Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu kun näkee julkkiksen omin silmin?

Vierailija
07.03.2019 |

Kuinka moni teistä on kokenut sen? itse olen suorastaan pelottavan tottunut siihen. Muistan kyllä miten se aikoinaan oli suurikin ihme

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/164 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs kohtaaminen Fredalla silloisen valintatalon kemikaalipuolen kassalla. Olin juuri saanut ostokseni pöydälle, kun viereeni pyyhältää aika 'isosti' eräs entinen missi (en viitsi nimeä mainita). Sanoi siinä että sua ei varmaan haittaa jos mä meen edeltä ? olin että , joo mee vaan diiva! Kassa oli siinä sellainen ihailevan palvova ilme kasvoilla. Katsoin siinä, että joo on mennyt hattuun tai tukkaan tuollekin naiselle julkisuus. Aina kun näen hänet tv;stä tulee mieleen tapaus, aina.

Varmaan täysin turhaa kertoa koko juttua jos ei viitsi nimeä mainita?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma järisee ja tunnen vihdoin olevani jumalten suosiossa...

Siis miltä sen pitäisi tuntua? Asun Lontoossa ja täällä bongaa julkkiksia jatkuvasti, lisäksi teen duunia jossa olen usein tekemisissä julkisuudesta tuttujen ihmisten kanssa aina kuninkaallisista Hollywood tähtiin., ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä, pitäisi miettiä alanvaihtoa jos joka kerta menisi jauhot suuhun tai alkaisin kikattaa hermostuneesti. Ainoat kerrat kun olen ollu ns star struck oli kun tapasin Amal Clooneyn, upea nainen, ihailtava ura ja mun ehdoton tyyli-ikonini ja Harrison Fordin jota olen fanittanut varhaisteinistä asti. 

Vierailija
104/164 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään.

Vierailija
105/164 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä tunnista ja jos tunnistan niin yritän olla kiinnittämättä mitään huomiota. Mut yleensä yritän olla kuin en tunnistaisi mutta vilkuilen monta kertaa ja mietin onko toi nyt se julkkis vai vaan saman näköinen.

Vierailija
106/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskun kanssa oltiin kaveria 70-luvulla. Johanna Raunio entinen naapurini. Riitta Väisänen työn kautta aikanaan tuttu. Kaikki ok ihnisiä. Veskussa oli jotain erityistä karismaa.

Vierailija
107/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilu vuosikymmen sitten töissä Disney Wordlissa Floridassa ja siellä näki tähtiä. Parhaiten jäänyt mieleen Britney Spears ja Kobe Bryant. Se media hässäkkä heidän ympärillään oli ihan USKOMATONTA! Ja kun ajattelee että se on heidän normi elämää niin ei kyllä käy kateeksi. Jessica Alba oli todellinen sweetheart, niin iloinen ja ystävällinen.

Vierailija
108/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on asia, joka erottaa aidon stadilaisen maalaisesta. Me olemme tottuneet näkemään julkkiksia ihan tavallisissa arkielämän tilanteissa, eikä se hetkauta meitä puoleen eikä toiseen.

Vierailija
109/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalta kuin jos vastaan tulisi kuka tahansa. Täällä Tampereella niitä näkee tuon tuosta, mutta eipä niihin kiinnitä sen kummempaa huomiota.

Vierailija
110/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu julkkiksesta. Pakko myöntää, että esim. Angela Merkelin näkeminen on ollut itselleni mieluisa kokemus ja sellainen wau-hetki.

Vierailija
111/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkisin Roni Bäckin, voisi olla vaikeaa olla kikattamatta ja punastumatta....

Vierailija
112/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkohan tossa se juontaja? On vissiin, jaa."

Vierailija
113/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta. Pahalta se tuntuu. Kerran kun on nähnyt niin sitä ei voi enää perua.

Vierailija
114/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina näin Sauli Niinistön ja olin hämmentynyt miehen lyhyydestä.

Vierailija
115/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ihmisen joka on jostain tuttu? Siltä se tuntuu, eli ei ihmeelliseltä.

Vierailija
116/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Heikkilä on tosielämässäkin Pirjo. Ihan yhtä höpsö, kuten saman nimisessä sarjassa. Ei mitään eroa tosiminään.

Vierailija
117/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andyn kanssa polteltiin nuorena miehenä spaddut. Ihan samanlainen se oli kuin lehdet ja telkkari antaa ymmärtää.

Vierailija
118/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Olen Apulanta fani ja Toni Wirtanen on mun märkä päiväuni. Olen halannut häntä ja jutellut niitä näitä. Sain mm. tietää, että hänkin pitää Mad Sinistä.

Vierailija
119/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä yleensä näet ihmisiä, joa et omin silmin 🤦🏻

Vierailija
120/164 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Jukka Kuoppamäen, Dannyn ,Katri-Helenan, Eino Grönin, Reijo Taipaleen, Anna Eriksson, Mikko Rasilan, Kristiina Halkolan Eero Melasniemen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme