Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kouluaikojen hulluja ja väkivaltaisia opettajia -ketju (muisteluksia)

Vierailija
11.04.2013 |

Kootaanpas tähän hullujen opettajien ketju kouluvuosilta. Mä alotan. Mun koulussa oli hissanope, joka toimi myös kuraattorina ja opona. Sellainen 2-metrinen partaäijä, joka huvikseen nosteli häirikköpoikia ja tarkkiksen tulevia vankilakundeja seinille ja istui tarvittaessa päälle jos pojat kävi oikein väkivaltaseks. Eikä kukaan koskaan tietääkseni tehnyt mitään ilmotuksia tyypistä. Muut opet haki sen aina apuun kun tuli ongelmia. Kerran se piti kahta riehujaa aloillaan koulunpihalla aloillaan sillä aikaa kun poliisiautoa odoteltiin. Toista veti korvasta ja toista kuristi kädellä kaulasta. Olin itse koulukiusattu osan aikaa yläasteella ja muista suurella kiitollisuudella että tän hissanopen välituntivalvonta vuoroilla jokainen kiusattu sai olla rauhassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän matematiikan opettaja poisti häiriköivän luokkatoverini luokasta. Kai se sitten oli väkivaltaa.

Vierailija
2/3 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis tuo ap:n kuvailema opettaja oli "hullu ja väkivaltainen"? En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja toisen luokan opettaja oli raivotautinen miehenkuvatus. En muista YHTÄKÄÄN päivää, kun se ei olisi räyhännyt. Sen räyhääminen oli todella arkipäiväistä ja eikä millään tasolla "opettajamaista" vaan aivan sairasta. Esim räyhääkö tervejärkinen opettaja siitä, että vastaa johonkin väärin? EI, mutta eipä sitä voinut muutenkaan pitää millään tasolla tervejärkisenä, koska se oli raivotautisuuden lisäksi ulkoisesti todella homssuinen.

T: Moccamaster N24