Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Beco kantoreppu?

14.05.2008 |

Onko kukaan tilannut ulkomailta, vai myydäänkö Suomessa? Yamo-repun hinnat taitavat olla samat kotimaisissa ja eurooppalaisissa nettikaupoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tietääkseni vain yksi nettikauppa (Vihreä sammakko) myy ko. kantoreppua, ja hinnat olivat mielestäni aika suolaiset (168€) ja värivalikoima heikko. Pitkän nettisurffailun tuloksena päädyin itse tilaamaan Beco butterfly II:n Englannista, Natural Connection nimisestä verkkokaupasta. Repulle tuli hintaa postikuluineen noin 115€.

Milloin tilasit? Just suunnitelin tilaavani ja selasin samalla Vihreän Sammakon sivuja. Siellä oli teksti että esim . englantilaiset nettikaupat eivät saa toimittaa sellaisiin maihin missä on Beco-jälleenmyyjä. Sama teksti löytyi Natural Connectionin sivuilta.

Olisin myös tilannut tuolta NC:sta, mutta mahtaakohan onnistua. En kyllä rupea 168 e maksamaan Suomessa. Harmittaa vietävästi, kun en aijemmin ole tilannut.

Ei sattuis ketään asumaan Englannissa? Saisit reppuhommia = D?

Vierailija
2/6 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä etsit beco -kantoreppua, niin ota yhteyttä: minttu_niemi @ hotmail.com (ilman välejä)

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Becot ovat nyt alennuksessa Vihreässä Sammakossa (1.8. saakka) :)

http://www.vihreasammakko.fi/beco-kantoreppu-c-50.html

Vierailija
4/6 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beco-kantoreppua, niin mulla olis nyt pari kertaa kokeiltu RUST-kuvioinen myynnissä hintaan 135e, sisältäen postikulut. S-postia voi laittaa tea89@luukku.com

Vierailija
5/6 |
22.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tietääkseni vain yksi nettikauppa (Vihreä sammakko) myy ko. kantoreppua, ja hinnat olivat mielestäni aika suolaiset (168€) ja värivalikoima heikko.

Pitkän nettisurffailun tuloksena päädyin itse tilaamaan Beco butterfly II:n Englannista, Natural Connection nimisestä verkkokaupasta. Repulle tuli hintaa postikuluineen noin 115€.

Vierailija
6/6 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko enää viestiäni nähdä, mutta kysyn kuitenkin.. Kuinka pitkä toimitusaika Natural Connectionilla oli?