zinzino hokkuspokkus ihmekahvi
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko AV-mammoissa zinzinoon hurahtaneita? Taisin murossa törmätä muutama kk sitten ketjuun jossa naurettiin tälle taas uudelle ja ihmisiä uudelleen ja uudelleen samalla kaavalla kusettavaan verkostohuijaukseen.
Samat teesit kerrasta toiseen, on sisäänpääsymaksua (tonnilla paskaa) ja miittinkejä ja luxusautoja ja passiivista tuloa.
Yleisesti naiset menevät tällaiseen helpommin koska ovat niin helvetin naiveja. vr. mamuihin ja heidän uskomattomiin kurpitsavankkuritarinoihin jotka uppoavat polkkatukkaisiin sosiaalitanttoihin kuin kuuma veitsi voihin.
Kommentit (127)
Työpaikalla on tuollainen Zinzino-masiina ja ihan hyvää sumppia sillä tulee. Tosin, niitä kapseleita ei kannata ostaa Zinzinosta, vaan jos sellainen kone on, niin tuolta saa samat kapselit murto-osalla hinnasta http://www.rombouts.com/nl/
Verkostomarkkinointia tai suoramyyntiä on monenlaista. Itse en koskisi mihinkään pyramiditoimintaan, jossa päästäkseen mukaan joutuu ostamaan ylihintaisen aloituspaketin tai maksamaan ns. koulutustilaisuuksista, joissa puhutaan toiminnasta hurmoshengellä ja ylistetään ns. ylälinjaa. Suoramyynti sinällään ok, kunhan pohjautuu oikein arvostettuihin tuotteisiin. Siinä jätetään monen väliportaan kulu- ja katerakenne tuotteen hinnasta pois eli on parhaimmillaan kuluttajalle edullisempi. Tästä syystä käytän mm. Ebayta. Zinzino nähdäkseni ikävä kyllä lukeutuu malliin, jossa ylälinjaa rahoitetaan ylihintaisilla aloituspaketeilla sekä maksullisilla "koulutus- ja markkinointitilaisuuksilla..."
Ihan siis oikeasti. Tämä ei ole huijaus. Eilen minulle esiteltiin tämä myyntiperiaate ja se ei ole kusetusta. Ensin pitää todellakin tehdä töitä ja uusia myyjiä auttaa se, joka sai itselleen omaan tiimiin myyjän. Tarvitaan about 16 asiakasta että on 700e/kk tulot sieltä. Ja luuletteko oikeasti että teiän ystävät ja vanhat ystävät yrittää teitä kusettaa? Enpä usko. Tuotteet ovat todella laadukkaita ja tutkittuja, kahvi käsin poimittua ja pitkään paahdettua. Tuote ei ole kaupassa siksi, koska sen hinta nousisi niin suureksi, että ei menisi kaupaksi enää.
Lukasepas tunkki tuo
Ko. musta Jaguaari maksoi 25000 eur Saksassa ja on nyt Viron-kilvissä. Lisäksi autossa on vuosikatsastus suorittamatta.
Minua pyydettiin tänään hommaan mukaan. Ei suinkaan hyvien tuotteiden takia, vaan nimenomaan hiljaisen tulon takia. Ei tarvitsisi hankkia asiakkaita, kun hankkisi vain itselleen partnereita, niin rahantuloa ei voisi estää...
Passasin uskomattoman mahdollisuuden 😁
Vierailija kirjoitti:
Minua pyydettiin tänään hommaan mukaan. Ei suinkaan hyvien tuotteiden takia, vaan nimenomaan hiljaisen tulon takia. Ei tarvitsisi hankkia asiakkaita, kun hankkisi vain itselleen partnereita, niin rahantuloa ei voisi estää...
Passasin uskomattoman mahdollisuuden 😁
Aijjaaijjai minkä mokan teit!
Eikö pelkkä kahvittelu olisi kustantanut useamman kympin kuukaudessa? En innostunut.
Kahvi vehkeineen on joka tapauksessa keskinkertaista ja ylihintaista, eipä kannata.
Muusta toiminnasta nyt puhumattakaan...
jep, eilen houkuteltiin mukaan vanhan kaverin toimesta, kieltäydyin kohteliaasti.
Sanoin että toki saa tulla kahvit keittelemään jos haluaa. Saahan nähdä miten käy, omega kolmostakin kuulemma löytyisi.
