemä ja esittämä, ei mikään uusi), suosion sementoituminen Ruotsissa ja Espanjassa (ei mitään näyttöä), listasijoitus useassa Euroopan maassa, vetää areenoita täyteen, ei saanut UMK:ssa raadeilta pisteitä levy-yhtiön puuttumisen vuoksi, Eurooppa ei saa tarpeekseen hänestä ja "kaikki sanoo, että mulla on J-lon peppu".

Nämä kaikki on täyttä puppua. Eikä näistä lehdessä toimittajan kirjoitus ole kiusausta, vaan ihan normaalia uutisointia! Vai onko nuo valheet sinusta hyväksyttävää positiivista liioittelua? Ei minusta!

Missä on linkit? Missä on todisteet?

Kyllä mäkin osaan ottaa random-haastattelusta random-lauseen ja tehdä siitä valheen.

"Suurin osa jo tietää, mitä Saara on valehdellut." Mikä on tämä suurin osa? Töissä kukaan ei tiennyt mitään mistään Saaran valheista. Ystävät eivät olleet kuulleetkaan mitään tällaista. Missä on ne suurin osa, jotka tietää nämä valheet?

Vastaathan kunnolla.

Vierailija
2129/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aalto kertoi vain iltapäivälehtien asenteellisuudesta ja negatiivisuudesta ja johan joku palstalla flippasi ja rupesi heittelemään jatkuvalla syötöllä todella kovia syytöksiä ja törkeyksiä Saaran suuntaan. Se koira älähtää, kehen kalikka kalahtaa.

Miksi tuo Forbesin artikkeli sitten poistettiin? Saaran valehtelun takia. On varmaan hauskaa olla aivopesty keijuhörhö?

Vierailija
2130/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pahennusta herättänyt kirjoitus on poistettu verkosta ja sen kirjoittajan kanssa tehty sopimus irtisanottu, niin MIKSI tästä nyt enää pitää änistä. Kirjoitus ei ole järin merkittävä eikä sitä ole monikaan edes vaivautunut lukemaan.

Koska Saara VALEHTELEE!

Suurin osa jo tietää, mitä Saara on valehdellut. Miten voit kommentoida ketjuun, jossa Saaran valheet on kerrottu moneen kertaan, ettei muka tiedetä?! No tässä kertauksen vuoksi:

Suomen 1. julki-lesbo, uuden musiikin maistiainen konsertissa (Eden Jonesin tekemä ja esittämä, ei mikään uusi), suosion sementoituminen Ruotsissa ja Espanjassa (ei mitään näyttöä), listasijoitus useassa Euroopan maassa, vetää areenoita täyteen, ei saanut UMK:ssa raadeilta pisteitä levy-yhtiön puuttumisen vuoksi, Eurooppa ei saa tarpeekseen hänestä ja "kaikki sanoo, että mulla on J-lon peppu".

Nämä kaikki on täyttä puppua. Eikä näistä lehdessä toimittajan kirjoitus ole kiusausta, vaan ihan normaalia uutisointia! Vai onko nuo valheet sinusta hyväksyttävää positiivista liioittelua? Ei minusta!

Miksi raivoat tuolla tavalla?

Onko sinulla kaikki hyvin?

Aina kun sulle annetaan selvät vastaukset ja perustelut, vastauksesi kuuluu: Miksi raivoat? Minulta kysyit: Miksi huudat. Sinulta kysyn, miksi jatkat tätä loputonta väittelyä?

Missä ne selvät vastaukset ovat?

Täällä on vaan raivottu pameja ja keppanoita viattomien kirjpittajien suuhun ja haukuttu Saaraa todella törkeästi. Ei ole edes mitään linkkiä tullut näihin valheisiin liittyen. 

Mitäs nämä "viattoma kirjpittajat" ovat itse haukkuneet, raivonneet ja huudelleet?

Aina sä se käännät nämä syytökset muualle, ihan kuin se poistaisi sitä tosiasiaa, että olet riehunut palstalla vuosikausia Saaraa solvaten. Nuo kirjoitusvirheet on muuten aika noloja, ei ollut ihan ensimmäisiä sulta.

En ole yhdessäkään viestissä riehunut, solvannut Saaraa tai kirjoittanut mistään pameista tai keppanoista toisin kuin sinä. Ko. kirjoitusvirheet olivat alkuperäisessä viestissä, käytin niitä tyylikeinona. 

Vierailija
2131/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The pop star said: "I came out in Finland almost two years ago and I was one of the first lesbians to ever come out in Finland and it was a bit difficult for me at first, I was hiding it for one year.

mirror.co.uk

Suora sitaatti taiteilijan haastattelusta.

Siinä ainakin yksi ihan suora vale.

Saara oli yksi ensimmäisiä lesboja, joka tuli julkisuuteen Suomessa. Törkeä valhe! 

Olisikohan tässä nyt kyse siitä, että kirjoittaja on itse kaappilesbo eikä uskalla tulla ulos.....

Tule vaan, se on ihan normaalia nykyään. Ei tarvitse kiukutella näppäimistön sillä puolen.

Niin, hyvä, että sinäkin myönnät, että törkeä valhehan tuo. Ei ihme, että lesbopiireissä inhotaan Saaraa syvästi.

ohis

Vierailija
2132/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Saara VALEHTELEE!

Miksi raivoat tuolla tavalla?

Onko sinulla kaikki hyvin?

