Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Xenia lähdössä taas vaihteeksi matkalle.

Vierailija
16.02.2013 |

Lontoo + Egypti.6

Kommentit (196)

Vierailija
81/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 04:46"]

Xenia voi matkustella, missä haluaa, ja ostaa uuden laukun, tukan ja ripset vaikka joka viikko. Tiedättekö miksi? SIksi kun te kateelliset käytte sen blogissa! :D :D :D Eikä nuo täysihoitomatkat ole edes äkkilähtönä mitään halpoja. Lontoo on kallis kaupunki. :D

Omasta puolestani upeaa lomaa Xenialle!

[/quote]

No ei kai se pelkkä käyminen siellä blogissa vielä rahaa tuo.

[/quote]

Tuohan se! Kävijämäärät ovat kyllä mainostajien tiedossa!!! Mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän kannattaa maksaa mainostilasta!! Että olette jotkut tosi yksinkertaisia!!! Hahaa

[/quote]

Hah, onneksi ei näy mainokset! Hukkaan menee nekin mainostajan rahat. :D

Vierailija
82/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:19"]

Xenia voi matkustella, missä haluaa, ja ostaa uuden laukun, tukan ja ripset vaikka joka viikko. Tiedättekö miksi? SIksi kun te kateelliset käytte sen blogissa! :D :D :D Eikä nuo täysihoitomatkat ole edes äkkilähtönä mitään halpoja. Lontoo on kallis kaupunki. :D

[/quote]

[/quote]

Tuohan se! Kävijämäärät ovat kyllä mainostajien tiedossa!!! Mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän kannattaa maksaa mainostilasta!! Että olette jotkut tosi yksinkertaisia!!! Hahaa

[/quote]

[/quote]

Hukkaan eli siis Xenian tukkaan? Ja sitten ruikutatte täällä! Hehee. Ja käytte useita kertoja päivässä Xentun blogissa ja lietsotte toisetkin kateelliset täällä käymään siellä blogissa. Xentulle ihan sama, ostaako mainostaja lafkasta joku tai ei. Ainakin lyhyemmässä juoksussa. Jos joku mainostaja kyllästyisikin, niin eiköhän hänellä riitä niitä ihan jonoksi asti suuren blogitilaaja- ja varsinkin kävijämäärän ansiosta?! :D

All Publicity is Publicity, Bad Publicity is Publicity....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hukkaan eli siis Xenian tukkaan? Ja sitten ruikutatte täällä! Hehee. Ja käytte useita kertoja päivässä Xentun blogissa ja lietsotte toisetkin kateelliset täällä käymään siellä blogissa. Xentulle ihan sama, ostaako mainostaja lafkasta joku tai ei. Ainakin lyhyemmässä juoksussa. Jos joku mainostaja kyllästyisikin, niin eiköhän hänellä riitä niitä ihan jonoksi asti suuren blogitilaaja- ja varsinkin kävijämäärän ansiosta?! :D

[/quote]

Mitähän mä olen täällä ruikuttanut? Oletko sä itse Xenia ja hädissään, että nyt lukijat häviää?

Vierailija
84/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 05:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitähän mä olen täällä ruikuttanut? Oletko sä itse Xenia ja hädissään, että nyt lukijat häviää?

[/quote]

No, eikös asenteesi ole aikas negatiivinen??? :o

En ole Xenia, mutta olen hänen bloginsa tilaaja ja ahkera lukija. Eli tuen hänelle näitä kaikkia irtotukkia, all inclusive -matkoja, huippumerkkilaukkuja, ripsipidennyksiä, Nellyn vaatteita ja muuta, koska itsekin pidän niistä. Se ei vaan ole multa pois, jos Xenialla on kaikkia näitä, ja mulla ei kaikkeen olisi varaakaan. Se ei vaan katsos maksakaan mulle muuta kuin tämän kiinteän internetlaskun, jossa ei ole mitään rajaa... :D

Xentun lukijat mihinkään häviä... :)

Vierailija
85/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tyttö tee muuta kuin matkustelee. Ja sitten kuitenkin aina toitottaa kuinka kovalla työllä (heh) hän kustantaa elintasonsa. Olen ollut huomaavinani, että hänen bloginsa kommentoijat ovat ainakin vähentyneet. Xeniasta on tullut myös ylimielinen, katsokaapa miten vastailee lukijoilleen eli asiakkailleen, jotka hänen elintasonsa kustantavat. Kirjoittaa blogia ikäänkuin itselleen ja vastauksista oikein huokuu vastenmielisyys, varsinkin jos joku on laittanut hiukkaakin negatiivissävyistä kommenttia. Hän menee sieltä mistä aita on matalin; päivän asut ja vaatekollaasit, jotka on helppo raapaista kokoon. Sitten muutama lause hymiöiden kera ja kysymys mitäs te olette mieltä mun asusta/tukasta... Ei varmaan lukijat jaksa kauaa, ja pikkuhiljaa rupeavat siirtymään muihin blogeihin. Ja kun lukijat eli asiakkaat vähenevät, niin myöskin tulot tippuvat. Hänellehän blogi on pelkästään liiketoimintaa, ja tuolla asenteella ei enää kovin pitkälle pötkitä. Enkä ylipäänsä ymmärrä kuka enää viitsii klikata jotain riepuja hänen linkkiensä kautta. Minä ainakin osan itsekin mennä suoraan eri nettikaupppojen sivuille ja poimia sieltä itseäni kiinnostavat rytkyt. En tartte siihen jotain Xeniaa, varsinkin kun hän ei ole alkuunkaan mikään tyyliguru mummolaukuineen. Samantyyliset vaatteet päivästä toiseen, ei niistä enää kovin pitkälle saa juttuja aikaiseksi. 

Vierailija
86/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin tuli seurattua tuotakin blogia, mutta ei enää pitkään aikaan. Lopetin silloin kun alkoi olla pelkkää ahenutta rahaan , joka ilmeni jatkuvilla mainoksilla ja vaatekollaseilla, joista sai sitten tuloja. En jaksa seurata sellaista kun osaan itsekkin hakea netistä vaatteita ja toisaalta makuni on paljon nuorekkaampi. Eikä minulla todellakaan ole kiinnostusta itse brändimerkkeihin, vaan kauniisiin vaatteisiin. En myöskään pidä Nellyn vaatteista koska ne tuovat mieleeni sex babydoll asut, joista en pidä. Mulle on ihan sama mihin se tyttö raukka matkustaa...opiskeluthan sillä on ihan jäissä..ollut jo pitkään..uskon että kohta lopettaa senkin koulunsa. Muovinen itsensä esittelijä koko likka!

Vierailija
87/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäköhän xeniasta todella tuntuu tuon kaiken alla? Kaikki on niin täydellistä, but money can't buy happiness......

Vierailija
88/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kohta kuin joku muovibarbi tekorusketuksineen. Tekee itsestään paljon vanhemman ja tunkkaisemman näköisen kuin on. Mun mielestä luonnollisempi ja rennompi tyyli pukisi häntä paaaljon paremmin. Naamakin on aina ihan hirveessä pakkelissa, ei ton ikänen tarvitse normaali arjessa tommosta pakkelimäärää, muusta nyt puhumattakaan. En myöskän itse ole koskaan ostanut Nellyn vaatteita, ja tuskin tulen ostamaan. Typy on nyt vain kultalusikka suussa syntynyt, pelkästään omilla ansioillaan ja työllään hän ei tuollaista elämäntyyliä voisi ylläpitää, tää on ihan fakta. Kenenkään tavallisen opiskelijan lompsa ei kestä tuollaista elämäntyyliä, kun sitä ei kestä edes normi työtä tekevän lompsakaan. Mitähän typy sitten rupeaa tekemään, kun blogin suosio loppuu, ja se on ihan päivänselvää, että se aika koittaa ehkä jopa piankin. Täähän on ihan ohimenevä ilmiö, eikä sen perustalle pitäisi elämäänsä luoda, ei edes Xenian.

Vierailija
89/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvältä vaikuta.....

Vierailija
90/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenia on varmasti innoissaan tästä kaikesta saamastaan huomiosta ja keskustelusta ---> Rahaa tulee ikkunoista, ovista ja ilmanvaihtokanavista :D

Vierailija
91/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas.. miks xenia ja sen ex puoliso erosivat?????

Vierailija
92/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Xenian matkat on kyllä varsinaisia eläkeläismatkoja. Mennään jonnekin suljetulle alueelle all inclusive-hotlaan ja vietetään päivät uima-altaalla, haloo! Kaks nuorta sinkkua taas tollasella matkalla, jotka sopivat joillekin lapsiperheille, keski-ikäisille ja eläkeläisille. Tossa iässä mä tein kyllä pikkasen erilaisia reissuja, ja kivaa oli. En edes vieläkään pystyis viettämään 2 viikkoo pelkästään jossain uima-altaalla ja koko ajan syödä hotellissa tiettyyn aikaan, ei oo mun juttu. Mutta ehkä tommoset matkat sopii hänelle, ettei vaan yksikään kynsi katkea ja hiukset ja ripset pysyy tanassa 24/7.

Vierailija
93/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Xenian blogista, mutta mielestäni viime aikoina on ollut vähän liikaa pelkkiä asupostauksia ym. eikä enää jaksa samalla tavalla kiinnostaa.

Eipä hänen elämänsä minulta ole pois. 

Vierailija
94/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

All inclusive -matkat eivät ole mitään halpoja äkkilähtöinäkään. Kertonee jo jotain Xenian rahamaailmasta, jos on hänen mukaansa halpaa matkustella noin....

Mun mielestäni hänen bloginsa on ihan turhanpäiväinen sen verran, mitä siellä olen käynyt. Feikkiä kaikki ja tekee kauppansa varmaan eniten häntä itseään nuoremmille kultalusikkaihmiseille, jotka vielä asuvat kotona tai eivät vielä muuten ole kohdanneet arjen realiteetteja.

Vierailija
95/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 06:36"]

Miltäköhän xeniasta todella tuntuu tuon kaiken alla? Kaikki on niin täydellistä, but money can't buy happiness......

[/quote]

Kovasti tuolla hehkuttelee valkaistuine hymyineen kuitenkin... Blaah...

Vierailija
96/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:07"]

[/quote]

Eihän sitä kerrota. Xenttu vaan oli niin syvällinen ja aito, että kertoi heidän eronneen. Kun ei kai Ken voi noin vain kadota kuvioista edes noissa piireissä. Muusta ei puhuta, kun on niin syvällistä ja henkevää.  Netistä kyllä löytää vastauksia, jos haluaa, mutta ei tosta pintakiiltoblogista.

Vierailija
97/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 07:07"]

[/quote]

Eihän sitä kerrota. Xenttu vaan oli niin syvällinen ja aito, että kertoi heidän eronneen. Kun ei kai Ken voi noin vain kadota kuvioista edes noissa piireissä. Muusta ei puhuta, kun on niin syvällistä ja henkevää.  Netistä kyllä löytää vastauksia, jos haluaa, mutta ei tosta pintakiiltoblogista.

[/quote]

oih, kerro lisää! Tai anna jotain vinkki(linkkiä) mistä löytyis juttua erosta tai exästä! Yritin jo aika pitkään etsiä mutten onnistunut kunnolla löytämään mitään.

Vierailija
98/196 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ... ... ... herkkuja ruokapöytään...!

Vierailija
99/196 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoosta kyllä saa All Inclusive-matkan Egyptiin äkkilähtönä 500 eurolla mutta siihen lisäksi Lontoon-lennot ja tuskin Xenia malttaa matkalla olla ostamatta mitään

Vierailija
100/196 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne äkkilähdöt voivat olla hyvinkin halpoja, koska turismi Egyptiin on romahtanut levottomuuksien takia, ja juurikin esim. tonne Sharm el Sheikkiin. Luin ihan tässä joku päivä, että Egyptin lomakohteissa on todella väljää, rannoilla on tilaa ja kaupustelijat valittavat kun kauppa ei käy. Kairossakin siellä kuuluisalla Tharim-aukiolla (en muista onks toi nyt ihan oikein) ei ole enää muita kuin paikallisia. Ja ne turistit, joita siellä nykyään enää on ovat pääas. venäläisiä. Eli ei muuta kuin hyvää matkaa :)