Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta

Vierailija
16.02.2019 |

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit pitää itseäsi keski-ikäisenä, jos olet 38?

Miehet eivät elä kovin myöhään. Lisäksi pidän itseäni keski-ikäisenä, koska vertaan itseäni muihin. Jos muut suutelevat kymmenvuotiaana, harrastavat seksiä 15-vuotiaana ja saavat ekan suhteensa parikymppisenä niin minähän olen ikivanha. Se on häpeää.

ap

On meitä muitakin. En silti häpeä itseäni, vaikka kaikilla muilla lähipiirissäni olleet kumppanit jo ajat sitten. Voi olla, että olen jossain määrin aseksuaali tai miespelko. Tuntuu vain mahdottomalta edes ajatella, että koskaan kykenisin fyysiseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. En edes voi kuvitella haluavani nähdä ketään alasti. Olen aina ihmetellyt miten muut siihen pystyy. Ehkä lapsuudessani on tapahtunut jotakin sellaista, joka vaikuttanut, tätä epäilen. Vähän joskus kaipaan, että joku olisi tukena asioissa esimerkiksi töistä tullessa ja voisi kertoa kuulumisensa.

Saman ikäinen nainen

Osasit rajata ajatukseni muutamaan lauseeseen. Voinko palkata sut tiedottajakseni?

Muuten, on "kiva" tajuta, että meitä on muitakin. Emme ole ehkä samoja, mutta olemme samassa tilanteessa. Toivotan hyvää huomista ja sielujen sympatiaa.

ap

Vierailija
102/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta. 

Wtf. Tosissaanko ap:n pitäisi puhua terapeutille, koska ei ole löytänyt parisuhdetta? No, ollaan kai menossa jenkkilän suuntan jossa jokaisen täytyy käydä terapeutilla ihan vain harrastuksena.

Miksi ei? AP vaikuttaa oudolta ja mieleltään järkkyneeltä. Tuollaiset puhuvat terapeutille.

Eri asia, jos ei ole parisuhdetta teininä tai nuorena aikuisena. Toinen asia jos ei ole suhdetta lähempänä keski-ikää.

Sinä tässä vaikutat oudolta ja ilkeältä. Jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa, kannattaa ihan vaan pysyä poissa.

Olen vain realisti. Tuon ikäisenä pitää olla saavutettuna normaalit asiat tai sitten pidän outona. Kaikki pitävät. Sinäkin pidät. Et ehkä myönnä, mutta niin se on. Sanot täällä muuta, mutta jos kohtaisit ap:n niin pelkäisit häntä.

Pelkäätkö ihmisiä joilla ei ole vaille neljäkymppisinä perhettä tai vähintään parisuhdetta? Tuskin kukaan esittelee itsensä uusille tuttavuuksille tyyliin 'Moi, mä oon Matti, en oo koskaan seurustellut'.  Sinä olet edelleen se, joka tässä vaikuttaa oudolta.

Pidätkö outona ihmistä, joka ei osaa ajaa pyörällä aikuisena?

Vierailija
104/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin oon aina käsittänyt, että keski-ikäinen on vasta 50-60 vuotias.

Tulkintakysymys, ja vaihtelee hyvin paljon keneltä kysytään. "Keski-ikä" käsitteeni on noussut suurten ikäluokkien vanhetessa jostain 30+ huomattavasti, tuonne mainitsemaasi 50-60 -vuotiaisiin asti. Varmaan osin koska yleisesti ottaen elinikä Suomessa on pidentynyt, ja osin varmaan siksi, että suuret ikäluokat eivät halua tulla kutsutuiksi vanhuksiksi, vaan haluavat edelleen olla keski-ikäisiä.

Vierailija
105/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta. 

Wtf. Tosissaanko ap:n pitäisi puhua terapeutille, koska ei ole löytänyt parisuhdetta? No, ollaan kai menossa jenkkilän suuntan jossa jokaisen täytyy käydä terapeutilla ihan vain harrastuksena.

Miksi ei? AP vaikuttaa oudolta ja mieleltään järkkyneeltä. Tuollaiset puhuvat terapeutille.

Eri asia, jos ei ole parisuhdetta teininä tai nuorena aikuisena. Toinen asia jos ei ole suhdetta lähempänä keski-ikää.

Sinä tässä vaikutat oudolta ja ilkeältä. Jos ei ole muuta kuin negatiivista sanottavaa, kannattaa ihan vaan pysyä poissa.

Mistä minä sen tietäisin jos joku ei osaa pyöräillä, hän tuskin omistaa pyörää tai ehdottaa että lähdetäänpä pyöräretkelle. Ei vaikuta minun elämääni millään lailla.

Olen vain realisti. Tuon ikäisenä pitää olla saavutettuna normaalit asiat tai sitten pidän outona. Kaikki pitävät. Sinäkin pidät. Et ehkä myönnä, mutta niin se on. Sanot täällä muuta, mutta jos kohtaisit ap:n niin pelkäisit häntä.

Pelkäätkö ihmisiä joilla ei ole vaille neljäkymppisinä perhettä tai vähintään parisuhdetta? Tuskin kukaan esittelee itsensä uusille tuttavuuksille tyyliin 'Moi, mä oon Matti, en oo koskaan seurustellut'.  Sinä olet edelleen se, joka tässä vaikuttaa oudolta.

Vierailija
106/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät elä kovin myöhään. Lisäksi pidän itseäni keski-ikäisenä, koska vertaan itseäni muihin. Jos muut suutelevat kymmenvuotiaana, harrastavat seksiä 15-vuotiaana ja saavat ekan suhteensa parikymppisenä niin minähän olen ikivanha. Se on häpeää.

ap

On meitä muitakin. En silti häpeä itseäni, vaikka kaikilla muilla lähipiirissäni olleet kumppanit jo ajat sitten. Voi olla, että olen jossain määrin aseksuaali tai miespelko. Tuntuu vain mahdottomalta edes ajatella, että koskaan kykenisin fyysiseen kanssakäymiseen kenenkään kanssa. En edes voi kuvitella haluavani nähdä ketään alasti. Olen aina ihmetellyt miten muut siihen pystyy. Ehkä lapsuudessani on tapahtunut jotakin sellaista, joka vaikuttanut, tätä epäilen. Vähän joskus kaipaan, että joku olisi tukena asioissa esimerkiksi töistä tullessa ja voisi kertoa kuulumisensa.

Saman ikäinen nainen

Osasit rajata ajatukseni muutamaan lauseeseen. Voinko palkata sut tiedottajakseni?

Muuten, on "kiva" tajuta, että meitä on muitakin. Emme ole ehkä samoja, mutta olemme samassa tilanteessa. Toivotan hyvää huomista ja sielujen sympatiaa.

ap

Kiitos samoin. Tiedottamisesta en tiedä, mutta saanko kysyä onko sinulla ollut mitään traumaa lapsuudessa?

Vierailija
107/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä edelliseen tuli vain lainaus, ei vastausta. En tietäisi jos joku ei osaa ajaa pyörällä, jos hän ei sitä itse toisi ilmi. Ei olisi mitään vaikutusta minun elämääni. Ehkä ajattelisin että onpa hassua kun nykymaailmassa pyöräily on hyvinkin yleistä, mutta en pitäisi tätä erityisen omituisena. Tunnen myös useita uimataidottomia ihmisiä, sekin on ihan normaalia.

Vierailija
108/131 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vietät lauantai-iltaa kotona mammapalstalla surffaillen, jos kerran haluaisit parisuhteen? Et tule ikinä sellaista tällä tavalla saamaan. Ikinä.

Tiedän. Ajattelin, että keskustelu tai vuoropuhelu olisi mukavaa tai jopa terapeuttista. Lisäksi tämmöisessä tilanteessa olevan miehen ei ole helppo lähteä muuttamaan asiantilaa tuosta vain. Olen nössö ja olen saamaton. 

Ja oletko varma etten voi täältä suhdetta itselleni löytää?

ap

Kai pitäisi onnistua niin, että luo profiilin täällä ja sitä kautta pystyy ottamaan yhteyttä toiseen? En tosin varma, mutta muualla niin toimii.

Vierailija
109/131 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymykseni sai buuauksia? Mielestäni 38 ei ole vielä vanha.

Vierailija
110/131 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saman ikäinen nainen

ap

Kiitos samoin. Tiedottamisesta en tiedä, mutta saanko kysyä onko sinulla ollut mitään traumaa lapsuudessa?

Oletko ap vielä siellä vai en kai liian henkilökohtaisia kysynyt? Pyydän anteeksi, jos niin tein.

Vierailija
111/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painat?

85.28 kg. Jos ajan hiukset pois niin kilon vähemmän.

ap

Vierailija
112/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asut noinkin isos kaupungis, seuraa löytynee netistä.

Vierailija
113/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Saman ikäinen nainen

ap

Ei traumaa. Toki lemmikki kuoli, lempinallipyssyni pöllittiin ja en pärjännyt Hippo-hiihdoissa, mutta en usko, että etsit tuommoista traumaa. Lapsuuteni oli normaali ja usein myös onnellinen. Oli kavereita, tekemistä ja rauhallinen kasvuympäristö.

ap

Vierailija
114/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele puhumaan naisille ja ole itsevarma. Tuolla pääsee pitkälle. Kehon muokkauskaan ei ole pahasta.

mies50v

Vierailija
115/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysymykseni sai buuauksia? Mielestäni 38 ei ole vielä vanha.

En minäkään oikeasti pidä itseäni vanhana. Toki palautuminen/jaksaminen on vaikeampaa, paikkoja kolottaa enemmän, maha kasvaa helpommin, vastuuta on enemmän, harmaa hius on jo kulman takana. Nuo ovat silti normaaleja juttuja. Ainut syy miksi pitäisin itseäni vanhana on vertaus muihin ikäisiini. Tai ehkä vanha ei ole oikea ilmaus. Ehkä ennemminkin teini-ikäinen keski-ikää lähestyvän miehen kehossa. Se on outo ja usein hämmentävä tilanne. Minut otetaan ja oletetaan normaaliksi ikäisekseni, mutta sisälläni tiedän miten kaukana olen samanikäisestä keskiarvoihmisestä ja siksi elän eläämääni jotenkin kuin ulkopuolisena. Katson ihmisiä, mutta ymmärrän heidän kokemuksestaan vain pienen osan ja samalla kysyn miten paljon olenkaan menettänyt.

ap

Vierailija
116/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asut noinkin isos kaupungis, seuraa löytynee netistä.

Seuraa löytynee on melko laaja vastaus.

-Löytyykö seuraa?

-Löytyykö oikeaa seuraa?

-Miksi seuraa löytyisi, jos ei ole ennen löytynyt?

-Löytyykö seuraa pidemmälle ajalla kuin ensitreffeille?

-Pettääkö deodorantti?

-Mikä on elämän tarkoitus?

ap

Vierailija
117/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et luovuta? Keskityt rahan tienaamiseen ja sitten kymmenen vuoden päästä matkustelet ympäri maailmaa, näet juttuja ja palkkaat itsellesi seuraa. Pääset pois Suomen koleudesta ja ulkomailla kukaan ei välitä oletko kokenut vai ei. 

Vierailija
118/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele puhumaan naisille ja ole itsevarma. Tuolla pääsee pitkälle. Kehon muokkauskaan ei ole pahasta.

mies50v

Osaan puhua naisille. En osaa flirtata.

Olen itsevarma. En ole itsevarma naisten kanssa.

En ole pitkä. Olen keskimittainen.

Tarkoitatko tatuointeja ja valtavia rintalihaksia? Kuulostaa vaikealta.

ap

Vierailija
119/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin ensimmäisen kerran 12-vuotiaana. Ensimmäisen kerran seurustelin 15-vuotiaana. Sen jälkeen on ollut ehkä 150 panokumppania, kymmenen seurustelusuhdetta ja kaksi avioliittoa. En osaa ymmärtää ketjun aloittajaa. Täysin käsittämätöntä. Rumimmat kaverinikin panivat viimeistään lukiossa ja nyt ovat lähes kaikki liitossa ja perhettä löytyy.

mies42

Vierailija
120/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin ensimmäisen kerran 12-vuotiaana. Ensimmäisen kerran seurustelin 15-vuotiaana. Sen jälkeen on ollut ehkä 150 panokumppania, kymmenen seurustelusuhdetta ja kaksi avioliittoa. En osaa ymmärtää ketjun aloittajaa. Täysin käsittämätöntä. Rumimmat kaverinikin panivat viimeistään lukiossa ja nyt ovat lähes kaikki liitossa ja perhettä löytyy.

mies42

Sama. Luulen että ap on trolli. Ainoat kokemattomat joiden tarinat uskon ovat uskovat tai jotkut vammaisuudesta kärsivät.