Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saatiin myönteinen päätös tuetusta lomasta,mutta on tämä

Vierailija
02.04.2013 |

aika kallis,himpun yli 100e per nuppi,tokihan se on täyshoidolla (varmaankin),mutta millähän tuollaisen yli 500e summan saa kerralla maksettua,eräpäiväkin jo 10päivän päästä

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla monta lomailijaa, kun maksaa tuon verran? Pari vuotta sitten oltiin viikon lomalla, maksoin parisen sataa siitä, eli itseni ja kaksi lastani. Loman arvo olikin reilun tonnin...

Vierailija
2/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ilmeisesti on sitten ihan aikuisia lapsia tai sitten teitä on tavattoman monta?

Sukulaisperhe oli viime kesänä lomalla ja puheistaan käsitin että 100€ per aikuinen ja oliko lapset 20€ vai peräti ilmainen, en ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on 75e/nuppi

Vierailija
4/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvinvointi lomista tullut jo päätös?? Vaikka haku loppui vasta sunnuntaina. Aika nopeaa toimintaa jos näin on. Me haettiin myös mutta ei vielä ole kuulunut mitään.

Vierailija
5/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, just tuon takia en ole koskaan hakenut noita tuettuja lomia. Kun ei niihin sen tuen jälkeenkään olisi varaa. On sitten vuosikaudet lomailtu tässä kotona vaan.

Vierailija
6/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin on ilmeisesti mahdollista hakea maksusitoumus sos.toimesta, vaikkei sieltä muuten mitään saisikaan

Vierailija
7/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millainen loma ja monta ihmistä?

Vierailija
8/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus jos lomatkin pitää ilmaiseksi saada!!

Vierailija
9/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuettu loma?

Vierailija
10/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu tuetulla lomalla 2011 ja nyt hain uudestaan. Maksettii 100e/5vrk aikuinen ja lapsi oli ilmainen. Maksettiin omavastuu osuus itse, samoin kuin matkatkin mutta niihin voi molempiin hakea sossun tukea jos tarvitsee.

En tiedä päästäänkö nyt uudestaan, onko joku päässyt 2 kertaa?

Vierailija
11/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap sain päätöksen? Tuliko postissa?

Vierailija
12/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 16:51"]

Mikä on tuettu loma?

[/quote]

Jotkut vaan lomailevat veronmaksajien kustannuksella kylpylöissä tms.

Esim. raha-asiansa typeryydellään sössinyt tuttavaperhe lähti viikoksi Kuusamon Tropiikkiin.

Niin, onko se hyvinvointivaltio nyt romutettu vai ei....?

Vierailija
13/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä kiinnostaa tämä loma, siis jos on täysihoidolla viikon verran tuo hinta niin sehän on halpa.

T. Veronmaksaja, joka maksaa itse lomansa

Vierailija
14/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin siis kaikille sosiaalipummi-vouhkaajille tiedoksi, että tuettuja lomia tukee yleensä RAY ( raha-automaattiyhdistys) ja niitä voi saada jos on taloudellisia ( pienet/keskisuuret tulot tai suhteessa niihin esim. iso perhe), sosiaalisin tai terveydellisin perustein, eli ei ihan noin vain vaan, vaan juurikin  hakemuksen perusteella ja niissä on silti siis vielä tuo oma-vastuuosuus maksettavana. Ja jos sen maksaminen on mahdotonta, voi sitä osuutta hakea sos.toimistosta. Joka toinen vuosi enintään on mahdollista päästä saman perheen lomalle. Lomia jää usein myös hakematta joten te, jotka nyt olette kateellisia laittakaa hakemusta sisään esim. Hyvinvointilomat, A-lomat solaris-lomat tai googlettakaa tuetut lomat ja ottakaa asioista selvää. Minusta on hienoa, että taloudellisista , terveydellisistä tai sosiaalisista vaikeuksista huolimatta kaikilla on mahdollisuus virkistäviin lomiin. 

Vierailija
15/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:27"]

Minusta on hienoa, että taloudellisista , terveydellisistä tai sosiaalisista vaikeuksista huolimatta kaikilla on mahdollisuus virkistäviin lomiin. 

[/quote]

Minusta ei. En halua maksaa asiansa sössineiden lomia kuten nyt veronmaksajana teen.

Vierailija
16/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, en todellakaan ole kateellinen ap:lle tai hänen perheelleen. Olisin ihan mielenkiinnosta vain kysellyt, että millaisista lomista puhutaan. Siis jos omavastuu on noin 500. Kumma kun kaikki tulkitaan nykyään kateudeksi...

Vierailija
17/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä

ollaan miehen kanssa työssäkäyviä,mutta pienituloisia,ei olla sossunelättejä,ihan itse maksetaan eläminen.Asutaan kaupungin vuokrakämpässä ja vuokra on suuri,lapsiakin on jo useampi.Meillä on sairautta,psyykkistä kuormitusta ja talous on niin tiukka,ettei voida lomailla,kuten ei varmaan nytkään koska tuo omavastuu summa on suuri (meille) vaikka se teille muille onkin pisara  budjetissa,kaikilla ei kuitenkaan ole sitä rahaa :(

Vierailija
18/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mun mielestä on ihan oikein että järjestetään tuettuja lomia. Mutta tuo summa (500 omavastuu) riippuu siitä, mitä sillä saa. Jos se on 6  hengen perheen viikon etelänloma ylöspidolla niin sehän on tosi halpa, jos taas 3 ihmisen viikonloppu Pajulahden urheiluopistolla, niin en todellakaan maksaisi. Eli siis sen takia olin kiinnostunut loman laadusta ja henkilömäärästä.

Tiedän muuten ihan itsekin, miltä tuntuu kun ei ole työssäkäyvänä paljon rahaa reissata...

Vierailija
19/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGGGGH!

Lomajakson ohjelma muodostuu mukavasta yhdessä puuhailusta, esimerkiksi: ulkoilua ja jumppaa sisällä sekä ulkona,
tietovisailuja ja kilpailuja, laulua ja naurujoogaa, luentoja ja rentoutumista - ihan asiakkaiden toiveiden mukaan.

Lomajakso suola ovat iloiset loma-asiakkaat. Yhdessä henkilökunnan kanssa puuhastellen syntyy kaikille mukava ja leppoisa lomatunnelma.

JOs joku on kade yhteislaulusta tai pakkojumpasta sosiaalisesti syrjätymisuhan alla olevien perheiden kanssa, mä suosittelen uudelleen miettimistä. Mä olisin mieluummin kotirannalla tai kavereiden mökillä ilmaiseksi, kuin leikkisin muiden perheiden kanssa.

Vierailija
20/154 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nä minä ainakin säästäisin vielä toiset 500 ja menisin vaikka ensi vuonna kunnon lomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi