Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on pakko muuttaa asteittain pohjoisemmaksi.

Vierailija
24.10.2024 |

Kaunis ja joskus rakas kotikaupunkini Helsinki pilattu,Tampere menossa kovaa vauhtia päin helvettiä. 

Muutan jonnekkin utsjoelle tai norjan vuonoille.Ehkä siellä saa elää rauhassa ilman no lukekaa rivien välistä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin lainaa ja ostin PK-seudulta omakotitaloalueelta talon. Nyt on naapureina suunnilleen ihmisiä. Olen viihtynyt. Eläkepäiviksi sitten jonnekin Keski-suomeen pikkukaupunkiin. Tämä kaikki ainoastaan yhdestä syystä.

Vierailija
2/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle Vladivostokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa.

Vierailija
4/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin lainaa ja ostin PK-seudulta omakotitaloalueelta talon. Nyt on naapureina suunnilleen ihmisiä. Olen viihtynyt. Eläkepäiviksi sitten jonnekin Keski-suomeen pikkukaupunkiin. Tämä kaikki ainoastaan yhdestä syystä.

Älä muuta Keski-Suomeen. Et saa siellä mitään palveluja ja niiden veroprosentti nousee pilviin kun ei ole työtä eikä veronmaksajia vaan pelkkiä eläkeläisiä.

Vierailija
5/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmö logiikka. Eläkkeellä pitää asua lähellä palveluja eikä jossain vtun peräkorvessa.

Vierailija
6/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap ulinasi ja muuta ihan minne huvittaa. Ketään ei sun menemiset kiinnosta.

Vierailija
7/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman persuja?

Vierailija
8/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole Helsingissä koskaan käynytkään. 

Vierailija
9/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla ap on varaa elää Norjassa joten unohda koko juttu.

Vierailija
10/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisit siis Norjan vuonoille mamuksi? Oletko vähän idiootti?

Mutta senkun muutat Utsjoelle, ei täällä varmaan ketään kiinnosta.

Vierailija
11/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman persuja?

Persuhullun vassarivajakin kommentti on aina yhtä "älykäs".

Vierailija
12/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei kannata esim. Tromssaa ajatella. Joku Norjan pikkupaikkakunta korkeintaan.

Vierailija
13/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudalta ei oikein saa totuudenmukaista kuvaa Helsingistä, ap. Ehkä olisi hyvä käydä täällä joskus tutustumassa ennen kuin tulet tänne trollailemaan. 😁

Vasta esim kävin itiksessä enkä nähnyt maahanmuuttajan näköisiä kuin pari ostarin pihalla tulossa tai menossa. Muuten oli ihan kantasuomalaista porukkaa täynnä.

Outoja kuvitelmia että Stadi olisi jotenkin täynnä ulkomaalaisia. 

Vierailija
14/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viidennen polven stadilainen. Joten vedä sä hevosvankkureiden tuoma juntti tumppuun.

Vierailija
15/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmö logiikka. Eläkkeellä pitää asua lähellä palveluja eikä jossain vtun peräkorvessa.

En muuta peräkorpeen eläkkeelle. Katson, että on muuttovoittoaluetta. Hyvä tapa on katsoa esim. rivitaloja myynnissä. Onko 2000, 2010, 2020-luvuilla valmistuneita. Kertoo alueen houkuttelevuudesta ja tulotasosta. Jos löytyy uudehko Prisma ja Cittari, niin ostovoimaa alueella on. Samalla on syytä syynätä asuinalueen tulotaso, asuntojen omistussuhteet ja vieraskielisten osuus. Löytyvät nykyään helposti jokaisen kaupungin nettisivuilta. Tämä on vain minun tapa toimia. Jokainen saa asua ja elellä ihan missä haluaa.

Se on muuten aivan helkutinmoinen ero kun menet kauppakeskukseen vaikkapa Helsingissä tai jossain Lempäälässä.

Vierailija
16/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ap:lle Vladivostokia.

Vanha kotikaupunkisi. Kiinalta varastetulla maalla.

Vierailija
17/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viidennen polven stadilainen. Joten vedä sä hevosvankkureiden tuoma juntti tumppuun.

Viidennen polven idiootti sä olet joten jatka tumputtamista.

Vierailija
18/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama harkinnassa kuin AP:llä. No ei sentään pohjoiseen, mutta pois stadista ympäryskuntiin. Autovihamielisyys ja häiriökäyttäymisen lisääntyminen pääsyinä. Ihme ghettoyhdyskuntia rakentuu kaikkialle.

Nurinkurista, jos vihervasemmisto saa vihdoin toteutettua Nurmijärvi-ilmiön omalla stadin tuhoamisvimmallaan :D

Vierailija
19/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin Hesaa sukusi on? Meillähän voisi olla 'yhteisiä tuttuja'. Hesa viisi sukupolvea sinusta oli aika erilainen. Minun sukuni on asunut tällä 1800-luvun lopusta mutta en taida olla samaa sukupolvea kanssasi. 

Vierailija
20/42 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman persuja?

Persuhullun vassarivajakin kommentti on aina yhtä "älykäs".

Öyhörasistin pelokas öyhötys on aina yhtä söpö😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan