Miltä se tuntuu kun näkee julkkiksen omin silmin?
Kuinka moni teistä on kokenut sen? itse olen suorastaan pelottavan tottunut siihen. Muistan kyllä miten se aikoinaan oli suurikin ihme
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu kuin maanjäristykseltä sisuskaluissa. Kuin taivaalta ilmestyisi valonsäde, joka valaisee tämän julkkiksen kasvot. Aika pysähtyy, ja korvissa soi huumaava harpin soitto.
Joko eka kirja on julkaistu:D ? Oli niin lumoava kuvaus ;).
Asun julkkiksen kanssa samassa rapussa ja ei tunnu miltään. Mitään ajatustakaan ei ole ollut mennä penkomaan hänen roskapussiaan, aivan yhden tekevä minulle.
Olli Hermanin kanssa pakastealtaalla, Jukka Leisti ja Heikki Hela tullut vastaan taloyhtiöni pihalla, Heikki Salo päiväkodin parkkipaikalla, Pate Mustajärvi missä milloinkin kaupungilla, Marko Annalan ja Ola Tuomisen lapset samassa koulussa omani kanssa, Olli Lindholm katsomassa samoja lasten juoksukisoja syksyllä, Matti Nykänen jutteli kerran Ilveksessä
Simo Frangenin kanssa samassa hississä kahdestaan, huomasin vasta kun alkoi puhua :D
Tunnistan mutta jätän kyllä rauhaan niinkuin muutkin ihmiset. Itseäni kammottaisi olla julkkis ja muiden seurattavana.
Tulee mieleen eräs kohtaaminen Fredalla silloisen valintatalon kemikaalipuolen kassalla. Olin juuri saanut ostokseni pöydälle, kun viereeni pyyhältää aika 'isosti' eräs entinen missi (en viitsi nimeä mainita). Sanoi siinä että sua ei varmaan haittaa jos mä meen edeltä ? olin että , joo mee vaan diiva! Kassa oli siinä sellainen ihailevan palvova ilme kasvoilla. Katsoin siinä, että joo on mennyt hattuun tai tukkaan tuollekin naiselle julkisuus. Aina kun näen hänet tv;stä tulee mieleen tapaus, aina.
Hyvältä. Kuolasin Anna Abreun tisuja.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen eräs kohtaaminen Fredalla silloisen valintatalon kemikaalipuolen kassalla. Olin juuri saanut ostokseni pöydälle, kun viereeni pyyhältää aika 'isosti' eräs entinen missi (en viitsi nimeä mainita). Sanoi siinä että sua ei varmaan haittaa jos mä meen edeltä ? olin että , joo mee vaan diiva! Kassa oli siinä sellainen ihailevan palvova ilme kasvoilla. Katsoin siinä, että joo on mennyt hattuun tai tukkaan tuollekin naiselle julkisuus. Aina kun näen hänet tv;stä tulee mieleen tapaus, aina.
OT, mutta missä kohti Fredalla on ollut Valintatalo?
Aka paljonhan noita tulee nähtyä eikä ne vaikuta millään tavalla. Aiakin näin stadissa jos vähänkään pääsee johonki piireihin niin hetihän noita enemmän tai vähemmän julkkiksia näkee ihan viikoittain. Eikä edes samoja.
Maunokin aikoinaan juoksi lenkkinsä meritullinkatua pitkin.
Liity vaikka teosoofeihin, niin heti tulee noita vastaan. Tosin voinee varautua vastaamaan kysymykseen jossa pyydetään luettelemaan kaikki kantarodut joihin kuuluu mm mu ja atlantis... eikä niinkään ihonvärin mukaan vaan enemmänkin mantereet sekä npiden määr minkäkin luettelijan mukaan.
Olen harrastanut seksiä Veikkausliigan jalkapalloilijan ja erään toisen lajin maajoukkueurheilijan kanssa, herrojen saavutukset tosin selvisivät vasta googlesta, en tunnistanut vaikka upeita ilmestyksiä ovatkin.
Teen työtäni julkkisten kanssa lähes aina. Ihan tavallisia pulliaisia ne mun silmissä on silloin kun tehdään töitä yhdessä. Mutta kun illalla kotona mietin työpäivää niin on ihan kiva olo siitä että "tapasin senkin julkkiksen tänään ja juteltiin". Erilainen olo siis kuin ei-julkkisten kanssa ollessa. En tiedä mistä tämä johtuu kun siinä itse tilanteessa mulle ei ole eroa että onko julkkis vai ei.
En nyt heti keksi, kuka suomalainen julkkis saisi minussa muuta reaktiota aikaan kuin "aha". Pari isoa maailmanstaraa on tullut tavattua ja heidän kanssaan juteltua, niin se on jo tuntunutkin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta missä kohti Fredalla on ollut Valintatalo?
Oli Valtsu siinä silloista tennisanttilaa vastapäätä. Myöhemmin siinä vieressä Makuuni ja silloinen danskebankin mikälie nimeltään oli pankki silloin. Olin töissä 90-luvulla siinä vieressä ja usein asioin kyseisessä valintatalossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään kummemmalta kuin muidenkaan ihmisten
Et ole sitten nähnyt maailmantähtiä (paitsi ehkä esiintymässä).
Olin monta vuotta Helsingin keskustassa hotellin vastaanotossa töissä. Siellä on tullut nähtyä julkkiksia, miljonäärejä, kuninkaallisia, poliitikkoja ja supertähtiä. Eipä se nyt kovin kauan jaksa säväyttää. Helsinki niin pieni pääkaupunki muutenkin että jos keskustassa paljon liikkuu niin jatkuvasti siellä julkkuihin törmää.
Vierailija kirjoitti:
En nyt heti keksi, kuka suomalainen julkkis saisi minussa muuta reaktiota aikaan kuin "aha". Pari isoa maailmanstaraa on tullut tavattua ja heidän kanssaan juteltua, niin se on jo tuntunutkin jossain.
Kerro! :)
Olivatko he ihan oikeasti vapaa-ajalla vai jossain fanitapaamisessa?
Sinä et pärjäisi Siepille millään osa-alueella 🤣
Olen puhunut Sauli Niinistön, Martti Ahtisaaren, Antti Rinteen, Päivi Räsäsen, Pekka Haaviston, Anneli Jäättenmäen, Mikko Alatalon, Dannyn, Jorma Kääriäisen, Kaj Chydeniuksen, Kari Väänäsen, Vesa Vierikon, Jouko Jokisen, Raipe Helmisen, Janne Ojasen ym. kanssa. Eipä nuo kovin ihmeellisiltä vaikuttaneet, vaikka joitakin heistä kyllä arvostankin.
Hävetti niin v***sti... Meinasin jyrätä Mike Monroen fillarilla parikymmentä vuotta sitten, mutta sain täpärästi väistettyä.
Vierailija kirjoitti:
No kerro ny kuka. Kyllä sen saa tässä kertoa.
MInua nauratti kulkea samalla hissillä useinkin erään Vareksen miesnäyttelijän kanssa. Itselläni tuli aina mieleen eräs leffa, jossa näytteli ja aina teki mieli lausua yksi slogani siinä hiljaisessa hississä, mutten koskaan saanut sitä sanottua, ehkä onneksi. OLi erittäin vaivaantunut aina, ehkä aisti minusta sellaisen virneen.
Olen nähnyt George Bushin. En pyörtynyt enkä kiljunut ihastuksesta. Inhosin koko äijää ja inhoan edelleen.