Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
45kg kurvikas vartalo :D Nyt on ukkoa pahimman kerran huijattu, ellei nainen sitten ole 145cm myöskin
Mene käymään joskus vaikka Filippiineillä, jos et usko. Siellä on pilvin pimein hoikkia, mutta todella seksikkäillä vartaloilla olevia naisia. Suomessahan varsinkin naisilla vartalonkuva on täysin vääristynyt ja nykyisin ylipainoista pulleroa pidetään normaalipainoisena.
Aivan varmasti on, mutta et sinä heidän painoa tiedä. Ja jokainen tajuaa, että suomalaiset naiset ovat pitempiä mitä filippiiniläiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuosikymmeniä kaikki naisystävä ovat olleet noin 10v nuorempia eikä kaverit ole koskaan asiasta mitään maininneet mitä nyt iästä ollaan puhuttu eri tavoin. Joillain nainen on vanhempi. Mutta sitten kävi niin, että 30v nuorempi (olen 61) vei jalat alta. Mahtava luonne ja 45kg kurvikas vartalo. Ei miehet eikä edes naiset kestä sitä sivistyneesti katsella. Muutamassa sekunnissa voi tuntea ja nähdäkin kateuden. Onhan tässä omat ongelmansa, mutta hei, me viihdymme yhdessä ja olemme todella onnellisia. Suorastaan kiusottelen kavereita aiheesta.
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Suomalaiset naiset ovat omituisi pötkylöitä, niin ehkä sinun on vaikea uskoa, että voi olla alle 50kg, mutta silti kurvikas. Oma vaimo painaa nyt 48kg ja on 165cm pitkä. On erittäin muodokas, koska aivan mahtavat pyöreät ja kiinteät rinnat, kapea uuma ja pyöreä peppu.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei voi olla mitään parempaa kuin nuori, timmi ja täyspäinen tyttöystävä. Miehelle seksi on silloin parasta, ja kaikki aistit tyydyttyvät. Turha siinä kenenkään ulkopuolisen on mitään kitistä, kun kerran vakka kantensa valitsee.
Aivan sama, jos tanttoja se harmittaa, mutta kyllä soisin heillekin tyydyttävän parisuhteen.
Elämä on upeaa silloin kun on joku, josta pitää kiinni. (sitä sysäämistä unohtamatta!)
Vaikka olisi sitten vähän nuorempikin.
Mitä se nuori, timmi ja täyspäinen tyttötystävä tuosta suhteesta saa?
Outoa, että niin monen miehen mielestä keski-ikäiset naiset ovat katkeria. En ole koskaan ollut niin onnellinen ja huoleton kuin nyt. Hyvä palkka, vakityö, velat maksettu, on varaa nauttia elämästä ja satsata omaan hyvinvointiin. Pääsen urheilemaan vaikka joka päivä, kun ei ole pieniä lapsia. Urheiluharrastuksesta löytyi sitten itseäni kymmenisen vuotta nuorempi miesystävä, joka pitää minua tasapainoisena ja tervepäisenä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei voi olla mitään parempaa kuin nuori, timmi ja täyspäinen tyttöystävä. Miehelle seksi on silloin parasta, ja kaikki aistit tyydyttyvät. Turha siinä kenenkään ulkopuolisen on mitään kitistä, kun kerran vakka kantensa valitsee.
Aivan sama, jos tanttoja se harmittaa, mutta kyllä soisin heillekin tyydyttävän parisuhteen.
Elämä on upeaa silloin kun on joku, josta pitää kiinni. (sitä sysäämistä unohtamatta!)
Vaikka olisi sitten vähän nuorempikin.
Mitä se nuori, timmi ja täyspäinen tyttötystävä tuosta suhteesta saa?
Kirjoitukset, joissa mies puhuu vain omasta nautinnostaan, paljastavat paljon siitä miehestä. Ja myös sen, mikseivät suhteet ole onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45kg kurvikas vartalo :D Nyt on ukkoa pahimman kerran huijattu, ellei nainen sitten ole 145cm myöskin
Mene käymään joskus vaikka Filippiineillä, jos et usko. Siellä on pilvin pimein hoikkia, mutta todella seksikkäillä vartaloilla olevia naisia. Suomessahan varsinkin naisilla vartalonkuva on täysin vääristynyt ja nykyisin ylipainoista pulleroa pidetään normaalipainoisena.
Aivan varmasti on, mutta et sinä heidän painoa tiedä. Ja jokainen tajuaa, että suomalaiset naiset ovat pitempiä mitä filippiiniläiset naiset.
