zinzino hokkuspokkus ihmekahvi
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko AV-mammoissa zinzinoon hurahtaneita? Taisin murossa törmätä muutama kk sitten ketjuun jossa naurettiin tälle taas uudelle ja ihmisiä uudelleen ja uudelleen samalla kaavalla kusettavaan verkostohuijaukseen.
Samat teesit kerrasta toiseen, on sisäänpääsymaksua (tonnilla paskaa) ja miittinkejä ja luxusautoja ja passiivista tuloa.
Yleisesti naiset menevät tällaiseen helpommin koska ovat niin helvetin naiveja. vr. mamuihin ja heidän uskomattomiin kurpitsavankkuritarinoihin jotka uppoavat polkkatukkaisiin sosiaalitanttoihin kuin kuuma veitsi voihin.
Kommentit (127)
Mä en luota Zinzinoon tippaakaan, mutta tapasin sattumalta entisen kollegani ja kuulumisien vaihdossa selvisi, että hän oli jättänyt vakituisen viran varmalta alalta ja alkanut myymään näitä kahvikapseleita ja oliiviöljyä. Tienaa kuulema tuplasti sen mitä virassa ollessaan. Tämän ihmisen tiedän siitä, että on piinkova bisnesnainen ja melkoinen supliikki-ihminen, että uskoisin Zinzonossa tienaavan ihmisten joilla on pyrkyriluonne ja vimmattu voitontahto.
Mutta nämä tyypit kun sitten rekryää kaikki heikkomieliset kumminkaimat mukaan verkostoon, nostavat itse palkkioita rekryistä ja nämä reppanat, introvertit sukulaiset tajuavat tulleensa höynäytetyiksi vasta kun autotallissa on 30 kpl muovisia mokkakoneita ja 100 purkkia ylihintaisia kalanmaksaöljykapseleita, eikä kukaan jaksa ajaa 20km jonnekin korpeen kahvikutsuille.
Eli kyllä Zinzinolla näemmä voi tienata, mutta ainoastaan sellaiset joilla ei ole eettistä omaatuntoa. Itse en ikinä voisi höynäyttää tuttujani, sillä nämä ylipuhutut reppanat saattavat oikeasti joutua kuseen kun eivät saa kaupaksi tuotteita. Eivät nämä tuotteet itse itseään myy, siinä pitää olla tietyntyylinen ihminen kauppaamassa.
No itseltäni löytyy ainoastaan kaksi erillaista keitintä sekä maistatukseen kahvit ja omaan käyttöön. Sama koskee kalaölyä.
Varastoon ei tarvitse tilata 20 keitintä eikä 100 pyrkkia öljyä.
Tosin jos joku haluaa tilata niin monta, niin sille ei mahda mitään. Ihmisiä on monenlaisia.
Edelleen kannattaisi tutustua yrityksen toimintaperiaatteeseen.
Tiesittekö että neekerit Afrikassa sylkevät ja raaputtavat pallejaan tähän niin rakkaaseen kahviinne? Ja hymyssä suin sitä juotte, jotta jaksatte olla paremmin ilkeitä toisillenne.
No mutta sehän on hienoa, että sinä olet perehtynyt siihen mistä kahvi tulee. Aivan loistavaa.
Vieläkun jaksaisit perehtyä tarkemmin yritykseen. ;)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:46"]
No mutta sehän on hienoa, että sinä olet perehtynyt siihen mistä kahvi tulee. Aivan loistavaa. Vieläkun jaksaisit perehtyä tarkemmin yritykseen. ;)
[/quote]
Tiedän täsmälleen, miten pyramidikusetustoimintaa harjoitetaan. Ryystä sinä vaan pallikahviasi.
Hienoa. Kertoisitko sitten mitä eroa on laittomalla pyramidipelillä ja laillisella verkostomarkkinoinnilla on? ;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 09:49"]
Olen hurahtanut zinzinoon. Hyvää sumppia tulee, jääny mokkamasteri vähälle käytölle kun kone tuli.
Tottakai ryhdyin itsekkin partneriksi, kun provikat olivat kohtuulliset ja pääsee osallistumaan ns. koulutuksiin. 500€ kustanti myyjän alotuspaketti koneineen kaikkineen. Koulutuksiin osallistumisesta maksan joitakin kymppejä, joista kyl jäänyt käteenkin ajatuksia johtamisesta ja myynnistä.
Mitä sitten tulee itse kaupantekoon. ERITTÄIN vaativaa saada suomalainen lämpenemään tuotteelle ihan vain koska verkostomarkkinointi, jos tuotteet olisivat kaupassa myynnissä niin menisivät kuin kuumille kiville.
Itselläni kun on moraalia jonkinverran tallella niin en pakota ketään ostamaan mitään, esittelen tuotteet ja jos haluaa niin voi ostaa. Harvalla on taito tehdä jatkuvasti kauppoja verkostomarkkinoinnilla.
summa summarum.
Hyvät tuotteet, enkä välitä vaikka kauppoja ei synny, jää minulle ainakin hyvä espressokeitin.
