Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Miksi tuolla kapakoissa näkyy päissään noita vanhempia miehiä itkemässä, kun ero tuli. Heillähän pitäisi innoissaan pyöriä nuoria naisia ympärillä niin, että olisi runsaudenpula valita. Kun ovat niin suosittuja nuorten naisten keskuudessa.
Harva vanhempi eronnut mies saa itselleen nuoren tyttöystävän. Pitää olla omaisuutta aika lailla, että sellaisessa onnistuu. Tavallinen Duunari Jorma, eronnut 55v ei löydä itselleen parikymppistä isotissistä ja hoikkaa naista sulostuttamaan elämää. Kyllä se on kossupullo, joka häntäkin sulostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni sanoi ääneen, että nyt hän on kateellinen kaverilleen. Ihan lipsautus mutta päätin, että mies saa tuosta möläytyksestä vielä henkisesti turpaansa. Ensin varasin pelkästään itselleni viikon reissun etelän lämpöön kun tulee 40 vee täyteen ja mies jää lasten kanssa kotiin. Sitten en suostu vaihtamaan autoa miehen toivomaan malliin vaan pysytään tutussa ja turvallisessa farmarimallissa. Kolmanneksi sanon, että vuosibonukset jää tiimiltämme tänä vuonna saamatta ja käytän kumppitonnin pelkästään itseeni. Kannattaa möläytellä.
Älä suotta intoile. Mies lukee melko varmasti tätä ehkäpä Suomen naurettavinta naisvaltaista palstaa ja ehtii katsella lomaviikkosi aikana useammankin nuoren ja seksikkään typyn tilallesi.
Kyseisen naisen mies taitaa olla sitten superalfa, oikea huippujen huippu, kun hänellä on nuoria naisia ihan valita asti. Ihmetyttää kyllä se, miksi ihmeessä hän on ruvennut betaksi ja mennyt naimisiin ikäisensä naisen kanssa? Alfathan panee uusia naisia joka viikko, ei ne mene naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Moitin tätä kommenttia mutta se on ilmeisesti poistettu.
Toisten onnea siis saa pilkata netissä.Toisten onni? 😂 nuori nätti thaikkunainen ja vanha ja ruma suomalainen läski mies. Yleinen naurunaihehan tuo mies on kyseisellä paikkakunnalla.
Tuosta on tosiaan muodostumassa ihan kansallisperinne samalla tavalla, kuin nauretaan pareille, missä nainen on ruma ja läski. Tosin mies ei ole nuori ja komea.
Itsekin olen joutunut poistumaan kassajonosta liikekeskuksen vessaan hirnumaan, kun en ole voinut pidättää ääneen nauramistani. Ruma ja lihava nainen nyt vaan on todella koominen näky.
Hulluillä on halvat huvit, idiooti#lla ilmaiset. Sun epäonneksi sille idiotismille ei ole hoitoa, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Moitin tätä kommenttia mutta se on ilmeisesti poistettu.
Toisten onnea siis saa pilkata netissä.Toisten onni? 😂 nuori nätti thaikkunainen ja vanha ja ruma suomalainen läski mies. Yleinen naurunaihehan tuo mies on kyseisellä paikkakunnalla.
Pilkka jatkuu. Olet nettikiusaaja. Ja peukkua tulee.
Onko sulla itsellä nuori thaikkuvaimo vai miksi menee tunteisiin? Siksikö, ettei kukaan kadehdi tuota ikäloppua reppanaa vaan naureskelevat hänelle?
Ei ole. En vaan hyväksy persläpejä joiden elämän tarkoitus on pilkata muita.
Säälittävää, Ikis. Säälittävää.Ai nyt mä olen ikis, kun kerron asioita tosielämästä? Tää mies on yleinen naurunaihe, koska kaikki tietävät, ettei hänen thaikkuvaimonsa ole hänen kanssaan rakkaudesta. Myöskin kaikki ystäväni pitävät vanhoja nuoria naisia jahtaavia miehiä säälittävinä idiootteina. Hyväksy se tosiasia äläkä jankkaa ikiksestä kuten joka ketjussa.
Suomalainen nainen puolustautuu aina haukkumalla miehet idiooteiksi, kun eivät ole naisesta kiinnostuneita.
Vanhoja naisia kyrsii kun tiedostavat että jokainen mies unelmoi nuorista naisista. Vaikka ei sellaista saisikaan nii kuitenkin niille tumputetaan ja niistä haaveillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja naisia kyrsii kun tiedostavat että jokainen mies unelmoi nuorista naisista. Vaikka ei sellaista saisikaan nii kuitenkin niille tumputetaan ja niistä haaveillaan.
Et kai sinä luule, että vanhat naiset tumputtavat vanhoja miehiä ajatellen? Voi lapsi parka, niin tietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
leski kirjoitti:
Tämä ei nyt ole ihan yksi yhteen, mutta itse leskeydyttyäni uudeksi kumppaniksi valikoitui edesmennyttä miestäni liki 20 vuotta nuorempi mies.
Kaikki omanikäiseni ja minua vanhemmat naispuoliset, pariutuneet ystäväni ovat kahden kesken tunnustaneet kadehtivansa minua.
Sikäli omituinen tilanne, että mulla tulee sitten aina mieleen että kadehtivat sitä, että mun mies kuoli, kun "sain" sitten nuoremman tilalle. o_0
Itse en ole leski, mutta eron jälkeen itselle tuli taloon ketjun aihe, eli merkittävästi (mutta ei älyttömästi) nuorempi nainen. Ja on ainakin minun silmään erittäin nättikin, mutta ennen kaikkea kouluttautunut ja fiksu.
Mutta tunnistan niin tuon kahden kesken kadehtimisen!
Jopa miesporukassa äijät helposti korostavat avioliiton ja vakituisten suhteiden auvoa ja sivulauseissa huomaan joutuvani puolustautumaan ihan typeriltä olettamilta. Jos samoissa iltamissa oli naisia, niin sieltä tuli joskus melko halpojakin vyön alle lyöntejä. Joskus oli vaikea olla kommentoimatta mitään happamaa, kun tiesi niistä miehistä 75% käyvän vähintään vuosittain maksullisissa tai salasuhteissa.
Mutta sitten kun ollaan kahden, niin toistuu aina sama kaava... Esimerkiksi yhdelle pelireissulle ajeltiin omilla autoilla, niin kovasti kaveria kiinnosti seksiasiat ja muut. Ja tunnusti suoraan olleensa kateellinen mulle heti kun tämän uuden näki. Täysin eri ääni kellossa kuin muiden ollessa kuulolla!
On sulla ihan tilastojenkin valossa aika outo tuttavapiiri jos vuosittain 75 % heistä käy prostituoiduilla tai pitää salasuhteita.
Tämä on siis yksi kaveripiiri urheilun parista, missä usein saunailtamia. En todellakaan tarkoittanut että kaikista kavereistani 75%.
Luku on tosi, saat itse toki päättää uskotko.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi yleistää, että kaikki miehet haluaisivat aloittaa vanhuudenpäivillään perhe-elämää alusta tai jos nuori sirpakka ei halua lapsia, on hänen vanhakkonsa ennemminkin pian vain kavereiden olkapäätä vailla. Sama riski on kyllä, vaikka niitä lapsia tulisikin.
Ei nykynainen enää ryhdy ketään taluttelemaan parhaimpina vuosinaan ja jos joku vielä ryhtyy, niin naista arvostava mies ei aseta naista sellaiseen asemaan alunperinkään.
Nykynainen ei ryhdy enää mihinkään ennen kun on vaatinut jonkun tekemään tämän puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa nämä toistuvat jutut että "mies olisikin sitten halunnut takaisin".
Kun pääsin nuorten naisten makuun eron jälkeen exä alkoi tuntua todella vanhalta, vaikka eei tuntunut kun oltiin vielä yhdessä. Hän halusi jopa eroa enemmän kuin minä. En palaisi. En todellakaan :) M46
Eihän kukaan mies todellisuudessa ole palaamassa mummeloituneen exänsä luokse. Nämä mammat täällä ovat joissain ihme hallusinaatioiden pauloissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä? Olen vanha nainen ja totta kai itsekin unelmoin nuorista miehistä, kuten mieheni nuorista naisista. Se kait on ihan normaalia ihmisluonnolle sukupuolesta riippumatta. Miksi se pitäisi kyrsiä? Unelmoin nuorista miehistä, mutta omaa miestäni rakastan, enkä halua häntä vaihtaa. Miksi niin ei tekisi mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ehkä sun kriteereillä vanha (40+). Mutta en allekirjoita väitettä, että jokainen mies unelmoisi nuorista naisista. Oma miesystäväni on mua 13 vuotta nuorempi ja nimenomaan aina ollut suosittu omanikäistensä keskuudessa - ei yllätä, mies on komea ja erittäin älykäs.
Hän kuitenkin valitsi minut, sillä koki aina edellisissä suhteissa seurustelevansa epäkypsien ja pinnallisten naisten kanssa. Nyt kuulemma tuntuu ensimmäistä kertaa oikealta ja tasavertaiselta parisuhteelta. :)
Innostun itsekin ja vaihdan nuorempaan!
Te oikeasti nautitte solvaamisesta??
Olettepa mukavia. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä luule, että vanhat naiset tumputtavat vanhoja miehiä ajatellen? Voi lapsi parka, niin tietämätön.
Höh, antaa miesten elää harhaluulossa, että naiset harrastaa itsetyydytystä papparaisista haaveillen.
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
HUUTISTA XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä? Olen vanha nainen ja totta kai itsekin unelmoin nuorista miehistä, kuten mieheni nuorista naisista. Se kait on ihan normaalia ihmisluonnolle sukupuolesta riippumatta. Miksi se pitäisi kyrsiä? Unelmoin nuorista miehistä, mutta omaa miestäni rakastan, enkä halua häntä vaihtaa. Miksi niin ei tekisi mieheni.
Sinä olet tarpeeksi kypsä, että kestät tämän, moni ei ole. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
45 kg painava ei ole koskaan kurvikas vaan aina ihan luuta ja nahkaa.
Kukaan ei ole sinulle kateellinen vaan jokainen säälii naistasi.
Mun vaimo on 45kg, mutta sopivan kurvikas silti eikä mitään luuta ja nahkaa. Pituutta 160cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa nämä toistuvat jutut että "mies olisikin sitten halunnut takaisin".
Kun pääsin nuorten naisten makuun eron jälkeen exä alkoi tuntua todella vanhalta, vaikka eei tuntunut kun oltiin vielä yhdessä. Hän halusi jopa eroa enemmän kuin minä. En palaisi. En todellakaan :) M46
Eihän kukaan mies todellisuudessa ole palaamassa mummeloituneen exänsä luokse. Nämä mammat täällä ovat joissain ihme hallusinaatioiden pauloissa.
Eikös se sitten olekin hyvä juttu, että naiset hakevat valtaosan eroista? Mieshän voisi muuten luulla, että hänellä on kaksi naista, se vanha, joka pesee pyykit ja hoitaa lapset ja se nuori, jonka kanssa pitää hauskaa. Eroamalla ex-nainen antaa koko lystin sille nuoremmalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet innostuu nuorista naisista viimeistään siinä vaiheessa, kun omasta tytöstä tulee nuori neito. Älyävät siinä vaiheessa, että mitä vielä voisivat saada, kun vertaavat tyttöään ja heidän äitiään keskenään. Kadehtivat tyttönsä poikaystäviä ja haluavat samaa. Tämä nyt vain on tosi asia.
No tuo on nyt sairasta ja pervoa, hyi. Tutkituta pääsi, siellä on jotain pahasti vialla.
???
Sehän on nainen.