Joulukuiset 2013
En löytänyt joulukuun vauvasta haaveileville omaa pinoa, joten päätin sen nyt sitten aloittaa itse. Kaikki omasta pikkutontusta haaveilevat mukaan kuumeilemaan!!!
Ensin hieman itsestäni ja perheestäni, jos kaikki eivät vielä minua tunne... Eli perheeseeni kuuluu minun ja mieheni lisäksi neljä poikaa ikähaarukalla 12-1 v. Viidennestä ja viimeisestä olen kuumeillut tässä jo jonkin aikaa "hieman" miestäni enemmän;)
Edellinen kiertoni oli ensimmäinen ns. normaalimittainen ja muutenkin normaali synnytyksen jälkeen. Toivottavasti näitä olisi enemmän tiedossa! Kiertoni oli ennen synnytystä 28-29 päivää, mutta nyt viimeaikoina se on tupannut venymään vähintään 33 päivän mittaiseksi.
Tellu kp 4/28-33
Kommentit (448)
Plääh lämmöt laski eikä rinnat ole enhän kipiät. Migreeniä pukkaa ja menkkakivut on kovat. Täti tulossa.
Lapinnoita
Marjana: On joo todella turhautunut olo, en varmaan ikinä ennen ole odottanut menkkoja näin paljon:/ Alkaa kyllä jo tosissaan näkyäkin tämä turhautuminen, kun eilen räjähdin miehelle lapsi sylissä, kun hän rikkoi vahingossa juuri ostamani lasisen karkkikipan. Harmittihan se tottakai, mutta ehkä sitä olisi voinut vähän järkevämmin suhtautua siihen, kun tosiaan oli se pieni lapsi sylissä, joka ei ihan ymmärtänyt, miksi äiti on niin vihainen. Kyllä heti kadutti jälkeenpäin. Eli saisi tosiaan alkaa ne menkat niin ehkä samalla sitten purkautuisi tämä turhautuneisuus eikä tarttisi enää räjähdellä pikkuasioista. Taas ei vaan mikään viittaa siihen, että olisivat alkamassa:(
Lisää stressiä aiheuttaa nyt nuo neidin tulevat synttärit viikonloppuna, kun on aika paljon vieraita tulossa ja pitäisi saada kaikki laitettua ajoissa kuntoon. Onneksi miehellä on myös vapaata nyt koko pääsiäinen niin saa vähän apua sitten häneltäkin.
Vähän väliä nippailee vasemmalla puolella alavatsaa ja oikealla puolella aaltoilevaa jomotusta, mutta erilaista kuin normaalisti ennen menkkoja. Edelleen jännittää, että mitäs se kierukka on mahtanut kohdun limakalvoille tehdä, kun tosiaan niin kovia kipuja se silloin aiheutti.
Nyt hei niitä plussauutisia tällekin päivälle niin saadaan hiukan iloisempaa sävyä näihin keskusteluihin:)
Hellou!
mä olen ollu yksikseen tuolla marraskuisissa mut enää en sinne varmastikaan kuulu... Mulla on tällä hetkellä kp37 ja testit näyttää negaa.... Mä en kestä!!!!
nyt siis kolmas yrityskierto menossa keskeytyneen keskenmenon jälkeen ja näköjään kierto heittelee miten sattuu. :(
Nyt ei tällä kerralla enempää.. Lähden tekemään tästä töitä et saa ajatukset muualle.. Flunssaki tulossa sopivasti pääsiäisloman kunniaks. Anteeksi omanapainen vuodatus..8
demi kp37/? Yk4+ kkm+ yk 3
Lapinnoita, en halua turhia toiveita luoda, mutta minulle kävi juuri noin kierrossa, josta plussasin kuopusta kuumeillessani. Eli kaikki oireet katosivat juuri kun menkkojen piti alkaa ja kivut oli kovat... Eli älä kuitenkaan heitä hanskoja tiskiin, ennen kuin on ferrarin värit housuissa=)
Demi, tervetuloa! Lisään huomenna linut listalle, ellei tänään ilmene kovin paljon päivitettävää=)
ON vielä pikaisesti: Katsoin tuolta aikaisemmista kirjoituksistani, että ovistuntemukset ovat olleet vasta kp 18, eli täti tulisi vasta maanantaina... ei muuta kuin nautin nyt sitten tädittömästä pääsiäisestä ja vuodan sitten ensiviikon=/ Menee tämä kierto siis taas hieman pidemmäksi, mutta pysyy kuitenkin ns. minulle normaalin rajoissa.
