Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta

Vierailija
16.02.2019 |

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah sinulla on sentään noinkin hyvin menny. Mulla ei ole vyöllä edes halausta. Rumien miesten kohtalo tässä maailmassa on joko köysi tai rautatie. 

Vierailija
62/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla? Mulla eka pano, kun olin 13 v ja suudelmia tai halauksia en ole edes laskenut. Varmaan tuhansia. Näin myös on kaikilla tutuillani jotka tiedän.

Eivät siis olleet merkityksellisiä. Tuota halusin itse välttää. Halusin, että jos jotain teen niin muistan sen ikuisesti. Muuten se ei ole tekemisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. En voisi elää ennen saisi illalla käpertyä mieheni kainaloon. Siis et ole edes seksiä harrastanut? Voi apua...

Monena iltana olen kanssassi samaa mieltä.

Sanot, että en voi elää. Olen silti elossa. Onko tämä elämisen arvoista on eri asia. Ja, joo. En ole ole harrastanut seksiä. En ole edes koskaan nähnyt naista alasti. En ole kohdannut toista, josta välittää. Aina yksin. 

ap

Totta kai elämäsi n elämisen arvoista ja tuokin lainaamasi eläisi oli miestä tai ei. Ei elämä ole kumppanista kiinni ja riippuvuussuhde on sairautta. Yksin ei ole mikään ongelma, enemmän on ongelmia niillä, jotka ovat kaksin. Seksikään ei ole mitään ihmeellistä ja harvalla parilla sekään natsaa. Kunhan härkkivät sinua täydellisyydellä ja muissa ketjuissa valittavat kurjuuttaan :D

Vierailija
64/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko J**u?

Vierailija
65/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah sinulla on sentään noinkin hyvin menny. Mulla ei ole vyöllä edes halausta. Rumien miesten kohtalo tässä maailmassa on joko köysi tai rautatie. 

Määrittelisitkö kohtaloni hyväksi?

Mä en tiedä olenko ruma. Varmaan olen normaali. Silti olen kokemusteni kautta sitä mieltä, että ulkonäköä tärkeämpää on sosiaalinen taitavuus. Olen istunut monesti naista vastapäätä. Nainen on ollut selvästi oikealla tuulella. Minä olen silti pilannut asian. Vitsailein kun pitää flirtata. Heilutan kättä, kun pitäisi koskea naisen käteen. Katson ulkona kakkaavaa koiraa, kun olisi aika tuijottaa intensiivisesti naisen silmiin.

ap

Vierailija
66/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista. En voisi elää ennen saisi illalla käpertyä mieheni kainaloon. Siis et ole edes seksiä harrastanut? Voi apua...

Sanot, että en voi elää. Olen silti elossa. Onko tämä elämisen arvoista on eri asia. Ja, joo. En ole ole harrastanut seksiä. En ole edes koskaan nähnyt naista alasti. En ole kohdannut toista, josta välittää. Aina yksin. 

ap

Totta kai elämäsi n elämisen arvoista ja tuokin lainaamasi eläisi oli miestä tai ei. Ei elämä ole kumppanista kiinni ja riippuvuussuhde on sairautta. Yksin ei ole mikään ongelma, enemmän on ongelmia niillä, jotka ovat kaksin. Seksikään ei ole mitään ihmeellistä ja harvalla parilla sekään natsaa. Kunhan härkkivät sinua täydellisyydellä ja muissa ketjuissa valittavat kurjuuttaan :D

40 vuotta yksin. Tahtomattaan. 

Varmasti voisi olla huonomminkin. Haluaisin silti koettaa. Haluaisin oppia huonoista ja hyvistä kokemuksista. Nyt olen limbossa. Haluan jotain mitä en ole kokenut.

ap

Vierailija
67/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Sai oman arjen tuntumaan hyvältä. En ole menestyjä, mutta olen sentään ollut useassa suhteessa ja pannut kymmeniä. En enää luule olevani poikkeava tai huono.

Vierailija
68/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko J**u?

Joku?

Ei, tämä on totta. Lauantai-ilta ja keski-ikäinen mies, joka ei osaa suudella. Nyt saa nauraa ja ihmetellä.

ap

Vierailija
69/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Varmasti voisi olla huonomminkin. Haluaisin silti koettaa. Haluaisin oppia huonoista ja hyvistä kokemuksista. Nyt olen limbossa. Haluan jotain mitä en ole kokenut.

ap

Tee kuvallinen ilmo suomi24 jne. ja mene baariin tekemään aloitteita.

Vierailija
70/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokoa niin sillä saa. Tai sitten treenaat itsellesi lihakset. Kunhan poistut asunnostasi.

Vierailija
71/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olen tehnyt. Olen käynyt. Tässä ollaan.

ap

Vierailija
72/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla lapsena leikkityttöystävää? Etkö pussannut naapurin tyttöä? Nuohan ovat kaikille normaaleja. Kävitkö koulun diskossa? Tiedätkö miltä vagina näyttää?

Vastataan.

- oli ja ei.

- pussasin, mutta en suudellut.

- kävin, mutta kukaan ei tanssinut kanssani.

- tiedän miltä näyttää en tiedä miten tyydytetään.

ap

Vierailija
73/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun ja pohdin, että ehkä sinun kannattaisi keskittyä johonkin muuhun arjessa. Eivät kaikki saa suhdetta, seksiä tai hellyyttä. Ehkä olet vain huonompi ihminen ja sinulle on tarkoitettu joku muu suunta? Älä syytä meitä muita (ainakaan naisia) vaan mene ja ole muuten onnellinen. Valitus ei auta. Olet suudellut kerran. Miksi se ei riittäisi? Ei se suutelu niin ihmeellistä ole.

Vierailija
74/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet miehestä joka sai kaiken, sai vaimon, sai lapsen,olisi saanut seksiä vaikka joka ilta. Satutti vaimoaan torjumalla seksuaalisesti, ei ikinä kehunut puolisonsa ulkonäköä. Ja siihen päälle käytti puolisoaan hyväksi jättämällä omat pyykit,tiskit,roskat tälle. Kun vaimo sitten oli vihainen ja turhautunut. Äijä lähti ja hylkäs perheensä. Yki vuos on mennyt eikä ole edes lastaan nähnyt!

Vierailija
75/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Pitää tehdä uudestaan ja mennä uudestaan eri paikkoihin. Suomi24 oli joskus joku kiinnostava profiili, mutta väärä paikkakunta, joten käy muualla myös.

Vierailija
76/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta. 

Wtf. Tosissaanko ap:n pitäisi puhua terapeutille, koska ei ole löytänyt parisuhdetta? No, ollaan kai menossa jenkkilän suuntan jossa jokaisen täytyy käydä terapeutilla ihan vain harrastuksena.

Vierailija
77/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet miehestä joka sai kaiken, sai vaimon, sai lapsen,olisi saanut seksiä vaikka joka ilta. Satutti vaimoaan torjumalla seksuaalisesti, ei ikinä kehunut puolisonsa ulkonäköä. Ja siihen päälle käytti puolisoaan hyväksi jättämällä omat pyykit,tiskit,roskat tälle. Kun vaimo sitten oli vihainen ja turhautunut. Äijä lähti ja hylkäs perheensä. Yki vuos on mennyt eikä ole edes lastaan nähnyt!

En ole ehkä oikea mies vastaamaan tähän. Ei hyvältä kuulosta. Oikeastaan huono tilanne.

En väitä, että kaikki suhteet olisivat hyviä. Minäkin voin olla suhteessa huonoin mahdollinen kumppani. Toivon että en olisi, mutta on kai se mahdollista. Haluaisin silti mahdollisuuden. Mutta kai se on tajuttava, että jos tähän mennessä kukaan ei ole antanut mahdollisuutta niin olen vain paska ihminen.

ap

Vierailija
78/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Pitää tehdä uudestaan ja mennä uudestaan eri paikkoihin. Suomi24 oli joskus joku kiinnostava profiili, mutta väärä paikkakunta, joten käy muualla myös.

Noille kerroin tilanteeni. Ehkä se oli väärin? Pitäisikö valehdella tai muunnella oikeaa tilannetta?

ap

Vierailija
79/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saldoni muistaakseni 34-vuotiaaksi oli yksi pusu poskelle ja lukuisia halauksia.

Jotain outoa tapahtui sen jälkeen. Kävin kahdessa työhön/koulutukseen liittyvässä tapahtumassa joista lopputuloksena oli kahdet treffit, aloitteiden tekijöinä naiset. Samana vuonna söpö ja selvin päin ollut 21-vuotias nainen teki suoran aloitteen baaritiskillä. Olin tuolloin luovuttanut jo.

En osaa sanoa mikä on muuttunut. Kumppanin löytäminen onkin mahdollista.

Tsemppiä ap:lle. Ehkäpä siinä on ketsuppipulloilmiö, naiset jotenkin vaistoavat turhan toiveikkuuden = epätoivon.

Vierailija
80/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat mukavalta ja älykkäältä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää!