Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos parisuhteessa ei olisi ollut seksiä tai läheisyyttä kahteen kuukauteen?

Vierailija
27.02.2019 |

Edes suutelemista ei ole ollut. Ja mitään ongelmaa ei kuulemma ole.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tarttis tehdä.

Exän kanssa loppukuukausina harrastettiin seksiä kerran jossain vaiheessa viimeistä kolmea kuukautta.

Kyllä sitä etääntyy vähemmälläkin.

Vierailija
2/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta eroaisin. Olen ihan ekasta seurusteluviikosta asti sanonut, että seksin loppuessa loppuu suhdekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Jos toinen ei näe mitään ongelmaa, ole halukas keskustelemaan asiasta tai tekemään sille mitään niin kyllä. Jos taas ymmärtäisi, että toista ahdistaa moinen, olisi valmis selvittämään tilannetta ja muuten säilyisi lämpö niin tuskin (meillä 15 vuoden suhde ja varmaan joku likelle tuollainen pätkä siellä välissä on ollut. Tai no ei kyllä ihan, pahallehan tuo kuulostaa).

Vierailija
4/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroasi. Kävisin vieraissa sen aikaa, kun luukut on kotona kiinni.

Vierailija
5/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kun noin kävisi se menisi kuivan kauden piikkiin, varsinkin jos on ekstra rasitustekijöitä (stressiä, työttömyyttä, sairautta, omaisten kuolemia, uusia perheenjäsenia vauva tai koira tms.)

Kokemuksesta tiedän että jos tuo toistuu niin homma on saatava toimimaan hyvin nopeasti. Muuten vähintään toinen  katkeroituu niin kovasti että tilannetta on erittäin vaikea saada takaisin hyväksi. Seksittömyydestä tulee uusi normaali, ja sitten on vain ajan kysymys venyttääkö tilannetta kuinka monta vuotta.

Vierailija
6/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan. Seksittömyys menisi, mutta jos kaikki muu lämpö loistaisi poissaolollaan ja ”mitään ongelmaa ei ole”, niin en jaksaisi uskoa kumppanini olevan mikään penaalin terävin kynä tai minusta kiinnostunut. Varmaan jo vähän aiemmin patistaisin jonnekin juttelemaan.

Vierailija
7/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vuosien suhteesta eroaisi tuollaisen takia. Mutta jotain asialle pitäisi saada tehtyä, jos jatkuisi pidempäänkin niin sitten kyllä. 

Vierailija
8/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viikko ilman seksiä, otan asian puheeksi. Jos menee kaksi viikkoa, tilanne on huolestuttava. Kolmen viikon jälkeen on jo kriisi päällä. Jos neljän viikon jälkeen ei ole mitään edistystä, ei sitä tapahdukaan.

Vierailija
9/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitään läheisyyttä? Kyllä se suhde on sitten loppu ihan välittömästi. Minulle ei ole olemassa suhdetta ilman läheisyyttä. Mitä kummaa sitä sitten edes tekisi, kun ei asuta yhdessä? Tavattaisiin toisen luona ja pelattaisiin korttia?

Vierailija
10/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaisin ekana keskustella ja ehdottaisin pariterapiaa. Tilanteelle voi olla joku harmiton tai yllättäväkin selitys, joka voi olla korjattavissa. 

Tietysti jos ei halua olla suhteessa, niin se on sitten vähän eri asia

Vierailija
11/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tyttöystävä ilmoitti ettei kiinnosta enää seksi ja alko selibaattiin. Ilmotin, että kai sitten ymmärrät ettei se selibaatti koske minua. Minä en ole selibaatissa, joten vaihtoehto on se, että kestät vieraissa juoksut tai erotaan. Minä en tollasta uhrausta tee todellakaan, kun eipä ole ainoa nainen maailmassa.

Vierailija
12/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mitään läheisyyttä? Kyllä se suhde on sitten loppu ihan välittömästi. Minulle ei ole olemassa suhdetta ilman läheisyyttä. Mitä kummaa sitä sitten edes tekisi, kun ei asuta yhdessä? Tavattaisiin toisen luona ja pelattaisiin korttia?

No niinpä! Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä monta vuotta eri osoitteissa. Seksiä on melkein joka kerta kun tavataan ja läheisyyttä aina. En osaa edes kuvitella, millaista se olisi, jos toinen ei haluaisi hellyyttä.

Vierailija
13/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vuosien suhteesta eroaisi tuollaisen takia. Mutta jotain asialle pitäisi saada tehtyä, jos jatkuisi pidempäänkin niin sitten kyllä. 

Minusta kaksi kuukautta on hurjan pitkä aika. Meillä on seksiä viisi kertaa viikossa, joten tuo tarkoittaisi 40 seksikerran väliin jäämistä.

Vierailija
14/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tilanne on jo aika paha. Ymmärrän, että pitkässä liitossa voi tulla kriisejä eikä rakastella, mutta jos ei mitään läheisyyttä, edes pientä ystävällistä sipaisua (mikä kyllä yleensä saa aikaan lisää edes jotain läheisyyttä) niin on aika hälyttävää. Miettisin tuossa,, että rakastanko edes miestä tai hän minua ja ottaisin siitä selvää. Jos rakkautta on ja se halutaan "elvyttää" niin töihin, jos ei niin ei. Mitäpä sitä enää jahkaamaan kun lusikat jakoon.

Vierailija
15/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti eroaisin.

Vierailija
16/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vielä ymmärtää jotenkin, jos toisella on stressiä tms. mutta kaiken läheisyyden puute on jo vakavan keskustelun ja todennäköisesti sen eron paikka.

Vierailija
17/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. 2kj on minimaalinen aika esim. siipan masennuksen hoitoon.

Vierailija
18/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaksi kuukautta on hurjan pitkä aika. Meillä on seksiä viisi kertaa viikossa, joten tuo tarkoittaisi 40 seksikerran väliin jäämistä.

Vau, olettepa oikein panemisen eliittiä. Useimmissa pitkissä suhteissa tulee vaiheita, jolloin seksiä on harvemmin kuin viidesti viikossa. Ainakin jos seksiä harrastetaan intohimon ja rakkauden vuoksi eikä vain sen vuoksi, että sitä "pitää" harrastaa (kuten ehkä ainakin toinen teistä....) tietenkin 2 kk ilman mitään läheisyyttä kuulostaa aika etäiseltä ja suhde on epäilemättä koetuksella. - eri

Vierailija
19/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, kun porukka eroaa niin helposti. 

Vierailija
20/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut vuosiin minkäänlaista kosketusta. Eikä paljon puhettakaan, jos jotain  kysyn ukko vastaa mahdollisimman lyhyesti, joskus olen päättänyt ihan koemielessä  kokeilla että sanooko mitään jos  tänään en puhu . Ei ole silloinkaan puhunut koko päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi