Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva (2019-2020)

24.02.2019 |

Hei, Aloitin uuden ketjun, kun "Toiveena vauva (2018-2019)" on jo pitkä ketju ja vuosikin vaihtui. Kirjoitellaan tänne vauvahaaveista ja tuetaan toisia :) Itse olen avioliitossa ja yritämme ensimmäistä lasta. Ikää on 33- vuotta.

Kommentit (3096)

1241/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus yritys vielä, ku pakko päästä jakaa! 🙈

1242/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seepia kirjoitti:

Uus yritys vielä, ku pakko päästä jakaa! 🙈

Mahtavaa!! Olin varma että plussa se on sieltäki tultava! 😅😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1243/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole miehelle kertonut vielä 🤭 se tulee iltavuorosta ja jätin testin vessan pöydälle. Katotaanpa huomaako se mitään 😅

1244/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihania uutisia!! Onnea plussaajille! ➕💕

Viikonloppua odottelen jo, vaikka on vasta maanantai. Sitten pääsee vauvantekohommiin. Mitenkäs muilla, ootteko innostuneet tikuttamaan ovulaatiota? Ja onko teillä muilla miten säännölliset kuukautiskierrot? Itsellä vaihtelee aika paljon (27-33), mikä välillä vähän stressaa, kun ovulaatiosta on vähän epävarmat fiilikset. Tikuttaminen vaan tuntuu niin seksintappajalta!! Onneksi sentään yleensä limasta ja mahatuntemuksista tunnistan et milloin se ovulaatio on suunnilleen. Mut harkitsen vielä tota tikuttamista. Tikut on kyllä. En vaan pidä niiden käyttämisestä.

1245/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joky kirjoitti:

Minä en ole miehelle kertonut vielä 🤭 se tulee iltavuorosta ja jätin testin vessan pöydälle. Katotaanpa huomaako se mitään 😅

Miten sä oot malttanu?? Mä juoksin tikku heiluen miehen luo heti, kun alkoi hailakka viiva ilmestyä tohon viereen.

Puha, mä suosittelen tikuttamista, jos yhtään epäilyttää. Mulla aika säännöllinen 28 pvän kierto ja ovis oli viime kierrossa vasta kp 17. Ollaan aiemmin ajoitettu seksi 14 kp:n ja vähän sitä ennen, joten saattaa olla, että ajoitus on ollut pielessä. En oo aiemmin tikuttanut, niin en tiedä oliko tää vaan joku poikkeus. Eikä se meillä ainakaan vienyt seksistä intoa. Teki ehkä vaan jännempää. 😁 Ja sit toisaalta, jos joku päivä väsytti ni todettiin, että ei haittaa, kun ei oo vielä hymynaamaa pärähtänyt tikkuun.

Eli ajotus oli tässä kierrossa (ehkä ekaa kertaa?) kohdillaan ja tulos näkyy tuolla ylempänä. 😄 Kumpa tää vaan pysyis mukana. 🤞

1246/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussanneille! 😊 Mä en oo tikuttanut ovulaatiota kertaakaan. Enkä sitä tunnekaan, että aika arpapeliä on. Mulla oli ennen esikoista tosi säännöllinen kierto (28 pvää), mutta nyt kun esikoinen on kohta vuoden, niin kierto on heitellyt ja ollut nyt 28-32 päivää, nyt just toi pisin 32, kun jo elättelin toiveita raskaudesta.

Muutenkin touhuilu ollu vähän niin ja näin, miten jaksaa ja ehtii, niin jotenkin toi oviksen tikuttaminen veis itellä kans fiilistä ja stressaisin todennäköisesti vaan siitäkin 😅

1247/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, olikohan se Doshika kun kyseli greippimehuista ym. raskautumiskikoista. Mä vedin ennen ovulaatiota joka päivä greippimehua ja ovulaation aikoihin oli punkkupöhnä. 😂 Mutta myöhemmässä vaiheessa en ois tota punkkua uskaltanut kokeilla.

1248/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehkä mä otan ne tikut käyttöön kuitenkin, vaikka jo vannoin että ne saa jäädä kaappiin. En jaksanut olla systemaattinen, kun oli työkiireitä, kesälomareissua ja kaikenlaista muuta. Tikkuja kului, mutten saanut bongattua ovulaatiota. Myös raskaustestejä kului myöhästyneiden menkkojen takia. Siksi pääsin et nyt loppu tikuttelut j*malauta 😆

Ehkä nyt saisin vähän perusteellisemmin hoidettua tän osuuden.

1249/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 16. Etoo koko ajan. Kaikin puolin huono olo, väsyttääki nii että ei hereilä aina pysy. 🥴Kp10 alkaen on valkovuotoa ollu, koko ajan runsaampana ja vetisempänä. Ovulaatio-oireet oli kp10-12, sen jälkee ne hävis.

Meillä ei varsinaisesti yritetä vauvaa, koska en usko siihen että lasta voi tehdä. Mennää fiiliksen mukaan, mut usein se ovulaatioaika on kyllä hyvinki aktiivista akkarin puolella. En halua aikatauluttaa elämää seksin suhteen missään muodossa, koska pidän siitä että se on nautintoa eikä pakkopullaa...

Ihania ja jänniä aikoja monella! Ja plussanneitaki monta, valtavasti onnea teille jo plussanneille ja meille toivoville!

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

1250/3096 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Onnea kaikille plussanneille minunkin puolestani. Tulipas iloinen olo lukea näin kivoja uutisia ennen nukkumaanmenoa. Toivon kaikkea hyvää, että raskaudet sujuvat normaalisti!

