Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?

Vierailija
16.02.2019 |

Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta

Kommentit (840)

Vierailija
281/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Kaveri vaihtoi keski-ikäistyvän, hieman vatsaa kasvattaneen, luonteeltaan mukavan miehensä sellaiseen urheilulliseen, nuoreen mieheen, joka on kyllä mukava luonteeltaan, mutta melko pinnallinen. Sinällään ei minun elämääni vaikuttanut, mutta huomaan kyllä, millaiset paineet tällä kaverillani nykyään on tämän uuden miehensä kanssa... Ovat olleet reilun vuoden yhdessä. Paineilla tarkoitan nyt sitä, että kokoajan pitää miettiä omaa ulkonäköä ja urheilla.

Mä olen reilu 30v ja on kyllä jonkun verran kaveripiirissä miehiä, joiden naiset on alle 25v, joka saattanut jopa vaihtaakin nuorempaan. Ei haittaa minua, kaikki ovat ihan mukavia ihmisiä ja oma ystäväpiirini on liikunnallista sakkia, joten ei me päälle 30-vuotiaatkaan mitään lösähtäneitä siiderivalaita olla, että tartteisi kateellinen olla ainakaan ulkonäöstä. Mutta ehkä elämänasenteesta olen vähän kateellinen näille nuorille, heillä ei ole vielä sellaista kyllästymistä ja katkeruutta, mitä joillakin minun ikäisilläni alkaa jo olla.

Vierailija
282/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden naisen, joka lasten vanhetessa alkoi kaipailla huomiota muualtakin. Lopulta tilanne johti naisen aloitteelliseen eroon ja siinä oli jo pettämistä ollut fyysiselläkin tasolla.

Tämä nainen vaan yllättyi, että kun hänen piti "voimaantua" ja löytää elämänsä mies, ei sinkkutarjonta oikeasti ollutkaan ihan semmoista, mitä varattujen kanssa vehtaaminen oli antanut ymmärtää.

Hänen "tylsä" 35v ex-miehensä taas löysi erittäin näyttävän, sosiaalisen ja energisen nuoren naisen. Ikäeroa nyt ei ollut tähän ketjuun kuin kuusi vuotta, mutta kuitenkin.

Minä ja vaimoni olemme molemmat olleet aidosti onnellisia miehen puolesta. Olisimme varmaan myös jos sukupuolet olisivat toisin päin, mutta tilanne sama, että pettäjä saakin lopulta käteensä Mustan Pekan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Kaveri vaihtoi keski-ikäistyvän, hieman vatsaa kasvattaneen, luonteeltaan mukavan miehensä sellaiseen urheilulliseen, nuoreen mieheen, joka on kyllä mukava luonteeltaan, mutta melko pinnallinen. Sinällään ei minun elämääni vaikuttanut, mutta huomaan kyllä, millaiset paineet tällä kaverillani nykyään on tämän uuden miehensä kanssa... Ovat olleet reilun vuoden yhdessä. Paineilla tarkoitan nyt sitä, että kokoajan pitää miettiä omaa ulkonäköä ja urheilla.

Mä olen reilu 30v ja on kyllä jonkun verran kaveripiirissä miehiä, joiden naiset on alle 25v, joka saattanut jopa vaihtaakin nuorempaan. Ei haittaa minua, kaikki ovat ihan mukavia ihmisiä ja oma ystäväpiirini on liikunnallista sakkia, joten ei me päälle 30-vuotiaatkaan mitään lösähtäneitä siiderivalaita olla, että tartteisi kateellinen olla ainakaan ulkonäöstä. Mutta ehkä elämänasenteesta olen vähän kateellinen näille nuorille, heillä ei ole vielä sellaista kyllästymistä ja katkeruutta, mitä joillakin minun ikäisilläni alkaa jo olla.

Herranen aika. 30-vuotiaathan on vielä nuoria. Itsekkin siinä iässä aloin vasta esikoista odottamaan ja elämä oli ns. vasta aluillaan. Lapsia, ura nousukiidossa (jos siis työtäni voi uraksi sanoa), talon rakentamista ja vielä oli nuori ja voimakas ja jaksoi hyvin. 

Ei kait nyt kolmikymppistä voi pitää vanhana ja rupsahtaneena. Ihmeellinen käsitys

Vierailija
284/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollainen sääliä ja naureskuls herättää. Sekä vahingoniloa kun se ero tulee uudestaan.

Omassa tuttavapiirissä eräskin juntti vaihtoi hoikan urheilullisen mukavan kumppaninsa selkeästi vanhempaan yli sata kiloa Dern tatuoituun mielenterveyspotilaaseen. Siinä sitä täytyy olla todellista rakkautta ja sielunkumppanuutta. Varsinkin kun koko tuttavapiirissä omat lapset mukaan lukien katkaisi kaikki yhteydet.

Nämä vanhojen naisten keksimät sadut ovat säälittäviä.

Vierailija
285/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.

Nämä vanhojen naisten keksimät sadut ovat säälittäviä.

Vierailija
286/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen vähän sellainen etten vieläkään tiedä mitä isona haluan tehdä ja olen 35v. Siitä huolimatta mies vaihtoi vaimonsa 10vuotta sitten minuun ja rakastaa edelleen ja tekee kaikkensa eteeni.

Rakkaus on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään.

Tietoisku. Sä olet jo iso. Jos sinusta ei vielä ole mitään tullut niin ei tule tulemaankaan. Kyllä se äijä sutkin jättää, siihen voit luottaa. Petturi on aina petturi.

Silloin kun mies pettää, syynä on yleensä sinunlainen ilkeä nainen. Miksi mies ei saisia etsiä parempaa naista ja olla onnellinen?

Vierailija
287/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun asiaan kannustavasti ja kehoitan hankkimaan kolmannen pyörän meidän makkariin.

Nii, pari harrikkaahan siellä jo onkin.

Vierailija
288/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mies vaihtoi hoikkaan ja nuoreen, ihanaan naiseen, jonka kanssa "voi keskustella mistä aiheesta vain ja nainen on vielä urheilullinekin". Kun pariskuntaa alkoi näkyä tapahtumissa yms. niin nainen oli pari vuotta kaveriani nuorempi, kasvoiltaan kirveellä veistetty, harrasti tatuointeja ja hänellä oli yllätyksekseni ohuet, vaaleat viikset ylähuulen tuntumassa. Hoikkuus oli niin ja näin, ehkä yläosa on hoikka mutta alaosa on sitäkin leveämpi. Ihmettelin kovasti miehen makua. Oli hauskaa soittaa tapahtumasta kaverilleni ja kertoa, että mitä sitten exäsi on sinulle kertonutkaan uudesta onnestaan niin nähtyäni tapauksen olen hyvin hämmästynyt mitä hänessä on niin ihanaa. Ja että suosittelen suodattamaan exän hehkutuksen ja vaihtamaan ne lukot lopultakin, kyseessä on joku hetkellinen älynväläys ja älä ota sitä exää takaisin ikinä.

Mukava huomata, että naiset itsekin ajattelevat ei niin kauniista ja vartaloltaan epäsuhtaisista naisista täsmälleen samalla tavalla kuin me miehetkin.

Vierailija
289/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tärkeää kohentaa egoaan.  Vaimon olisi  oltava nuorekas ja laittautua nätiksi, eikä nalkuttaa kaikesta jonninjoutavasta.  Huomioida mies. 

Ei se onni aina löydy silloinkaan, kun vaihtaa nuorempaan. Usein rupeaa kaipaamaan sitä entistä

ja haluaisi palata entisen luo. 

Ei se aina päde, että vaihtelu virkistää.  Minkäs voit, jos mies menee, se menee. 

Vain tyhmät naiset kuvittelevat, että kyseessä on jokin egojuttu. Ei se ole. Kyse on ainoastaan siitä, että me miehetkin haluamme olla onnellisia ja rakastettuja. Ikävä kyllä suomalaisilla naisilla on suurimmalla osalla pahaa tunnevammaisuutta, eli oikea onni löytyy usein vasta, kun nai nuoren naisen jostain aivan toisenlaisesta kulttuurista. Onhan se selvää, että kun suomalainen nainen ei osaa kunnioittaa ja rakastaa edes itseään, miten hän kykenisi rakastamaan ja kunnioittamaan ketään muutakaan.

Vierailija
290/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on tärkeää kohentaa egoaan.  Vaimon olisi  oltava nuorekas ja laittautua nätiksi, eikä nalkuttaa kaikesta jonninjoutavasta.  Huomioida mies. 

Ei se onni aina löydy silloinkaan, kun vaihtaa nuorempaan. Usein rupeaa kaipaamaan sitä entistä

Ei se aina päde, että vaihtelu virkistää.  Minkäs voit, jos mies menee, se menee. 

Vain tyhmät naiset kuvittelevat, että kyseessä on jokin egojuttu. Ei se ole. Kyse on ainoastaan siitä, että me miehetkin haluamme olla onnellisia ja rakastettuja. Ikävä kyllä suomalaisilla naisilla on suurimmalla osalla pahaa tunnevammaisuutta, eli oikea onni löytyy usein vasta, kun nai nuoren naisen jostain aivan toisenlaisesta kulttuurista. Onhan se selvää, että kun suomalainen nainen ei osaa kunnioittaa ja rakastaa edes itseään, miten hän kykenisi rakastamaan ja kunnioittamaan ketään muutakaan.

Ja sä kuvittelet, että se nuori ja kaunis postimyyntivaimo rakastaa? Eiköhän sekin vain rahan perässä tule.

Vierailija
291/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.

Siinähän pyörittelevät. 

Aikuinen ihminen saa tehdä juuri niin kuin itse haluaa.

Vierailija
292/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde alkoi niin, että mies lähti yli 20vuotta kestäneestä suhteesta. Olisi lähtenyt vaikka emme olisi tavanneet, joskin vähän myöhemmin, mutta tätä ilkeät ihmiset eivät usko vaan kokevat, että mieheni lähti nuoremman matkaan.

Kun tapaisimme olin 16vuotta nuorempi, pienen lapsen yh, tosi nätti, iloinen, sosiaalinen, mutta vailla suuntaa elämässä.

Tilanne on sama nyt 10vuotta myöhemmin, paitsi, että meillä on myös yhteinen lapsi. Mieheni on ura-ihminen ja minä olen tehnyt milloin mitäkin tai ollut lasten kanssa kotona ja tämä on miehelleni hyvä juttu juuri näin, kuten myös minulle.

Helppoa meillä ei ole aina ollut, mutta rakkaus on kestänyt ja vain vahvistunut.

Ja vielä mitä tuohon ikäeroon tulee niin miestäni häiritsi aluksi, että olin niin paljon nuorempi. Hän myös menetti muutaman kaverin, koska vaimot eivät halunneet enää meitä (minua) sinne kylään.

Nyt kun on oltu 10vuotta yhdessä niin nämä vaimot jo puhuvat minulle, mutta meitä ei edelleenkään kutsuta tiettyihin paikkoihin. Miestäni se ei ole pahemmin häirinnyt, koska on sitä mieltä ettei niitä kyseisiä ihmisiä ole sitten tarkoitettu ystäviksi.

Vierailija
293/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Jos joku 'vaihtaa kumppanin' nuorempaan, niin eihän siinä varmaan koskaan ollutkaan mitään syvällisempää ja todellista rakkautta liittyen siihen ihmiseen ja persoonaan.

Vaan on "rakastuttu" johonkin ulkoisiin seikkoihin ja omiin mielikuviin ja kun iän myötä ne eivät enää miellytäkään niin kumppani vaihtoon vaan!

Joo o, kyllähän niin tapahtuu oikeasti, mutta enpä olisi tuollaisesta huolissani, jos oikesti tietää, että on sellaisen kumppanin kanssa, joka haluaa olla MINUN kanssa, eikä vaan jonkun hoikan ja nuoren LIHAN kanssa. ;)

Samalla tavalla se uusi nuori nainenkin lopulta menettää arvonsa sen vaihtajaukon silmissä ja "rakkaus" sammuu.

Kannattaa todella miettiä kenen kanssa jakaa elämänsä. ;)

Vierailija
294/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä kuvittelet, että se nuori ja kaunis postimyyntivaimo rakastaa? Eiköhän sekin vain rahan perässä tule.

Tyhmimmät oikeasti luulee, että ne tuontimorsiamet oikeasti välittäisivät oman isänsä ikäisestä miehestä. Noille vähän naureskellaan.

Kaveripiirissä ei kukaan ole "vaihtanut nuorempaan", muutaman vätyksen on nainen jättänyt.

Vierailija
295/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei voi olla mitään parempaa kuin nuori, timmi ja täyspäinen tyttöystävä. Miehelle seksi on silloin parasta, ja kaikki aistit tyydyttyvät. Turha siinä kenenkään ulkopuolisen on mitään kitistä, kun kerran vakka kantensa valitsee.

Aivan sama, jos tanttoja se harmittaa, mutta kyllä soisin heillekin tyydyttävän parisuhteen.

Elämä on upeaa silloin kun on joku, josta pitää kiinni. (sitä sysäämistä unohtamatta!)

Vaikka olisi sitten vähän nuorempikin.

Vierailija
296/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole ihan yksi yhteen, mutta itse leskeydyttyäni uudeksi kumppaniksi valikoitui edesmennyttä miestäni liki 20 vuotta nuorempi mies. 

Kaikki omanikäiseni ja minua vanhemmat naispuoliset, pariutuneet ystäväni ovat kahden kesken tunnustaneet kadehtivansa minua. 

Sikäli omituinen tilanne, että mulla tulee sitten aina mieleen että kadehtivat sitä, että mun mies kuoli, kun "sain" sitten nuoremman tilalle. o_0

Vierailija
297/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmät naiset kuvittelevat, että kyseessä on jokin egojuttu. Ei se ole. Kyse on ainoastaan siitä, että me miehetkin haluamme olla onnellisia ja rakastettuja. Ikävä kyllä suomalaisilla naisilla on suurimmalla osalla pahaa tunnevammaisuutta, eli oikea onni löytyy usein vasta, kun nai nuoren naisen jostain aivan toisenlaisesta kulttuurista. Onhan se selvää, että kun suomalainen nainen ei osaa kunnioittaa ja rakastaa edes itseään, miten hän kykenisi rakastamaan ja kunnioittamaan ketään muutakaan.[/quote]

Vain tyhmät miehet ajattelevat naisistaan näin.kyse on parisuhteesta ei mistään jumalan palvomisesta.vaikka nainen kuinka hoitaisi taloutta,lapsia ja miestään pitäisi hyvänä niin silti mies lähtee nuoremman matkaan.pask*at siinä mistään rakkauden halusta ole kyse vaan oman egon nostamisesta nuoremmalla ja sille omalle kumppanille joka antoi ne nuoruusvuotensa miehelleen ei olekkaan enää mitään väliä.näitä olen nähnyt läheltä monta tapausta ja se on surullista.

Vierailija
298/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen sinkkunainen. Huvittavaa minusta on, että vieläkin parikymmentä vuotta vanhemmat patut yrittää iskeä. Ihan kuin olisin niin miehen puutteessa, että alkaisin vanhaa ukkoa hyysäämään. Jotkut miehet kyllä luulevat itsestään liikoja

Vierailija
299/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Åbo Akademin tutkimuksessa kaikenikäiset miehet haluavat seksikumppanikseen mieluiten 25-vuotiaan naisen. Syy löytyy evoluutiosta: tämän ikäisenä nainen on hedelmällisimmillään. Miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä 25-vuotiaiden naisten kanssa, on evoluution mittaan ollut enemmän lapsia kuin miehillä, jotka ovat harrastaneet seksiä muunikäisten naisten kanssa.

Miehelle itseä selvästi nuorempi kumppani on voitto. Siitä saa pisteitä muiden miesten silmissä. Kumppanin fiksuus, kauneus ja nuoruus on samanlainen statusasia kuin hyvä palkka tai hieno auto. Kiinnostuksen kohteet ja näkemys elämästä taas ovat kovin erilaisia ja tuovat haasteita yhteiselämään, isä-tytär-asetelma alkaa näkyä arjessa ja keskinäisessä kemiassa. Kiinnostuksen kohteet, matkakohteet, puheenaiheet, mitä haluaa tehdä illalla ja milloin mennään nukkumaan, millainen seksi tyydyttää naisen, kaikki tämä aiheuttaa kauheat suorituspaineet. Parikymppisten ihmisten juhlissa vanhempi mies on ihan pihalla, ja voi olla, että tulisi jonkinlainen namusetäfiiliskin.

Toki miehen arvostettu asema ja varallisuus kompensoivat kaikissa kulttuureissa vanhuuden tuomia haittoja. Mitä vanhemmiksi miehet tulevat, sitä enemmän itseään nuorempia naisia he haluaisivat deittailla. Kaikenikäisillä miehillä on naisia laajempi ikähaarukka siinä, minkä ikäisiä kumppaneita he toivoisivat, mutta miesten ikähaarukka vielä levenee iän myötä. 40–50-vuotiaina miehet alkavat ronkeleiksi ja hakevat lähinnä itseään nuorempia kumppaneita. 52 vuotta on keskimääräinen ikä, jolloin miehet alkavat etsiä vain itseään nuorempaa seuraa. Vanhemmiten miesten yltiöpäisyys vain kasvaa: yli 60-vuotiaana haetaan alaiältään vielä nuorempaa seuraa kuin 50-vuotiaana. Miehet tulevat deittipalstalle tavallisesti hyvin pian eron jälkeen. Jos mies on ollut naimisissa ikäisensä naisen kanssa, hän ehkä hakee vaistonvaraisesti ”jotain ihan muuta”. Eiväthän ne miehet alle kolmekymppisiä naisia saa. Todellisuudessa he pariutuvat lähes omanikäistensä naisten kanssa.

Minusta on liikuttavaa, että loppujen lopuksi sekä miehet että naiset käyttävät toivepuolisostaan adjektiiveja rehellinen, huumorintajuinen ja kunnollinen. Useimmat ihmiset toivovat kumppanikseen ihan tavallista miestä tai naista.

Siinäkin oli taas katkeran keski-ikäisen naiskäntyn lämmin itkuvirsi.

Vierailija
300/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.

45kg kurvikas vartalo :D Nyt on ukkoa pahimman kerran huijattu, ellei nainen sitten ole 145cm myöskin

Mene käymään joskus vaikka Filippiineillä, jos et usko. Siellä on pilvin pimein hoikkia, mutta todella seksikkäillä vartaloilla olevia naisia. Suomessahan varsinkin naisilla vartalonkuva on täysin vääristynyt ja nykyisin ylipainoista pulleroa pidetään normaalipainoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi