Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Kun itse vaihdoin nuoreen hoikkaan naiseen kaverit saunaillassa jaksoi kysellä ja elää mukana :)
kannattaa näytellä ettei edes huomaa
Ei voi yleistää, että kaikki miehet haluaisivat aloittaa vanhuudenpäivillään perhe-elämää alusta tai jos nuori sirpakka ei halua lapsia, on hänen vanhakkonsa ennemminkin pian vain kavereiden olkapäätä vailla. Sama riski on kyllä, vaikka niitä lapsia tulisikin.
Ei nykynainen enää ryhdy ketään taluttelemaan parhaimpina vuosinaan ja jos joku vielä ryhtyy, niin naista arvostava mies ei aseta naista sellaiseen asemaan alunperinkään.
Onhan se jännittävää ja herättää uteliaisuutta kun tuttavapiiriin ilmestyy uusi nätti ja ehkä vielä nuori nainen! Kyllä minäkin naisena reagoisin jos vastaavanlainen tapahtuisi, sillä erolla että kyseessä olisi mies! Sehän on luonnollista eikä todellakaan kenenkään silmiä sitoa voi!
Sen verran älyä ja hienotunteisuutta pitää olla että ei ala asiaa hehkuttaa. Katsominen ei osaa vie eikä ole kumppanilta pois.
Typerä mustasukkaisuus ei ainakaan suhdetta vahvista, päin vastoin.
Kyllähän tuollainen sääliä ja naureskuls herättää. Sekä vahingoniloa kun se ero tulee uudestaan.
Omassa tuttavapiirissä eräskin juntti vaihtoi hoikan urheilullisen mukavan kumppaninsa selkeästi vanhempaan yli sata kiloa Dern tatuoituun mielenterveyspotilaaseen. Siinä sitä täytyy olla todellista rakkautta ja sielunkumppanuutta. Varsinkin kun koko tuttavapiirissä omat lapset mukaan lukien katkaisi kaikki yhteydet.
Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.
Minäkin olen vähän sellainen etten vieläkään tiedä mitä isona haluan tehdä ja olen 35v. Siitä huolimatta mies vaihtoi vaimonsa 10vuotta sitten minuun ja rakastaa edelleen ja tekee kaikkensa eteeni.
Rakkaus on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen vähän sellainen etten vieläkään tiedä mitä isona haluan tehdä ja olen 35v. Siitä huolimatta mies vaihtoi vaimonsa 10vuotta sitten minuun ja rakastaa edelleen ja tekee kaikkensa eteeni.
Rakkaus on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään.
Tietoisku. Sä olet jo iso. Jos sinusta ei vielä ole mitään tullut niin ei tule tulemaankaan. Kyllä se äijä sutkin jättää, siihen voit luottaa. Petturi on aina petturi.
Kaverini mies vaihtoi hoikkaan ja nuoreen, ihanaan naiseen, jonka kanssa "voi keskustella mistä aiheesta vain ja nainen on vielä urheilullinekin". Kun pariskuntaa alkoi näkyä tapahtumissa yms. niin nainen oli pari vuotta kaveriani nuorempi, kasvoiltaan kirveellä veistetty, harrasti tatuointeja ja hänellä oli yllätyksekseni ohuet, vaaleat viikset ylähuulen tuntumassa. Hoikkuus oli niin ja näin, ehkä yläosa on hoikka mutta alaosa on sitäkin leveämpi. Ihmettelin kovasti miehen makua. Oli hauskaa soittaa tapahtumasta kaverilleni ja kertoa, että mitä sitten exäsi on sinulle kertonutkaan uudesta onnestaan niin nähtyäni tapauksen olen hyvin hämmästynyt mitä hänessä on niin ihanaa. Ja että suosittelen suodattamaan exän hehkutuksen ja vaihtamaan ne lukot lopultakin, kyseessä on joku hetkellinen älynväläys ja älä ota sitä exää takaisin ikinä.
Minä olen miestäni 9 vuotta nuorempi. Ei saisi enää minua nuorempaa. Lisäksi minä olen meistä se varakkaampi ja menestyneempi työelämässä. Itse nain rakkaudesta. En usko että ihmistuntemukseni olisi niin surkea, että olisin tietämättäni ollut 12 vuotta naimisissa narsistin kanssa.
Ja kukaan ei vastaa otsikon kysymykseen :)
Miehille on tärkeää kohentaa egoaan. Vaimon olisi oltava nuorekas ja laittautua nätiksi, eikä nalkuttaa kaikesta jonninjoutavasta. Huomioida mies.
Ei se onni aina löydy silloinkaan, kun vaihtaa nuorempaan. Usein rupeaa kaipaamaan sitä entistä
ja haluaisi palata entisen luo.
Ei se aina päde, että vaihtelu virkistää. Minkäs voit, jos mies menee, se menee.
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
Olen vielä 34 niin nuori ja sirpakka etten vielä osaa sanoa. Vastaan 25 vuoden päästä.
Meidän 43-v kaveri saa kohta 16 vuotta nuoremman avovaimonsa kanssa ensimmäisen lapsensa. Aikanaan kuulemma kaikkia jännitti, ollaan siis vuosien varrella paljon aikaa yhdessä ja läheisiä. Heidän ikäeroaan ei huomaa, ovat tavalllinen, onnellinen pariskunta ja toivon koko sydämestäni heille kaikkea hyvää.
Järjestään 5kymppiset julkkismiehet on vaihtanu nuorempaan naiseen 😁
Vierailija kirjoitti:
Meidän 43-v kaveri saa kohta 16 vuotta nuoremman avovaimonsa kanssa ensimmäisen lapsensa. Aikanaan kuulemma kaikkia jännitti, ollaan siis vuosien varrella paljon aikaa yhdessä ja läheisiä. Heidän ikäeroaan ei huomaa, ovat tavalllinen, onnellinen pariskunta ja toivon koko sydämestäni heille kaikkea hyvää.
Ei se tuossa iässä enää mitään vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.
Joskus näinkin päin. Yleensä se vanhempi on tukeva.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini mies vaihtoi hoikkaan ja nuoreen, ihanaan naiseen, jonka kanssa "voi keskustella mistä aiheesta vain ja nainen on vielä urheilullinekin". Kun pariskuntaa alkoi näkyä tapahtumissa yms. niin nainen oli pari vuotta kaveriani nuorempi, kasvoiltaan kirveellä veistetty, harrasti tatuointeja ja hänellä oli yllätyksekseni ohuet, vaaleat viikset ylähuulen tuntumassa. Hoikkuus oli niin ja näin, ehkä yläosa on hoikka mutta alaosa on sitäkin leveämpi. Ihmettelin kovasti miehen makua. Oli hauskaa soittaa tapahtumasta kaverilleni ja kertoa, että mitä sitten exäsi on sinulle kertonutkaan uudesta onnestaan niin nähtyäni tapauksen olen hyvin hämmästynyt mitä hänessä on niin ihanaa. Ja että suosittelen suodattamaan exän hehkutuksen ja vaihtamaan ne lukot lopultakin, kyseessä on joku hetkellinen älynväläys ja älä ota sitä exää takaisin ikinä.
No olipas katkeran kuuloista tekstiä. Että ihan vaaleista haituvista ylähuulen tuntumassa pystyit päättelemään, että tämä uusi nainen ei ole ihana eikä hänen kanssaan pysty keskustella.
Fiksu mies peittää innostuksensa