Eroaisitko, jos parisuhteessa ei olisi ollut seksiä tai läheisyyttä kahteen kuukauteen?
Edes suutelemista ei ole ollut. Ja mitään ongelmaa ei kuulemma ole.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Yhdessä oltu 28 vuotta niin joku 2kk on yksi kärpäsen paska valtameressä.
Ihan uteliaisuudesta, mutta miltä teidän parisuhde näyttää, jos teillä ei ole ollut kahteen kuukauteen edes suudelmaa? Mitä teette? Miten vietätte keskenänne aikaa? Millainen tunnelma on?
Olen tuo eräs, joka ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa eikä osaa oikein kuvitella suhdetta ilman läheisyyttä.
Älä jaksa kyseenalaistaa ihmistä joka on ollut 28 vuotta parisuhteessa. Itse tuskin pystyisit samaan.
Enhän minä tässä mitään ole kyseenalaistanut, vaan ihan oikeasti haluaisin tietää, miltä tuo näyttää. Ymmärrän, että kun yhdessä asutaan, kynnys lopettaa tunnekylmäkin suhde on aika korkealla. Mutta mitä te sitten teette, kun mi
Miten niin asuu erillään? En ole se, jolle vastasit, mutta voi olla myös hyvä suhde ilman seksiä. Mekin olemme olleet yhdessä yli 20v ja ei seksin vähyys tarkoita sitä, että yhtäkkiä ollaankin "tunnekylmiä" ja asutaan jotenkin erillään!
Pitäisikö sinun mielestäsi erota, jos vaihtoehto on mukava parisuhde jossa molemmat viihtyy? Kumpikaan ei haluaisi missään nimessä erota, mutta täällä ollaan sitä mieltä, että kaksi yksinäistä on parempi kuin muuten toimiva parisuhde, mikäli ei paneskele...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Jos kumppani osoittaa että läheisyyttä ei ole koska minä olen ällöttävä, niin eroaisin.
Jos ei vain ole haluja ollenkaan niin en eroaisi mutta edellyttäisin että syytä lähdettäisiin selvittämään. Ja jos toinen ei halua selvittää, niin yrittäisin kyllä pidempään kuin 2 kk mutta sanoisin että 6 kk kohdalla menisi oma raja ja jos mikään ei olisi muuttunut niin luovuttaisin eli eroaisin.
Miksi pitäisi paritella miljardi kertaa? Häiriintynyttä touhua. Ennemminkin syy selville sille, miksi toinen haluaa hinkuttaa sukuelimiään kuin vähä-älyinen
Ei miehille ole vaikeaa saada seksiä. Oletteko kuulleet maksullisista. Ihan tavalliset perheenisät käyvät niissä. Kukaan ei vaan halua myöntää että oma ukko olisi sortunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta eroaisin. Olen ihan ekasta seurusteluviikosta asti sanonut, että seksin loppuessa loppuu suhdekin.
MINÄ ole sanonut!!!! Minä, minä!
Ihan sama mulle, vaikka tolla toisella olis joku vaiva tai vaikka masennus, mutta MINÄ olen puhunut. Röyh
Fiksu nainen päästää tollasen menemään. Siis lopullisesti.
Ihmiset on joskus niin hölmöjä. Eräs tuttu kertoi ettei seksi oikein enää kiinnosta kumpaakaan. Miestä näyttää kiinnostavan, en kerto mistä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehille ole vaikeaa saada seksiä. Oletteko kuulleet maksullisista. Ihan tavalliset perheenisät käyvät niissä. Kukaan ei vaan halua myöntää että oma ukko olisi sortunut.
No sitten voittekin lopettaa sen valituksen, että "tavallinen mies ei saa naista" yms. Jos se kerran on noin helppoa.
Parisuhde juuri takaa monille miehille säännöllisen panon. Kun sitten se oma partneri sanoo että ei ny huvita panna, niin mitä vaihtoehtoja jää? No tietenkin hakea vierasta halukkaampaa tai vaikkapa maksullista. Noissa on sitten se vaara, että mies rakastuukin siihen toiseen ja jää nainen kuin nalli kalliolle ihmettelemään että mihin se nyt läks ja mut jätti.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä ei itseasiassa ole mitään tekemistä seksin määrän kanssa kotona. Aivan sama paljonko sitä seksiä on, mies keksii tekosyyn kuitenkin, jos on tuota sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde juuri takaa monille miehille säännöllisen panon. Kun sitten se oma partneri sanoo että ei ny huvita panna, niin mitä vaihtoehtoja jää? No tietenkin hakea vierasta halukkaampaa tai vaikkapa maksullista. Noissa on sitten se vaara, että mies rakastuukin siihen toiseen ja jää nainen kuin nalli kalliolle ihmettelemään että mihin se nyt läks ja mut jätti.
Ja sitten ihmettelette, kun naiset ei halua jäädä kotiäideiksi vaan kouluttautua ja käydä töissä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on joskus niin hölmöjä. Eräs tuttu kertoi ettei seksi oikein enää kiinnosta kumpaakaan. Miestä näyttää kiinnostavan, en kerto mistä tiedän.
Eli sinä olet se, jonka luona ystäväsi mies sitten käy?? Alhaisin ystävätyyppi tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä annettavaa sinun kaltaisella miehellä kumppanille on?
Mieskin voi kokea kuivan kauden, eikä halua seksiä. Miksi täällä nyt yhtäkkiä oletetaan, että haluton on aina nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin katson kun mies häipyy kuin harrastan seksiä silloin kun minä en syystä tai toisesta halua. Seksi ei ole joku miehen tyytyväisenä pitämisen pakkotoimi jota voi haluttomana harrastella.
Vierailija kirjoitti:
Eli todellisuudessa miehet saavat seksiä helposti ja tältä palstalta voidaan tiputtaa puolet aloituksista pois. Terveisiä myös Teemulle.
Vuosia mennyt ilman ja suhteessa ollaan. Ei se piparista kiinni ole. Akkojen letkun puutteesta en tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätän perhettäni, olen isä lapsilleni, elämänkumppani vaimolleni. Mutta en halua olla vaimolle vain kaveri, joka ei saa sitä kaikkein makeinta edes joskus, eli mielellään noin kahdesti viikossa, mutta joskus tietysti paljon harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätän perhettäni, olen isä lapsilleni, elämänkumppani vaimolleni. Mutta en halua olla vaimolle vain kaveri, joka ei saa sitä kaikkein makeinta edes joskus, eli mielellään noin kahdesti viikossa, mutta joskus tietysti paljon harvemmin.
Vieraissa käyvä elämänkumppani, joka kiristää seksiä. Miten ihanaa. <3
No ehdottomasti eroaisin jo kuukauden kuivan kauden jälkeen. t. Irmeli 78 v.
En todellakaan. Pitkässä suhteensa voi tapahtua vaikka ja mitä. Vaikka puolison vakava sairastuminen tai lapsen.
Tässä puhuttiin kahdesta kuukaudesta...