Heippa! En ole vielä uskaltanut testata. Wc:ssä käydessä ajoittain pyyhittåessä tulee hieman rusehtavaa vuotoa paperiin, eli ei joka kerta ja siteeseen ei ole tullut mitään ( pahoittelut yksityiskohtaisesta selvityksestä)...onkohan tämä nyt merkki tädistä vai jostain muusta?! Ärsyttävää! Vatsassa tuntuu ajoittain aaltoilevaa jomotuedelläedellä
HEIPPARALLAA PORUKAT!
Onnea jatkoon kaikille.. Täti saapui ja tämä taitaapi ny unehuttaa tämän kuumeilun...
Lapinnoita
Lapinnoita: Voi ei:( Todella kurjaa.
Missä kaikki plussat viipyy? Kyllähän niitäkin nyt tähän pinoon pitäisi alkaa pikkuhiljaa tulla. Itsekin roikun täällä nyt vähän turhaan, mutta lähinnä haluan vaan tietää, kun joku plussaa;) Oma kirves kun on jo kaivossa ja syvällä tämän kierron suhteen.
Serputin: Koska uskallat testailla? sieltä tulee sitten se toinen plussa ja Tellulta kolmas;) Kun eihän tämä nyt voi näin mennä, että vain yksi plussa koko pinossa...
Voi ei, pahoittelut Lapinnoita! :( Minäkin mietin, missä kaikki plussat viipyy? Pakkohan niitä on tähän ketjuun kaiken järjen mukaan tulla! :)
Olen löytänyt itsestäni joitain oireita, mutta en siltikään usko, että olen raskaana, ei vain ole yhtään sellainen olo. Eilen illalla kun riisuin rintsikat, rinnat tuntui jotenkin oudon painavilta ja nännit oli vähän arat... nyt ei kyllä tunnu enää mitään. Vatsassa on outoja tuntemuksia, sellasta viiltelyä ja polttelua ja tuntuu että vatsa toimii useammin ja paremmin kuin ennen. Muistan, kun esikoisesta plussatestin aikaan oli kauhea ripuli ja se jatkui pitkään, eikös sitä sanota että raskaus muuttaa vatsan toimintaa :) Pissahätäkin on, mutta toisaalta juonkin paljon... Näähän voi olla jotain, kun oikein tarkkailemalla tarkkailen. Mutta todennäköisesti eivät merkkaa yhtikäs mitään!
Minäkään en aio testata ennen kuin menkat ovat oikeasti myöhässä... ke 3.4. mulla on vapaapäivä ja silloin ois kp 32, jos silloin eivät menkat ole alkaneet, voisin kokeilla testata. En vain halua pettyä. :( Tuntuu, että enemmän petyn kun näen sen negan testin, kuin että jos menkat yhtäkkiä alkaisivat. Ostin tänään kauppareissulla jo siteitäkin valmiiksi. :)
Toivottavasti pian saadaan lisää plussia ja vauvauutisia!
Hyvää pääsiäistä kaikille! :)
- Sude kp 26/28-29
Taas mä tein sen... siis testin. Ostin pe aamua varten testin enkä sitten malttanut olla sitä heti tekemättä. Tyhmä, tyhmä, tyhmä!
No, tuloksena haalea plussa!
Mä soitin heti miehelleni, että nyt testiä apteekista ja äkkiä! Mä en jaksa pääsiäisen yli odottaa varmistusta.
Viiva siinä on, ei epäilystäkään, mutta hyvin hyvin haalea.
Huomenaamulla aamupissistä varmistus asiaan.
:) Nyt en malta kirjoittaa enempää, kun pitää laittaa lapsille ruoka pöytään!
Marjana: varmasti tuntuu aika pitkältä, en yhtään ihmettele. Ja vitsit jos ei sais urheilua, se on kyllä mulla se paras stressinlievittäjä. Keskenmenonkin jälkeen vedin sellaisia "raivokävelyitä" kun en vielä jaksanut juosta, mutta kävelin niin kovaa kun kroppa kesti ja välillä tuli itkukin siinä kävellessä mutta silti tuntui niin hyvältä. Mutta kyllä se aika matelemallakin väistämättä menee eteenpäin! Pidän niin peukkuja että hoito menee oppikirjan mukaan ja saatte hyvän saaliin? Onko sulla muuten sama lääkis kuin viimeksi vai muutettiinko nyt jotain? En ihan muista miten edellinen ivf teillä meni mutta eiks niin että tämä on nyt toinen hoito teillä? Ja anteeksi utelu, ei tarvitse vastata :) tsempitykset sinne!
tervetuloa uudet kuumeilemaan, täällä onkin mun mielestä hyvä porukka tsemppaamassa kaikkia :)
jonsei! Vautsi! On se haaleakin plussa PLUSSA! Nyt kaikki peukut pystyyn että viiva vielä vahvistuu! Parissa päivässäh kai hcg:n pitöis tuplaantua joten viikonloppuna vaan uutta testiä!
lapinnoita :( suuri rutistus sinne päin, tyhmä täti. Voimia. Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
täällä olen aika rauhallisin mielin, jälkitarkastuksen jälkeen onkin ollut ihmeen levollinen olo. Olihan se jonkinlainen päätepiste tälle matkalle, nyt yritän katsoa eteenpäin. Mutta muisto meidän pikkuisesta kulkee kyllä mukanani varmasti koko elämän. Kierron viimeiset päivät ovat meneillään, joten pääsiäisen aikana varmaan selviää miten meidän eka yrityskierto onnistui. kolme raskautta siis minulla alkaneet heti ekasta kierrosta, mutta nyt ei ole odotukset kovin korkealla kuitenkaan. Yritän olla realisti, sillä keskenmenosta ja kaavinnasta on kuitenkin niin lyhyt aika. täytyy olla keholle armollinen ;) mutta testi odottelee kaapissa jos tarve tulee...
hyvää pääsiäistä kaikille!
Jonsei! Onnea!
Ma olin yhta malttamaton eilen illalla. ja tulos oli negatiivinen :( oireet silti jatkuu ja menkatkaan ei oo viel alkanut. Toivottavasti menkat ei ala niin huomenna teen taas toisen testin. Onneks ne ei maksa kuin euron verran :D
Tosi kiva on kylla ulkosuomalaiselle lukea naita juttuja, silla taalta saa paljon hyvaa tietoa omalla kielella, mita esimerkiksi taalla Perussa ei edes laakari osaa kertoa. On kylla olemassa yksityisiakin klinikoita joissa extra luxus hoito, mut opintotuella en pysty kayda niissa :D
Olin eilen koulussa ja kerroin luennolla luokkakaverille, jolla on jo lapsia, oireistani. Sit aloin puhumaan raskaustesteista ja kerroin digitaalisesta testista jossa lukee jopa viikot ja "raskaana" suomeksi ja ruotsiksi ! :D Se katto mua pitkaan ja oli ihan WHAAT? ei voinut uskoa todeksi et sellainen raskaustesti on olemassa. Ei oo viela Peruun asti kerennyt digitaalinen testi. Brasiliassa sen oon kuitenkin nahnyt, hehehe.
Taalla joskus arsyttaa paljonkin se etta ihmiset on tietamattomia asioista tai ei osaa palvella hyvin tai auttaa.. kerron 3 esimerkkia.
1. Sain elamani ensimmaisen virtsaputken tulehduksen 2011 helmikuussa. En asunut silloin Limassa, vaan Pohjois-Perussa, kylassa jossa laakari oli mita oli. Kavin siis laakarissa koska sattui kauheasti, en viela tiennyt mika minulla on. Laakari maarasi minulle pillereita, rokotteen muodossa olevaa laaketta etc. ei auttanut mikaan. Muutaman paivan paasta matkustin 2 tunnin paahan yhteen kaupunkiin jossa laakari edelleen oli sita mielta etta minulla on sita sun tata ja sain taas ihan eri laakkeita (mm laakekuuri joka kesti 8 kk), kavin lukuisia kertoja eri laakareilla, olin kuukauden sangyssa kipujen takia, en voinut nukkua.. kuitenkin 21 tunnin bussilla matkustaminen limaan oli pelastus koska siella sain tietaa virtsaputken tulehduksesta joka oli levinnyt jo munuaisiin kauan aikaa sitten, sain laakkeet ja parin paivan kuluttua olin kunnossa. Suomessa jouduin kayda sit kontrolleissa 3 kertaa koska he edelleen nakivat ylimaaraisia nesteita mun mahassa :D eli pikkupikku pissatulehdus ihmisten tietamattomyyden takia olikin jotain aivan kauheaa, kuukauden kuoleman tunteminen sangyn pohjalla. Opin ainakin tietamaan mika on virtsaputkentulehtus
2. Talla viikolla mentiin mieheni kanssa illalla apteekkiin. Kummastutti kun oli paljon jonoa (5 ihmista ennen meita) ja kello oli jo 11 ja koska asun rauhallisella alueella niin kummastuttaa siihen aikaan jono. mentiin siihen jonon jatkeeksi niin syyhan siihen jonoon loytyi. "Palveleva" mieshenkilo "farmaseutti" oli paattanyt alkaa lakaista apteekkia, han koko aika naki jonon kumuloituvan mutta ei paattanyt tehda asialle mitaan koska oli alkanut lakaista. Paatin sit seitsemantena asiakkaana sanoa hanelle ja vastauksena oli tympea luudan heittaminen maahan ja asiakkaiden palveleminen
3. Supermarketissa olin makaroonihyllyn luona, johon kuuluu myos pasta kastikkeet, kastikkeet, valmispussikastikkeet, VALKOINEN KASTIKE BECHAMEL. hyllyn luona oli tyontekija hyllyttelemassa ja tiedan etta han on aina siella koska asun korttelin paassa ja tama on siis vakio ruokakauppani. talle tyontekijalle kuuluvat nama tuotteet. Kun yks nuori nainen tuli kysymaan mista voisi loytaa valkoisen kastikkeen (kuvaili tuotetta pussikastikkeeksi "lisaa vain vesi tai maito" - tyontekija naytti yogurttihyllyn suuntaan ja sanoi etsi tuolta pain. kuuntelin tilannetta ja kun nainen lahti etsimaan tuotetta huikkasin hanelle ja nappasin myyjasta alle metrin paassa olevan bechamel pussin ja sanoin ole hyva.
:D esimerkkeja loytyy tuhansia. Vaikka en olisikaan raskaana olen tulossa Suomeen ja odotan jo sita paivaa et saan rentoutua ja nauttia siita etta kaikki toimii hyvin :)
Hyvaa paasiaista ja syokaa mammia munkin puolesta, kermalla ja sokerilla mmmmmmmm ;P
Onnea Jonsei! Tulihan se plussa sieltä :)
Tervetuloa myös kaikki uudet ja paljon plussatuulia kaikille, erityisesti Maisalle!
Toivottavasti pääsiäispupu tuo iloisia uutisia moneen kotiin.
Huomasin, että joulukuisten ketju oli jo perustettu tuonne odotuspuolelle, en vielä uskalla kirjoittaa sinne...
(Tunnen itseni aivan hirveäksi ihmiseksi, kun nurisen täällä peloistani uudesta keskenmenosta, kun minulla kuitenkin on jo kaksi ihanaa lasta ja raskautuminenkin tuntuu olevan helppoa...)
Jonsei: Onnea! Ihanaa pääsiäistä sinne, varmasti ihan ikimuistoinen pääsiäinen tulossa nyt noilla uutisilla:)
Taika: Kyllähän ihminen pelätä saa, ei se ole keneltäkään muulta pois.
Danikris: Paljon matkustelleena voin kyllä ihan yhtyä tuohon, että maailmalla on paljon paikkoja joissa asiat ei yksinkertaisesti vain toimi. Ihanaa asua Suomessa, mutta ihanaa myös päästä välillä pois;)
ON: ÄRSYTTÄÄÄ!!!
Ihanaa pääsiäistä kaikille:)
Joulukuiset (29.3.2013)
Ninnu73 kp 9/28-29 yk 1
Tiinu89 kp 11/26-28 yk3
Tarrasukka kp 13/ 28-30
mago kp 20/28 yk11
Metsätähti88 kp 24/30-35 yk 4
Maizaana kp 26/28, yk 1 keskenmenon jälkeen
Pimelipom kp 27/31-33 yk 1=km + yk 14
Sude yk 1 ja kp 27/28-29
sabriina kp 28/28 yk 1 keskenmenon jälkeen
Tellu kp 29/28-33 yk saattais olla vaikka 4
Marjana kp 30/30-35 yk 3v.
serputin kp 33/29-31
Meltsu12 kp 38/30-36 yk 1
Mukana myös:
Roxymamma
Pihlaja
Kirsikkakarkki yk. 8
Pikkuinenmyy
Maisa84
Danikris1503
Plussanneet:
Taika82
Jonsei
Lapinnoita, pahoittelut! Liputin jo varovaisesti sinun puolestasi=(
Serputin, päästähän meidät jo piinasta ja testaa!!! bd
Jonsei, onnea. Haalea plussa on PLUSSA!
Sabrina, millonkas ajattelit testailla??? =)
Danikris, hulluja tilanteita olet päässyt todistamaan... =/
Plussia on tosiaan vielä aika maltillisesti, mutta toisaalta on vielä paljon porukkaa aika alkukierrossa menossa... ehkäpä he ovat ne onnelliset plussaajat=)
).( ei mitään uutta tänne. Plussaa ei jokatapauksessa täältä paukahda, se on melko selvä juttu. Perusteluina voin sanoa muutamankin asian: olotila vatsassa TISMALLEEN sama kuin viimekierrossa ennen menkkoja, tissit on ihan lötköt "kansallispuvun taskut" ja eilen oli jo havaittavissa minulle ennen menkkoja nykyään tyypilliseksi käyvä PMS-oire, eli päänsärky=/
Eilen oli ajoittain jo melko vahvojakin kk-kipuja, mutta hälvenivät onneksi illan mittaan=)
Kuitenkaan en menkkoja odottele ennen maanantaita. Uskoisin, että kp 18 tuntemani kivut olivat oviskipuja, vaikka jo jossain kp 14 tienoilla oli limoja. Mutta minulla nuo limat eivät olleet ihan perinteisiä ovislimoja edellisessäkään kierrossa, sehän tuli todistettua kun tikutin hienon ovisplussan vasta niiden limojen jälkeen....
Hyvää pääsiäistä kaikille! Voi kun paistaisi aurinko... täällä L-Uudellamaalla on toistaiseksi aika sumuista, mutta ehkä se siitä kirkastuu päivän vanhetessa.
Onnea plussanneille. Ne maagiset kaksi viivaa on niin kauniita :)
Pahoittelut teille joillle täti tuli kylään. Tunne varmasti epäoikeudenmukainen.
Taika 82 Ei keskenmenon pelkääminen oo kamalan ihmisen pelko, sen koettua ajatus on varmasti aina mukana :(
ON Itellä koettu km aiheuttaa sisäsiä kyyneleitä päivittäin. Eilen ja tänä aamuna ne vaan ei enään pysyny sisällä. Muistot kolahti tylysti postilaatikkoon. Kevät talven raskauden alettua kirjauduin vau.fi sivuille. Heti keskenmenon tapahduttua peruutin kaikki mahd uutiskirjeet ym. mutta he lähettivät ihanan paketin odottajalle. Eilen ku tulin töistä kotiin oli isäntä iloisesti ovella vastassa, toivoi että oon pitäny pientä iloista yllätystä sisälläni :(
Kovasti sydämmissä on vauvan mentävä aukko ja tää kirje ja sen mukanaan tuoma totuus taisi nyt sitten lamauttaa isännän ihan kokonaan. Otolliset päivät alkais uuteen yrittämiseen olla nyt tässä, mutta mies katos henkisesti etäälle eilisen jälkeen, tiiän että mahikset vielä on, mutta koskaan ennen ei meillä isukki oo hellistä hetkistä kieltäytyny, eli pelkään että solmujen avaaminen ei ehdi ajoissa, sillä rakkaat pyhävieraat melkeen jo kolkuttelee ovella ja meillä alkaa onnellisten esittäminen, sillä kukaanhan ei tosiaan tiedä mitä talven aikana koettu.
Sori vuodatus. Edelleen kuitenki toivon ja toivotan munarikasta pääsiäistä jokaiselle tarvitsevalle.
Voitte luopua jännityksestä...täti selvästi tulossa. Vuoto lisääntynyt ja muuttunut "tätimäiseksi" :( ärsyttävää...hetken jo luulin, että olisi oikeasti voinut tärpätä! Noh, jos kolmas kerta toden sanoo ja saataisiin sitten Tammikuun murunen :D Mutta onkos tämä sitten kp 1 vai 2, kun eilen jo tuhrutellut koko päivän ja hieman edellisenä iltana?
Plussatuulia kaikille! <3
Tellu: huomenna ajattelin testailla, ellei kuukautisia kuulu tämän päivän aikana... mitään enneunia testailusta en nähnyt viime yönä, joten säästän ainoan testin mikä kaapista löytyy huomiselle :) älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, varsinkaan jos ovis olikin myöhään niin kuin epäilet. Ei saa luovuttaa!
tarrasukka: kovin tutulta kuulostavat ajatuksesi ja tunteesi keskenmenon suhteen. Minullekin tuli reilunkuukausi keskenmenosta muistutus neuvolkäynnistä josta lamaanniun ihan täysin. Tntui niin pahalta joutua perumaan se aika... Ei siihen paljoa tarvita, että haavat revitään auki. Ja miehellä ehkä tavallaan vaikeampi surra, kun kaikki tapahtuu fyysisesti naiselle. paljon voimia teille sinne! Tivottavasti saatte kuitenkin vietettyä pääsiäistä rakkaiden kanssa ilman että täytyy kaikki iloisia tunteita feikata. Tsemppiä!
ON: kierron viimeinen päivä jos normikierto nyt siis olis, eihän sitä koskaan tiedä kun vasta yhdet kuukautiset tulleet kaavinnan jälkeen. Odottelua siis täällä vain...
Serputin: Tosi kurjaa kuulla, että sielläkään ei plussaa sitten saatu. Kuukautisten alkaminen lasketaan vasta ekasta kunnon vuotopäivästä. Itse olen laskenut kauan väärin. En muista, mistä luin, mutta jossain tuo kerrottiin ja samalla myös se, että jos vuoto alkaa illalla klo 18 jälkeen, kp 1 on vasta seuraavana päivänä. En muista, miten olen itselläni nuo vuodot on nyt viimeksi alkanut, joten voi hyvin myös olla, että nyt on eri kp, kuin omien laskujeni mukaan. Mutta nyt siis tiedän tuonkin ja seuraavassa kierrossa sitten osaan paremmin:)
Sabriina ja Tarrasukka: On kyllä todella kamalaa lukea, kun joillekin on käynyt jotain noin hirveää:( Ei taas kehtaa omista ongelmista valittaa.
Tellu: Sinulla on tosiaankin vielä toivoa. Ymmärrän silti, että sitä heittää toivonsa helposti kierron loppuvaiheessa, kun ei halua itselleen suuria pettymyksiä.
ON: Ei tätiä vieläkään eikä edes mitään sen suuntaisia tuntemuksiakaan. Äsken, kun nousin nopeasi tuolilta pikkuneidin perään, tunsin vasemmalla puolella alavatsaa kipeän vihlaisun. Tuli ihan kiljaisu, kun sattui niin yllättäen ja mieskin ihmetteli. No, tuollaisia oli myös ekassa raskaudessa, mutta paljon myöhäisemmässä vaiheessa ja en todellakaan vieläkään usko raskauden mahdollisuuteen tässä kierrossa. Kumpa vaan alkaisi nyt ne menkat:(
Danikris: Närästykseen voi ottaa Rennietä tai Gavisconia, vaikka olisi raskaana. Muut vain lääkärin ohjeella, jos nuo ei auta. Myös ranitidiinia lääkärit määräävät välillä raskaana oleville.
Demi: Voih, toivottavasti menkat pian alkaa, että pääset kohti uutta kiertoa. Tsemppiä ja hyvää mieltä!
Jonsei: Jännät hetket! Toivottavasti viivat vahvistuu. :)
Sabriina: Saa kysellä. Ei se minua mitenkään haittaa. Olen täällä viime syksynä kuitenkin jakanut kaikki tuntemukset tuon ivf-hoidon aikana, joten ei nämä mitään salaisuuksia ole. Hoitohan meni silloin hyvin ja kroppa totteli lääkkeitä hyvin. Saaliiksi melko paljon munasoluja, joista saatiin 4 hedelmöittynyttä alkiota, joista 3 meni pakkaseen. Tehtiin yksi tuoresiirto ja yksi pakastealkion siirto. Toiseen pakastealkion siirtoon ei päästy, kun alkiot eivät kestäneet sulatusta silloin. Nyt on muutettu se pistoslääke, jolla noita rakkuloita lähdetään kasvattamaan. En ole vielä lääkäriä nähnytkään, mutta aion kyllä kysyä miksi se vaihdettiin. Luulisi siinä olevan kuitenkin jonkun hyödyn tavoittelu takana. Varsinkin, kun minulla on aika voimakas ylistimulaation riski ja tämä lääke käsittääkseni lisää sitä entisestään. Viimeksikin pelkäsivät koko ajan ylistimulaatiota ja lääkitystä vain pienennettiin loppua kohti koko ajan. Mutta minä luotan kyllä ammatti-ihmisiin, että osaavat tehdä oikeita ratkaisuja, mutta tottakai haluan tietää, miksi joku ratkaisu on tehty.
Paljon tsemppiä kaikille testaajille! Toivon, että täällä on paljon plussauutisia, kun seuraavan kerran tulen käymään. Lähden nimittäin nyt mökille pääsiäisen viettoon. :)
Marjana kp 30
Joulukuiset (28.3.2013)
Ninnu73 kp 8/28-29 yk 1
Tiinu89 kp 10/26-28 yk3
Tarrasukka kp 12/ 28-30
mago kp 19/28 yk11
Metsätähti88 kp 23/30-35 yk 4
Maizaana kp 25/28, yk 1 keskenmenon jälkeen
Pimelipom kp 26/31-33 yk 1=km + yk 14
Jonsei kp 26/25
Sude yk 1 ja kp 26/28-29
sabriina kp 27/28 yk 1 keskenmenon jälkeen
Lapinnoita 27/28 yk 2
Tellu kp 28/28-33 yk saattais olla vaikka 4
Marjana kp 29/30-35 yk 3v.
serputin kp 32/29-31
Meltsu12 kp 37/30-36 yk 1
Mukana myös:
Roxymamma
Pihlaja
Kirsikkakarkki yk. 8
Pikkuinenmyy
Maisa84
Danikris1503
Plussanneet:
Taika82
Meltsu, minulla on myös joskus menkat alkaneet seksin seurauksena... Ehkä ne sieltä ihan pian jo tulee.
Maisa, hienoa, että löysit oviksen! Oireetkin kuulostavat lupaavilta. Toivotaan todellakin parasta. Eniten plussaa toivoisin aina pitkään kuumeilleille (onpas kamala sana).
Mussuttaja, nyt vain nenä pystyyn ja kohti uutta yritystä=)
Jonsei, tuo juuri se mitä me kaikki taidetaan harrastaa... Testi on tehtävä, jos semmoinen vain kaapissa lojuu. Minä en osta enää ikinä mitään testiä ennen kuin menkat on kaksi viikkoa myöhässä... joo, niin vissiin ;D
Serputin, eikös ollutkin kaksi viivaa tikussa?!? =)
Marjana, yhdyn sanoihisi... tämä aika tuntuu todella piiiiitkältä=(
Danikris1503, tervetuloa ja tulehan kertomaan, miten kävi.
).( Minulla on todella huonosti nukuttu yö takana. Tuo kuopus on edelleen kovassa kuumeessa ja nukkui meidän vieressä. Eihän semmoisen lämpöpatterin kanssa nukkumisesta meinannut tulla mittään. Onneksi pääsen jo vihdoin töihin... yhdeksi päiväksi edes. Ei sillä, etteikö tuon pienen kanssa olisi ihana olla, mutta olen ollut kolme päivää pikkumiehen patjana kirjaimellisesti, niin nyt jo kaipaan sitä, että saan istua ihan yksin tuolilla.
Rupesin muistelemaan kierron kulkua ja mietin, että taisi ne oviskivut olla vasta hieman myöhemmin kuin kp 14. Muistaakseni kivut tunsin kohta kaksi viikkoa sitten sunnuntaina, koska oltiin silloin jäähallilla lapsen kanssa pelissä ja se oli viikonloppu, luultavasti sunnuntai. Eli sen perusteella ei tarvitse tätiä odottaa tässä pääsiäisen alkupuolella vaan vasta loppupuoliskolla aikaisintaan. Täytyy kahlata tätä pinoa läpi... muistan kirjoittaneeni ovistuntemuksista tännekin... on tämä vaan hyvä päiväkirja ;)
Nyt alan vetämään kudinta niskaan ja painallan töihin ja sitten pääseekin pääsiäisen viettoon=)
Plussatuulia