zinzino hokkuspokkus ihmekahvi
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko AV-mammoissa zinzinoon hurahtaneita? Taisin murossa törmätä muutama kk sitten ketjuun jossa naurettiin tälle taas uudelle ja ihmisiä uudelleen ja uudelleen samalla kaavalla kusettavaan verkostohuijaukseen.
Samat teesit kerrasta toiseen, on sisäänpääsymaksua (tonnilla paskaa) ja miittinkejä ja luxusautoja ja passiivista tuloa.
Yleisesti naiset menevät tällaiseen helpommin koska ovat niin helvetin naiveja. vr. mamuihin ja heidän uskomattomiin kurpitsavankkuritarinoihin jotka uppoavat polkkatukkaisiin sosiaalitanttoihin kuin kuuma veitsi voihin.
Kommentit (127)
Ei se määrä vaan se laatu. Sama koskee myös tuotteita. Onhan kyseisellä firmalla myös toinen tuoteryhmä johon kuuluu 5 eri tuotetta, vaikkakin liittyvät terveyteen kaikki, mutta kuitenkin.
Itse henkilökohtaisesti olen huomannut tuotteidenkäytössä huomattavia muutoksia terveydessäni jne. Pystyn siis hyvällä omatunnolla suosittelemaan tuoteitta muillekkin, voin kuitenkin vain kertoa asioita joihin tuote vaikuttaa EU hyväksytyin terveysväittämien perusteella.
Tiesitteko että mm. verikoetestit ovat EU rahotteisia? Kyllä, eli luotettavuutta löytyy.
Ja tiesitteko myös sen että Manu ja kumppanit joita pidätte niin pahoina ihmisinä ( mikä on naurettavaa) ovat aloittaneet työskentelyn Zinzinossa vasta vuonna 2011, kun Zinzino on perustettu 2005? Kyllä. Eivät siis ole olleet perustamassa firmaa, niinkuin moni luulee. Kiitos Manun ja kumppaneiden, olemme saaneet loistavan koulutusjärjestelmän, jota hyödyntämällä kaikilla on samanlainen mahdollisuus menestyä kuin kaikilla muillakin menestyneillä henkilöillä. Harmi vaan että kaikki eivät ole osaneet käyttää sitä hyödykseen. Iisiä löytyy monenlaisia, ja se on hyvä asia.
Jokohan tämäkin pyramidi kaatuisi. Zinzino Oy:n osoitteesta löytyy nyt lakifirma ja Zinzino odottelee saneeraukseen pääsyä, joka ei varmasti tuollaiselta firmalta onnistu.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 11:45"]
Ööö, mitenkä niin? Ihanhan tuo on pystyssä. http://www.zinzino.com/www/fi-FI
[/quote]
Joo, nettisivut löytyy, mitä sitten?
"23.11.2012 näkyy olevan Zinzino Oy:n postiosoite vaihtuneen Asianajotoimisto Hammarström Puhakka Partners Oy:n osoitteeksi entisen MJ-Human Consulting Oy:n osoitteen sijaan."
Erikoistuminen | Hammarström Puhakka Partners
"Hammarström Puhakka Partners Oy on usean vuosikymmenen ajan kuulunut insolvenssioikeuden johtavien suomalaisten asianajotoimistojen joukkoon, osallistuen aktiivisesti myös alaan liittyvän lainsäädännön kehittämiseen. Asiantuntijamme toimivat jatkuvasti pesänhoitajina konkurssipesissä ja heillä on vahva kokemus yrityssaneerausselvittäjän ja -valvojan tehtävistä. Heillä on myös laaja kokemus yritysten vapaaehtoisten workout- ja muiden velkajärjestelyjen hoitamisesta ja neuvotteluprosessien johtamisesta. Edustamme säännöllisesti kotimaisia ja ulkomaisia asiakkaitamme erilaisissa maksukyvyttömyystilanteissa.
» Konkurssit
» Vapaaehtoiset velkajärjestelyt
» Velkojien oikeudet ja edunvalvonta
» Yrityssaneeraukset"
Tilinpäätöksiä ei ole toimitettu kaupparekisteriin vähään aikaan:
http://yritys.taloussanomat.fi/y/zinzino-oy/helsingfors/1825505-2/
WinCapita olikin kusetusta. Mutta edelleen kertokaas vastaus kysymykseen: Mitä eroa on laittomalla pyramidipelillä ja laillisella verkostomarkkinoinnilla.
Itse olen menestynyt hyvin omalla liiketoininnallani ja olen saanut provisiot ajallaan jne. jne. Kuten kaikki muutkin jotka ovat ryhtyneet rakentamaan omaa liiketoimintaa tosissaan.
Se mikä on Faktaa, on se että ihmiset jotka mm. tällä palstalla ja muutamalla muulla palstalla ei tiedä yhtään mitään kuinka toimiva liiketoiminta rakennetaan.
Kun kerrotte että ZZ on pyramidipeliä, jossa vain huipulla olevat tienaavat, selittäkää se miksi minä saan enemmän provisiota kuin tässä esimerkissäni oma sponsorini joka on tehnyt kauemmin ZZ:a kuin minä.
Kannattaisi joku kerta miettiä mitä TE elämältänne haluatte ja kuinka olette suunnitelleet saavanne sen.
Pyramidipelissä myydään mm. oikeuksia, unelmia ja katteettomia lupauksia ja provisioita jaellaan muutamille sinne tänne jolla yritetään peittää laittomuudet. Jne
No kait se Tsinsiino-kahvi voikin ihan juomakelpoista olla, mutta ensiluokkaista ja hyvää kahvia saa kyllä ilman mitään verkostokusetusvälikäsiäkin. Esim Crema.fi on kahviin erikoistunut pikkuliike, jolla ei valikoimissaan ole mitään normi-juhlamokkia. Ihan pelkkää kusetusta Zinzino. Kahvin myynti on vain näön vuoksi peitetoimintana, että ulospäin näyttää sille että verkosto tekee bisnestä muullakin kuin jäsenhankinnalla. Eli suomeksi: pelkkää paskaa.
Mä olen ikuisesti suuttunut tämänkin paskeen takana olevalle kokeneelle kusettaja-porukalle, koska mun lievästi kehitysvammainen ja oppimisvaikeuksinen kaverini puhuttiin mukaan tuohon Move Networks-kusetukseen ja joutui tosi koviin taloudellisiin ongelmiin sen takia :( Hän ei pystynyt oikeasti ymmärtämään mihin lähti mukaan, ja nämä lipevät kusettajat eivät siitä välittäneet.
No eikähän se syy ole ihan jossain muualla kuin koko firmassa, jos ei kyseinen sponsori ole pitänyt huolta tiimistään ja aiheuttanut erittäin ikävän tilanteen ystävällesi.. Kunnolla tekeviä löytyy myös.
Ja todellakin ZZ kahvi on hyvää. Itselläni huonoja kokemuksia suodatinkahvista. Aamulla kun heräsin töihin, keitin kahvit ja kun join sitä sain aina istua maha kipeänä noin 15min vessanpöntöllä. Zinon kahvi valmistetaan niin eritavalla kuin esim. Suomen ykköskahvi. Paahtoaika on pidempi ja miedolla lämmöllä jne.
Ja mitä yrittäjäksi zinzinossa ryhtyminen maksaa, niin 0€, tietenkin henkilölle annetaan vapaus valita että haluaako lähteä 0€-sopparilla vai haluaako hän kenties tilata "työkaluja", joilla työnteko on helpompaa.
Itse ostin " työkalut" jotka olen saanut rahallisesti jo takaisin. Kaikilla on vapaus valita.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 09:49"]
Olen hurahtanut zinzinoon. Hyvää sumppia tulee, jääny mokkamasteri vähälle käytölle kun kone tuli.
Tottakai ryhdyin itsekkin partneriksi, kun provikat olivat kohtuulliset ja pääsee osallistumaan ns. koulutuksiin. 500€ kustanti myyjän alotuspaketti koneineen kaikkineen. Koulutuksiin osallistumisesta maksan joitakin kymppejä, joista kyl jäänyt käteenkin ajatuksia johtamisesta ja myynnistä.
Mitä sitten tulee itse kaupantekoon. ERITTÄIN vaativaa saada suomalainen lämpenemään tuotteelle ihan vain koska verkostomarkkinointi, jos tuotteet olisivat kaupassa myynnissä niin menisivät kuin kuumille kiville.
Itselläni kun on moraalia jonkinverran tallella niin en pakota ketään ostamaan mitään, esittelen tuotteet ja jos haluaa niin voi ostaa. Harvalla on taito tehdä jatkuvasti kauppoja verkostomarkkinoinnilla.
summa summarum.
Hyvät tuotteet, enkä välitä vaikka kauppoja ei synny, jää minulle ainakin hyvä espressokeitin.
[/quote]
LOL. Kyllä ihan samat keittimet myydään kaupoissa kin. Ero on vain että kauppojen hyllystä ostetut makssa 50% vähemmän. Verkostomarkkinoinin ongelma on se että bonukset ja "jälleenmyyjien"-katteet pitää olla niin suuret että saa ihmisiä houkuteltua mukaan tuohon lahkoon. Lopputulos: ylihinta...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:19"]
No eikähän se syy ole ihan jossain muualla kuin koko firmassa, jos ei kyseinen sponsori ole pitänyt huolta tiimistään ja aiheuttanut erittäin ikävän tilanteen ystävällesi.. Kunnolla tekeviä löytyy myös. Ja todellakin ZZ kahvi on hyvää. Itselläni huonoja kokemuksia suodatinkahvista. Aamulla kun heräsin töihin, keitin kahvit ja kun join sitä sain aina istua maha kipeänä noin 15min vessanpöntöllä. Zinon kahvi valmistetaan niin eritavalla kuin esim. Suomen ykköskahvi. Paahtoaika on pidempi ja miedolla lämmöllä jne. Ja mitä yrittäjäksi zinzinossa ryhtyminen maksaa, niin 0€, tietenkin henkilölle annetaan vapaus valita että haluaako lähteä 0€-sopparilla vai haluaako hän kenties tilata "työkaluja", joilla työnteko on helpompaa. Itse ostin " työkalut" jotka olen saanut rahallisesti jo takaisin. Kaikilla on vapaus valita.