[/quote]
LOL. Kyllä ihan samat keittimet myydään kaupoissa kin. Ero on vain että kauppojen hyllystä ostetut makssa 50% vähemmän. Verkostomarkkinoinin ongelma on se että bonukset ja "jälleenmyyjien"-katteet pitää olla niin suuret että saa ihmisiä houkuteltua mukaan tuohon lahkoon. Lopputulos: ylihinta...
[/quote]
Oletko kenties katsonut missä kaupossa laitetta myydään -50%. Romboutsilla on kyllä britanniassa oma verkkokauppa mutta kurkkaappa toimitustietoja.
Ei hemmetti, samat tyhjät puheet toistuu vuodesta toiseen, verkosmarkkinointi on tulevaisuuden ala ja menestys on aivan oven takana yms. näiden ikinä toteutumatta. Persaukiset tekee ilmaista työtä ylälinjalle, eikä koskaan tule saamaan touhusta pennin jeniä.
Anteeksi nyt vaan mutta ei tässä mitään äkkirikastumista luvatakkaan. Ne jotka sitä lupaa ovat vääräs. Jotkut toki saattavat edetä toista nopeammin, mutta sekin on itsestään kiinni.
Liiketoiminnassa on hyvin menestyneitä liikemiehiä ja yrittäjiä mukana. Ja onneksi ovat sillä heiltä saa hyviä neuvoja kuinka itsekkin voit menestyä, toki kaikki on itsestään kiinni.
Itselläni ei ole yhtään huonoa kokemusta alasta tai ko. yrityksestä.
Ja mitä tulee tuotteiden tilaamiseen ulkomailta niin sopii yrittää, harmi vaan että et tule siinä onnistumaan sillä R & M:n kahvitalo halusi että markkinoimme heidän tuotteitaan yksin oikeudella.
Jollakin zinolaisella menee ilmeisen hyvin. Bongasin jokin aika sitten sadantonnin mustan Jaguarin, jossa olin zinzinon tarrat teipattuna. Olisi pitänyt selvittää omistaja mielenkiinnosta.
80, lienee auto a)käytettynä ostettu b) rahoitusyhtiön omistuksessa. Mä en sekaantuis tuohon k*setukseen mistään hinnasta. Ylälinja käärii hillot tunkeilta näilllä kalliilla pakollisilla koulutuksilla, joiden majoituksenkin saisi suoraan hotellista paljon halvemmalla. Kahvikoneet ja pavut saa murto-osalla hinnasta netistä. Samat hemmot huseeras jo PGOnen ja Moven parissa. Jos kertoisivat mulle että aurinko paistaa, tarkistaisin asian ennen uskomista.
Kaikille äkkirikastumsesta haaveileville:Älkää herrantähden menkö tuohon mukaan!
No niin, heinäkuussa eräs kaukainen tuttava, joka tiesi matkailuharrastukeni, kysyi, että olisinko kiinnostunut lisätuloista. Kysyin, mistä on kyse ja hän vastasi liittyävän kahviin. Totesin kiireen keskellä, että mikäs siinä, ja hän antoi käyntikortin luvaten palata asiaan. Nyt hän soitti ja kutsui kahville, sovimme tapaamisen Tangdynastiaan. Muutama viikko sitten julkisuudessa oli juttua tästä touhusta, joten tiesin mennessäni jo, että lienee taas täyttä humpuukia.
No, käytyä tuli ja nyt kotona googletin jutun ja onhan täällä tarinaa vaikka kuinka ja paljon. Surkeaa touhua, en muuta voi sanoa, toivottavasti ihmiset ymmärtävät, että ei näillä rikastu.
Olisi kaksi pakettia zinzinon testiä en ole käyttänyt testejä koska huomasin koko hömpötykseksi että kaikenlaista liiketoimintaa olen käyttänyt omegaöljyjä useita vuosia mutta tämä zinzinoleuhotus menee hilseen yli kehtaavat leuhottaa nettikuvissa mokomilla tuotteilla hetinäki ettei tällä yrityksellä ole tulevaisuutta
Miksi aloittaa verkostomarkkinointi? Tätä moni kysyy näinä taloudellisesti vaikeina aikoina.
Moni aloittaa, koska haluaa enemmän vapautta ja verkostomarkkinointi mahdollistaakin monelle hyvän lisäansion. Moni haluaa muutosta taloudelliseen tilanteeseensa ja varsinkin epävarmojen työmarkkinoiden takia moni on avoinna suoramyyntiä kohtaan, koska tällä alalla olet itse itsesi pomo, eikä kukaan voi sinua irtisanoa.
Usko itseesi ja liity mukaan!
Miten Zinzinoon voi liittyä? Siis missä tätä esitellään ja kuka kertoo lisää?? Kiinostaa kyllä!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:23"]
Miten Zinzinoon voi liittyä? Siis missä tätä esitellään ja kuka kertoo lisää?? Kiinostaa kyllä!
[/quote]
Jos haluat päästä rahoistasi eroon niin laita ne vaikka mulle, ei muuta vaivaa kuin pari klikkausta nettipankissa :)
Mitä tarkoittaa passiivinen tulo?