Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä vastaa kaikkiin kysymyksiinne mies kenen lähin naiskontakti on yksi suudelma ja kaksi halausta

Vierailija
16.02.2019 |

Suudelma oli vuonna 2003 (elämäni paras vuosi) ja halaukset hyvinä vuosina 2014 ja 2015. Yksi tyttö lapsuudessani myös potkaisi minua vahingossa munille, mutta en laske sitä naiskontaktiksi vaikka olikin ikimuistettava.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän yhden kokemattoman. Hänellä on pieni penis ja jutut kuin lastentarhasta. Kuvittelee silti olevansa Jumalan vastaus naisille. Ei ymmärrä kun sanotaan, että tasonsa ei ole kovin korkea. Jonkinlainen kyvyttömyys nähdä itsensä kait. Eli on noita muitakin.

Vierailija
122/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et luovuta? Keskityt rahan tienaamiseen ja sitten kymmenen vuoden päästä matkustelet ympäri maailmaa, näet juttuja ja palkkaat itsellesi seuraa. Pääset pois Suomen koleudesta ja ulkomailla kukaan ei välitä oletko kokenut vai ei. 

En halua? Tuo on niin kaukana mun luonteesta, että se olisi vain pakkopullaa. En osaa nauttia, jos tiedän, että ihminen tekee jotain vain, koska hänelle on maksettu siitä. Ei parisuhde kai ole palvelusten ostamista? Lisäksi hikoilen aika paljon, joten Suomen talvi käy mulle ihan hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän yhden kokemattoman. Hänellä on pieni penis ja jutut kuin lastentarhasta. Kuvittelee silti olevansa Jumalan vastaus naisille. Ei ymmärrä kun sanotaan, että tasonsa ei ole kovin korkea. Jonkinlainen kyvyttömyys nähdä itsensä kait. Eli on noita muitakin.

Miten pieni?

Vierailija
124/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on lukemani perusteella jonkin verran muitakin kaltaisiasi. Et ole siis yksin. Se mikä sinun pitää tajuta on, että suurin osa Suomen naisista ei ole valmis kanssasi seurustelemaan tai harrastamaan seksiä. Voi olla ihan kiva mies, mutta tilanteesi on niin outo, että se kertoo jotain sinusta ja kertoo siitä, että et ole kenellekään kelvannut. Miksi siis joku ottaisi sinut, kun kukaan muukaan ei ole ottanut? Sinun pitää parantaa tilannettasi. Lisäksi ei kannata kertoa totuutta. Ja etsiä naista ehkä uskonnollisista piireistä.

Vierailija
125/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla millaista musiikkia kuuntelet ja mitä videopelejä pelaat? :)

Vierailija
126/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pieni?

Kuulemma ei paljoa peukaloa isompi.

Vierailija
127/131 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi kuulla millaista musiikkia kuuntelet ja mitä videopelejä pelaat? :)

Kiitos mielenkiinnosta. 

En ole pelannut videopelejä pitkään aikaan. Viimeisin omistamani konsoli oli PS1. En vastusta videopelejä, mutta pelkään, että jos ostan uuden konsolin jään siihen koukkuun pahemmin kuin hauki Saimaalla. Jos joku tuo markkinoille uusia versioita seikkailupeleistä tyyliin Monkey Island ja Day of the Tentacle niin olen ensimmäisenä kaupan jonossa.

Musiikki? Obskuuri soul, afro-beat, kasarin new-wave, melodinen elokuvamusiikki, boom-bap ja sopivassa mielentilassa Finn Hitsit.

ap

Vierailija
128/131 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko mitään urheilua aktiivisesti, esim Nhl?

Vierailija
129/131 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa myöntää, mutta tämmöisten keskustelujen takia käyn tällä palstalla. Kuin kävisi eläintarhassa katsomassa outoja elämiä, mutta tämä on ilmaista. 

Vierailija
130/131 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko mitään urheilua aktiivisesti, esim Nhl?

Omistan kausikortin yhden paikkakuntani urheiluseuran otteluihin, useampaa muutakin käyn livenä katsomassa. Usein myös matkustan ympäri maata ja välillä myös ulkomaille vain katsoakseni urheilua. Televisiosta katson myös melko paljon eri lajeja, eri sarjoja ja olen tätä tehnyt pienestä asti.

Tässä on tunnusbiisini:

ap

Vierailija
131/131 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeä. Enkä tarkoita, että lukisin kokemattomuuteni sairaudeksi. Flunssassa ja kuumeessa.

Juon Panadolia, istun peiton alla ja toivon, että kysytte tai keskustelette, koska kun on tekemistä ei flunssakaan tunnu niin pahalta. Nenä aukeaa, yskiminen vähenee ja lämpökin tasaantuu.

ap