[/quote]
Uskotko ihan oikeesti tuohon? Tyhmiä ihmisiä kyllä riittää myös suomessa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:19"]
No eikähän se syy ole ihan jossain muualla kuin koko firmassa, jos ei kyseinen sponsori ole pitänyt huolta tiimistään ja aiheuttanut erittäin ikävän tilanteen ystävällesi.. Kunnolla tekeviä löytyy myös. Ja todellakin ZZ kahvi on hyvää. Itselläni huonoja kokemuksia suodatinkahvista. Aamulla kun heräsin töihin, keitin kahvit ja kun join sitä sain aina istua maha kipeänä noin 15min vessanpöntöllä. Zinon kahvi valmistetaan niin eritavalla kuin esim. Suomen ykköskahvi. Paahtoaika on pidempi ja miedolla lämmöllä jne. Ja mitä yrittäjäksi zinzinossa ryhtyminen maksaa, niin 0€, tietenkin henkilölle annetaan vapaus valita että haluaako lähteä 0€-sopparilla vai haluaako hän kenties tilata "työkaluja", joilla työnteko on helpompaa. Itse ostin " työkalut" jotka olen saanut rahallisesti jo takaisin. Kaikilla on vapaus valita.
[/quote]
Uskotko ihan oikeesti tuohon? Tyhmiä ihmisiä kyllä riittää myös suomessa.
[/quote]
Taitaa tuo tunkki olla vielä siinä vaiheessa.
Katsonut uusimman tunkitusvideon jossa Jarrah ajaa Porschellaan ja puhuu pehmoisia tulevasta eventistä Oslossa. Pedal tu tö medal!
HAH. Suodatinkahvillehan ei sitten ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Zinzino? Jos noita podeja pitää hyvänä ei tiedä mitään kahvista. Kunnon kahvihifistit suosivat presso- tai espressopannuja ja laadukasta itse jauhettua kahvia.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:37"]
HAH. Suodatinkahvillehan ei sitten ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Zinzino? Jos noita podeja pitää hyvänä ei tiedä mitään kahvista. Kunnon kahvihifistit suosivat presso- tai espressopannuja ja laadukasta itse jauhettua kahvia.
[/quote]
Mutta se OSTOKOKEMUS!
Ja passiiviset tulot siihen päälle tietty....
Zinzino FAQ - Kaikki mitä sinun täytyy tietää elämäsi parhaasta tilaisuudesta
Tuo kohta 20000 viestin ketju ja murolaisten ansiokkaat selvitykset noista Zinzinon kusipäistä on kyllä esimerkillistä aktivismia. Hyvä ykkössivun tietopaketti.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:54"]
Oliko ne samoja tyyppejä jotka kauppas niitä 5000€ kirby imureita?
[/quote]
Ei, Kirby on ihan eri juttu.
Tosin hyvin samanlainen moraali on molemmissa koijauksissa.
tämä kyseinen r&m kahvitalo myy tuotteitaan ihan vapaasti netissä. Ja tuota taitaa saada aika laajalti euroopassa,ihan päivittäistavara kaupasta. Eli se siitä yksinoikeudesta. hah
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:17"]Koska jos myytäis niin 160 e keittimestä tulis jopa 350 e kone. Kauppa ja kuljetusfirmat vetää välistä :D
[/quote]
Juupa juu..
Kertokaas kokemuksianne, onko vanhat tuttavuudet ottaneet puskista yhteyttä ja pyytäneet "ihan vaan kahville"?
Ihan vastikään kutsu kävi kutsuille. Mietinkin, että pitäisikö mennä ihan silkasta uteliaisuudesta ;).
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 02:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:56"]Jollakin zinolaisella menee ilmeisen hyvin. Bongasin jokin aika sitten sadantonnin mustan Jaguarin, jossa olin zinzinon tarrat teipattuna. Olisi pitänyt selvittää omistaja mielenkiinnosta. [/quote] Kyllä varmasti jollain kärkikoijarilla voi rahaa ollakin. Mutta sitä et rekkarin perusteella vielä selville saakaan, mistä raha oikeasti on peräisin. Paljonko on ylihintaisia kahvimasiinoita oikeasti saatu oveltaovelle myytyä? Ja kuinka iso osuus on "aloituspaketteja" ja "koulutuksia"? Niinpä...
[/quote]
Örjanilla on rahaa, siinäpä se.
Mitenkäs monta massipäällikköä jo asuu Miamissa?