Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

zinzino hokkuspokkus ihmekahvi

Vierailija
21.02.2013 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko AV-mammoissa zinzinoon hurahtaneita? Taisin murossa törmätä muutama kk sitten ketjuun jossa naurettiin tälle taas uudelle ja ihmisiä uudelleen ja uudelleen samalla kaavalla kusettavaan verkostohuijaukseen. 

Samat teesit kerrasta toiseen, on sisäänpääsymaksua (tonnilla paskaa) ja miittinkejä ja luxusautoja ja passiivista tuloa.

Yleisesti naiset menevät tällaiseen helpommin koska ovat niin helvetin naiveja. vr. mamuihin ja heidän uskomattomiin kurpitsavankkuritarinoihin jotka uppoavat polkkatukkaisiin sosiaalitanttoihin kuin kuuma veitsi voihin.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää verkostohommat on ihan parhaita! :D Netti täynnä tarinoita. 

Parhaita on kun joku vanha kaveri yhtäkkiä ottaa yhteyttä ja on niin tärkeää asiaa ettei puhelimessa voi kertoa, pitää tavata jossain kahvin äärellä.

Vierailija
2/127 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi zinzino-esittelijä, miehen vanha tuttu.  Kovasti vakuutteli että käy vain näyttämässä tuotteen ja lähdetään mukaan jos kiinnostaa.  No yllättäen soitteli sitten vielä monta kertaa perään ja koitti houkutella,  sanoi että nyt kannattaa lähteä jos milloin: myöhemmin ei pääse tienaamaan. Jokainen joka on edes iltapäivälehden sijoitusvinkkejä lukenut, tietää että tuo lause löytyy sieltä mustalta listalta :D

Kahvi oli ihan ok, mutta sehän on vain keino tehdä ko. toiminnasta laillista eli he tuskin kehittävät sitä mitenkään. En ymmärrä miten joku vielä haksahtaa tuollaiseen. Kai se "passiivinen tulo" houkuttelee niin paljon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain tilasin tuotteita, mikä oli ihan kätevää. Olin 1,5 vuotta asiakas - en siis todellakaan ollut myyjäpuolella mitenkään. Tuotteet oli ihan jees. Lopetin sitten, kun kyllästyin ja hyvin pääsin eroon.

Vierailija
4/127 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hurahtanut zinzinoon. Hyvää sumppia tulee, jääny mokkamasteri vähälle käytölle kun kone tuli.

Tottakai ryhdyin itsekkin partneriksi, kun provikat olivat kohtuulliset ja pääsee osallistumaan ns. koulutuksiin. 500€ kustanti myyjän alotuspaketti koneineen kaikkineen. Koulutuksiin osallistumisesta maksan joitakin kymppejä, joista kyl jäänyt käteenkin ajatuksia johtamisesta ja myynnistä.

Mitä sitten tulee itse kaupantekoon. ERITTÄIN vaativaa saada suomalainen lämpenemään tuotteelle ihan vain koska verkostomarkkinointi, jos tuotteet olisivat kaupassa myynnissä niin menisivät kuin kuumille kiville.

Itselläni kun on moraalia jonkinverran tallella niin en pakota ketään ostamaan mitään, esittelen tuotteet ja jos haluaa niin voi ostaa. Harvalla on taito tehdä jatkuvasti kauppoja verkostomarkkinoinnilla.

summa summarum.

Hyvät tuotteet, enkä välitä vaikka kauppoja ei synny, jää minulle ainakin hyvä espressokeitin.

Vierailija
5/127 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 13:25"]

Täällä kanssa Hurahtanut.

Erittäin hyvä kirjoitus oli tuossa aiemmin jo toisella Zinzinoon hurahtaneella. Huvitti hiukan että heti seuraava kommentti ketjussa oli tyypilliseen suomalaiseen tapaan: "Edellinen viesti kusetusta." 

Itse olen ollut reilun puoli vuotta mukana enkä todella ole lopettamassa. Hyvät tuotteet eikä myyntipakkoa ole, omaan tahtiin saa tehdä. Tottakai tulot ovat kiinni omasta panostuksesta, kuten missä tahansa muussakin vastaavassa työssä. Minulle tämä työ sopii erittäin hyvin. En lähde ihmisiä arvostelemaan omista valinnoistaan, jokainen etsiköön itselleen sopivan duunin. 

Zinzino Oy löytyy myös täältä: 

http://www.asml.fi/asml-yhteiso/jasenyritykset/ 

Hyvää kevättä! 

[/quote]

Heh heh, nää on näitä Zinzinon myyjiä ;) On myös muissa verkkokeskusteluissa yrittänyt puolustella ko. lafkaa. Huomaa, että on kyse yhdestä ja samasta henkilöstä, koska kirjoitusasu täysin sama.

Ei todellakaan kannata edes harkita tuota ostoa, on meinaan jäänyt kahvit tulematta vaikka maksut on otettu:

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2013012916599424_uu.shtml

Ja muuten zinzinosta ja verkostopelleilystä suosittelen lukemaan:

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/870759-zinzino-uusi-verkostohuijaus.html

Vierailija
6/127 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toiminta ei olisikaan moraalitonta (mitä se mielestäni on: ihmisiä painostetaan ostamaan/liittymään jne), niin oli se kahvikonekin aivan susi. Piti kamalaa meteliä ja kahvi ihan kuralillua. Ei sitä kyllä cappuccinoksi tunnistanut.

Vierailija
7/127 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä näitä keskusteluja löytyy. Itse päätin tehdä muutoksen elämässäni ja aloitin oman liiketoiminnan zinzinossa. Elämäni paras päätös, pystyin jättämään aikaisemman työni ja nyt nautin yrittäjän elämästä. passiiviset tulot ovat mukavia. vuoden verran olen tehnyt ja työtä on kovasti vaatinut. omassa tiimissäni toimitaan oikein eikä ketään painosteta mukaan. jos tämän tekee oikein niin menestys on taattu. täytyy muistaa että verkostomarkkinointi ei ole kaikkien ala. Onneksi kuitenkin itse löysin tämän. loisto tuotteiden takana on hyvä seistä. Suosittelen että ihmiset perehtykää tähän verkostomarkkinointi aiheeseen.. siitä on pyramiidi huijaus kaukana. (enemmän pyramidi huijausta on tavallisessa palkkatyössä.. pohtikaapa hieman.. kenelle teette töitä ja kuka saa rahan teidän tekemästä työstä..) 

Vierailija
8/127 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä näitä keskusteluja löytyy. Itse päätin tehdä muutoksen elämässäni ja aloitin oman liiketoiminnan zinzinossa. Elämäni paras päätös, pystyin jättämään aikaisemman työni ja nyt nautin yrittäjän elämästä. passiiviset tulot ovat mukavia. vuoden verran olen tehnyt ja työtä on kovasti vaatinut. omassa tiimissäni toimitaan oikein eikä ketään painosteta mukaan. jos tämän tekee oikein niin menestys on taattu. täytyy muistaa että verkostomarkkinointi ei ole kaikkien ala. Onneksi kuitenkin itse löysin tämän. loisto tuotteiden takana on hyvä seistä. Suosittelen että ihmiset perehtykää tähän verkostomarkkinointi aiheeseen.. siitä on pyramiidi huijaus kaukana. (enemmän pyramidi huijausta on tavallisessa palkkatyössä.. pohtikaapa hieman.. kenelle teette töitä ja kuka saa rahan teidän tekemästä työstä..) 

Vierailija
9/127 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 23:56"]

[/quote]Haluaisin ostaa kahvikoneen ja podeja, onko sulla laittaa firmasi sp-osoitetta niin voisin ottaa yhteytta?

Vierailija
10/127 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini yritti saada talvella minut liittymään tähän Zinzinoon. Kutsui kahville ja menin ja siellä sitten odotti joku Zinzinon tyyppi kertomassa miten se toimii jne. Koko juttu haiskahti niin epäilyttävälle, että en lähtenyt mukaan. Kovasti selitettiin, että on hyvä juttu ja kannattaa heti lähteä mukaan, että pääsee heti tienaamaan ja luvattiin isoja summia rahaa tekemättä juuri mitään ja olisi saanut vielä autonkin, kun olisi tarpeeksi korkella tasolla. Sanottiin myös ettei kannata netistä lukea mitään keskusteluja tai varsinkaan uskoa niihin. Ei tietenkään, kun niitä lukemalla olisi selvinnyt liittymistä harkitsevalle mistä on kyse. En vielä silloin mennessäni kahville tiennyt mikä tämä Zinzino on, mutta onneksi on järkeä päässä sen verran, että tajusin pysyä pois siitä! 

Vierailija
11/127 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 09:49"]

jos tuotteet olisivat kaupassa myynnissä niin menisivät kuin kuumille kiville.[/quote]

No miksi niitä ei sitten myydä kaupassa?

Vierailija
12/127 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos myytäis niin 160 e keittimestä tulis jopa 350 e kone. Kauppa ja kuljetusfirmat vetää välistä :D

Vierailija
13/127 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 23:56"]Kylläpä näitä keskusteluja löytyy. Itse päätin tehdä muutoksen elämässäni ja aloitin oman liiketoiminnan zinzinossa. Elämäni paras päätös, pystyin jättämään aikaisemman työni ja nyt nautin yrittäjän elämästä. passiiviset tulot ovat mukavia. vuoden verran olen tehnyt ja työtä on kovasti vaatinut. omassa tiimissäni toimitaan oikein eikä ketään painosteta mukaan. jos tämän tekee oikein niin menestys on taattu. täytyy muistaa että verkostomarkkinointi ei ole kaikkien ala. Onneksi kuitenkin itse löysin tämän. loisto tuotteiden takana on hyvä seistä. Suosittelen että ihmiset perehtykää tähän verkostomarkkinointi aiheeseen.. siitä on pyramiidi huijaus kaukana. (enemmän pyramidi huijausta on tavallisessa palkkatyössä.. pohtikaapa hieman.. kenelle teette töitä ja kuka saa rahan teidän tekemästä työstä..) 

[/quote]

Mikset sijoittaisi passiivisia tulojasi vaikkapa iltalukion äidinkielen kursseihin? :)

Vierailija
14/127 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 16:17"]Koska jos myytäis niin 160 e keittimestä tulis jopa 350 e kone. Kauppa ja kuljetusfirmat vetää välistä :D
[/quote]

Zinzinon kauppaamia muovihärveleitä saa Keski-Euroopasta tilaamalla viidellä kympillä eikä tartte sitoutua vuodeksi kahviostoihin. Zinzinolla härpätin tosiaan maksaa 160, myyjä saa ehkä provikkaa 20 ja loput menee ylälinjalaisille ammattikusettajille. Jotta miettikää, kenelle teette töitä. Montas keitintä ja podia pitää myydä, jotta pääsette kuukausittaisiin 5000 euron provikoihin? Tästä viidestä tonnista sitten pitää vähentää kulut, sotut, tellit ja vakuutukset, niin jääpi 2500 käteen. Mutta myy ekana 5000 edestä.

Ja miksi pitää itselle ostaa tonnin aloituspaketti, että saa myydä? Ja miksi pitää itse maksaa koulutukset ja seminaarit. Jos alkaa pölynimurikauppiaaksi, saa esittelylaitteen firmalta, koulutukset samoin ja saa jopa peruspalkan ja provisiot myydyistä.

Vierailija
15/127 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaahan näissä massipäälliköiden autoissa on, että uusi Kia Ceed farkku maksaa enemmän kuin näiden massimiesten Santaderin luotolla rahoitetut vanhat Bemarit.

Vierailija
16/127 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

zinzino huijaus verkostomarkkinointi pyramidipeli

Vierailija
17/127 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on tämä suomalaisten ihmisten pessimistisyys! Siis herranen aika jos pisnes toimii niin eikun tulta päin vaan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta ei sillä ole uskottavuutta jos ei ole mitään todellisuuspohjaa, vaan tarkoitus on mustamaalata mustamaalaamisen vuoksi.

Vierailija
18/127 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:09"]

Käsittämätöntä on tämä suomalaisten ihmisten pessimistisyys! Siis herranen aika jos pisnes toimii niin eikun tulta päin vaan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta ei sillä ole uskottavuutta jos ei ole mitään todellisuuspohjaa, vaan tarkoitus on mustamaalata mustamaalaamisen vuoksi.

[/quote]

Jaa että faktojen toteaminen on muka pessimistisyyttä? Ehei, ei ole.

Zinzino ei ole mitään oikeaa bisnestä. Se on pyramidihuijaus -tuotteiden eli ylihintaisten kahvikoneiden, keskinkertaisen podikahvin ja terveydelle kyseenalaisen ripuliöljyn myynti on pelkkää kulissia. Uusien tunkkien rekrytointi ja heille järjestettävät äärimmäisen kalliit hurmos/koulutustilaisuudet ovat ylälinjalle "se" juttu.

Muistutettakoon että Zinzino on poliisitutkinnasa ja sen johdosta Duudsonit peruivat esiintymisentä Turun Karibiassa kuukauden päästä. Eventin n: 170 Euron (!!!!!!!!!!!) hintainen lippu ei tietenkään tästä halventunut.

Mutta kaikki kuukauden päästä Karibian pääovelle katsomaan väärin pysäköityjä vanhoja rahoitusyhtiön omistamia autoja!

Vierailija
19/127 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.zinoleaks.com&nbsp; <--- jos sinua yritetään tunkittaa zinzinoon, lukaisepa ajan kanssa mitä tuolta löytyy.

Vierailija
20/127 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi kyllä tuohon osallistua. En vaan raski laittaa 200 egeä, enkä halua rikastuttaa ketään.