zinzino hokkuspokkus ihmekahvi
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko AV-mammoissa zinzinoon hurahtaneita? Taisin murossa törmätä muutama kk sitten ketjuun jossa naurettiin tälle taas uudelle ja ihmisiä uudelleen ja uudelleen samalla kaavalla kusettavaan verkostohuijaukseen.
Samat teesit kerrasta toiseen, on sisäänpääsymaksua (tonnilla paskaa) ja miittinkejä ja luxusautoja ja passiivista tuloa.
Yleisesti naiset menevät tällaiseen helpommin koska ovat niin helvetin naiveja. vr. mamuihin ja heidän uskomattomiin kurpitsavankkuritarinoihin jotka uppoavat polkkatukkaisiin sosiaalitanttoihin kuin kuuma veitsi voihin.
Kommentit (127)
Taitaa jäädä eläkkeetkin hoitamatta.
Voisiko joku Zinzino dyykkari tulla valaisemaan asiaa?
Mun puolesta kaikki saa tehdä mitä haluaa, tuputtaminen on perseestä eikä sellaista jaksa kuunnella. Siinä pilaa vaan välit ystäviin. Sen verran kyseisen yrityksen toiminnasta tiedän että mukaan myymään voi lähteä ilman minkäälaista aloituspakettia. Ja rahaa ei myöskään tarvitse sijoittaa mihinkään jatkuvaan tilaukseen. Eli raha jota liittymiseen menee on 0€. Jos saat tuotetta myytyä niin siitä provikat sulle. Toiminimen perustamisen vaatii ja siihen rahaa vähän menee mutta sen varmasti kaikki tekee mielellään jos sieltä ihan oikesti tuloja tulee. Ei mun mielestä mikään riski kokeilu jos mukaan haluaa lähteä.
Ja sen verran vielä että kyllä toiminimi yrittäjä maksaa tuloistaan verot. Ja joutuu hoitamaan omat eläkemaksut niinkuin laki määrää
Tähän huuhaafirmaan mukaan lähteneet maksavat tuosta harrastuksestaan lähes kaikki.
Hertäyskokouksia järjestämällä ja kirjoja myymällä eräs koijari tienaa edes hieman.
Urheilulääkäri: En voi suositella
Liikuntalääketieteen erikoislääkäri Pippa Laukka on samoilla linjoilla Heikkilän kanssa.
– Kalaöljyvalmisteista ei ole vakuuttavaa tieteellistä näyttöä. En voi lääkärinä suositella niiden käyttöä.
Laukan mukaan ravintolisän markkinoinnin sijaan nuorille urheilijoille pitäisi näyttää mallia terveellisestä ruokavaliosta.
Eräs entinen kaveri lähti mukaan tähän bisnekseen ja kuten joku aiemmin mainitsi, hänkin alkoi pukeutumaan samalta istumalta kuin ison yrityksen toimitusjohtaja. Välittömästi alkoi myös puheet menestyksestä, tämä tyyppi jopa neuvoo aika ajoin muita miten saavuttaa menestys ja kuinka hän aikoo muutaman vuoden päästä olla erittäin rikas! Istuu kuulemma jatkossa enää vain sohvalla ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista...
Ja kun aiemmin mainitsin, että ENTINEN kaveri, tarkoitan todellakin entistä. Hän ei jättänyt rauhaan vaan pommitti koko ajan viesteillä ja puheluilla lähtemään mukaan ja kun en lämmennyt laittoi hän asialle korkeammalla taholla olevan tyypin. Ja kerkisipä tämä tyyppi myös pommittaa monia minun sukulaisiani ja kavereitanikin. Lisäksi vittuilua sai kuulla aika-ajoin siitä kuinka hän nauraa meille muille, kun emme ole tajunneet lähteä mukaan ja hän on pian rikas ja meidän tilanteemme pysyy samana... Ja kun en lähtenyt mukaan, ei hänestä ole kuulunut sen jälkeen mitään. Sinne meni vuosien ystävyys.
helvatan sekopäitä tullu kaikista tutuista jotka ruvenu tunkittaa joitaain. mitään ei viivan päälle jää tosiasissa kaikkija kuluja ei kehdata edes laskea tuoda ilmi mitä tuohon uskontoon menee.
Pakko nostaa vanha ketju ylös (sori siitä) Mulla yks kaveri lähti tähän zinzino hommaan mukaan..samotaanko nyt näin, että entinen kaveri..koitti myös saada mua myymään ja ostaan jonku 5000€ aloitus paketin. Joo..en ostanut. Sit se soittelu alkoi. Estin numeron...soitti kaverinsa puhelimesta..estin myös sen..kolmas kerta tuli ja selkäranka meni katki..sipuli meni jumiin..vaihdoin numeroa ja pistin sen salaiseks..jäätävä määrä vaivaa tuli. Ja vaikka kiroten sanoin, että ei v***u..en osta mitään, niin pommitus jatkui. Älkää hyvät ihmiset menkö retkuun. Tää on niin kamalaa shittiä, että joltain tasapainottomalta olis saattanu mennä mielenterveys pahasti sekasin. Pitäkää käärmeöljynne..jumalauta..tukehtukaa niihin. Parasta hupia oli kuunnella luentoa mullistavasta kuiva veri testistä! Ei juma..uskooko näihin ihan oikeasti joku? Ja sitte tää kahvi ! Jumalauta..En ikinä ollu ennen maistanu koiranpaskapodin läpi mennyttä lämmintä vettä, joka maistu kissan kuselta..saavutus sinänsä.
Minua yritettiin myös tähän zinzinoon mukaan. Huh, huh mitä touhua. Aloituspaketti maksaa lähes tonnin, koska eihän kukaan voi edustaa tuotetta, jos ei ole mitä esitellä. Hommaat vaan muutaman asiakkaan ja alalinjan itelles ja kohta tulee rahaa ja paljon ja sit voit vielä ostaa mustan auton johon saat autoedun kun lätkäset kylkeen zinzinon tarrat 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku väitti että Zinzino myy r&m kahvitalon kahveja yksinoikeudella,eli niitä ei pitäisi saada muualta kuin Zinzinon kautta.
No minäpä löysin tälläisen http://www.rombouts.com/nl/ ja kyllä tuolta saa tilattua kahvia ja on halvempaa kuin zinolla. Eli fiksut ihmiset 1,Zinzino huijarit 0. kiitos
Saa jos tilaat Hollantiin tai Luxemburgiin. Samoin brittisaitti toimittaa Englantiin ja Irlantiin. Minulle nimittäin on päätynyt kone ja ilahduin kun huomasin että britti- tai hollantilaissaitilta saisi 12 podia 3 €:lla. Vaan kun eivät toimita Suomeen. Melko erikoista että suomihinta zinzino myyjällä onkin sitten 7,5€ per 12 podia.
Ihan pakko sanoa tähän. Niinkun tuossa aikaisemmin oli hyvin kerrottu mitä eroa on pyramidihuijauksella ja laillisella, oikealla tämäntyyppisellä suoramyynnillä.
Mulla on myös hyvä ystävä joka aluksi retkahti tähän. Luojan kiitos tajusi tilanteen, lopetti ja meni takaisin ihan normaaliin työhön. Köyhiä ei meistä kumpikaan ole ikinä ollut ja paremmat tulot kuin mitä on keskivertobrutto. No jokatapauksessa häntä innosti passiivinen tulo ja oli myös minulle tarjoamassa tätä *uskomatonta mahdollisuutta* uudistua ja saada kehoni balanssiin upeilla öljyillä sekä "puhtaalla" kahvilla. Kaikkien ketkä mulle on tätä ihmetuotetta ja passiivista tuloa tarjonneet ovat kohdanneet ikäväkseen, että:
-Olen sijoitusalalla töissä, passiivista tuloa ilman maksuja tai riskiä ei ole olemassa.
-Sijoittamisella kyllä rikastuu mutta ei noin.
-Lisäksi, minulla on toisena ammattina terveydenhoitoalan koulutus ja tiedän, ettei tällaisia ihmeparantajia valitettavasti ole, sillä lääketiede on kehittyneempää kuin 2005 aloittanut yritys. Ja farmaseuteilla sekä lääkäreillä on paljon syventävämpi koulutus kun näillä "ihmeparantajilla" jotka tuotteita esittelee.
-Harrastan kahveja ja minulla on moccamasterista espresso keittimeen tähän liittyviä tarvikkeita, en ole koskaan juonut samanlaista kuraa kuin tuo Zinzinon kammottavan makuinen pilalle paahdettu kitkerä kahvi.
Että se siitä tyrkyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos myytäis niin 160 e keittimestä tulis jopa 350 e kone. Kauppa ja kuljetusfirmat vetää välistä :D
Paitsi sitä zinzinon paskakeitintä saa keski-Euroopasta parilla kympillä.
Vieläkö näitä huijattavia riittää???
Meneekö ihmiset oikeasti tällaiseen halpaan??
Sain kutsun facessa tälläseen tapahtumaan enkä ollu ennen kuullutkaan tästä. Vielä en ole vastannut pääsenkö vai en paikalle mutta kyllähän tää netti taas hyvän kuvan tästä antaa :D
Vierailija kirjoitti:
Sain kutsun facessa tälläseen tapahtumaan enkä ollu ennen kuullutkaan tästä. Vielä en ole vastannut pääsenkö vai en paikalle mutta kyllähän tää netti taas hyvän kuvan tästä antaa :D
Kyllä näissä kannattaa kerran elämässään käydä. Heittelet sitten vaan hankalia kysymyksiä tuotteiden kustannuksista, todistetuista vaikutuksista ja koko verkoston koosta jos kaikki jäsenet hankkivat ehdotetun määrän omia alaisia.
Ja lähdet sitten nauraen kotiin.
Joo eka mikä särähti korvaan oli nimenomaan että Kahvia myyvät... jotenki tulee jo siitä epäeettinen olo. Mistä kahvi tulee ja miten se on tehty. Sit on asia erikseen tää koko ketjun toimivuus... hölmöä hommaa täytyy sanoa. Huvitti myös näiden puolesta puhujien kommentit tässä ketjussa.
Miten verot hoidetaa verkostomarkkinoinnissa? Taitaa jäädä valtio kymmenyksiä vaille.