Miltä se tuntuu kun näkee julkkiksen omin silmin?
Kuinka moni teistä on kokenut sen? itse olen suorastaan pelottavan tottunut siihen. Muistan kyllä miten se aikoinaan oli suurikin ihme
Kommentit (164)
Näin Turussa kerran Mauno ja Tellervo Koiviston. Oudolta tuntui, kun olivat ihan taviksen oloisia.
Robinin olen nähnyt 2 kertaa. Toinen oli koulussa, jota hän kävi ja olin siellä käymässä lapseni kanssa. Hän katsoi mua kohteliaasti koulun pihalla silmiin. Valmiina kai tervehtimään, jos olen vaikka joku ope tai kaverin vanhempi.
Sitten näin Robinin linja-auto aseman hesburgerissa. Siellä hän ei katsonut ketään. Ihan kulki kuin muutkin tavikset.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Jukka Kuoppamäen, Dannyn ,Katri-Helenan, Eino Grönin, Reijo Taipaleen, Anna Eriksson, Mikko Rasilan, Kristiina Halkolan Eero Melasniemen.
Kaikki muut paitsi Anna Eriksson ovat jo vanhuksia.
Pia Viitasen. Sdp:n kansanedustaja. Vaikutti kiireiseltä ja jopa töykeältä.
Simo frangenin ja hänen silloin vaimonsa Rosa Meriläisen. Rosa nojasi häneen ja lepäsi junassa. Sitten Rosa toi lastaan saman harrastukseen kerran kuin missä on lapseni kävi. Ja sitten vielä Simo frangen bussipysäkillä.
Jukka Virtasen ja Marianne Heikkilän, hänen äitinsä ja äitinsä miesystävän kauan sitten Barbadoksella.
Tuo tytär jutteli hyvin pitkään.sellaisen virkatun turbaanin omistajan kanssa hiekkarannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Jukka Kuoppamäen, Dannyn ,Katri-Helenan, Eino Grönin, Reijo Taipaleen, Anna Eriksson, Mikko Rasilan, Kristiina Halkolan Eero Melasniemen.
Kaikki muut paitsi Anna Eriksson ovat jo vanhuksia.
...niin..kuin sinäkin olet joku nyt tai myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Sannan baarissa heinäkuussa ja mulla alkoi jöpöthää.
Etkä nähnyt. Joku baarihårå se oli.
En kyllä ymmärrä miksi ihmisten pituus liittyisi yhtään mihinkään. Jokainen on sen pituinen mitä on. Miksi sitä pitää kommentoida.
Koska en ole nainen, ei miltään.
Status ei ole meille miehille niin ihmeellinen asia kuin teille naisille. Se ajatus että statusta omaavan ihmisen on pakko olla jotain ihmeellistä, on naisten kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Status ei ole meille miehille niin ihmeellinen asia kuin teille naisille. Se ajatus että statusta omaavan ihmisen on pakko olla jotain ihmeellistä, on naisten kuvitelma.
Esimerkkinä tämän palstan valtava Damiano David-ketju, jossa miestä ihaillaan kuin ihmeellistä jumalolentoa.
Tai oma pitkä kokemus viihdemaailman kulisseista. Se että kuuluisa ihminen oletetaan ihmeelliseksi, on 99% naisten juttu.
Christiaan Barnard Akateemisessa kirjakaupassa Helsingissä 70-luvulla.
Tampereella kotikulmille usein tulee vastaan Simo Frangen, Isokynä Lindholm, Puntti Valtonen, Heikki Kinnunen.
Joku mainitsi Timo Koivusalon. Olen ollut Pekko elokuvan kauneushoitolan avajaisissa - kaikki naiset Pihlajakosken mökkeiltä haettiin tuohon kohtaukseen. Kesä oli 91 tai 92. Timo oli iso mies kuten Hallikainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt kerran niin että keskustelin julkkiksen kanssa ja siinä vasta pikku hiljaa aloin tajuta kenen kanssa puhun, en heti tunnistanut olemuksesta tai äänestä mutta jutuista vasta.
Mulla sama, paitsi en vieläkään tiedä kuka tuo mies on jonka kanssa tulee usein vaihdettua muutama sana kun satutaan koirien kanssa vastakkain. Ja siis ekan kerran on törmätty varmaan yli 5 vuotta sitten.
Ei siis ole mikään megajulkkis tai että naama olisi tuttu jostain vaan ainoastaan ääni. Ja siis se ääni on niin älyttömän tuttu, mutta silti mä en hoksaa että missä mä sitä olen aiemmin kuullut.
Ei ole Linnanahde vaikka sekin samoilla poluilla pyörii ;-)
Oon itse julkkis, työni puolesta, ja toivon ettei minua noteerata vapaa-ajalla. Se on kiusallista. Haluan olla kuin kaikki muutkin. Massaa.
En alkanut seurustella julkkiksen kanssa, sillä haluan säilyttää oman yksityisyyteni. En halua, että minua kuvataan salaa ym.
No esimerkiksi Tarja Halosen näkeminen ei tunnu miltään.
Miehistä yllätyn lähes aina, että noinko pieni se on. Naiset taas yllättävät olemalla pitkiä. Molemmissa tuoksu, saati sitten haju (esim. hiki) hämmentää myös - julkkiksen kun on tottunut näkemään ja ehkä kuulemaan, ja kaikki muut aistimukset ovatkin sitten äkkiä tosi outoja.
Julkkiskuva on aika lattea ja kaksiulotteinen, ja sen kuvan muuttuminen ihmiseksi on aika ravisuttavaa.
Ruotsin kuningas ja kuningatar. Olisin saanut tervehtiä mutta en uskaltanut. Olin lapsi.
Nähnyt Raija Pelli, Kojo.
Palvellut Assi Koivisto, Veltto Virtanen, Mari Rantasila, Johanna Oras, Reijo Oras, se palomies laulaja, en muista nimeä enää, Ville Virtanen.
Eniten säväytti Oraksen pariskunta.
Muitakin mutta en muista nimiä enää ja nämä ei ole tuoreita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Statuksella ei ole mitään tekemistä julkisuuden kanssa.
Aika moni julkkis on persaukinen reppana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia, joka erottaa aidon stadilaisen maalaisesta. Me olemme tottuneet näkemään julkkiksia ihan tavallisissa arkielämän tilanteissa, eikä se hetkauta meitä puoleen eikä toiseen.
No sinä nyt varmaan luet julkkikseksi jonkun Martinan tai Siepin.
Mä näin Sannan baarissa heinäkuussa ja mulla alkoi jöpöthää.