Aika pelottavan kuuloinen teksti. Taitaa olla aika paljon stressiä päällä vastaamallasi kirjoittajalla. Ihan normaalia uutisointia olla tarkoituksellisen negatiivinen? Hyvä tietää, millaisia ihmisiä kannattaa varoa. 

Vierailija
2133/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herramujee. Vieläkö te tätä jauhatte? Ketjussa 2210 viestiä. Ohhoh.

Vierailija
2134/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen onkin aina ollut vähän in. Ainakin lehdistön mielestä. Heitellään syytöksiä ilmoille eikä anneta uhrin puolustautua. 

Kehtaavat lainata suoraan julkisia verotietoja ilman, että antavat artistien itse kertoa miljoonatuloistaan. Aivan röyhkeää!

Taitaa olla vieläkin liian kova pala se tosiasia, että Iltalehti mokasi totaallisesti. Milloin muuten rupeatte julkaisemaan objektiivisia uutisia?

Edelleenkö luulet keskustelevasi Iltalehden toimittajien kanssa :D?

eri

Kielenkäyttö on ollut sitä luokkaa, ettei ole voinut erehtyä.....

Mutta joo. Aika selväksihän se on tullut jokaiselle ketjussa vierailleelle. Etkö sä enää itse tiedä, kuka sä olet?

Mitä kielenkäystöstä? Sinä se täällä muita hulluiksi nimittelet. Tottakai tiedän, mutta sinä et tiedä.

Vierailija
2135/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastausta. Taitaa tuo objektiivisuus olla aivan liian haasteellista.... Lukijat tosin kyllä huomaavat tämän ja sitten ihmetellään toimituksessa, kun passiivis-agressiiviset kolumnit eivät vedäkään lukijoita. 

Lukijat tykkäävät lukea objektiivisia, ammattitaidolla tehtyjä uutisia. 

Vierailija
2136/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herramujee. Vieläkö te tätä jauhatte? Ketjussa 2210 viestiä. Ohhoh.

Päätit itsekin osallistua jauhamiseen :D

Kiitos siitä!

Vierailija
2137/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle taitaa olla liian kova pala se, että Saara on mokaillut jo vuosia haastatteluissa. Tai ei edes mokaillut, vaan valehdellut toistuvasti. Ja yrität nyt saada ne nyt näyttämään iltalehden mokilta. Ei onnistu, ei ne positiviisesti liioitellut jutut pelkästään iltapäivälehdissä ole.

Olisit vaan vastannut suoraan, että jatkamme trollaamista, koska sitä tuo hyökkäävä kommentti tarkoittaa. Miksi olet koko ajan noin negatiivinen?

Vierailija
2138/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla kyllä yhtään negatiivista tai edes kyseenalaistavaa kommenttia ollut facebookissa. Yksi jossa puhuttiin, että parilla sanan muunnoksella juttu olisi ollut täydellinen. Siihenkin joku kommentoinut että ei mitään vikaa jutussa.

Pelkkää yhyy Suomi on p*ska, Suomen media nönnönnöö, halutaan vain lytätä, vahingonkorvaussyytteet.. (täh? :D)

Mua kyllä harmittaa, kun olen itse lapsena ja aikuisenakin valehdellut, mut on siitä vaadittu vastuuseen ja joutunut pyytämään anteeksi. Hitsit, miksen ole voinut syyttää muita kateudesta tai kiusaamisesta.

Ainoa jolle pitäisi maksaa vahingonkorvauksia on se homoparka, jonka Saara huijasi kirjoittamaan tuon valevyyhdin.

Seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa olevan ainakin jollekulle perimmäinen syy Saaran dissaamiseen, sen verran usein toimittajaa ja Saaran ystäväpiiriä homotellaan ja haukutaan "puppeleiksi".

Artikkeli poistettiin ja toimittajan sopimus purettiin vain ja ainoastaan, koska suomalaiset toimittajat ovat sitä joukolla kritisoineet. Mahtavat olla toimistaan voimaantuneita ja ylpeitä.

Taas on yhden suomalaisen menestymistä ulkomailla saatu jarrutettua samaan aikaan kun kaikki ulkomaisia julkkiksia koskeva kopioidaan sellaisenaan täysin ilman kritiikkiä.

Tunnustaako Mari, Juuso tai joku muu? 

Mä olin siinä luulossa, että Iltalehteen otetaan töihin aikuisia ihmisiä.

Puppelijutut on normaaleilla ihmisillä jääneet ala-asteelle.

Vierailija
2139/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaralla ei taida nyt olla kaikki ihan kunnossa. On jo aika vakavakin asia, kun hän syyttää aina kaikkia muita kaikesta ikävästä, eikä koskaan myönnä itse erehtyneensä tai tehneensä mitään virhettä. Hän ei ole ikinä itse pettynyt mihinkään omaan tekemiseensä ja sanonut vaikka, että nyt meni vähän huonosti mutta täytyy treenata tms. enemmän ja sitten menee paremmin. Noin sitä useimmat muut sanovat omists suorituksistaan, mutta ei Saara, hän vaan syyttää muita, yleensä muita suomalaisia, ja väittää, että häntä ei arvosteta jne. Ei tasapainoinen ihminen toimi noin.

Se johtuu siitä, että Saara on positiivinen. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa?

Negatiivisenhan sä toki tiedätkin.

Vierailija
2140/2395 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kellään täysjärkisellä menis nuo jutut näin tunteisiin. Antakaa tulla sitä alapeukkua, mielenkiintoista tietää kuinka monta kahelia tässä keskustelussa uhkuu ja puhkuu.

Mihin tämä liittyy?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Onko tämä yleinenkin ongelma sinulle?