Xenia lähdössä taas vaihteeksi matkalle.
Kommentit (196)
Tiedän vallan hyvin ettei blogia ole mikään pakko lukea, enkä enää niin teekkään. Mutta saahan se ihmetystä herättää, että selvästi fiksu nuori nainen pitää täysin sisällötöntä blogia, joka keskittyy päivän asujen esittelyyn. Ainesta paljon parempaankin varmasti olisi. Samoin ihmettyttää se että Xeniaa ei kiinosta vastata mitenkään lukijoiden tarpeisiin. Nainen on nimittäin saanut blogiinsa ihan rakentavaakin palautetta blogin tason laskemisesta, mutta kommentteihin tulee aina vastaus: ikävää että sinä olet tuota mieltä. Ilmeisesti on siis ihan sama mitä lukijat ajattelevat, kunhan rahahanat pysyvät auki.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 10:54"]
Tiedän vallan hyvin ettei blogia ole mikään pakko lukea, enkä enää niin teekkään. Mutta saahan se ihmetystä herättää, että selvästi fiksu nuori nainen pitää täysin sisällötöntä blogia, joka keskittyy päivän asujen esittelyyn. Ainesta paljon parempaankin varmasti olisi. Samoin ihmettyttää se että Xeniaa ei kiinosta vastata mitenkään lukijoiden tarpeisiin. Nainen on nimittäin saanut blogiinsa ihan rakentavaakin palautetta blogin tason laskemisesta, mutta kommentteihin tulee aina vastaus: ikävää että sinä olet tuota mieltä. Ilmeisesti on siis ihan sama mitä lukijat ajattelevat, kunhan rahahanat pysyvät auki.
[/quote]
Näin on, ei välitä tippaakaan lukijoistaan. Usein tosiaan on vain jokin ylimielinen vastaus ja suunnilleen viittaus, että mene lukemaan sitten jotain muuta blogia, jos mun blogi ei kiinnosta. Lukijoistahan nimenomaan Xenia elää, ja hänellä ei olisi mun mielestä tippaakaan varaa aliarvioida lukijoitaan ja vastata töykeästi. Mutta oikiksessahan ei kait opeta asiakaspalvelua, vuorovaikutustaitoja ja viestintää?? Kyllä ne juristitkin elävät juurikin asiakkaista. Huom. blogin pitohan on Xenian työ eikä harrastus. Sekin on älytöntä, että kun hänellä on täysin kaupallinen blogi, niin vain hänen itsensä valitsemat kommentit päästetään läpi, hassua. Kyllä tuollaisen täysin kaupallisen blogin pitäjän pitäisi sietää ne risutkin. Nyt vain ruusut ovat sallittuja.
[/quote]
Näin on, ei välitä tippaakaan lukijoistaan. Usein tosiaan on vain jokin ylimielinen vastaus ja suunnilleen viittaus, että mene lukemaan sitten jotain muuta blogia, jos mun blogi ei kiinnosta. Lukijoistahan nimenomaan Xenia elää, ja hänellä ei olisi mun mielestä tippaakaan varaa aliarvioida lukijoitaan ja vastata töykeästi. Mutta oikiksessahan ei kait opeta asiakaspalvelua, vuorovaikutustaitoja ja viestintää?? Kyllä ne juristitkin elävät juurikin asiakkaista. Huom. blogin pitohan on Xenian työ eikä harrastus. Sekin on älytöntä, että kun hänellä on täysin kaupallinen blogi, niin vain hänen itsensä valitsemat kommentit päästetään läpi, hassua. Kyllä tuollaisen täysin kaupallisen blogin pitäjän pitäisi sietää ne risutkin. Nyt vain ruusut ovat sallittuja.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:32"]
[/quote]
[/quo
Täysin totta. Kritiikkiä ei kuunnella yhtään ja blogin taso vajonnut todella alas. Pelkkää rahastusta ja mainostusta, omaisuuden kiilto vain silmissä. Ainiin, kalastellaan myös pelkästään kohteliaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 20:56"]
En ymmärrä, miten yliopisto-opiskelijan blogi voi olla niin täynnä kirjoitusvirheitä. Peruskielioppikin on paikoin ihan hukassa.
En ymmärrä, miten sitä omaa naamaa on kuvattava kolmesta eri asennosta lähes joka päivä.
Tylsää, että tuollaiset "esimerkillään" laittavat ihan toisarvoiset asiat kuten vaikka (mauttomat mutta) kalliit vaatteet ja laukut jotenkin todella tavoittelemisen arvoisiksi. "Mun on pakko saada kaikki kolme, kun en osaa päättää väriä" -tyyppinen tyyli ei oikein innosta. En toivoisi nuorten ottavan tuollaisesta kulutuksesta mallia..
[/quote]
Juuri samoin ajattelen! Miten ihminen voi kokea tuollaisen elämäntavan oikeaksi? Ihan ihmeelliset arvostuksen kohteet! Pinnalista pinnallisinta elämää! Toivottavasti nuoret, jotka lukevat kyseistäkin blogia, eivät ota mallia hänestä, vaan ajattelevat omilla aivoillaan. Ei onni tule kalliista merkkitavaroista, vaikka joku voi siitä hetken onnen tunteen saada, kun ostos täyttää tyhjyyden tunteen elämässä, mutta joskus tulee eteen päivä, kun huomaa sen kaiken arvottomuuden..
Älkää käykö lukemassa sitä blogia. Sivun kävijämäärä vaan kasvattaa tuloja ja tuhlausta! Nyt jo varmaan melkoiset ekologiset jäljet neitosella kaiken kulutus- ja matkustushumun. Siis, jo se, että käytte blogissa, tukee sen pitäjän elintasoa.
Fakta kuitenkin on, että tuollaisella hömppä blogilla ei voi loputtomiin elää. Joskus tulee se todellisuus vastaan ja tiputus voi olla melkoinen kun on tottunut saamaan "helpolla" rahaa helppoon elämään ja yhtäkkiä paljon pienempien summien eteen on tehtävä iso kasa työtä.
Nyt oli uusimpaan postaukseen ilmestynyt lomakuvia, joista yhdessä mukana joku mies! Lomaromanssi? Jännää :)
no eikös se hypänny suoraan ton kelkkaan eron jälkeen? lomaromanssi, nope.
Pisti tosiaan silmään uusimmassa postauksessa, että x:n jalkojen vieressä miehen karvaiset jalat. Onko alkanut vanha suola janottaa vai onko jo näin nopeesti uusi mies kiikarissa? Vai onko naispuolinen ystävä unohtanut sheivata sääret? :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 11:56"]
Pisti tosiaan silmään uusimmassa postauksessa, että x:n jalkojen vieressä miehen karvaiset jalat. Onko alkanut vanha suola janottaa vai onko jo näin nopeesti uusi mies kiikarissa? Vai onko naispuolinen ystävä unohtanut sheivata sääret? :)
[/quote]
Heh, taitaisi olla naispuoliseksi aika iso kengänkokokin sen lisäksi, että pari sheivauskertaa unohtunut välistä :) taisi olla ihan tyttökaverin kanssa reissussa, ainakin sukelluskuvissa esiintyi vaaleahiuksisen nuoren naisen kanssa. No, mutta eron jälkeenhän tekee vain hyvää, ettei jää yksin murehtimaan, vaan että löytää uuden romanssin, piristääkin kummasti! :)
Veikkaan, että lomaromanssi, kun kirjoitti tavanneensa ihania ihmisiä lomallaan (tai jotain sinnepäin).
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 16:19"]
Komea on mies kauniilla naisella.
[/quote]
Ihan tavallisen näköinen nainen. Miehen kuvaa ei ole kiinnostanut etsiä.
On tosiaan tyylissä muuttamista naisella. Vähän eri kävellä kaupungissa vaikka jopa meren äärellä kuin lähteä maasudulle/metsään/luontoon. Eikä noilla luontoa tuhoavilla kulutustottumuksilla pääse luontoihmiseksi, vaikka miten yrittäisi.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 20:09"]
Teillä ei ihmisparat näytä olevan parempaa tekemistä kuin ruotia toisten raha-asioita. Sääliksi käy. Hävetkää.
[/quote]
No, eipä sullakaan kovin kummoista tekemistä näytä olevan?! :D
On tämä ainakin parempaa kuin kuluttaa ja kuluttaa...
http://www.passionforlifeblog.com/2013/03/london-baby.html
Saatoin naurahtaa ekaa kuvaa katsoessa...
Nyt on miehestä kuva pussaamassa Xeniaa blogissa :D Ihan söpö pari tuo on.
Olen kyllä viime aikoina ihmetellyt, että opiskeleekohan se ollenkaan...? Jossain vaiheessa oli mun mielestä jonkin verran jäljessä opiskelutahdista ja puhui yrittävänsä valmistua nopeasti, se on sitten ilmeisesti jäänyt?
AHhahahahahhaha ootte niin naurettavia että meinaan kuolla nauruun. Ottaako tosissaan niin paljon päähän, että joku saa ilmaisia matkoja ja mainoksista rahaa? Olkaa hyvä ja kirjoittakaa itse blogia jonka avulla voi saada niitä matkoja, kaikilla on siihen varmasti täydet mahdollisuudet.Sillä välin tukehtukaa omaan ilkeyteenne, kateellisuuteenne ja totaaliseen urpouteenne! ;) p.s näiden mammasivujen topicit ja hyytävät analyysit on yleisestikin niin ala-arvoisia, että ihan hävettää. Hahahahha, ei hyvää päivää!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 10:20"]
Kirjoittakaa ja tehkää itse parempi blogi. Ei tuota kukaan pakota lukemaan.
t. Juristi
[/quote]
Hyvä, kun kerroit ammattisi! Olisinkin sitä kysynyt heti seuraavaksi.
Sanotaanko ihmisille, jotka kritisoi kirjoja tai leffoja, että kirjoita ja tee itse parempi? Mä haluan vain lukea blogeja ajankuluksi, en tehdä niitä itse.