Trump: En ajattele enää rauhaa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011758134.html
Seniili psykopaatti aloittaa vaikka maailmansodan kunhan saa haluamansa. Päätyis jo manan maille koko hullu ukko.
Kommentit (32)
Hyvä uutinen. Ehkä hän lopettaa sitten Ukrainalaisten painostamisen antautumaan ystävänsä Vladimirin laittoman hyökkäyksen edessä.
Ja lähetti kirjeen Norjan pääministerille, kun valtiosta riippumaton Nobel-komitea ei myöntänyt palkintoa 😂
https://www.iltalehti.fi/talous/a/10e93ec6-6f56-434a-a7d6-94d496bc3ea0
Heikki Kyöstilä sanoi ettei Trumpin toiminta ole enää tästä maailmasta.
Pääministerin täytyy nyt vaan myöntää se Nobel vaikka se ei nyt ihan kuulu työnkuvaan
Ja mitä sitten? En ole havainnut, että Trump ikinä olisi ajatellut. Nykyään, potiessaan isältään potemaansa periytyvää otsa-ohimolohkorappeumaa, hän nukahtaa tai harhailee ikkunasta tuijottelemaan kesken kokouksen ja lausuu oodin maitopurkille.
Sleepy-Don pääsee kohta virkarikossyytteeseen ilman välivaalejakin. Republikaanitkin on kyllästyneet taataan.
miksi Tanskan pitäisi hallita Grönlantia? eihän heillä ole edes sotilaallista valtaa ja kysyä puolustautua, jos Venäjä j a Kiina päättävät valloittaa Grönlannin. Paras olisi antaa alue heti USAlle!
Mulle nyt on ihan sama kunhan en itse joudu mihinkään taisteluihin. Vassareiden syytä tämä kaikki on ja wokejen
t. M 55
Kyllä te sitten jaksatte hyperventiloida joka ikisestä kontekstistaan irroitetusta lauseesta.
Vierailija kirjoitti:
Pääministerin täytyy nyt vaan myöntää se Nobel vaikka se ei nyt ihan kuulu työnkuvaan
Eikö ne muut, uimamaisterin diplomit ja kokkikoulun päästötodistukset riitä, mitä hänelle on toimitettu sadoin tuhansin. Naisten painonnoston maailmanmestaruuspokaalit, miss Universum-pysti jne?
Ukkeli, joka uhkailee sodalla naapureitaan, Grönlantia ja Eurooppaa, ei todellakaan tarvitse muuta kuin messinkiburanan silmien väliin.
Ajatteleeko se yleensä ollenkaan, vai onko kognitiivinen toimintakyky kokonaan pysähtynyt?
[minä vaan kysyn]
Mitkä kahdeksan sotaa Trunp on tarkkaan ottaen lopettanut?
Kertokaa nyt trumpin kannattajat!
Ei taideta kauan joutua odottamaan sitä että ukko siirtyy alakertaan.
"Republikaanisenaattori Thom Tillis on kutsunut Trumpin Grönlanti-vaatimuksia absurdeiksi. Grönlanti on suvereeni alue, joka kuuluu suvereenille valtiolle, jolla on lähes vertaansa vailla oleva historia Yhdysvaltojen tukijana. Risuja Tillisiltä saavat myös Trumpin tullipuheet.
Uudet tullit ovat huono asia Amerikalle, amerikkalaisille yrityksille ja Amerikan liittolaisille.
Myös Tillisin puoluetoveri, Alaskan senaattori Lisa Murkowski on kritisoinut Trumpin Grönlanti-puheita.
Ne työntävät Yhdysvaltojen liittolaisia yhä etäämmälle eivätkä paranna mitenkään kansallista turvallisuutta.
Nämä tullit ovat tarpeettomia, rankaisevia ja perusteellinen virhe, Murkowski kirjoitti X:ssä. Hyötyjä on presidentti Vladimir Putin, senaattori kirjoittaa.
Republikaanien kongressiedustaja Don Bacon on uhannut Trumpia jopa virkarikossyytteellä, jos presidentti toteuttaa sotilaallisia Grönlanti-uhkauksiaan. Bacon kutsui Politicossa Trumpin Grönlanti-pakkomiellettä tyhmimmäksi asiaksi, josta on hän on koskaan kuullut.
Louisianan republikaanisenaattori John Kennedyn mukaan Grönlannin valtaaminen olisi korkealuokkaista tyhmyyttä"
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko se yleensä ollenkaan, vai onko kognitiivinen toimintakyky kokonaan pysähtynyt?
[minä vaan kysyn]
Sen verran pitkällä on ukko sairaudessaan että tuskinpa ajattelee että itse lainkaan. Lukee ääneen sen mitä toiset hänelle kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta kauan joutua odottamaan sitä että ukko siirtyy alakertaan.
Ehkä joudut sinne itse pian.
Vierailija kirjoitti:
miksi Tanskan pitäisi hallita Grönlantia? eihän heillä ole edes sotilaallista valtaa ja kysyä puolustautua, jos Venäjä j a Kiina päättävät valloittaa Grönlannin. Paras olisi antaa alue heti USAlle!
Ei Tanska hallitse Grönlantia vaan Grönlannilla on itsehallinto. Oma pääministeri, oma parlamentti jne. Miten kuupo sinäkin pikku trumpisti olet kun et lukea osaa? Typeryytesi on täysin linjassa muun maga-juntiston kanssa. Heille passaa jopa pedofilia kunhan sitä tekee jumala Trump. Joka muuten näkemässäni Epstein asiakirjassa raiskasi 13-vuotiasta tyttöä, joka oli raskaana ja synnytti tyttövauvan, joka Trumpin läsnäollessa tapettiin ja upotettiin Michigan-järveen.
Ei ole sattumaa, että Trump lähetti natsisakkinsa nimenoman Michiganiin riehumaan. Siellä on ihmisiä, jotka voivat todistaa häntä vastaan pedofilia- ja murhaoikeudenkäynnissä.
Milloinkas Trump on rauhaa ajatellut? Mun mielestäni vallanhimoisena ajattelee ihan vain omaa lompakkoaan ja itseään.
Kuinka siellä USAssa ollaan noin kyvyttömiä siirtämään hullu pois maan johdosta, ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tännekin pesiytynyt joku Venäjän propagandaa levittävä idiootti kopioimaan suuren johtajan määräämät lauseet.
NATO puolustaa jo Grönlantia. Senhän toki tiesitkö. Miten paljon saat yhdestä propagandaviestistä?
Sota on rauhaa