Kaikki suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin kaikki filippiiniläiset naiset? :-)
Minä olen seurustellut ihan supisuomalaisen naisen kanssa jolla oli mittaa hädintuskin 150cm ja painoi taatusti alle 50kg. Ihan naisellinen tiimalasivartalo kuitenkin vaikka tietysti miniatyyrikoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset ovat pidempiä kuin kaikki filippiiniläiset naiset? :-)
Minä olen seurustellut ihan supisuomalaisen naisen kanssa jolla oli mittaa hädintuskin 150cm ja painoi taatusti alle 50kg. Ihan naisellinen tiimalasivartalo kuitenkin vaikka tietysti miniatyyrikoossa.
Kyllä sinä tajusit, että kyse on keskimääräisestä pituudesta. Suomalaisista naisista vain harva on alle 150 cm pitkä. Noinkin lyhyenä on vaikea olla kurvikas, jos painoa on 45 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.
Onneksi jossain vaiheessa suomalaiset alle 100 äo:n omaavat naiset kuolevat sukupuuttoon. Ei paljon maailmalla viitsi mainostaa olevansa Suomesta, kun ulkomaalaisilla on sellainen käsitys maamme naisista, että äo on yleensä n. 80 ja ovat kuin ilotyttöjä., mutta eivät varmaan äo:stä johtuen älyä pyytää rahaa seksipalveluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 43-v kaveri saa kohta 16 vuotta nuoremman avovaimonsa kanssa ensimmäisen lapsensa. Aikanaan kuulemma kaikkia jännitti, ollaan siis vuosien varrella paljon aikaa yhdessä ja läheisiä. Heidän ikäeroaan ei huomaa, ovat tavalllinen, onnellinen pariskunta ja toivon koko sydämestäni heille kaikkea hyvää.
Ei se tuossa iässä enää mitään vaikuta.
Ok, vastasin kun kysyttiin. Meidän oma neito on 18, eikä kumpikaan jaksa enää kovin sirpakoita, kun ei ole pakko - ilmeisesti se tosiaan lakkaa vaikuttamasta jossain kohdassa ;)
Vähän päälle nelikymppinen ja vähän alle 30 ei ole niin erilaisia enää ajatuksiltaan eikä nelikymppinen ole vielä vanha.
Itse olen nyt 35 ja multa kysytään vielä paperit vielä kun käyn ostamassa tupakkia ja olen paremmassa kunnossa kuin alle kolmekymppisenä.He ovat tavanneet vuosia sitten, jolloin ajatusmaailmojen eron olisi voinut olla kuvitella olevan suurempi. Pariskunnan edelleen nuori ja sirpakka nainen on aina ollut vuosia ikäistään vanhemman oloinen. Toki hekin ovat kasvaneet yhteen ajan saatossa.
.. Vai on 28 vee ollut vuosia vanhemman oloinen.. :)
Miten sitä ollaan vanhemman oloisia?Rankalla masennustaustalla.
Heh heh, vai niin. :)
Et semmonen elämämkoulu on vanhentunut.Jep, on ollut ihan erilainen reissu kuin itsellä parikymppisenä...saati tuolla meidän teinillä, joka on ajatusmaailmaltaan aika lapsi vielä, kuten tuossa iässä pitäisi ollakin. - On muuten fiksuimpia tapaamiani ihmisiä, ne eivät aina taida päästä ihan helpolla.
Joo. Se karistaa teiniangstin kun on oikein masentunut.. Hohhoijaa. Vai vanhemman oloinen...
Puhutaan ihan eri asiasta kuin ohimenevästä teiniangstista. Et ilmeisesti ole koskaan tavannut ihmistä, jolla on nk. huoleton nuoruus jäänyt väliin?
Tosi söpöä kun vakuuttelee olevasi tosi vanhan oloinen jo 27 vuotiaana. Mä vakuuttelee olevani tosi nuorekas 35 vuotiaana.
Meillä oli talo 22 veenä ja eka lapsi 24 vuotiaita. Ei ole ollut aikaa enää murehtia mitään kuinka tyhmiä äiti ja isi on olleet. :)Tämä arvio oli minun näkökulmastani, ei hänen omastaan. Hänen sanomansa mukaan hän ei olisi löytänyt kumppania ikäisistään, enkä ihmettele miksi, nyt kun on tunnettu vuosia. Minä taas olen 40, ihan ikäiseni oloinen ja näköinen (ja meillä oli lapsi ja talo jo 22-vuotiaina, jos se johonkin liittyy?!?). Se ei kuitenkaan ole poistanut havaintoa siitä, että toisten elämä menee joskus eri tavoin.
Juu. Hyvä että oli vanhemman oloinen ja jäänyt huoleton nuoruus väliin. On varmaan sitten tosi vanha jo vanhana kun on ollut niin masentunut. Eihän se viisaus kun lisääntyy vaan jos vaikka masentuu lisää.
Eihän se mikään hyvä ole. Kaikki vaan eivät saa sellaista. Keskustelun alkuperäinen pointti lienee kuitenkin ollut ikäeron näkymisessä, tällä parilla sitä ei ole ulkopuolisten silmiin ollut.
Nii se masennus oli sitten vanhentunut sitä eukkoa? Ettei vaan ois ryypännyt rankasti.. :D
Ilmeisen mahdotonta kuvitella, että jollakin voi elämä mennä noinkin? Kyllä, masennus ilmeisesti vanhentaa, ainakin jos puhutaan vaikeasta, joka ei ole yhteydessä sen enempää teiniangstiin kuin päihteisiinkään. Ko. henkilö on pystynyt hiljalleen ponnistelemaan ylöspäin syrjäytyneisyydestä, ja se on jotakin, joka monelta olisi jäänyt tekemättä.
.. Ihan noin ulkopuolisen silmin..
Eli ajatellaanpa että ovat olleet yhdessä 2 vuotta. Mies ollut tapaamishetkellä 41 ja tyttö 25. Eli mies on löytänyt itselleen 16 vuotta nuoremman, masentuneen ja syrjäytyneen, hajalla olevan tyttösen itselleen hyväksikäytettäväksi.. Siltä tuo nyt kuulostaa.
Tutkitusti suomalaisista naisista lähes 90% elävät valheessa ja kusettavat kaikkia kanssaihmisiä minkä ehtivät. Siksi teidän on mahdotonta ajatella miehistäkään muuta kuin, että solmiessaan suhteen naiseen, mieskin olisi hyväksikäyttäjä. Erittäin surullista.
Miehen kanssa nainen yleensä itsenäistyy huomaamattaan ja alkaa käyttäytyä kuin aikuinen eli tasa-arvoisesti. Nainen katkeroituu ja turhautuu, kun mies on vielä lapsen tasolla itsekkäässä maailmassaan. Nainen ei kuitenkaan näe, että itse mahdollistaa sen ettei mies kasvaa kun alistuu ja istuu norsun v naamallaan, kun vain odottaa eikä uskalla miehelleen vikistä. Mies turhautuu ja alkaa näkemään puolison pahan a, kun ei kerro tunteistaan. Naisella naksahtaa kun lapset muuttaa pois kun on ruvennut äidiksi miehelleen. Mies vaihtaa nuorempaan, kun haluaa itse itsenäistyä, kun nainen ei ole antanut tähän mahdollisuutta jäämällä nyrkin ja hellan väliin. Kaikki ovat lopulta onnellisia kun ero tapahtuu ja kumpikin pääsee itsenäistymään. Omia ja toisen virheitä/puolia tmv täytyy vain oppia hyväksymään. Kun on itsenäistytty itse on helpompi lähteä parisuhteeseen..
En tiedä ymmärsikö kukaan, mutta jos juttu ei toimi, täytyy muuttaa itseään ja kokeilla uusia tapoja unohtamatta toisen huomioon ottamista ja ymmärrystä. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä ja muuttaa. Ongelmaa tarvitaan kaksi ja sen ratkaisemiseen kaksi.
Ketjusta toiseen nuoret miehet valittavat täällä, kun eivät saa naista. Ja sitten on näitä ketjuja, joissa miehet tuosta vain vaihtavat nuorempaan. Nuoria sinkkumiehiä on niin paljon enemmän kuin naisia eli se vaihtaminen on oikeasti hyvin vaikeaa. Julkkikset tosin vaihtavat, mutta ovat julkkiksia. Kaveripiirissäni kaikki eronneet naiset löysivät uudeksi kumppanikseen itseään nuoremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiirissä on naurettu yli kolmekymppisille miehille, jotka ovat saaneet jollain ilveellä 10 vuotta nuoremman naisen.
Isäni tutulla on huomattavasti nuorempi thaikkuvaimo ja kyllä siitäkin koko kylä puhuu postimyyntivaimona ja miehelle naureskellaan.Naureskellaan???
Onpas sulla ilkeä ja tyhmä kaveripiiri.Asia varmaan kuuluu heille, eh?
Ja tätä vielä peukutetaan. Ei jösses.Onneksi jossain vaiheessa suomalaiset alle 100 äo:n omaavat naiset kuolevat sukupuuttoon. Ei paljon maailmalla viitsi mainostaa olevansa Suomesta, kun ulkomaalaisilla on sellainen käsitys maamme naisista, että äo on yleensä n. 80 ja ovat kuin ilotyttöjä., mutta eivät varmaan äo:stä johtuen älyä pyytää rahaa seksipalveluistaan.
Onpa suomimiehillä kurjaa, tavaraa on tyrkyllä ja vielä ilmaiseksi. Kyllä ne ulkomailla säälii teitä.
Jos nyt asia ylipäätään minua mitenkään häiritsisi tai tuntisin oloni uhatuksi, alkaisin kaveeraamaan naisen kanssa ja tehtäis läppä koko jutusta. Girl power. Naista ei ainakaan kannata alkaa sorsimaan, ei ole hänen vikansa että miehet on vähän yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vähän lapsellisia innossaan, kuvittelevat tosiaan, että jos kaveri löytää uuden nuoren naisen niin itsellekin voi tapahtua niin mutta onneksi oma mies on nyt päättänyt olla luja ja vastustaa kiusauksia ihan lastenkin tähden. Tai kun ei halua luopua mukavasta ja totutusta elämästä asunnon ja talouden suhteen. Kun se lähimarketin kassatyttökin aina sanoo just hänelle "hei", vois tapahtua ihan mitä vaan. Siinä kassalla liukuhihnalla ostosten ja hormonien jyllätessä eteenpäin.
Naisella pitää olla enkelin kärsivällisyys hyväksyessään miehensä evoluutio ja typeryys, silti rakastaa tuota epärealistista olentoa. Joka käy salilla ja zumbassa mutta ei kehtaa pitää unimaskia tai tukisulkkia lentomatkoilla tai tarkastelee huolestuneena alkavaa kaljua peilillä kylppärissä.
Muista rakastaa miehesi inhimillisyyttä jos sunkin vain pystyt, hän on evoluution uhri eikä voi sille mitään. Kunhan vain ei hölmöyttään sano arkipäiviensä unelmia ääneen, että taitaa se S-marketin kassa katsoa häntä sillä silmällä, hän on huomannut. Voi huokaus.
Jos olisit mies, ymmärtäisit itsekin, että oikeastaan jokaisen miehen pitäisi vain panna niin paljon kuin ehtii eri naisia ja ryhtyä vasta n. 40-vuotiaana etsimään sopivaa vaimomatskua jostain eri kulttuurista. Tekstisi antaa ymmärtää, miten katkera ja vastenmielinen nainen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin meni muuten mutta sitten tuli tuo naisen painon keksiminen. Miehethän ei tunnetusti tiedä mitä nainen painaa. Jos painaa 45 kg, ollakseen kurvikas, täytyisi olla n. 140-150 cm pitkä. Ja silloinkin ne kurvit on vähän niin ja näin. Kurvit painaa, oli ne sitten rasvaa tai lihasta tai silikoonia.
Suomalaiset naiset ovat omituisi pötkylöitä, niin ehkä sinun on vaikea uskoa, että voi olla alle 50kg, mutta silti kurvikas. Oma vaimo painaa nyt 48kg ja on 165cm pitkä. On erittäin muodokas, koska aivan mahtavat pyöreät ja kiinteät rinnat, kapea uuma ja pyöreä peppu.
Heh heh. Olen ollut 165 ja 48 kg ja sairastin silloin anoreksiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaveri vaihtoi nelikymppisen hoikan, urheilullisen, kauniin ja mukavan töissä käyvän vaimonsa varsin tukevaan parikymppiseen harmaavarpuseen, joka ei ole ihan vielä kekisnyt, mitä haluaisi isona tehdä (eli on siis työttömänä). Ei kaverit kadehdi, ei, ennemmin pyörittelevät päätään ja ihmettelevät.
Siinähän pyörittelevät.
Aikuinen ihminen saa tehdä juuri niin kuin itse haluaa.
Toki. Mutta turha itkeä kun entiset kaverit alkavat hylkivä hylkiötä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituskysymys on outo. Jos minun mieheni kavereista joku vaihtaisi nuorempaan tai ylipäätänsä eroaisi, niin eipä tulisi hänelle mieleenkään olla innoissaan toisen parisuhten päättymisestä. Tietysti hänellä olisi ikävä entistä ystäväpariskuntaa ja hänestä olisi rasittavaa tutustua kaverinsa uuteen puolisoon, koska ei tietäisi,kestääkö se, eli kannattaakouuteen naiseen edes tutustua.
Minulla on tutta apiirissä eräs mies, joka n 50 v teki pari lasta paljon nuoremman naisen kanssa. Nainen vaihtoi nuorenpaan ja nyt tämä iskä hoitaa joka toinen viikko pikkulapsiaan. Tällä miehellä on entisestä suhteesta aikuiset lapset. Naurattaa kun näen tämän papparaisen pikkulastensa kanssa, näyttää niin väsähtäneeltä ja tyytymättömältä. Itse pilasi ensimmäisen avioliittonsa uskottomuudellaan.
Jos se ensimmäinen nainen olisi osannut tehdä miehen onnelliseksi, hänen ei olisi tarvinnut etsiä rakkautta muualta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän suhde alkoi niin, että mies lähti yli 20vuotta kestäneestä suhteesta. Olisi lähtenyt vaikka emme olisi tavanneet, joskin vähän myöhemmin, mutta tätä ilkeät ihmiset eivät usko vaan kokevat, että mieheni lähti nuoremman matkaan.
Kun tapaisimme olin 16vuotta nuorempi, pienen lapsen yh, tosi nätti, iloinen, sosiaalinen, mutta vailla suuntaa elämässä.
Tilanne on sama nyt 10vuotta myöhemmin, paitsi, että meillä on myös yhteinen lapsi. Mieheni on ura-ihminen ja minä olen tehnyt milloin mitäkin tai ollut lasten kanssa kotona ja tämä on miehelleni hyvä juttu juuri näin, kuten myös minulle.
Helppoa meillä ei ole aina ollut, mutta rakkaus on kestänyt ja vain vahvistunut.Ja vielä mitä tuohon ikäeroon tulee niin miestäni häiritsi aluksi, että olin niin paljon nuorempi. Hän myös menetti muutaman kaverin, koska vaimot eivät halunneet enää meitä (minua) sinne kylään.
Nyt kun on oltu 10vuotta yhdessä niin nämä vaimot jo puhuvat minulle, mutta meitä ei edelleenkään kutsuta tiettyihin paikkoihin. Miestäni se ei ole pahemmin häirinnyt, koska on sitä mieltä ettei niitä kyseisiä ihmisiä ole sitten tarkoitettu ystäviksi.
Näinhän siinä käy. Suljetaan ulkopuolelle entisistä sosiaalisista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vähän lapsellisia innossaan, kuvittelevat tosiaan, että jos kaveri löytää uuden nuoren naisen niin itsellekin voi tapahtua niin mutta onneksi oma mies on nyt päättänyt olla luja ja vastustaa kiusauksia ihan lastenkin tähden. Tai kun ei halua luopua mukavasta ja totutusta elämästä asunnon ja talouden suhteen. Kun se lähimarketin kassatyttökin aina sanoo just hänelle "hei", vois tapahtua ihan mitä vaan. Siinä kassalla liukuhihnalla ostosten ja hormonien jyllätessä eteenpäin.
Naisella pitää olla enkelin kärsivällisyys hyväksyessään miehensä evoluutio ja typeryys, silti rakastaa tuota epärealistista olentoa. Joka käy salilla ja zumbassa mutta ei kehtaa pitää unimaskia tai tukisulkkia lentomatkoilla tai tarkastelee huolestuneena alkavaa kaljua peilillä kylppärissä.
Muista rakastaa miehesi inhimillisyyttä jos sunkin vain pystyt, hän on evoluution uhri eikä voi sille mitään. Kunhan vain ei hölmöyttään sano arkipäiviensä unelmia ääneen, että taitaa se S-marketin kassa katsoa häntä sillä silmällä, hän on huomannut. Voi huokaus.
Jos olisit mies, ymmärtäisit itsekin, että oikeastaan jokaisen miehen pitäisi vain panna niin paljon kuin ehtii eri naisia ja ryhtyä vasta n. 40-vuotiaana etsimään sopivaa vaimomatskua jostain eri kulttuurista. Tekstisi antaa ymmärtää, miten katkera ja vastenmielinen nainen olet.
No hyvänen aika, eihän kukaan teitä estä. Sinne vaan vaimonhakuun, ei ne tällä palstalla päivystä.
Stalkkaatko veljeäsi 24/7 vai mistä tiedät mitä hän tekee vaimonsa selän takana? Odotahan kun veljenvaimo täyttää 40v, niin viimeistään silloin veljesi takuulla köyrii jotain simpsakkaan nuorta pimua.