Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta
Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun ja pohdin, että ehkä sinun kannattaisi keskittyä johonkin muuhun arjessa. Eivät kaikki saa suhdetta, seksiä tai hellyyttä. Ehkä olet vain huonompi ihminen ja sinulle on tarkoitettu joku muu suunta? Älä syytä meitä muita (ainakaan naisia) vaan mene ja ole muuten onnellinen. Valitus ei auta. Olet suudellut kerran. Miksi se ei riittäisi? Ei se suutelu niin ihmeellistä ole.
Ap ei ole syyttänyt ketään, vaan tuonut tilantensa ilmi ja vastaillut kysymyksiin hyvinkin hauskasti. En huomannut kommentteja joissa hänen sinkkuutensa on naisten vika. Jos koit tämän syyllistävänä meillä on todella erilainen luetunymärys. Valittaa saa kuka vain, sinäkin. Miksipä ei ap?
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaikutat mukavalta ja älykkäältä. Toivotan sinulle kaikkea hyvää!
Olen hyvä vaikuttamaan muulta kuin olen?
Kiitos silti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta.
Wtf. Tosissaanko ap:n pitäisi puhua terapeutille, koska ei ole löytänyt parisuhdetta? No, ollaan kai menossa jenkkilän suuntan jossa jokaisen täytyy käydä terapeutilla ihan vain harrastuksena.
Miksi ei? AP vaikuttaa oudolta ja mieleltään järkkyneeltä. Tuollaiset puhuvat terapeutille.
Eri asia, jos ei ole parisuhdetta teininä tai nuorena aikuisena. Toinen asia jos ei ole suhdetta lähempänä keski-ikää.
Sinä tässä vaikutat oudolta ja ilkeältä. Jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa, kannattaa ihan vaan pysyä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta.
En luule.
Voin olla kokematon, mutta en kuitenkaan täysin debiili. En hae apua. Haen vertaistukea, dialogia tai mielipiteitä. Ja mitä minä terapeutille sanon? Ei hän voi parantaa tilannettani.
ap
Ok. Minun nähdäkseni kaikki ihmiset hyötyisivät terapeutilla käymisestä, myös allekirjoittanut, koska on vaikea avata oman mielen solmuja itse. Mutta selvä sitten, toivottavasti löydät jonkun muun tavan parantaa tilannettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf. Tosissaanko ap:n pitäisi puhua terapeutille, koska ei ole löytänyt parisuhdetta? No, ollaan kai menossa jenkkilän suuntan jossa jokaisen täytyy käydä terapeutilla ihan vain harrastuksena.
Miksi ei? AP vaikuttaa oudolta ja mieleltään järkkyneeltä. Tuollaiset puhuvat terapeutille.
Eri asia, jos ei ole parisuhdetta teininä tai nuorena aikuisena. Toinen asia jos ei ole suhdetta lähempänä keski-ikää.
Sinä tässä vaikutat oudolta ja ilkeältä. Jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa, kannattaa ihan vaan pysyä poissa.
Olen vain realisti. Tuon ikäisenä pitää olla saavutettuna normaalit asiat tai sitten pidän outona. Kaikki pitävät. Sinäkin pidät. Et ehkä myönnä, mutta niin se on. Sanot täällä muuta, mutta jos kohtaisit ap:n niin pelkäisit häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule.
Voin olla kokematon, mutta en kuitenkaan täysin debiili. En hae apua. Haen vertaistukea, dialogia tai mielipiteitä. Ja mitä minä terapeutille sanon? Ei hän voi parantaa tilannettani.
ap
Ok. Minun nähdäkseni kaikki ihmiset hyötyisivät terapeutilla käymisestä, myös allekirjoittanut, koska on vaikea avata oman mielen solmuja itse. Mutta selvä sitten, toivottavasti löydät jonkun muun tavan parantaa tilannettasi.
Menisin heti, jos uskoisin tuohon. Lisäksi on kaksi ongelmaa:
1) toimiiko terapia, jos en usko siihen?
2) en kehtaa kertoa terapeutille tilannettani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos silti.
ap
Kaikella ystävyydellä: älä vastaa noin, kun sua kehutaan.
T: Eri
Miten voit pitää itseäsi keski-ikäisenä, jos olet 38?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos silti.
ap
Kaikella ystävyydellä: älä vastaa noin, kun sua kehutaan.
T: Eri
Tiedän toki. Ajattelin vain vastata normaalilla "huumorillani". En ole normaalissa elämässä ihan noin jäinen.
ap
Nimittäin oon aina käsittänyt, että keski-ikäinen on vasta 50-60 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät elä kovin myöhään. Lisäksi pidän itseäni keski-ikäisenä, koska vertaan itseäni muihin. Jos muut suutelevat kymmenvuotiaana, harrastavat seksiä 15-vuotiaana ja saavat ekan suhteensa parikymppisenä niin minähän olen ikivanha. Se on häpeää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.lle: miten voit? Mistä asioista pidät elämässäsi?
Voin muuten ihan ok. Voisin olla hieman laihempi ja hieman onnellisempi, mutta jos en ajattele syvemmin sujuu arkeni melko normaalisti. Pidän hetkistä jolloin voin antaa vain mennä. Hetkistä jolloin tunnen jotain syvempää. Pidän onnistuneesta aamupuurosta.
ap
Tulit tuossa sanoneeksi erään elämän tärkemmistä asioista:
"...jos en ajattele syvemmin..." ja "...jolloin tunnen jotain syvempää".
On tärkeää antaa itsensä tuntea hetkessä ja olla liikaa ajattelematta. Niin ei hukkaa itseään.
Kaikkea hyvää sinulle <3
Anteeksi, että vastauksessa kesti. Katsoin Youtubesta Seppo Rädyn pisimpiä heittoja.
Olet oikeassa ja olet väärässä. Haluaisin olla hetkessä elävä. Ihminen, joka katsoo vain eteenpäin. Toisaalta pidän kykyä introspektioon olennaisena osana ihmisyyttä, jota en vaihtaisi pois mistään hinnasta. Valitettavasti tuo on minulle samalla sekä kirous että siunaus.
ap
Paljonko heitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.lle: miten voit? Mistä asioista pidät elämässäsi?
Voin muuten ihan ok. Voisin olla hieman laihempi ja hieman onnellisempi, mutta jos en ajattele syvemmin sujuu arkeni melko normaalisti. Pidän hetkistä jolloin voin antaa vain mennä. Hetkistä jolloin tunnen jotain syvempää. Pidän onnistuneesta aamupuurosta.
ap
Tulit tuossa sanoneeksi erään elämän tärkemmistä asioista:
"...jos en ajattele syvemmin..." ja "...jolloin tunnen jotain syvempää".
On tärkeää antaa itsensä tuntea hetkessä ja olla liikaa ajattelematta. Niin ei hukkaa itseään.
Kaikkea hyvää sinulle <3
Anteeksi, että vastauksessa kesti. Katsoin Youtubesta Seppo Rädyn pisimpiä heittoja.
Olet oikeassa ja olet väärässä. Haluaisin olla hetkessä elävä. Ihminen, joka katsoo vain eteenpäin. Toisaalta pidän kykyä introspektioon olennaisena osana ihmisyyttä, jota en vaihtaisi pois mistään hinnasta. Valitettavasti tuo on minulle samalla sekä kirous että siunaus.
ap
Paljonko heitti?
Voi piru.
Oletko nainen?
Heitti 90,60, 86,98 ja tietenkin 96,96.
ap
Mitä tänään lasissa ja paljonko kuluu illassa? Vastaa rehellisesti.
Pari tyhmää kysymystä. Minkä väriset silmät sinulla on ja kuinka pitkä olet? Lähetän sinulle myös halauksen ja toivotan hyvää yötä. Lisäksi lähetän vielä 💖
Terveisin nuori nainen joka suuntaa nyt tuonne "lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle" ketjuun ja sieltä chaturbateen "moikkaamaan" paria tyyppiä. Olen sen verran yksinäinen, että pakko keksiä typeriäkin keinoja pitää itsensä järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tänään lasissa ja paljonko kuluu illassa? Vastaa rehellisesti.
Tänään kolme olutta ja Lidlin colaa. Normaalina lauantaina kuluu yksi olut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät elä kovin myöhään. Lisäksi pidän itseäni keski-ikäisenä, koska vertaan itseäni muihin. Jos muut suutelevat kymmenvuotiaana, harrastavat seksiä 15-vuotiaana ja saavat ekan suhteensa parikymppisenä niin minähän olen ikivanha. Se on häpeää.
ap
On meitä muitakin. En silti häpeä itseäni, vaikka kaikilla muilla lähipiirissäni olleet kumppanit jo ajat sitten. Voi olla, että olen jossain määrin aseksuaali tai miespelko. Tuntuu vain mahdottomalta edes ajatella, että koskaan kykenisin fyysiseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. En edes voi kuvitella haluavani nähdä ketään alasti. Olen aina ihmetellyt miten muut siihen pystyy. Ehkä lapsuudessani on tapahtunut jotakin sellaista, joka vaikuttanut, tätä epäilen. Vähän joskus kaipaan, että joku olisi tukena asioissa esimerkiksi töistä tullessa ja voisi kertoa kuulumisensa.
Saman ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Pari tyhmää kysymystä. Minkä väriset silmät sinulla on ja kuinka pitkä olet? Lähetän sinulle myös halauksen ja toivotan hyvää yötä. Lisäksi lähetän vielä 💖
Terveisin nuori nainen joka suuntaa nyt tuonne "lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle" ketjuun ja sieltä chaturbateen "moikkaamaan" paria tyyppiä. Olen sen verran yksinäinen, että pakko keksiä typeriäkin keinoja pitää itsensä järjissään.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä.
Vihreät. Melko lyhyt. Muistaakseni 176 cm. Hieno sydän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain realisti. Tuon ikäisenä pitää olla saavutettuna normaalit asiat tai sitten pidän outona. Kaikki pitävät. Sinäkin pidät. Et ehkä myönnä, mutta niin se on. Sanot täällä muuta, mutta jos kohtaisit ap:n niin pelkäisit häntä.
Pelkäätkö ihmisiä joilla ei ole vaille neljäkymppisinä perhettä tai vähintään parisuhdetta? Tuskin kukaan esittelee itsensä uusille tuttavuuksille tyyliin 'Moi, mä oon Matti, en oo koskaan seurustellut'. Sinä olet edelleen se, joka tässä vaikuttaa oudolta.