Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta
Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.lle: miten voit? Mistä asioista pidät elämässäsi?
Voin muuten ihan ok. Voisin olla hieman laihempi ja hieman onnellisempi, mutta jos en ajattele syvemmin sujuu arkeni melko normaalisti. Pidän hetkistä jolloin voin antaa vain mennä. Hetkistä jolloin tunnen jotain syvempää. Pidän onnistuneesta aamupuurosta.
ap
Tulit tuossa sanoneeksi erään elämän tärkemmistä asioista:
"...jos en ajattele syvemmin..." ja "...jolloin tunnen jotain syvempää".
On tärkeää antaa itsensä tuntea hetkessä ja olla liikaa ajattelematta. Niin ei hukkaa itseään.
Kaikkea hyvää sinulle <3
Anteeksi, että vastauksessa kesti. Katsoin Youtubesta Seppo Rädyn pisimpiä heittoja.
Olet oikeassa ja olet väärässä. Haluaisin olla hetkessä elävä. Ihminen, joka katsoo vain eteenpäin. Toisaalta pidän kykyä introspektioon olennaisena osana ihmisyyttä, jota en vaihtaisi pois mistään hinnasta. Valitettavasti tuo on minulle samalla sekä kirous että siunaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.
Jos on uskominen elokuvia ja kirjallisuutta, niin monelle miehenalulle oma äiti on ensimmäinen tuntuma naiseuteen, tosin harvempi muistanee tissiä imeneensä.
Ymmärsit varmaan, että en laske äitiäni näihin tilastoihin mukaan. Lasken vain heidät, jotka omasta halustaan ja romanttisesti/seksuaalisesti ovat minua kohtaan fyysisyydellään aikeensa ilmaisseet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Really?
Joo. Totta tämä on. Muistatko vanhoissa elokuvissa kuvatut sirkuksen friikit? Hahmot joiden olemassaoloa ei kukaan uskonut. Minä olen yksi heistä. Terve!
ap
Miksi vietät lauantai-iltaa kotona mammapalstalla surffaillen, jos kerran haluaisit parisuhteen? Et tule ikinä sellaista tällä tavalla saamaan. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat hyvin.
Onko sinulla ystäviä? Oletko mieluummin ystävien kanssa (jos niitä siis on) vai omissa oloissa?
Sain ala-asteella ainekirjoituksesta ysin ja kaksi tarraa.
On ystäviä. Olen heidän kanssaan välillä ja yleensä mieluusti. Valitettavasti tässä iässä ihmisillä on muuta elämää ja siksi yhteistä aikaa ei paljoakaan enää ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi vietät lauantai-iltaa kotona mammapalstalla surffaillen, jos kerran haluaisit parisuhteen? Et tule ikinä sellaista tällä tavalla saamaan. Ikinä.
Tiedän. Ajattelin, että keskustelu tai vuoropuhelu olisi mukavaa tai jopa terapeuttista. Lisäksi tämmöisessä tilanteessa olevan miehen ei ole helppo lähteä muuttamaan asiantilaa tuosta vain. Olen nössö ja olen saamaton.
Ja oletko varma etten voi täältä suhdetta itselleni löytää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Ajattelin, että keskustelu tai vuoropuhelu olisi mukavaa tai jopa terapeuttista. Lisäksi tämmöisessä tilanteessa olevan miehen ei ole helppo lähteä muuttamaan asiantilaa tuosta vain. Olen nössö ja olen saamaton.
ap
Olen varma. Tämä ei ole deittipalsta eikä täällä saa edes vaijtaa sp-osoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko olla täysin rehellisiä toisillemme?
Ai, sinä ja minä? Minä olen tässä ketjussa ollut 99% rehellinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olen varma. Tämä ei ole deittipalsta eikä täällä saa edes vaijtaa sp-osoitteita.
Okei. Sitten tyydyn keskusteluseuraan. Sekin on enemmän kuin mulla yleensä on lauantai-iltaisin.
ap
Jos sä et halua keskustella asioista niin tää on aika mahdotonta..?
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et halua keskustella asioista niin tää on aika mahdotonta..?
Vastaan, kysyn. Vastaa, kysy. Eikö tämä ole keskustelua?
ap
Keskustelen, mutta yksityisasioita en hoida missään julkisella palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuuko tämä fyysisestä vai henkisestä puutteesta?
Ehkä joskus fyysisestä. Nykyään 85% henkisestä. Tiedän miten ihmiset suhtautuvat, jos saavat tietää. Ei ole siis helppoa olla avoin tai laittaa itseänsä avoimeksi kritiikille.
ap
Miten voi olla? Mulla eka pano, kun olin 13 v ja suudelmia tai halauksia en ole edes laskenut. Varmaan tuhansia. Näin myös on kaikilla tutuillani jotka tiedän.
Ei vaan ruotsinlaivalla. Tupakkapaikan nurkkauksessa. Romanttisinta ikinä.
ap