Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se nyt on uskoa, et ei tässä enään kutsua Naantaliin oo tulossa. Mitään ei oo kuulunu
Äläkää vielä luopuko toivosta! Nim. Tänään Naantaliin kutsun saanut
Nyt en ymmärrä? Meneekö se niin, että käytännössä tuotantoyhtiö kutsuu ja karsii morsiot Naantaliin ensitapaamiseen?
Olen ollut siinä luulossa, että kirjeet toimitetaan maajusseille, kuten on näytetty ohjelmassa ja maajussi käy kirjeet läpi ja karsii ehdokkaat ja kutsuu haluamansa ehdokkaat Naantaliin. Ihan ymmällään näin katsojana, mikä on oikea käytäntö?
Väärin menee, jos tuotanto valitsee ketä kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se nyt on uskoa, et ei tässä enään kutsua Naantaliin oo tulossa. Mitään ei oo kuulunu
Nyt en ymmärrä? Meneekö se niin, että käytännössä tuotantoyhtiö kutsuu ja karsii morsiot Naantaliin ensitapaamiseen?
Olen ollut siinä luulossa, että kirjeet toimitetaan maajusseille, kuten on näytetty ohjelmassa ja maajussi käy kirjeet läpi ja karsii ehdokkaat ja kutsuu haluamansa ehdokkaat Naantaliin. Ihan ymmällään näin katsojana, mikä on oikea käytäntö?
Väärin menee, jos tuotanto valitsee ketä kutsutaan.
Ei, ei ei.. Vaan maajussit ovat saneet kirjeet ja samalla tiedon, ovatko valittuja ohjelmaan. Mikäli ovat, lukevat he kirjeet läpi ja ilmoittavat määräaikaan mennessä tuotannolle OMISTA valinnoistaan Naantaliin. Tuotanto siis hoitaa vaan ilmoittamiset, koska maajussit ja heille kirjoittaneet eivät saa olla yhteydessä ennen Naantalia. (Ei siis saisi mutta kuten vuosien varrella nähty, kaikki on aina mahdollista)
Kun täällä nyt on selvästi useampi joihin ei ole vielä otettu yhteyttä, onko täällä muitakin kun Juholle tai Laurille kirjoittaneita joihin ei olla vielä oltu yhteydessä? Saa kertoa kenelle ootte kirjottaneet jos haluatte, mutta lähinnä kiinnostaa oonko ainut joka on kirjottanut muulle kun näille kahdelle ja vielä ei oo yhteydenottoa kuulunut..
Myös vaihtoehtoisesti voi kertoa jos on saanut kutsun/yhteydenoton joltain toiselta maajussilta kun Juho tai Lauri :D
Naantaliin kutsun saaneet, oletteko esim somen kautta ottaneet maajusseihin kontaktia, esim face/insta vai pitääkö tässä olla ihan hys hys Naantaliin asti? 😅
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä nyt on selvästi useampi joihin ei ole vielä otettu yhteyttä, onko täällä muitakin kun Juholle tai Laurille kirjoittaneita joihin ei olla vielä oltu yhteydessä? Saa kertoa kenelle ootte kirjottaneet jos haluatte, mutta lähinnä kiinnostaa oonko ainut joka on kirjottanut muulle kun näille kahdelle ja vielä ei oo yhteydenottoa kuulunut..
Myös vaihtoehtoisesti voi kertoa jos on saanut kutsun/yhteydenoton joltain toiselta maajussilta kun Juho tai Lauri :D
Joukolle kirjoitettu, mutta ei ole kuulunut yhteydenottoa.
Vierailija kirjoitti:
Naantaliin kutsun saaneet, oletteko esim somen kautta ottaneet maajusseihin kontaktia, esim face/insta vai pitääkö tässä olla ihan hys hys Naantaliin asti? 😅
Itse jos saisin kutsun, niin odottaisin kyllä että maajussi ottaisi itse yhteyttä ennen Naantalia, mielummin kuin itse antaisin mitään yli-innokasta kuvaa. Maajussi saa kirjeissä kuitenkin kaikkien numerot, joten hänen on helppo laittaa vaikka whatsapp-viestiä jos haluaa🤔🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jos saisin kutsun, niin odottaisin kyllä että maajussi ottaisi itse yhteyttä ennen Naantalia, mielummin kuin itse antaisin mitään yli-innokasta kuvaa. Maajussi saa kirjeissä kuitenkin kaikkien numerot, joten hänen on helppo laittaa vaikka whatsapp-viestiä jos haluaa🤔🤷🏻♀️
Kun oon aikasempia kirje jaksoja kattonut niin siinä on näkynyt että on saatettu peittää yhteystiedot kokonaan (ei siis sumennettu vaan laitettu jotain ihan mustaa siihen päälle) ettei sit pystyis (niin helposti) ottamaan yhteyttä suoraan numerosta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin olettanut, että olisivat tuotannosta kieltäneet yhteydenoton puolin ja toisin 😯 Jos maajusseja (oletettavasti) kielletty, ei hän sitten voi vastata ehdokkailta tuleviin yhteydenottoihin ennen Naantalia 🤔 JoKa tapauksessa minä odottaisin Naantaliin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oon aikasempia kirje jaksoja kattonut niin siinä on näkynyt että on saatettu peittää yhteystiedot kokonaan (ei siis sumennettu vaan laitettu jotain ihan mustaa siihen päälle) ettei sit pystyis (niin helposti) ottamaan yhteyttä suoraan numerosta 🤔
Mielestäni se on peitetty vain siksi, ettei morsianehdokkaiden puhelinnumerot näkyisi koko Suomenkansalle😬😅 mutta joo ymmärrän kyllä,että jos olet kutsun saanut, niin mieli varmasti tekisi vaihtaa edes pari sanaa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoit? Laita vaikka alkukirjain tai joku vihje :)
Juholle
Onko sama ihminen, joka hetkeä aikaisemmin sanoo,etten valitettavasti voi kertoa ja sitten perään paukauttaa että Juholle?🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoit? Laita vaikka alkukirjain tai joku vihje :)
Juholle
Onko sama ihminen, joka hetkeä aikaisemmin sanoo,etten valitettavasti voi kertoa ja sitten perään paukauttaa että Juholle?🤷🏻♀️
Ei ole, en edelleenkään kerro kuka maajussi kyseessä.
Onko muita Joukolle kirjoittaneita, joihin ei vielä ole otettu yhteyttä? :)
Joukolle minäkin. Ei ole kuulunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita Joukolle kirjoittaneita, joihin ei vielä ole otettu yhteyttä? :)
Joukolle, ei mitään tietoa mistään
Maajusseja aivan varmasti kielletty ottamasta yhteyttä kehenkään morsianehdokkaaseen mitenkään ennen Naantalia. Joten siksi en ottaisi itsekään häneen päin yhteyttä, koska olisi vain vaikea paikka maajussillekin. Mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Maajusseja aivan varmasti kielletty ottamasta yhteyttä kehenkään morsianehdokkaaseen mitenkään ennen Naantalia. Joten siksi en ottaisi itsekään häneen päin yhteyttä, koska olisi vain vaikea paikka maajussillekin. Mielipiteitä?
Juuri näin, samaa mieltä!
Onko kellekkään kuulunut tänään mitään? 😬
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tänne oo kuulunu...
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään 🥺
Kyllä se vähän lohduttaa etten ole siis ainut 😁