Kahvi oli kyllä ihan hyvää, ei siinä mitään, mutta muutenhan täyttä humpuukia koko homma! Mukaan pyydettiin ja tosiaan missään vaiheessa ei yrityksen nimeä mainittu, ei puhuttu summista, eteenpäin ei asiasta saa kertoa. Mitä ihmettä?!
Ja tämä zinzinon kuivaveritesti, onhan Punaisen Ristin veripalvelun johtaja todennut, että kuivasta veripisarasta ei voi todeta mitään ja puhutaan herrasta joka on lääketieteen ja kirurgian tohtori. Kaikkea ihmiset kans uskovat! Älkää nyt vaan sotkeutuko mukaan tähän hommaan!!!
Ihmetyttää nää ketä myyvät tätä kahvia ja balans öljyä niin tienaavat kuulema 1000-7000ekk mutta hyvin monella luottotiedot menetetty ja ulosotossa liuta maksuja,mutta pystyvät silti nostaa tommosta tuloja eikä ulosotto pääse käsiksi kun pystyvät kikkailemaan zinzino tilillä ja pitämään piilossa
Kävin kahvituokiolla aiheen esittelytilaisuudessa...
Pohdin kaiken tuon hypetyksen jälkeen että ihan kaikki ei ole kunnossa: agressiivista peräänsoittoa ja viestittelyä. Tuo kuivaveritesti ja henkisen balanssin mittaaminen ei ole mitenkään tieteellisesti tunnettua. Sääliksi käy partnereita. Havaitsin myös että tilassa oli kamera kuvaamassa ihmisiä... Miksiköhän?
ai että mä saan hyvät naurut näitä palstoja lukemalla :D puolet porukasta ei tiedä selkeesti mitään siitä, miten yhtiön provisiosysteemi toimii, ja olettaa asioita joidenkin huhujen tai oman johonkin muuhun kuulemaansa huijaukseen perustuen, ja latelee täällä niitä totuuksina, ja toinen puoli on muutenvaan perus Suomalaista "maksan mieluusti 50€ siitä, että naapurini ei saa 100€" tyyppistä porukkaa :D eli kaikki, mikä myydään verkostomarkkinoinnin avulla on pakko olla huijausta ja pyramidipeliä, eikä minkään sellaisen firman tuotteet VOI olla muuta, kun huijausta ja "ripuliöljyä" tai muuta tutkimatonta sontaa.. Toki on faktaa, että todella moni aloittaessaan verkostomarkkinoinnin missä tahansa verkostofirmassa ( Fitline, Partylite, Me&I, Kirby, Tupperware, Forever, Herbalife, yms yms) ovat alussa innoissaan, ja haluavat kertoa uudesta asiasta elämässään ensimmäisenä sukulaisille tai ystäville.. se on ihan luonnollista, samalla tavalla kun että jos joku vaikka on ostanut ihan kaupasta jonkun uuden shampoon, ja innoissaan kertoo siitä ystävälleen että "vitsi, ostin tämmöstä uutta shampoota, näitkö mainoksen, se lupaa kaikkea hienoa" ja koska mainos on telkkarissa, niin onko se silloin jotenkin luotettavampi tuote? ehkä tutkitumpi? jos sitä mainostaa vaikka joku kuuluisa malli tai näyttelijä, tekeekö se tuotteesta toimivamman? :D heh, herranen aika, jos edes puolet näistä oletuksista olis totta, ei tää firma olis enää olemassa. Ja jos edes puolet tällä palstalla omia havaintojaan jakavista henkilöistä olis edes puoliksi tosissaan löytänyt jotain täysiin faktoihin perustuvaa tietoa firmasta, sen provisiosysteemistä, uusien edustajien eli "tunkkien" rekryymisestä, tuotteesta sekä sen kahvin, että sen balanceöljyn ym tuotteiden osalta, olis täällä vähemmän näin hauskuuttavaa ja viihdyttävää lukemista :D jos tää "ripuliöljy" on jotain sekundakakkaa, niin haluisin tietää miksi Lysi viitsii edes vaivaantua tuottamaan kalaöljyn Zinon balanceöljyyn, saati miksi joku niinkin arvostettu laboratorio kuin Vitas as suostuu yhteistyöhön..? Tai sen kahvin osalta, miksi 120v vanha perheyritys, jolla on vakaa ja kunnioitettu liiketoiminta keskieuroopassa, haluaisi antaa Zinolle yksinoikeudet jälleenmyydä kahviaan ja koneitaan pohjoismaissa? Hmm.. ei sillä, tokihan se on hyvä, että ihmiset ovat kovia kyseenalaistamaan asioita, koska siitä usein seuraa jonkunlainen tutkimisenhalu ja sitäkautta ihminen kehittyy. Mutta on suoranaista idiotismia teilata mitään sen perusteella, että tuttu ja turvallinen kivijalka/tv mainos puuttuu, tai että koska joskus oli joku pyramidihuijaus, niin että kaikkihan verkostot on sitä.. Mieluummin ottaa selvää, ja on neutraali, ei ole pakko olla asiakas jos epäilyttää, ja vielä vähemmän on tarvis alkaa jälleenmyyjäksi jos kokee että homma on epäilyttävää.. mutta kunnioitus ihmistä kohtaan on suotavaa, oli hän valinnut ammatikseen suoramarkkinoinnin, kaupan kassatyön, raksahommat freelancerina, taiteilijan uran apurahalla, tai yrittäjyyden kivijalkaliikkeellä isoine lainoineen ja kaikkineen.
