Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Hauska kun nää palstapapat väittää kroppaansa timmiksi. Karu totuus on, että miehen kroppa rupsahtaa todella nopeasti, vaikka lihakset onkin kunnossa alkaa nahka roikkua.
Viime kesänä olin rannalla, kun joku setämies tuli siihen mun viereen pullistelemaan lihaksiaan. Ei todellakaan ollut kaunis näky, kun nahka roikkui lihasten päällä ja tän miehen nännitkin roikkui navan korkeudella.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen lähelle nelikymppisen naisen kannattaa katsoa seuraava video, niin varmaan tajuatte miksi miehet vaihtavat nuorempaan. Katsokaa erityisesti naisen vartaloa ja verratkaa sitten omaanne. Miettikää miltä tuollainen kiinteä nuori vartalo näyttää ja tuntuu ilman vaatteita. Moniko 38v nainen yltäisi samaan ja olisi noin ihana kuin videon kaunotar?
Oletko itse miettinyt, miltä sinä tunnut. Naisellekin on hyvin tärkeää tuntea miehen vartalon jäntevyys itseään vasten. Sitä jäntevyyttä ei enää vanhalla miehellä ole.
Vaimoni kehuu lähes päivittäin kroppaani ja hieroo myös mielellään. Olenhan mä kieltämättä komea ja aika lihaksikaskin. Vanhainkodissako ne teidän potentiaaliset miehet makaavat, kun olette noin pihalla miesten vartaloista?
Kyllä minäkin kehun mieheni kroppaa usein ja hieron sitä mielelläni. Mies tykkää erityisen paljon siitä, kun rasvaan hänen selkänsä saunan jälkeen ja hieron hartiat kuntoon. Mutta eihän yli viisikymppisen miehen vartalo ole enää samanlainen mitä kaksikymppisenä eikä tarvitsekaan olla. Mies on minulle hyvin rakas vaikka ikä näkyy. En usko sitäkään, että mies haluaisi eron minusta vain siksi, että olen plösähtänyt teinivuosista.
No nykypäivän parikymppinen mies saattaa jo näyttää kropaltaan ihan keski-ikäiseltä naiselta makkaroineen ja selvine tisseineen.
Mun vaimo sanoi joskus todella hyvin, että on loukkaus kumppania kohtaan lopettaa omasta kehosta ja ulkonäöstään huolehtiminen. Aivan varmasti nuorella vaimollani seksihalut vähenisivät, jos päästäisin itseni plösöksi ja sama myös toisinpäin. Edes lapsen synnyttäminen ei onneksi pilannut vaimoni upeeta vartaloa. Muutaman kuukauden vatsa vähän pömpötti, mutta nyt alkaa olla jo yhtä seksikäs kuin tavatessamme.
Selvä! Kiitos näistä tiedoista. Mitä olisimmekaan tehneet ilman niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen lähelle nelikymppisen naisen kannattaa katsoa seuraava video, niin varmaan tajuatte miksi miehet vaihtavat nuorempaan. Katsokaa erityisesti naisen vartaloa ja verratkaa sitten omaanne. Miettikää miltä tuollainen kiinteä nuori vartalo näyttää ja tuntuu ilman vaatteita. Moniko 38v nainen yltäisi samaan ja olisi noin ihana kuin videon kaunotar?
Oletko itse miettinyt, miltä sinä tunnut. Naisellekin on hyvin tärkeää tuntea miehen vartalon jäntevyys itseään vasten. Sitä jäntevyyttä ei enää vanhalla miehellä ole.
Vaimoni kehuu lähes päivittäin kroppaani ja hieroo myös mielellään. Olenhan mä kieltämättä komea ja aika lihaksikaskin. Vanhainkodissako ne teidän potentiaaliset miehet makaavat, kun olette noin pihalla miesten vartaloista?
Kyllä minäkin kehun mieheni kroppaa usein ja hieron sitä mielelläni. Mies tykkää erityisen paljon siitä, kun rasvaan hänen selkänsä saunan jälkeen ja hieron hartiat kuntoon. Mutta eihän yli viisikymppisen miehen vartalo ole enää samanlainen mitä kaksikymppisenä eikä tarvitsekaan olla. Mies on minulle hyvin rakas vaikka ikä näkyy. En usko sitäkään, että mies haluaisi eron minusta vain siksi, että olen plösähtänyt teinivuosista.
No nykypäivän parikymppinen mies saattaa jo näyttää kropaltaan ihan keski-ikäiseltä naiselta makkaroineen ja selvine tisseineen.
Mun vaimo sanoi joskus todella hyvin, että on loukkaus kumppania kohtaan lopettaa omasta kehosta ja ulkonäöstään huolehtiminen. Aivan varmasti nuorella vaimollani seksihalut vähenisivät, jos päästäisin itseni plösöksi ja sama myös toisinpäin. Edes lapsen synnyttäminen ei onneksi pilannut vaimoni upeeta vartaloa. Muutaman kuukauden vatsa vähän pömpötti, mutta nyt alkaa olla jo yhtä seksikäs kuin tavatessamme.
Oma mies oli metsurina silloin kun tavattiin. Jestas, että hänellä oli kroppa kunnossa ja hyvä kunto. Meidän lapset ovat parikymppisiä ja ihan he näyttävät ikäisiltään, kuten myös heidän kaverinsa. Ketähän parikymppistä sinä lienet tuijotellut ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun nää palstapapat väittää kroppaansa timmiksi. Karu totuus on, että miehen kroppa rupsahtaa todella nopeasti, vaikka lihakset onkin kunnossa alkaa nahka roikkua.
Viime kesänä olin rannalla, kun joku setämies tuli siihen mun viereen pullistelemaan lihaksiaan. Ei todellakaan ollut kaunis näky, kun nahka roikkui lihasten päällä ja tän miehen nännitkin roikkui navan korkeudella.
N28
Ei näin heteromiehenä tule kovin tarkkaan seurailtua toisten miesten kroppia, mutta naisten vartaloita on tullut kyylättyä siitäkin edestä. Naisilla on varmaan vielä huonompi tilanne, kun paino seilaa kymmeniä kiloja elämän aikana suuntaan ja toiseen eikä lihaksia juurikaan ole nahan alla tukemassa ihoa. Kai tiedät, että käsite laihaläski koskee vain naisia? Eli hoikalta näyttävä kroppa, mutta aivan lihakseton ja silti nahan alla on kerros höttörasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28Ei näin heteromiehenä tule kovin tarkkaan seurailtua toisten miesten kroppia, mutta naisten vartaloita on tullut kyylättyä siitäkin edestä. Naisilla on varmaan vielä huonompi tilanne, kun paino seilaa kymmeniä kiloja elämän aikana suuntaan ja toiseen eikä lihaksia juurikaan ole nahan alla tukemassa ihoa. Kai tiedät, että käsite laihaläski koskee vain naisia? Eli hoikalta näyttävä kroppa, mutta aivan lihakseton ja silti nahan alla on kerros höttörasvaa.
Kyllä niitä laihaläskejä miehiä on ja todella paljon.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas, aamusta iltaan. Se filippiinanuorikko on kyllä täysin heitteillä, äijä vaan lojuu pasltalla.
Se tekee ruuat ja kotityöt ja äijä istuu päivät koneella Vauva-lehden nettipalstalla haukkumassa naisia. Kuinka ihana liitto!
Meillä kokkaillaan vuorotellen, kun kummaltakin homma käy. Vaimo tosin tekee mielestäni parempaa ruokaa. Mites siellä? Lämmitätkö jotain eineksiä mikrossa? Entäs millainen läävä se asunto on, missä suollat miesvihaa 24/7? Ei taida ehtiä siivoilemaan tuolla tahdilla. :)
Mä käyn täällä silloin tällöin katsomassa, että mitäs ne sekoboltsit nyt ovat kirjoitelleet. Näin aamusta on hetki aikaa myös kommentoida ja sitten lähden töihin. Anna jotain esimerkkejä "haukkumisesta"?
Itse asiassa olen leikkauksen jälkeen vuodepotilaana vielä hetken ja viihdytän itseäni mm. tällä sinun naisvihaketjulla. Kiitos kysymästä, koti on oikein kaunis ja suosittukin tietyillä foorumeilla. (Nuorten suosimia sovelluksia, joten en avaa sinulle niitä sen enempää kun et tiedä niistä.) Mieheni ei lämmitä eineksiä vaan tekee joka päivä todella maukkaita aterioita koko perheelle. Vaikea uskoa, että itse olet työelämässä kun ehdit kommentoida jokaikistä kommenttia täällä 24/7 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kuvaa itsesi kekkuloimassa alasti ja tajuat miksi et millään onnistu saamaan edes sitä ensimmäistä naista jonka voisit vaihtaa nuorempaan. Ei niinkään siksi mitä siinä videolla näkyy vaan siksi mitä puuhailet torstaiaamuna ennen kahdeksaa.
Ei mun enää tarvitse vaihtaa, kun on jo reilusti nuorempi kaunotar rinnalla. Olen aina suosinut itseäni nuorempia naisia. Huvittavaa miten sinunkaltaiset epäonnistujat jaksavat aina lässyttää, ettei meillä nuoria naisia suosivilla olisi naista ollenkaan. :)
Ollaan vaimon kanssa kuvattu muutamia seksivideioita ja kyllä mun kroppa edelleen kestää tarkastelun. Miten mahtaa siellä olla?
hei usko jo, että jos sinulla olisi nuori kaunis(tai jos sinulla ylipäätään olisi minkäänlaista vaimoa) vaimo, sinulla ei olisi mitään syytä käydä haukkumassa naisia tällä vauvapalstalle. Eikä millään muullakaan palstalla. Sinä eläisit onnellisena sen vaimosi kanssa, eikä onnellisella ihmisellä ole mitään tarvetta haukkua muita. Päin vastoin, olisit ylitsevuotavan ystävällinen ja näkisit koko maailman vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Näistä sinun kommenteissa sensiaan huokuu ihmeellinen viha vanhempia(ehkä äitisi ikäisiä?) naisia kohtaan.
Tuleekin lähinnä mieleen, että onko sinut jättänyt joku yli 50v nainen ja purat nyt kiukkuasi ja vihaasi tänne?
Vai onko niin, että olet katkera jopa isällesi, jolla on äitisi kanssa kiihkeämpi seksielämä kuin sinulla ja vihaat äitiäsi, koska sekin saa vaikka sillä on vatsamakkara ja se on vähän repsahtanut? Ja sen takia haukut kaikki äitisi ikäiset naiset?
No tarkkailepa isääsi ja huomaat, että sekin on rupsahtanut. No näinhän se on. Molemmat rupsahtaa, mutta mitä väliä? Niin sen kuuluu ollakin. Kun ihminen rakastuu, siinä ei rypyt ja liikakilot meinaa mitään. Sinä et vain sitä tiedä, kun et ole koskaan ketään rakastanut?
Ja kun ihminen rakastaa, se ei hylkää rakastaan ulkonäön takia. Kaikki me vanhetaan. Sinäkin, palstapeikko.
Ei ole kukaan omassa ystäväpiirissä ollut niin nolo, että olisi nyt nelikymppisenä jättänyt perheensä ja vaihtanut vuosikymmeniä nuorempaan. Kaksi on kyllä vaihtanut, mutta oman ikäisiinsä. Joten en tiedä miten suhtautuisin. Tosin tuskinpa oma mies olisi asiasta innoissaan tai ainakaan näyttäisi sitä. Miksi muuten pitäisi suhtautua?
Äiti "vihasi" poikaa, tietyn ikäiset naiset, varsinkin kärkevät mielipiteet ärsyttävät, hierovat hipiän arkaa kohtaa, ei tunne syvällisesti vaimoa maan kulttuuria eikä tunne tarvetta tutustua kulttuuriin, uskontoon, arvoihin koska rakkaus tuo onnen. Ihan kun näkisi toisen ajavan pyörällä minkä vanne on vääntynyt ja siksi ajaminen ei mene suoraan.
On se vaan monelle naiselle kipeä paikka joutua vaihdetuksi nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai saman ikäiseen tai vanhempaan. Ihan sama se on miehillekin, kun vaimo vaihtaa toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai saman ikäiseen tai vanhempaan. Ihan sama se on miehillekin, kun vaimo vaihtaa toiseen.
Taitaa miehet vaihtaa useammin kumppania kuin naiset.
No jaa. En yksinkertaistaisi noin paljoa että "on se vaan kipeä paikka naiselle tulla vaihdetuksi". Ero on aina kipeä prosessi vaikka sitä olisi itsekin halunnut. Kukaan täysijärkinen ja rakastava ihminen ei myöskään vaihda kumppania sen takia, että joku nuorempi olisi tarjolla. Kyllä siinä on suhteessa mennyt jo pidempään huonosti. Ja se uusi kumppani, nuori tai vanha, on vain viimeinen naula arkkuun.
Varmaan moni nainen olisi saanut pitää miehensä, jos olisivat kyenneet joustamaan edes joissain asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni nainen olisi saanut pitää miehensä, jos olisivat kyenneet joustamaan edes joissain asioissa.
No totta sekin toki. Mutta on niitä pirttihirmuja miehissäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottiin kuukausi sitten miehen kanssa. Nyt olis kolme miestä ehdolla. 21-, 22-, ja 24-vuotias. Exä täyttää tänä vuonna 29. Vanhempaa en ainakaan ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erottiin kuukausi sitten miehen kanssa. Nyt olis kolme miestä ehdolla. 21-, 22-, ja 24-vuotias. Exä täyttää tänä vuonna 29. Vanhempaa en ainakaan ottaisi.
Kai sinä ymmärrät lapsikulta, että nuo miehet ovat vain sitä yhtä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä ymmärrät lapsikulta, että nuo miehet ovat vain sitä yhtä vailla.
Parisuhdetta 21v haluaa vanhan naisen kanssa :)