Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta

Vierailija
16.02.2019 |

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla? Mulla eka pano, kun olin 13 v ja suudelmia tai halauksia en ole edes laskenut. Varmaan tuhansia. Näin myös on kaikilla tutuillani jotka tiedän.

Ap on näitä tämän palstan katkeria miehiä. Luulee olevansa normaali, mutta oikeasti käytöksellänsä karkottaa naiset ja ansaitsee kohtalonsa.

Vierailija
42/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen naisen haluaisit kumppaniksi? Millaisia "vaatimuksia" ulkonälle, luonteelle jne? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaisit halauksesta? Entä suudelmasta? Seksistä?

Vierailija
44/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen naisen haluaisit kumppaniksi? Millaisia "vaatimuksia" ulkonälle, luonteelle jne? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn :)

Kiitos mielenkiinnosta.

Mua on aina ahdistanut vaatimukset kumppanille. En siis vaadi mitään. Olen ennemminkin iloisesti yllättynyt, jos kumppanini olisi iloinen, empaattinen, positiivinen, introvertti, punapää tai halailun suurmestari. Mä olen ihminen, joka yrittää nähdä kaikessa hyvän, mutta samalla olen myös välillä taakan alle masentuvaa tyyppiä. En halua, että olisit samanlainen, mutta toivoisin, että ymmärtäisit.

ap

Vierailija
45/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. En voisi elää ennen saisi illalla käpertyä mieheni kainaloon. Siis et ole edes seksiä harrastanut? Voi apua...

Vierailija
46/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. En voisi elää ennen saisi illalla käpertyä mieheni kainaloon. Siis et ole edes seksiä harrastanut? Voi apua...

Monena iltana olen kanssassi samaa mieltä.

Sanot, että en voi elää. Olen silti elossa. Onko tämä elämisen arvoista on eri asia. Ja, joo. En ole ole harrastanut seksiä. En ole edes koskaan nähnyt naista alasti. En ole kohdannut toista, josta välittää. Aina yksin. 

ap

Vierailija
47/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsitkö" kumppania aktiivisesti tai haluatko edes etsiä? Käytätkö jotain deittisivuja, Tinderiä tms?

Vierailija
48/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta. 

Vierailija
49/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etsitkö" kumppania aktiivisesti tai haluatko edes etsiä? Käytätkö jotain deittisivuja, Tinderiä tms?

Määrittele aktiivisesti?

Vuodet 20-28 etsin. Vuodet 29-36 häpesin itseäni. Nyt sisältäni nousi kaipaus. 

Kerran kokeilin deittisivustoa. Ei toiminut. Tinderiä en ole uskaltanut. On kuulemma panosovellus johon kaltaisellani ei ole asiaa.

ap

Vierailija
50/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että täällä avautuminen auttaa jotenkin? Eikö kannattaisi harkita terapeutin apua? Vaikuttaa, että tilanteesi on jotenkin solmussa, ja siinä ei kyllä mikään av:lla keskustelu auta. 

En luule. 

Voin olla kokematon, mutta en kuitenkaan täysin debiili. En hae apua. Haen vertaistukea, dialogia tai mielipiteitä. Ja mitä minä terapeutille sanon? Ei hän voi parantaa tilannettani. 

ap

Vierailija
51/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on playeri meihin kiltteihinmiehiin verrattuna jos olet pussailemaan päässyt. 

Vierailija
52/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä on playeri meihin kiltteihinmiehiin verrattuna jos olet pussailemaan päässyt. 

Hauska. Enkä ole edes päässyt. Tuo nainen otti minut väkisin. 

Lisäksi olen aika paljon vanhempi kuin te kiltit.

ap

Vierailija
53/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele aktiivisesti?

Kerran kokeilin deittisivustoa. Ei toiminut. Tinderiä en ole uskaltanut. On kuulemma panosovellus johon kaltaisellani ei ole asiaa.

ap

Ei Tinder pelkkä panosovellus ole, tiedän monia jotka ovat sieltä löytäneet parisuhteen. Mutta toki siellä on niitäkin jotka etsivät vain seksiä. Ymmärrän että tilanteessasi voi olla vaikea lähteä johonkin Tinderin kaltaiseen, mutta tuskin siitä mitään haittaakaan on. 

Vierailija
54/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele aktiivisesti?

ap

Ei Tinder pelkkä panosovellus ole, tiedän monia jotka ovat sieltä löytäneet parisuhteen. Mutta toki siellä on niitäkin jotka etsivät vain seksiä. Ymmärrän että tilanteessasi voi olla vaikea lähteä johonkin Tinderin kaltaiseen, mutta tuskin siitä mitään haittaakaan on. 

Ei varmaan haittaa ole, koska olen nyt nollatilanteessa. Nyt tunnustan sinulle jotain: en ole miehinen mies, joka kykenee ohittamaan satuttavat asiat olankohautuksella. Siksi karsastan Tinderiä. Siellä joutuisin varmaan olemaan avoin. Ja olisin avoin omasta kokemuksestani. Se pelottaa. Olisi otettava vastaan ennen kuin saa mahdollisesti jotain takaisin.

ap

Vierailija
55/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, kuinka moni mies on tähän saakka laskenut lastinsa suutelemasi naisen vaginaan?

En. 

Olen aina ollut huono matematiikassa. Hukkasin myös graafisen laskimeni johonkin koloon.

ap

Vierailija
56/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista. En uskonut, että tämmöisiä on. Varmaan ahdistaa?

Vierailija
57/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla lapsena leikkityttöystävää? Etkö pussannut naapurin tyttöä? Nuohan ovat kaikille normaaleja. Kävitkö koulun diskossa? Tiedätkö miltä vagina näyttää?

Vierailija
58/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisella, beta.

Vierailija
59/131 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö julkkiskokilta?

Vierailija
60/131 |