Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jotain elämän varrella olen huomannut, niin se on että jos olet ystävällinen,

Vierailija
10.10.2026 |

auttavainen ja aina tukena, niin saat siitä vain epäkunnioittavaa käytöstä takaisin. Sinua pidetään itsestäänselvyytenä, kynnysmattona, ihmisenä jonka yli voi kävellä mennen tullen. Mutta jos olet koppava, itsekäs ja katsot muita alaspäin saat kunnioitusta osaksesi tai ei sua ainakaan kohtele huonosti. Niin raadollista. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oppia olemaan noiden välimuoto ja osata olla ystävällinen, mutta silti osata pitää puolena ja omat rajat.

Vierailija
2/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää oppia olemaan noiden välimuoto ja osata olla ystävällinen, mutta silti osata pitää puolena ja omat rajat.

Näköjään. Surullista silti ettei ystävällisyttä arvosteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän? Mitä se ystävällisyys siinä yhtään auttaa. Mä ainakin meen all in kusipäänä. Elämä on silleen vaan paaaaaljon helpompaa.

Vierailija
4/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään. Surullista silti ettei ystävällisyttä arvosteta.

Siinä mitää surullista oo. Se kato tää maailma vaan on tällanen. Syö tai tule syödyksi. Tällanen se on ollu aina. Ihminenkin on eläin.

Vierailija
5/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta.

Vierailija
6/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten 10 vuoden aikana maailman on vallanut uskomattoman töykeä asenne. Vuoteen 20 15 elämä oli kivaa, mutta zoomereiden vetämänä ilmapiiri on rajusti kylmentynyt. Ystävällisyyttä löytyy yhä, mutta somen yleisyyden takia se on piilossa. Somekin on täynnä riitelyä. On joutunut kovettamaan itseä maailmaa vastaan. Sen takia näyttäydyn ihmisille nykyään koppavana, mutta oikeasti olen edelleen ystävällinen, jos vaan löytyy vastakaikua. Ei mikään mukava tilanne, mutta näin on edettävä.

Vierailija
7/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Kilttejä ihmisiä hyväksikäytetään eikä arvosteta. Itse olin kiltti ja esim lainasin rahaa apua tarvitseville aikoinaan. Sitten ei maksettu enää takaisin ja meni hävyttömäksi. Nykyään en lainaa enää kellekään enkä auta ihmisiä.

Vierailija
8/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pelisilmää, milloin, ja kenelle kannattaa olla ystävällinen, ja milloin/kenelle koppava.

Vierailija
9/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pelisilmää, milloin, ja kenelle kannattaa olla ystävällinen, ja milloin/kenelle koppava.

Kusipäiden edessä nöyränä ja kivoille vittumainen?

Vierailija
10/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kilttejä ihmisiä hyväksikäytetään eikä arvosteta. Itse olin kiltti ja esim lainasin rahaa apua tarvitseville aikoinaan. Sitten ei maksettu enää takaisin ja meni hävyttömäksi. Nykyään en lainaa enää kellekään enkä auta ihmisiä.

Onneksi olkoon, olet oppinut jotain tärkeää elämästä. 

Vierailija
11/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säädellä kenelle ja mitä varten. Muuten pettyy.

Vierailija
12/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän? Mitä se ystävällisyys siinä yhtään auttaa. Mä ainakin meen all in kusipäänä. Elämä on silleen vaan paaaaaljon helpompaa.

Koska mulle tulee ystävällisyydestä itselle hyvä mieli ja vaikka kaikki eivät olisikaan kivoja takaisin, ystävällisyyden avulla löydän myös muita ystävällisiä ihmisiä. Jos olisin aina kusipää, en koskaan löytäisi niitä kivoja tyyppejä, koska kivat tyypit ei halua hengailla kusipäiden kanssa.

Vierailija
13/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisten 10 vuoden aikana maailman on vallanut uskomattoman töykeä asenne. Vuoteen 20 15 elämä oli kivaa, mutta zoomereiden vetämänä ilmapiiri on rajusti kylmentynyt. Ystävällisyyttä löytyy yhä, mutta somen yleisyyden takia se on piilossa. Somekin on täynnä riitelyä. On joutunut kovettamaan itseä maailmaa vastaan. Sen takia näyttäydyn ihmisille nykyään koppavana, mutta oikeasti olen edelleen ystävällinen, jos vaan löytyy vastakaikua. Ei mikään mukava tilanne, mutta näin on edettävä.

Ime persettä, kanttura.

Sano isäs kun sua teki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän