NYT en juo enää koskaan! perjantaina lipsahti tunteeseen ja ostin 1 oluen ja vanha tallinna viinapullon ja,,.......
luulin että hallitsen juomisen ja otan pari paukkua ja erikoisoluen 8,6 pros, no ei siinä parin tunnin päästä oli juonut koko pullon ja oluen ja olin hakenut taas 18 pack lisää, en edes muista reissua mutta olen kai unohtanut matkalla pinkoodin luottokorttiin kun olin 3 kertaa sitä yrittänyt ja kai maksanut sit jotenkin tai muulal kortilla, maanantaina oli pankkki sulkenut kortin kun olin unohtanut liian monta kertaa turvanumeron
no se siitä mutta eniten ärsyttääpi se etten muista taaskaan perjantailta mitään, muutama olut oli lauantaina kaapissa ja join ne pois
Kommentit (10)
Ikävä tapaus. Hyvää jatkoa ja voimia parempaan juomisen hallintaan!
Sitä ei pitäis amatöörien ruveta kiskomaan viunaa. Aika pienestä sullakin muisti menee näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei pitäis amatöörien ruveta kiskomaan viunaa. Aika pienestä sullakin muisti menee näköjään.
Pienestä? Saa olla tyytyväinen, että on ylipäätään hengissä ja kunnossa. Valtava määrä.
- sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienestä? Saa olla tyytyväinen, että on ylipäätään hengissä ja kunnossa. Valtava määrä.
- sairaanhoitaja.
Ammattilaiselle peruskauraa.
eihän tuo vastaa kuin 30-35 pulloa olutta