Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta

Vierailija
16.02.2019 |

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Mitä tapahtui vuonna 2003?

Vierailija
2/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itse olen 56 v. nainen. Edellinen halaus, (työkaverin toimesta ), oli vuonna 2004, kun hän jäi eläkkelle. Sen jälkeen ei mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, ellei lasketa bussikuskille tai kaupan kassalle puhumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui vuonna 2003?

Silloin oli tulevaisuus edessä. Linnut lauloivat, aurinko paistoi ja suutelin kaunista naista kiihkeästi. Muistelen tuota vieläkin usein. Taon itselleni päähän, että en ole toivoton tapaus, kun oikein ahdistaa ja sattuu. Valitettavasti tuosta on aikaa ja muistot lopulta haalistuvat kuin kuvat valokuva-albumissa.

ap

Vierailija
4/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S i n k k u m i e s  aloittajana.

Vierailija
5/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostunut pussailemaan, saati enempää ilman vakavaa suhdetta, enkä ole katunut. Mieluummin ilman kokemuksia kuin kokemuksia joita katuisin.

Vierailija
6/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Itse olen 56 v. nainen. Edellinen halaus, (työkaverin toimesta ), oli vuonna 2004, kun hän jäi eläkkelle. Sen jälkeen ei mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, ellei lasketa bussikuskille tai kaupan kassalle puhumista.

Ikävää. Onko tämä mielestäsi paha tilanne, tuletko sen kanssa toimeen ja luuletko, että tilannettasi pahentaa se, että olet kokenut noita asioita ennenkin? 

Mulla on vähän eri, kun en oikein tiedä haluanko oikeasti noita vai onko kyseessä vain sisäinen halu jostain kaukaa. Voinko kaivata kumppania, jos semmoista en ole koskaan omannut?

ap

Vierailija
7/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S i n k k u m i e s  aloittajana.

Olen sinkku ja olen myöskin mies. Osuit oikeaan. Haluatko palkinnon?

ap

Vierailija
8/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle: miten voit? Mistä asioista pidät elämässäsi?

Vierailija
9/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Missä asut?

Vierailija
10/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostunut pussailemaan, saati enempää ilman vakavaa suhdetta, enkä ole katunut. Mieluummin ilman kokemuksia kuin kokemuksia joita katuisin.

Periaatteista on hyvä pitää kiinni. Mulla ei ole tuollaiseen ollut mahdollisuutta. Olen heikko. Jos joku kysyisi suutelemaan niin varmaan menisin. Unelmoin jostain suuremmasta jonka alku suudelma voisi olla.

ap

Vierailija
11/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin muuten ihan ok. Voisin olla hieman laihempi ja hieman onnellisempi, mutta jos en ajattele syvemmin sujuu arkeni melko normaalisti. Pidän hetkistä jolloin voin antaa vain mennä. Hetkistä jolloin tunnen jotain syvempää. Pidän onnistuneesta aamupuurosta. 

ap

Vierailija
12/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Missä asut?

38. Asun yli 100 000:n asukkaan kaupungissa.

ap

Vierailija
13/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin muuten ihan ok. Voisin olla hieman laihempi ja hieman onnellisempi, mutta jos en ajattele syvemmin sujuu arkeni melko normaalisti. Pidän hetkistä jolloin voin antaa vain mennä. Hetkistä jolloin tunnen jotain syvempää. Pidän onnistuneesta aamupuurosta. 

ap

Kuulostaa hyvältä. Olet löytänyt arjen pyhyyden.

Virtuaalisuukko naiselta

Vierailija
14/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko suukko sohvalla

Vierailija
15/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tulit tuossa sanoneeksi erään elämän tärkemmistä asioista:

"...jos en ajattele syvemmin..." ja "...jolloin tunnen jotain syvempää".

On tärkeää antaa itsensä tuntea hetkessä ja olla liikaa ajattelematta. Niin ei hukkaa itseään.

Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
16/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on uskominen elokuvia ja kirjallisuutta, niin monelle miehenalulle oma äiti on ensimmäinen tuntuma naiseuteen, tosin harvempi muistanee tissiä imeneensä.  

Vierailija
17/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

<3

Virtuaalisuukko naiselta

Kiva. Muut pyhittävät sunnuntain, minä voin pyhittää arjen. Kiitos suukosta. Nyt listani on siis: suudelma, kaksi halausta ja virtuaalisuudelma.

ap

Vierailija
18/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Really?

Vierailija
19/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

<3

Virtuaalisuukko naiselta

Kiva. Muut pyhittävät sunnuntain, minä voin pyhittää arjen. Kiitos suukosta. Nyt listani on siis: suudelma, kaksi halausta ja virtuaalisuudelma.

ap

Meitä arjen pyhittäjiä on muitakin.

Vierailija
20/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat hyvin.

Onko sinulla ystäviä? Oletko mieluummin ystävien kanssa (jos niitä siis on) vai omissa oloissa?