Voiko monitoimkoneen leikkuuteräll vatkata?
Esim. kakkupohjan, kermavaahdon tms?
Kun koneen taikinakulho meni rikki ja jollain pitäis pystyä tekemään kakkupohjia viikonlopun synttäreille.
Käsin en pysty vatkaamaan, käsissä sellaiset vaivat että ei onnistu..
Kommentit (5)
Oon joskus koittanut kun vatkain meni rikki. Ei se oikeen toimi. Kyllä sillä aineet saa sekaisin mutta vaahtoa ei tule.
Halvimmat käsivatkaimet on pari kymppiä kaupassa.
Onko vispilät tallessa? Onko sulla porakonetta?
Mulla kerran kosahti vatkain kesken vaahdottamisen. Tee-se-itse-naisen vatkain tuli kun pistin vispilän porakoneeseen kiinni. Vaahtoa syntyy! Pitää vaan olla varovainen, on aika ärhäkkä vispilöimään.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus koittanut kun vatkain meni rikki. Ei se oikeen toimi. Kyllä sillä aineet saa sekaisin mutta vaahtoa ei tule.
Halvimmat käsivatkaimet on pari kymppiä kaupassa.
Onko vispilät tallessa? Onko sulla porakonetta?
Mulla kerran kosahti vatkain kesken vaahdottamisen. Tee-se-itse-naisen vatkain tuli kun pistin vispilän porakoneeseen kiinni. Vaahtoa syntyy! Pitää vaan olla varovainen, on aika ärhäkkä vispilöimään.
On käsivatkain, mutta sitäKÄÄN en pysty käyttämään...
Ei pysy kädessä kun ei ole voimaa ranteesta alaspäin 😕
Tarvii pyytää joko kaveri apuun jos ehtisi, tai sit ostaa valmiita pohjia (ne vaan on aikas pahoja)
Riippuu mitä vatkaat. Jos esim. haluat tehdä hollandaisea, niin melko hyvin onnistuu. Mutta kermavaahtoa et sillä saa, kun ei sekoitu ilmaa tarpeeksi.
En oikein usko, kun ei sauvasekoittimellakaan voi, siis tarkoitan sitä sauvasekoittimen perusterää.