Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
841/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellekkään kuulunut tänään mitään? 😬

Ei mitään tänne oo kuulunu...

Hiljasta on..

Vierailija
842/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa olla tosi turhauttavaa.. enää en edes osaa odottaa Naantaliin kutsua, mutta olis nyt kiva saada homma pakettiin joka tapauksessa.. Mietin, että onkohan mahdollista että jos maajussi jolle kirjoitin ei ole valittuna ohjelmaan mutta ei silti vielä ole edes ottanut keneenkään kirjoittaneeseen yhteyttä.. 🤔

Odottavan aika on pitkä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaa olla tosi turhauttavaa.. enää en edes osaa odottaa Naantaliin kutsua, mutta olis nyt kiva saada homma pakettiin joka tapauksessa.. Mietin, että onkohan mahdollista että jos maajussi jolle kirjoitin ei ole valittuna ohjelmaan mutta ei silti vielä ole edes ottanut keneenkään kirjoittaneeseen yhteyttä.. 🤔

Itse mietin samaa ja maajussille jolle kirjoitin on voinut jo alkaa viestitellä jonkun muun neitokaisen kanssa..

Vierailija
844/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin samaa ja maajussille jolle kirjoitin on voinut jo alkaa viestitellä jonkun muun neitokaisen kanssa..

Toivottavasti ei niin, vaikkakin ihan mahdollinen skenaario.. :( 

Vierailija
845/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka joku maajussi ottaiskin yhteyttä, niin se ei saa kertoa päätyykö Naantaliin vai ei. Hankalaa...

Vierailija
846/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudella esittelyjakso tuli maaliskuussa. Elokuussa paljastettiin, ketkä 4 maajussia jatkaa Naantaliin. Aika kauan saavat ne loputkin maajussit salailla tapailukuvioitaan :D

Vierailija
847/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään 🥺

Itse päädyin tulokseen, että vaikka kutsu tulisi niin kieltäydyn. En haluakkaan "riskeerata" omaa elämää. Onnea kaikille ja rakkaudentäyteistä matkaa😊

Vierailija
848/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään 🥺

Itse päädyin tulokseen, että vaikka kutsu tulisi niin kieltäydyn. En haluakkaan "riskeerata" omaa elämää. Onnea kaikille ja rakkaudentäyteistä matkaa😊

Haluatko kertoa, kenelle kirjoitit? Harmi, mutta ihan ymmärrettävä syy. :)

Vierailija
849/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään 🥺

Juholle kirjoitin. Todella upealta ja tutustumisen arvoiselta miehestä vaikuttaa, että sinänsä harmi. Mutta pelkästään työni on sellainen, että en halua siihen mitään huomiota.

Vierailija
850/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans luulen, että tän kauden maajussirakkaan osalta on nyt lopullisesti voitu heittää toivo menemään, kun ei mitään koskaan kuulunut. Harmi juttu, sillä olin ihan täysillä itse mukana niin kuin varmasti kaikki maajusseille kirjoittaneet. Ehkäpä tuo rakkaus löytyy muualta ! Onnea kaikille jussien valinnoille. 💜💔💜

Vierailija
851/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita Artulle kirjottaneita?

Vierailija
852/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään 🥺

Juholle kirjoitin. Todella upealta ja tutustumisen arvoiselta miehestä  vaikuttaa, että sinänsä harmi. Mutta pelkästään työni on sellainen, että en halua siihen mitään huomiota.

Miksi ihmeessä kirjoitit koska kyllähän se on selvää että valituksi tullessa joutuu julkisuuteen. Vai vaihtuiko työpaikka yllättäen ??

Vierailija
853/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään 🥺

Juholle kirjoitin. Todella upealta ja tutustumisen arvoiselta miehestä  vaikuttaa, että sinänsä harmi. Mutta pelkästään työni on sellainen, että en halua siihen mitään huomiota.

Miksi ihmeessä kirjoitit koska kyllähän se on selvää että valituksi tullessa joutuu julkisuuteen. Vai vaihtuiko työpaikka yllättäen ??

En ole tuo jolta kysyit, mutta itse ainakin kirjoitin sillä asenteella, että jos maajussi ei mene jatkoon niin saa tutustua rauhassa häneen. Ja vaikka menisikin jatkoon, niin onpahan kuitenkin mun yhteystiedot tallessa jos sattuisi kiinnostumaan ja ei ohjelmasta ketään löytyisikään. Laitoin kirjeen mukana tuotannolle viestin, jossa kerroin etten halua telkkariin ja selostin tuon saman, kyllä se kirje silti perille meni.

Vierailija
854/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekään soitettu numerosta, joka loppuu 214?

Puhelin ollut koko ajan vieressä, mutta ei ole soinut. Nyt kuitenkin sattumalta katsoin puhelutietoja, että tuosta nrosta olisi soitettu kahtena iltana (vaikka ei ole soinut puhelin), toisella kertaa kylläkin yhdeksän aikoihin, tuskin niin myöhään soittavat tuotannosta. Ei pystynyt soittamaan takaisin...

Vierailija
855/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas ei vieläkään mitään. 🤔 Vähä alkaa jo ärsyttää tää tilanne 😂

Vierailija
856/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut nyt tässä. Mielenkiinnolla sitten syksyllä ohjelmaa katsomaan, että millaisia morsianehdokkaita maajussit valitsi😊

Vierailija
857/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen niin kun kukaan täällä ei kertonut kirjottaneensa Artulle että hän on yksi seurattavaksi menevistä maajusseista ja itse en saa kutsua Naantaliin.. 😔

Vierailija
858/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joukolle kirjoittaneihin otettu vieläkään yhteyttä suuntaan tai toiseen?

Vierailija
859/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joukolle kirjoittaneihin otettu vieläkään yhteyttä suuntaan tai toiseen?

Tai Laurille kirjottaneille ?

Vierailija
860/2225 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko lle; ei ole kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä