Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Joukolle kirjoittaneihin otettu vieläkään yhteyttä suuntaan tai toiseen?
Tai Laurille kirjottaneille ?
Ei ole kuulunut suuntaan eikä toiseen. Tuotannosta sanoivat että tällä viikolla tulee tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulunut suuntaan eikä toiseen. Tuotannosta sanoivat että tällä viikolla tulee tieto.
No onneks en siis ole ainut. Kummastuttaa vaan mikä tässä oikein kestää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä Antti?
Täällä Antille kirjoittanut eikä mitään kuulunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen niin kun kukaan täällä ei kertonut kirjottaneensa Artulle että hän on yksi seurattavaksi menevistä maajusseista ja itse en saa kutsua Naantaliin.. 😔
En usko. Muhun ei ikinä otettu mitään yhteyttä mistään suunnasta ja kirjoitin Artulle. Oletan et hän on yks niistä jotka on ottaneet yhteyttä Facebookissa / puhelimitse haluamalleen tytölle.
Huh, ompa helpottavaa etten ole ainut joka on epätietoisuudessa.. Mutta niin, voihan se olla että Arttu lukee kirjeitä ja ottaa yhteyttä kiinnostavaan/kiinnostaviin ihmisiin vaan itse yhteyttä tai sitten on jo ottanut..
Ei siinä mitään jos ei ole hänen valittu, mutta jos nyt jonkinlaista tietoa saisi että saataisiin tämä juttu päätökseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsen niin kun kukaan täällä ei kertonut kirjottaneensa Artulle että hän on yksi seurattavaksi menevistä maajusseista ja itse en saa kutsua Naantaliin.. 😔
En usko. Muhun ei ikinä otettu mitään yhteyttä mistään suunnasta ja kirjoitin Artulle. Oletan et hän on yks niistä jotka on ottaneet yhteyttä Facebookissa / puhelimitse haluamalleen tytölle.
Huh, ompa helpottavaa etten ole ainut joka on epätietoisuudessa.. Mutta niin, voihan se olla että Arttu lukee kirjeitä ja ottaa yhteyttä kiinnostavaan/kiinnostaviin ihmisiin vaan itse yhteyttä tai sitten on jo ottanut..
Ei siinä mitään jos ei ole hänen valittu, mutta jos nyt jonkinlaista tietoa saisi että saataisiin tämä juttu päätökseen...
Joo, sama fiilis. Itse kun on kuitenkin kirjoittanut vähän nolona rakkauskirjeen tuntemattomalle henkilölle ja oikeesti laittanut koko sydämensä kirjeeseen, niin olis kiva saada edes tieto, että valinta ei tällä kertaa osunut juuri minuun.
Hetkinen, onko ne Naantalin kuvaukset jo ensi viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Juu on. Siksi jonkinlainen tieto olisi kiva. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on. Siksi jonkinlainen tieto olisi kiva. 😄
Voi ei, ei kyllä kateeksi käy kun joudutte odottelemaan tietoa melkein viimeiseen asti :/
Täytyy varmaan kohta perustaa joku ”Maajussien hylättyjen morsianten yhteisö” 🙈
Tsemppiä kaikille jotka joutuu tämän epätietoisuuden kanssa elämään! Ja onnea kaikille Naantaliin kutsun saaneille! 😍❤️
Nimimerkillä, ei mitään vieläkään..
Vierailija kirjoitti:
Mukana!! 😂 pystyisköhän tätä kautta luomaan jonkun ryhmän johonkin mihin olis mahollista liittyä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellekkään kuulunut tänään mitään? 😬
Ei yhtään mitään 🥺
Itse päädyin tulokseen, että vaikka kutsu tulisi niin kieltäydyn. En haluakkaan "riskeerata" omaa elämää. Onnea kaikille ja rakkaudentäyteistä matkaa😊
Haluatko kertoa, kenelle kirjoitit? Harmi, mutta ihan ymmärrettävä syy. :)
Juholle kirjoitin. Todella upealta ja tutustumisen arvoiselta miehestä vaikuttaa, että sinänsä harmi. Mutta pelkästään työni on sellainen, että en halua siihen mitään huomiota.
Miksi ihmeessä kirjoitit koska kyllähän se on selvää että valituksi tullessa joutuu julkisuuteen. Vai vaihtuiko työpaikka yllättäen ??
Ehkä sitä vähän toivoi, ettei olisi päätynyt lopulliseen ohjelmaan, niin olisi voinut tutustua ilman kameroita🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana!! 😂 pystyisköhän tätä kautta luomaan jonkun ryhmän johonkin mihin olis mahollista liittyä 🤔
Hyvä kysymys 😂 ehkä perustan sellaisen facebookiin perjantain jälkeen jos mitään ei kuulu 😂
Jännä ettei kukaan ole täällä tänään kertonut saaneensa yhteydenottoa suuntaan tai toiseen 🤔
Eikö joku jo kertonutkin, että sai viestin, ettei tullut valituksi Naantaliin?
Taitaa olla vieläkin vain 2 jotka on kertoneet maajussin suorasta yhteydenotosta 😕
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vieläkin vain 2 jotka on kertoneet maajussin suorasta yhteydenotosta 😕
Mua kiinnostais tietää ketkä maajusseista!
Ihan todella turhauttavaa tämä odottelu. Miten ne voi jättää näin viimetinkaan jos ensi viikolla jo Naantali..