ai ja vielä, Tietysti täällä nyt porukka teilaa minutkin "zinotunkiksi" mutta en ole, olen ystävä ja asiakas useammallekin "tunkille" jotka työskentelevät useammillakin eri verkostofirmoilla. Ja osalla heistä menee hyvin ja osalla ei :D ja osaan kuunnella, olen useammankin rekrypuheen kuullut ja asiosta keskustellut, eikä kertaakaan ole kukaan painostanut mukaan mihinkään. Ihan olen vapaasta tahdostani tilausehdot läpikäyneenä tilauksenikin tuotteista tehnyt, ja enpä tiedä, vaikka ihan mielenkiinnosta lähtisinkin, kun se liittyminen ei minulle mitään maksa, ja niitä "tunkkejakaan" ei ole pakko rekrytä, niinkuin joku täällä kovasti väitti että vain sillä pääsee eteenpäin tms :P ai että, taidankin laittaa tän sivun ja ketjun ihan pikavalintaan, jotta saan seurata tätä huvittavaa ketjua ja sen ihmisten ihan sikahauskoja olettamuksia ja väitöksiä jatkossakin XD Kiitos ja Nam!
Kyseistä BalanceOilia on ollut myynnissä apteekin hyllyllä aikoinaan, mutta kun ei käynyt kaupaksi = siirryttiin markkinoimaan tuotetta suoramyynnillä.
Milloinkohan nämä ko. ZZ:n lahkon höynäyttämät aikuiset ihmiset ymmärtävät Zinzinon rahanpumppauksen niillä event- iltamillaan ?
Jos iltamaan osallistuu vaikkapa 2000 ympäripuhuttua hintaan 80€/henkilö, tulee kirstuun 160 000 €. Siitä kun vähentää paikkavuokran ja jonkun salaattilounaan ja maksetun parin tonnin puhujan niin jo vain jääkin mustaan autoon kivasti rahaa. Aika erikoista että nämä eventit ovat tavallaan "työnantajan antamaa koulutusta" mutta nämä hyväuskoiset ympäripuhutut maksavat kaikki viulut näissä tapahtumissa, matkakuluineen ja majoituksineen.
Itselläni esim. tilanne se että vaimo on aivopesty tähän toimintaan ja rahaa ei riitä ruokaan, mutta eventteihin on päästävä vaikka VISAlla.
T. Ruosteinen auto, eikä edes musta !
Olen itse huvittuneena seurannut facebookissa, kun yksi puolituttu näyttää hurahtaneen tähän Zinzino-hömpötykseen :D Sitä ollaan niin tärkeenä kuin olisi joku isompikin bisnesmies ja pukeutuukin nykyään kuin joku monikansallisen firman toimitusjohtaja :D
Minua on yritetty huijata mukaan noihin hommiin, onneksi hälytyskellot alkavat vähintään siinä vaiheessa soida, kun asiasta ei voida sanallakaan sanoa puhelimessa vaan kasvotusten on asiat hoidettava ja asiasta ei saa puhua eteenpäin. Ja ensimmäisessä katselmakerrassa ei paljasteta kunnolla mitään, puhutaan ympäripyöreitä ja kehutaan maasta taivaisiin kahvit ja vitamiinit/öljyt mitä lie. Ja kuinka nyt toiminta on laajenemassa ja mukaan kannattaa hypätä tässä vaiheessa ja kun tunti on kehuttu maasta taivaisiin ja maisteltu sumpit, niin sitten sovitaan toista tapaamista. Muistaakseni kertaakaan minulle ei edes mainittu yrityksen nimeä, aika hämmentävää! Suosittelen pysymään poissa kuvioista!