Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Suomalaiset naiset ovat omituisi pötkylöitä, niin ehkä sinun on vaikea uskoa, että voi olla alle 50kg, mutta silti kurvikas. Oma vaimo painaa nyt 48kg ja on 165cm pitkä. On erittäin muodokas, koska aivan mahtavat pyöreät ja kiinteät rinnat, kapea uuma ja pyöreä peppu.
Heh heh. Olen ollut 165 ja 48 kg ja sairastin silloin anoreksiaa.
Äidilläni oli noilla mitoilla E-kupin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Niin mistäpä sitä voi tietää jos ei itse ole kohdannut sellaista kun peiliin katsoo. Naisellinen vartalonmuoto (tiimalasi) on peritty, ei munkkipossuilla hankittu ominaisuus. Ja rintarauhaskudosta on toisilla enemmän, joillain on tissit vain silloin kun ne täyttyvät läskillä.
Fiktiota, ei faktaa.
Olen samaa mieltä edellisen komentoijan kanssa, mutta eihän naiset osaa katsoa toista naista kuten me miehet ja eihän naisilla ole kokemusta toisista naisista. Olen pannut yli kahta sataa naista ja vasta kun kiinnostuin aasialaisista naisista, huomasin, että suomalaisilla pötkylöillä tiimalasivartalo on todella harvinainen. Siellä taas jopa aivan laihoillakin naisilla on hyvät rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuni 40-vuotta meni naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka oli 60-vuotta. Yäk, hääkuvassa ihan kuin isänsä kanssa. Nyt mies näyttää naisen vaarilta.
Aha. Eli mies vanhenee mutta nainen ei.
Voi näitä mammojen harhoja 😂
????
Ikäero säilyy silti. Kun nainen on 60v ja alkaa haaveilla eläkkeen tuomasta vapaudesta, mies on 80v ja könyää dementian kourissa kotona ja sotkee ulosteella seiniä ja pissii vaippaan.
Eikös se naisilla virtsankarkailu ala jo ensimmäisen lapsen jälkeen? Ja eikö se peräpää tahdo olla nuoresta likasta lähtien sellainen, että stringinnaru on heti ruskeana?
Enkä muuten ole vielä ikinä lukenut mistään, että mies olisi sanonut miten iskä on väsynyt, kun on pieniä lapsia, mutta naisten ruikutusta saa kyllä lukea päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mistäpä sitä voi tietää jos ei itse ole kohdannut sellaista kun peiliin katsoo. Naisellinen vartalonmuoto (tiimalasi) on peritty, ei munkkipossuilla hankittu ominaisuus. Ja rintarauhaskudosta on toisilla enemmän, joillain on tissit vain silloin kun ne täyttyvät läskillä.
Fiktiota, ei faktaa.
Olen samaa mieltä edellisen komentoijan kanssa, mutta eihän naiset osaa katsoa toista naista kuten me miehet ja eihän naisilla ole kokemusta toisista naisista. Olen pannut yli kahta sataa naista ja vasta kun kiinnostuin aasialaisista naisista, huomasin, että suomalaisilla pötkylöillä tiimalasivartalo on todella harvinainen. Siellä taas jopa aivan laihoillakin naisilla on hyvät rinnat.
Hmm. Näen aasialaisia naisia lähinnä jumpassa, mutta mielestäni he ovat usein muodottomia ja rinnattomia. Hoikkia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituskysymys on outo. Jos minun mieheni kavereista joku vaihtaisi nuorempaan tai ylipäätänsä eroaisi, niin eipä tulisi hänelle mieleenkään olla innoissaan toisen parisuhten päättymisestä. Tietysti hänellä olisi ikävä entistä ystäväpariskuntaa ja hänestä olisi rasittavaa tutustua kaverinsa uuteen puolisoon, koska ei tietäisi,kestääkö se, eli kannattaakouuteen naiseen edes tutustua.
Minulla on tutta apiirissä eräs mies, joka n 50 v teki pari lasta paljon nuoremman naisen kanssa. Nainen vaihtoi nuorenpaan ja nyt tämä iskä hoitaa joka toinen viikko pikkulapsiaan. Tällä miehellä on entisestä suhteesta aikuiset lapset. Naurattaa kun näen tämän papparaisen pikkulastensa kanssa, näyttää niin väsähtäneeltä ja tyytymättömältä. Itse pilasi ensimmäisen avioliittonsa uskottomuudellaan.Jos se ensimmäinen nainen olisi osannut tehdä miehen onnelliseksi, hänen ei olisi tarvinnut etsiä rakkautta muualta.
Niin tai jos tämä mies olisi osannut tehdä tämän toisen vaimonsa onnellliseksi, niin tämän ei olisi tarvinnut etsiä rakkautta muualta.
Tai jos tämä mies olisi osannut tehdä sen ensimmäisen vaimonsa onnelliseksi, niin heidän elämänsä olisi varmasti ollutkin onnellista ja olisivat edelleen yhdessä. Onnellinen vaimo kyllä pitää miehestään huolta.
Mutta tässä tapauksessa mies ei onnistunut kummankaan naisen kanssa, joten kannattaisikohan hänen etsiä vielä kolmas nainen, jonka voisi yrittää tehdä onnelliseksi....? Ei kun siis että odottaa, että osaako se kolmas tehdä miehensä onnelliseksi.... onnihan tulee siis aina jonkun toisen antamana ja tekemänä, ei itse siihen panostamalla, eli itse ei ole vastuussa onnellisuudestaan, niinkös se olikin....
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kamalaa kun joku vanhempi mies lähestyy ajatuksella, että voisin olla hänestä kiinnostunut. Ensin ällistyy, että onko tuo ukko tosissaan vai kuvittelenko omiani, sitten hyi hitto se tosiaan kuvittelee, että voisin olla kiinnostunut hänestä tai imarreltu huomiosta. Noloja tilanteita.
Voin miehenä kertoa, että mietihän pari kertaa onko kyseessä lähestyminen kiinnostumismielessä vai puhtaasti hyvät käytöstavat ja normaali kohteliaisuus? Normaalille miehille 99% ja 100% miehistä eivät ole seksuaalisesti kiinnostavia ja epäilen vahvasti, että juuri sinä kuuluisit tuohon 1%:n ryhmään. Olisi aivan eri asia, jos kyseessä olisi muu maa, jossa on kauniita naisia pilvin pimein, toisin kuin Suomessa. Suomen naisilta puuttuu myös alkeellisetkin käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttuni 40-vuotta meni naimisiin varakkaan miehen kanssa, joka oli 60-vuotta. Yäk, hääkuvassa ihan kuin isänsä kanssa. Nyt mies näyttää naisen vaarilta.
????
Ikäero säilyy silti. Kun nainen on 60v ja alkaa haaveilla eläkkeen tuomasta vapaudesta, mies on 80v ja könyää dementian kourissa kotona ja sotkee ulosteella seiniä ja pissii vaippaan.
Eikös se naisilla virtsankarkailu ala jo ensimmäisen lapsen jälkeen? Ja eikö se peräpää tahdo olla nuoresta likasta lähtien sellainen, että stringinnaru on heti ruskeana?
Enkä muuten ole vielä ikinä lukenut mistään, että mies olisi sanonut miten iskä on väsynyt, kun on pieniä lapsia, mutta naisten ruikutusta saa kyllä lukea päivittäin.
Johtuisko siitä että yleensä se äiti kuitenkin pääasiassa pitää paletin pyörimässä. Isit kun jää kokonaiseksi viikonlopuksi yksin lapsen/lasten kanssa niin voi sitä soittelun määrää kun ei tiedetä mitä omien lasten kanssa tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
????
Joo en mäkään ole lukenut, mutta kuullut olen kyllä.
Mutta mikäs ihme toi on, ettei miehet valita väsymystään samassa määrin, kun ei ne samassa määrin niitä penskojaan hoidakaan.
Ja sori mutta ei ala mikään virtsankarkailu lapsen jälkeen, olet väärässä.
Miehillehän ne eturauhasvaivat alkaa siinä viisikymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin kamalaa kun joku vanhempi mies lähestyy ajatuksella, että voisin olla hänestä kiinnostunut. Ensin ällistyy, että onko tuo ukko tosissaan vai kuvittelenko omiani, sitten hyi hitto se tosiaan kuvittelee, että voisin olla kiinnostunut hänestä tai imarreltu huomiosta. Noloja tilanteita.
Tämä. Itse oikein värisin inhosta, kun joku vanha äijä yritti iskea. Ihmettelin sitten kavereita, jotka alkoi näiden kanssa vehtaamaan.
Äitini jäi leskeksi 70 vuotiaana ja kauhisteli, kun vanhat papparaiset yritti iskeä häntä ja sanoi, ettei taatusti ala jotain vanhaa ukkoa passaamaan, vaan haluaa nauttia omasta vapaudesta.
Kaverisi ovat siis ihan tervepäisiä toisin kuin sinä. Ettei vaan äitisi olisi kosketellut sinua vauvana tuhmalla tavalla ja hokenut samalla miten miehet ovat sikoja ja nyt sinussa näkyy aivopesun lopputulos?
Pari miehen kaveria on vaihtanut vaimonsa parikymppiseen beibeen. Sen verran latvakakkosia misuja osunut, ettei vaihtohalukkuus ole kuulemma kasvanut sitä draaman määrää, huoltajuuskiistoja, uusperheonnea ja muuta mukavaa seuratessa. Ihan vapaa mieheni on vaihtamaan parempaan, jos mieli tekee.
Nykyään yhä useammin menee niin, että vaimon ystävätär vaihtaa komeampaan ja nuorempaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.
Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.
Tuossa paljastuu taas, miten kieroon kasvatettuja te naiset Suomessa olette.
Vierailija kirjoitti:
Kurvikas 45 kg?? Onko hän 135 cm pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Miten itse reagoisit pariskuntaan, jossa nainen on 20 vuotta miestään vanhempi?
Ottaisitko itseäsi 20 vuotta vanhemman naisen.
Suurin osa ei ottaisi.
Miehillä on jonkinlainen kaksoisstandardi näissäkin asioissa 🙄
Olen 50 v nainen ja minun on hyvin vaikea kuvitella itselleni isäni ikäistä vanhusta, kuten myös 30 v. miestä.Kaikki tuttavani, jotka menivät yhteen vanhemman miehen kanssa, ovat eronneet siinä vaiheessa, kun alkoivat kokea, että miehen ukkoontuminen alkoi rajoittaa heidän elämää. Eivät kai halunneet omaishoitajiksi. Kuten yksi sanoi ihan suoraan, että alkoi ärsyttää, kun mies halusi vain jököttää kotona, kun hän olisi halunnut tanssimaan ja matkoille, kun lapset oli vähän kasvaneet isoiksi.
Toki on varmaan pariskuntia, joissa vaimo on 50v ja mies 70v ja hyvin menee. Mutta itse en tunne yhtään
Niinpä. Tuo 30-50 v asetelma vielä menee kun ollaan molemmat suunnilleen työelämässä olevia keski-ikäisiä. Tohon kymmenen vuotta lisää niin ollaan tilanteessa jossa nuorempi on aktiivi-iäsdä vielä ja vanhempi eläkeläinen, jolla alkaa olla kaikkea ikääntyneiden kremppoja.
Onko se paljon puhuttu, mutta missään näkymätön naisten "aktiivi-ikä" oikeasti ainoastaan sitä, että vanhat kantturat purkavat katkeruuttaan joka ainoa päivä jollain keskustelupalstalla miesvihaa puhkuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Miten itse reagoisit pariskuntaan, jossa nainen on 20 vuotta miestään vanhempi?
Ottaisitko itseäsi 20 vuotta vanhemman naisen.
Suurin osa ei ottaisi.
Miehillä on jonkinlainen kaksoisstandardi näissäkin asioissa 🙄
Olen 50 v nainen ja minun on hyvin vaikea kuvitella itselleni isäni ikäistä vanhusta, kuten myös 30 v. miestä.Kaikki tuttavani, jotka menivät yhteen vanhemman miehen kanssa, ovat eronneet siinä vaiheessa, kun alkoivat kokea, että miehen ukkoontuminen alkoi rajoittaa heidän elämää. Eivät kai halunneet omaishoitajiksi. Kuten yksi sanoi ihan suoraan, että alkoi ärsyttää, kun mies halusi vain jököttää kotona, kun hän olisi halunnut tanssimaan ja matkoille, kun lapset oli vähän kasvaneet isoiksi.
Toki on varmaan pariskuntia, joissa vaimo on 50v ja mies 70v ja hyvin menee. Mutta itse en tunne yhtään
Niinpä. Tuo 30-50 v asetelma vielä menee kun ollaan molemmat suunnilleen työelämässä olevia keski-ikäisiä. Tohon kymmenen vuotta lisää niin ollaan tilanteessa jossa nuorempi on aktiivi-iäsdä vielä ja vanhempi eläkeläinen, jolla alkaa olla kaikkea ikääntyneiden kremppoja.
Tuo miten aktiivisia miehet ja naiset ovat selviää sillä, kun menee salille ja huomaakin, että oho, onpas täällä paljon enemmän keski-ikäisiä miehiä verrattuna saman ikäluokan naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pari miehen kaveria on vaihtanut vaimonsa parikymppiseen beibeen. Sen verran latvakakkosia misuja osunut, ettei vaihtohalukkuus ole kuulemma kasvanut sitä draaman määrää, huoltajuuskiistoja, uusperheonnea ja muuta mukavaa seuratessa. Ihan vapaa mieheni on vaihtamaan parempaan, jos mieli tekee.
Niin mutta mielellään kyllä sellaista p*nisi.
Mikis joku mies innostuu kaverin tyttöystävästä? sehän on kaverin tyttöystävä? tätä en nyt tajua :D vai himoitseeko ne automaattisesti sitten sitä kaverin uutta tyttöystävää? no jos oisin mies ni en haluais kyl sellasia kavereita jotka himoitsis mun tyttöystävää niin kovin että omatkin tyttöystävänsä/tai naistystävänäs saa hävetä. lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.
Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.
Tuossa paljastuu taas, miten kieroon kasvatettuja te naiset Suomessa olette.
Kenenkään ei ole pakko viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Tuskin sinäkään hengaat naapurin eläkeläispariskunnan kanssa kuunnellen sairauskertomuksia.
Ja toisekseen, ovatko naisten isät sitten laistaneet oman kasvatusvastuunsa?
Kyllähän terve mies innostuu nuorista naisista ei sille mitään voi.
"Mutta oma tyttö sanoi kerran, että hän kyllä ihmettelee paria kaveriaan, jotka on alkaneet seurustella perheellisen miehen kanssa. Nyt sitten riesana miehen lapset ja koko sotku. Ja perheellinen mies haluaa heti kuulemma lisää lapsia osoittaakseen, että on tosissaan."
Vain tähän sanon: se perheellinen mies EI halua lisää lapsia osoittaakseen, että on tosissaan, vaan SITOAKSEEN sen nuoren naisen itseensä.
Mutta kun ei voi sitä suoraan sanoa, on keksittävä tuollaisia lurituksia, joita nuoret naiset tyhmyyksissään ja romantiikannälässään uskovat. Että mies haluaa näyttää olevansa tosissaan.... eli rakastaa niin kovin kovasti!
Itse asiassa nämä miehet eivät edes tunne niin syvää rakkautta, vaan se on pelkästään omistushalua ja näyttämisen tarvetta kavereille ja muulle maailmalle. Miehillä on vanhemmiten kummallinen tarve saada arvostusta itselleen naisensa kautta, ikään kuin he arvostaisivat toisiaan pelkästään sillä perusteella, kuinka haluttavan ja pantavan oloinen heidän kumppaninsa muiden mielestä on.
Sanoihan se yksi ministerikin aikanaan kuubalaisesta vaimostaan, ettei sillä mitään väliä ole, vaikka ei heillä olekaan yhteistä kieltä, kun ei hänellä noin yleensäkään ole naisille mitään erityistä sanottavaa. Kunhan on kaunis ja nuori. Puhumisesta viis.
Eli se niistä sielujen sympatioista. Omituisen usein nämä vanhat miehet ovat olevinaan niin ihastuneita, kun tämä nuori nainen on niin fiksu ja älykäs ja sen kanssa on niin helppoa keskustella. Eli ei tarvitse keskustella mistään, kun maailmat on niin kaukana toisistaan.
No, siinähän niitä vaippoja sitten vaihtelevat. Ja vaimo vielä vaihtelee sen ukkonsakin vaipat, kun aika koittaa. Ellei tajua ajoissa, mikä on homman nimi.