Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ammattisi, jos et mielellään kerro sitä ns puolitutuille?

Vierailija
06.03.2019 |

Ja miksi?

Kommentit (661)

Vierailija
561/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

porari

Vierailija
562/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja.

Pitkät lomat jne. -läppää ei jaksaisi kuunnella

Vierailija
564/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys- ja päihdetyön hoitaja. En jaksa kuunnella vapaa-ajalla siskonkumminkoiranhoitajan päihdeongelmista.

Vierailija
565/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhelinseksilinjatyöntekijä. Läähätän pääasiassa naimisissa oleville miehille. Hys hys, tästä ei puhuta.

Vierailija
566/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimutusjohtaja alalla joka herättää mielipiteitä ja on osa jokaisen suomalaisen elämää - halusi tai ei. Monenlaista mielipidettä sitä kuulee

Vierailija
567/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin verkostomarkkinoija, en kehtaisi kertoa sitä kenellekään.

Sehän tarkoittaisi, että olen huijareiden hyväuskoinen uhri.

Toivon että kaikki kyseistä huijaustapaa harjoittavat menevät oikeisiin töihin pikimmiten. Mieluummin vaikka kortistoon kuin jatkavat ihmisten kusettamista.

Vierailija
568/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienisti. Jatkuvasti kysellään, että miksi et lukenut itseäsi hammaslääkäriksi. Osa taas sanoo yök ja hyi, kun kerron ammattini.

Vierailija
569/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI, heti alkaa dissaus ja utelu palkasta. Elän pitkälti duunari ja baarituttu porukoissa.

DI ei ole ammatti. Oikea DI sen varmaan tietäisikin. Jatka vain niissä baareissa notkumista.

Vierailija
570/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös opettaja. Oikeesti, en jaksa huolehtia toisten lapsista enää vapaa-ajalla, vaikka lapset onkin ihan kivoja. Ja sitten on nämä, jotka luulee, että olen joku siveyden sipuli ja moraalin vartija..

Vierailija
571/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

artesaani, käsi- ja taideteollisuusalan

suoraan sanoen, opiskelin vain jotta saan rahaa jos ei ole töitä. tai kun yritän päästä opiskelemaan muualle niin saa ees jotain rahaa.

Vierailija
572/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyväpalkkainen virkamies. Verovaroilla tehdään töitä. 

Sama täällä. "Minä sinunkin palkkasi maksan".

Ja kunnan virkamies, niin minut vedetään tilille kaikesta, mitä kunnassa on päätetty.

Vierailija
573/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja.

Vierailija
574/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotka ette kerro niin vältätte kysymykset aiheesta? Tai miten vastaatte?

"Olen valtiolla töissä." Kukaan ei ole kysynyt tarkemmin tehtävääni.

Vierailija
575/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot-korteista katsoja. En siis mikään ennustaja. Mutta jos kertoisin tämän kahvipöytäkeskustelussa saisin kuulla kysymyksiä: Mikä on lottovoittonumero (tämä on se vakio) , saanko paljon rahaa, mitä minulle tapahtuu huomenna, kannattako osta ässäarpa, menenkö naimisiin. Sikäli ihan inhimillisiä kysymyksiä, kukapa ei haluaisi tietää iloisia asioita tulevaisuudestaan.  

Mutta Tarokki-korteista katsominen vaatii keskittymistä ja hiljaisuutta, siksi se ei ole mikään illanvieton hauska seurapeli, ainakaan minulle.

Olen tehnyt tätä Tarot tai Tarokki-katsomista toitakymmentä  vuotta. Minulle on tarjottu rahaa sen jälkeen kun asiat, jotka olen nähnyt, ovat käyneet toteen mutta en ole ottanut rahaa tai muitakaan hyödykkeitä vastaan.  Muistutan aina ihmisille, että ihmisten piirtämät paperilaput eivät määrää kenenkään tulevaisuutta.

Jostain syystä kun katson korteista, asiat käyvät toteen. En tiedä miksi.

Vierailija
576/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä, yritän vaihtaa alaa. Arvostus 0.

Vierailija
577/661 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönmyyjä.

Siirtohinnoista jaksetaan valittaa ja kiivastua vaikka niillä ei ole mitään tekemistä sähkönmyynnin kanssa.

Vierailija
578/661 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelun sossu. "Siis miten sä pystyt? Musta ei ois siihen ikinä!" 95% kommentoi noin.

Niin? Mitä sitten?

Täällä on kyllä aivan sekaisin nimikkeistään olevia henkilöitä. Täysin sairaita. Ei tajuta yhtään työtä työnä ja yksilöä yksilönä.

Tämä henkilö unohti että ketju kysyy miksi _et_ kerro työstäsi.. voimia.

Vierailija
579/661 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja. Jotenkin noloa, kun ihmisten mielikuva on, että tätä voi tehdä kuka tahansa. Koulutus minulla on paljon vaativampaan työhön, mutta elämäntilanne on niin hirveän stressaava juuri nyt, etten vain pysty.

Totta, ihmiset eivät ymmärrä, mitä se oikeasti vaatii. 

Vierailija
580/661 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaisavustaja. Sanon olevani vammaishoitaja kun työn edellytys hoitajapaperit mutta työnimike avustaja jolloin palkkaus huonompi siitäkin huolimatta että työhön kuuluu myös lääkkeiden jako ja - anto