Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Xenia lähdössä taas vaihteeksi matkalle.

Vierailija
16.02.2013 |

Lontoo + Egypti.6

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut Xenian blogin täysin turhaksi blogien monenkirjavassa joukossa. En kiinnostunut alkua pidemmälle kun jonkin aikaa seurasin tätä blogia. Mainostusta lähes koko blogi, ja sillä yritetään haalia rahaa, jolla taas bloggaaja pääsee ostelemaan kalliita, mutta mummomaisia tavaroitaan. Näitä sitten esitellään päivittäin kolmesta kuvakulmasta, jotka ovat aina samat. Samantyyliset ateriat ja aina samat jutut..huoh..lopetin blogin seuraamisen jo muutama kuukausi sitten..

En yhtään ihmettele, että poikaystävä potkaisi pellolle tuollaisen pinnallisuuden huipun, joka ei ostanut mitään yhteisesti kotiin, vaan itselleen vain merkkituotteita. Opiskelut alkoivat mennä alamäkeen, motivaatio katosi, kun blogi alkoi tuottamaan rahaa..epäilen , että opiskelunsa jäävät kohta kokonaan..

Ihminen on täysin ostomaniassa, itsensä lumoissa ja rahaa palaa turhuuteen...

Mutta omapa on elämänsä..

Vierailija
182/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:27"]Lueskelin näitä kommentteja hieman alkupäästä ja naureskelin itsekseni: jos joku osaa nimetä järkevän syyn, miksi xenian elämäntyyli tai blogin pitäminen on joltain pois (muuten, olen samaa mieltä siitä, että blogi on tylsähkö mutten viitsi vaivata sillä päätäni), niin sen voi tietysti esittää. Olisihan se kivaa, jos saisi helppoa rahaa; kaikki käyttää sen sitten miten itse kokee parhaaksi. Hassua että naiset aina hyökkää toisiaan vastaan. Tai jaksaa puhua tästä.
[/quote]

Mitä hittoo selität?

Vierailija
184/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:36"]Pistäisi valintansa remppaan. Koko ajan pitää olla jotain uutta. Pilaa kulutushysteriallaan maapalloa ja innostaa muitakin seuraamaan esimerkkiään.
[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
185/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 14:48"]Tiettyyn pisteeseen asti merkkituotteita voi perustella kestävyydellä tai ajattomuudella mutta esimerkiksi Xenia shoppaa merkkikamaa sitä tahtia ettei mikään järkevä perustelu enää toimi. Typerän kuvan antaa itsestään tuolla ostelulla jonka ainoa motiivi on "minä haluan".
[/quote]

Se on huomattu juu
:)

Vierailija
186/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mua naurattaa kui kateellisia te akat ootte :D Hahahah jollain menee vähä paremmin kun teillä ni te etsimällä etsitte pieniä asioita mitä kyseinen bloggaaja TEIJÄN mielestä tekee väärin. En kestä ku naurattaa lukee tätä ketjua xD

Vierailija
187/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D niinpä

Vierailija
188/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
189/196 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa nostaa vanhaa ketjua.. pöljää hommaa.

Vierailija
190/196 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on niistä Xenian ym bloggaajien tuloista ollut puhetta niin lukekaapa huviksenne tää linkki: 

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/3266

Suosituimmat bloggarit yltää parhaimmillaan 10 000 e kuukausituloihin. Ja mistä ne tulot suurimmaksi osaksi kertyy...noh niistä Nelly ym. Bootzee kollaaseista. Eli jos ei halua tukea tuota älytöntä kulutusjuhlaa niin jätä suosiolla klikkaamatta niitä linkkejä blogeissa. :)

Vierailija
191/196 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:06"]

Kun on niistä Xenian ym bloggaajien tuloista ollut puhetta niin lukekaapa huviksenne tää linkki: 

Suosituimmat bloggarit yltää parhaimmillaan 10 000 e kuukausituloihin. Ja mistä ne tulot suurimmaksi osaksi kertyy...noh niistä Nelly ym. Bootzee kollaaseista. Eli jos ei halua tukea tuota älytöntä kulutusjuhlaa niin jätä suosiolla klikkaamatta niitä linkkejä blogeissa. :)

[/quote]

eikä myöskään kannata käydä siellä nellyn ym. sivuilla muuten kuin silloin kn selain on incognito- tai privaatti-tilassa, menee rahat bloggareille muuten.

Vierailija
192/196 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotusopin kurssi mennyt ainakin harakoille...

Vierailija
193/196 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:06"]

[/quote]

eikä myöskään kannata käydä siellä nellyn ym. sivuilla muuten kuin silloin kn selain on incognito- tai privaatti-tilassa, menee rahat bloggareille muuten.

[/quote]

Voisitko vähän selventää? Miten selain on incognito tai privaatti-tilassa?

Vierailija
194/196 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Chromea ja siellä voi valita Incognito-tilan, Mozillassa on private browsing jne.  Tarkoittaa sitä että avatut verkkosivut ja ladatut tiedostot ei tallennu historiaan ja evästeet eivät ole käytössä. Käytännössä siis nettikauppa (esim. Nelly) ei voi yhdistää minua johonkin blogiin, jossa olen käynyt (esim. Xenias Day).

Vierailija
195/196 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:36"]

Itse käytän Chromea ja siellä voi valita Incognito-tilan, Mozillassa on private browsing jne.  Tarkoittaa sitä että avatut verkkosivut ja ladatut tiedostot ei tallennu historiaan ja evästeet eivät ole käytössä. Käytännössä siis nettikauppa (esim. Nelly) ei voi yhdistää minua johonkin blogiin, jossa olen käynyt (esim. Xenias Day).

[/quote]

Kiitos tästä! Aiemmin luin päivittäin nuseampia "lifestyle-/muotiblogeja", mutta tuo mainonta on sen verran räikeää nykyisin, että ärsyttää. Ja kun se mainonta ilmoitetaan näissä suurissa ja suosituissa blogeissa vaan ympäripyöreästi postauksen lopussa, että "sisältää mainoslinkkejä" tai piilotetaan "commercial"-tunnisteen taakse. Minusta tällainen mainonta pitäisi ilmoittaa heti postauksen alussa. En muutenkaan halua enää tukea tällaisten blogien kulutusjuhlaa. Miksi koko ajan tarvitsee ostaa uusia Nelly-rättejä ja designer-laukkuja? Missä välissä niitä uusia vaatteita edes ehtii pitää päällä, kun koko ajan on tulossa uutta tilalle?

Vierailija
196/196 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo selvensi asiaa paljon, että suositulla blogilla voi yltää jopa 10 000e kk tuloihin. Ei tarvitse enää kenenkään pohtia mistä rahat luxus elämän ylläpitoon tulee.