Itsellä tänään kp1, mut ei yllättänyt kun mies oli reissussa ovulaation aikaan niin nyt ois ollut aika mahdoton. Kiva vaan, että alkoivat ajallaan niin voi alkaa oottaa seuraavaa yritystä.

Joku kysyi, että onko raskauden yritys aktivoinut makkaripuuhia. Meillä ei ihan hirveesti mut urheasti mies on ovuloinnin aikaan mukana juonessa, vaikka muuten ei ole kovin usein kiinnostunut seksistä.

30v. /33.v,haasteena alhainen rautavarasto ja suorituspaineet. Yritys
alkanut 07/2019 sisältäen taukoja. Esikoinen toiveissa.

1251/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ja paljon onnea plussille! Mun haalea viiva on tässä kuvassa 😍

Toivotaan että pysyy mukana. Epätodellinen olo.

1252/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon plussia, herranen aika! 😍😱 Uskomatonta. Onnea ihan hirmuisesti jokaiselle! 💓

Esikoinen la 10/2020. 💜

1253/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee onneksi rakastan greippimehua, joten sen juominen ei tuota ollenkaan vaikeuksia. Punkkua en ehkä pysty juomaan päänsäryn pelossa, mut mehulla kokeillaan tää kierto. Ja ehkä myös koitan uudelleen tikkuja.

Toivotaan, että saadaan hyvin ajoitettua tässä kuussa petipuuhat, koska viime kuussa päivät vaan ei osuneet kohdalleen millään, vaikka yritystä oli. Kolmas kerta toden sanoo, vai mitä? 😊

Kunnon plussaviikot menossa! Ihanaa ➕➕➕

1254/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Toivotaan, että kaikilla menee kaikki hyvin!

1255/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille! Tää kierto näytti olevan hedelmällinen kun näin monta plussaa tuli! Itsekin teistä plussanneista motivoituneena tein eilen testin kp 29/31 joka oli nega.... Yk 6 siis käyntiin.

1256/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea superisti plussanneille!❤️

Häiritsevää kun Flo ilmoitti tänään että olisi ovulaatio mutta itsellä ne tuntemukset ollu jo viimeviikolla😅

19v molemmat, esikoinen haaveissa, mukana kulkee PCO ja takana yksi kemiallinen tosi vahvoilla oireilla

1257/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea plussanneille! ♡ Ompa monta plussaa tullut. Näistä tulee kyllä aidosti iloiseksi :) täällä kp 22, nyt pitäisi kohta aloittaa ekat letrot, kp1 on varmaankin kohta. (Teroilla kierrot 25 päivää)Mutta en saa niitä hemmetin letroja mistään :( kaikki loppu apteekeista. Harmittaa ja ärsyttää joten ei oikeastaan mitään muurakuin teroilla tässä mennään ihan turhaan edelleen

1258/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpu kirjoitti:

Hattara kuinka pitkä kierto sulla yleensä on et milloin mahis testailuun?

Ne joilla nyt mitään mahiksia testailuun niin TESTATKAA 😂 jonkun täytyy kun itse ei vielä voi😅

Mulla edelliset kierrot oli 26 ja 24 päivää, että kyllähän mä menkkoja odottelen alkavaksi ihan näinä päivinä.

Ei oikein osaa vielä sanoa millaiseksi kierrot jää kun on ollu niin vähän aikaa ilman pillereitä (kesäkuun lopussa lopetin niiden syönnin).

Viimeksihän mun menkat tosiaan alkoi ilman mitään ennakkovaroitusta, vessassa käydessä huomasin et hitto verta tulee... Niin ei osaa kivuista/niiden puuttumisestakaan päätellä mitään.

1259/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneet! 💞 Aikamoinen plussapuhuri syyskuussa, mahtavaa!

Mulla kp33 ja rusehtava vuoto alkoi tänään, eli näin jälkikäteen voin todeta tuntevani ovulaation ajankohdan oikein. Päätin etten tilaa ovistikkuja nyt ollenkaan lisää, vaikka en koe niistä olevan mitään haittaakaan.

Huomenna pompsaa käyntiin yk8. Olen nyt päättänyt että jos vuodessa ei ala tapahtumaan, uskaltaudun ottamaan yhteyttä lääkäriin. Koska mulla on perussairauksia, koen kynnyksen mennä lääkäriin puhumaan lapsettomuushoidoista tosi isoksi. Mies on onneksi terve, eikä tämä sairauteni ole mikään hengenvaarallinen, lähinnä joskus hieman häiritsevä.

Oon jo kohta vuoden päivät ottanut foolihappoa päivittäin, nyt ne loppui. Oliko foolihapon käytöllä jotain haittavaikutuksia? Syrjäyttääkö se muiden vitamiinien imeytymistä? Lähinnä mietin haenko lisää nyt, vai alanko syömään niitä vasta sitten jos plussa suodaan.

1260/3096 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 10kk yritystä takana. Pari kuukautta sitten aloin tikuttamaan ovulaatiota, vain kerran onnistunut bongaamaan kun kierrot niin epäsäännöllisiä (25-43). Pelkona että en ovuloi ollenkaan ja lapsihaaveet eivät toteudu ilman pitkiä hoitoja.

Mistä lähteä liikkeelle kun 1v tulee täyteen? Varaanko itselleni vain ajan gynekologille ja mitä siellä tapahtuu? Perus tarkastus ja ultraus tehty muutama kk sitten ja silloin oli kaikki ok. Mikä seuraava askel?

Ketju on lukittu.