Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos parisuhteessa ei olisi ollut seksiä tai läheisyyttä kahteen kuukauteen?

Vierailija
27.02.2019 |

Edes suutelemista ei ole ollut. Ja mitään ongelmaa ei kuulemma ole.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä seksiaddikteja täällä, jos parisuhdekin on pelkkää panemista varten. Kuulostaa ihan vajaamielisten touhulta. Parisuhde on niin paljon muutakin, ja ennen kaikkea sitä muuta kuin seksiä. No itse olen onnekseni saanut elää pitkässä, hyvässä  parisuhteessa ilman seksilaskuria, puolisoni on  nyt jo valitettavasti edesmennyt mutta kyllä meillä henkistä yhteyttä ja lämmintä yhdessäoloa  riitti loppuun asti, ilman mitään "panemista". Luoja paratkoon olen jo onneksi sen ikäinen etten todellakaan enää mitään parisuhdetta kaipaile.

Ja olkaapa nuoret naiset tarkkoja siitä millaisen puolison valitsette, voin sanoa että kyllä ihan normaaleja miehiäkin on jotka eivät hae parisuhdetta vain  "säännölliseen säkkien tyhjennykseen". Yäk.

Vierailija
122/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde juuri takaa monille miehille säännöllisen panon. Kun sitten se oma partneri sanoo että ei ny huvita panna, niin mitä vaihtoehtoja jää? No tietenkin hakea vierasta halukkaampaa tai vaikkapa maksullista. Noissa on sitten se vaara, että mies rakastuukin siihen toiseen ja jää nainen kuin nalli kalliolle ihmettelemään että mihin se nyt läks ja mut jätti.

Ja mitä annettavaa sinun kaltaisella miehellä kumppanille on?

Elätän perhettäni, olen isä lapsilleni, elämänkumppani vaimolleni. Mutta en halua olla vaimolle vain kaveri, joka ei saa sitä kaikkein makeinta edes joskus, eli mielellään noin kahdesti viikossa, mutta joskus tietysti paljon harvemmin.

Sun vaimo on siis kotona ja sä maksat kaiken? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde juuri takaa monille miehille säännöllisen panon. Kun sitten se oma partneri sanoo että ei ny huvita panna, niin mitä vaihtoehtoja jää? No tietenkin hakea vierasta halukkaampaa tai vaikkapa maksullista. Noissa on sitten se vaara, että mies rakastuukin siihen toiseen ja jää nainen kuin nalli kalliolle ihmettelemään että mihin se nyt läks ja mut jätti.

Mieluummin katson kun mies häipyy kuin harrastan seksiä silloin kun minä en syystä tai toisesta halua. Seksi ei ole joku miehen tyytyväisenä pitämisen pakkotoimi jota voi haluttomana harrastella.

Miksi olet parisuhteessa. Saatko taloudellista hyötyä? Miksi miehelle ei tarvitsisi antaa seksiä koska sinä niin yksipuolisesti päätät? Ellette ole sopineet ettei suhteeseen kuulu seksi, voi toinen osapuoli odottaa sitä saavansa. 

Vierailija
124/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tehnyt mitään. Suuteleminen ?  Ei... 🤫 muista. Mikä vuosi?  🤔  Nainen on otettu huomiosta ja syttyy tunteesta olla haluttu.

Niinhän se menee luontoeläimilläkin.

Vierailija
125/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en eroaisi.Hellyytä voi näyttää muutenkin.ikää minulla 61 vuotta.Rakastellaan kun siltä tuntuu,harvakseltaan mutta paremmalta sitten tuntuu.Mies 60 vuotta.

Vierailija
126/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin katson kun mies häipyy kuin harrastan seksiä silloin kun minä en syystä tai toisesta halua. Seksi ei ole joku miehen tyytyväisenä pitämisen pakkotoimi jota voi haluttomana harrastella.

Miksi olet parisuhteessa. Saatko taloudellista hyötyä? Miksi miehelle ei tarvitsisi antaa seksiä koska sinä niin yksipuolisesti päätät? Ellette ole sopineet ettei suhteeseen kuulu seksi, voi toinen osapuoli odottaa sitä saavansa. 

Itsestäänselvää että mihinkään suhteeseen ei kuulu automaattinen seksi. Sinulla tai kenelläkään muulla ei ole oikeutta toisen vartaloon.

Hyi että, puhut seksistä antamisena.. kuvottavaa.

Vierailija
127/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Jos se on kynnyskysymys, niin eroaisin.

Me olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta, pisin seksittömyysjakso taisi olla jopa pari vuotta. Mutta siinä taustalla oli kyllä kaikenlaisia vastoinkäymisiä molemmilla (ei siis kuitenkaan parisuhteessa), joten ei käynyt hirveästi sellainen edes mielessä. Emme muutenkaan normaalisti harrasta seksiä kauhean usein, vaikka toki itsellä ainakin mieli tekisi. Mutta läheisyyttä on kuitenkin muuten, pusuttelua ja hellyyttä. Jos sekin loppuisi niin varmasti lähtisin.

Vierailija
128/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan seksiä koska mun mies pitää huolen, että mullakin on kivaa. Homma perustuu vapaaehtoisuuteen ja molemminpuoleiseen nautintoon ja siksi sitä riittää. 

Heti jos kuvioihin astuu minkäänlainen painostaminen tai kiristäminen en halua. 

Herra voi katsoa peiliin ja miettiä, onko itsellä ollut halua huolehtia myös naisen nautinnosta.

Vierailija
129/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole parisuhteessa rahan enkä kassien tyhjentämisen takia tai muutenkaan hyötymisen vuoksi.

Tämä voi tulla järkytyksenä, mutta olen parisuhteessa molemminpuolisen rakkauden takia. Aika vanhanaikaista, tiedän. (Tai oikeastaan aika modernia kun tarkemmin ajattelee.)

Vierailija
130/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo seksin antaminen on kyllä käsittämättömän usein toistuva ilmaus. Eiköhän seksi ole asia, joka tapahtuu kun toisen lähellä on hyvä ja turvallinen olla, eikä mikään mystinen valuutta jota kaivetaan lompsasta ja annetaan kuin maksuna jostakin. 

Vierailija
131/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä annettavaa sinun kaltaisella miehellä kumppanille on?

Elätän perhettäni, olen isä lapsilleni, elämänkumppani vaimolleni. Mutta en halua olla vaimolle vain kaveri, joka ei saa sitä kaikkein makeinta edes joskus, eli mielellään noin kahdesti viikossa, mutta joskus tietysti paljon harvemmin.

Sun vaimo on siis kotona ja sä maksat kaiken? 

Kyllä hän käy töissä myös.

Vierailija
132/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pitkästä suhteesta kahden huonon kuukauden takia lähdetä. Toki varmaan sitä huonoa aikaa on ollut jo pidempään jos kaikki läheisyys on kokonaan poissa, joten periaatteessa kai tuo voisi olla ns viimeinen niitti. Mutta ei eron varsinainen syy. 

Vierailija
133/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elätän perhettäni, olen isä lapsilleni, elämänkumppani vaimolleni. Mutta en halua olla vaimolle vain kaveri, joka ei saa sitä kaikkein makeinta edes joskus, eli mielellään noin kahdesti viikossa, mutta joskus tietysti paljon harvemmin."

"Sun vaimo on siis kotona ja sä maksat kaiken?"

"Kyllä hän käy töissä myös."

Noniin eli et edes ole mikään todellinen elättäjä. Valehteletko vielä lisää, mitä vaimosi saa suhteestanne?

Isä olet joka tapauksessa, se ei ole mikään "palkinto" vaimolle. Ja elämänkumppanina olet pelkkä valheellinen kulissi. 

Vierailija
134/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sairaudet, leikkaukset, työmatkat, mökillä yksin olot jne? Hetihän sitä pitäisi erota jos 2 kk jää väliin. Kysyy 50 vuotta parisuhteessa saman kanssa ollut

Vierailija
135/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta eroaisin. Olen ihan ekasta seurusteluviikosta asti sanonut, että seksin loppuessa loppuu suhdekin.

Kun sinä lopulta elämässäsi sairastut (se tulee tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin), toivon syvästi, että kumppanisi jättää sinut välittömästi.

Vierailija
136/136 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en eroaisi.Hellyytä voi näyttää muutenkin.ikää minulla 61 vuotta.Rakastellaan kun siltä tuntuu,harvakseltaan mutta paremmalta sitten tuntuu.Mies 60 vuotta.

Siis onko ikää 61 vai 60? 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi