Kuntosalilla läpinäkyvät jumppatrikoot; saahan niistä kohteliaasti huomauttaa?
Itsehän ei sitä läpinäkyvyyttä välttämättä havaitse hämärässä eteisessä kyykkiessä, mutta salin valoisassa keinovalaistuksessa peppu pystyssä rehkiessä näkymät voivat olla varsin paljastavat!
Kommentit (91)
Voi huomauttaa, jos on tuttu. Ei ehkä ventovieraalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse huomauttaa. Itse ainakin tiedostan riskin kyykätessä, mutta eipä sieltä mitään näy mitä ei näkisi vaikka uimarannalla. Enemmän häiriritsee kaupungilla "leggingsit on housut" - ihmiset, joiden pylly näkyy läpi kokoajan ilman pyllistämistäkin. Salilla ne kankut ovat sentään treenattuja.
Käyt sitten nakuranoilla? Näkyy vakoa ja reikää ja joskus on ollut esillä veristä kuukautissuojaakin. Yöks.
Olettepas te naiset negatiivisia. Tiedoksi että itse pukeudun ihan tarkoituksella salille hieman läpikuultaviin trikoisiin ja seksikkäisiin pikkareihin, joiden raja näkyy läpi.
Ja kyllä, teen näin nimenomaan flirttaillakseni miehille! Kelatkaa sitä.
T. Hyväkroppainen 40+ nainen
Vierailija kirjoitti:
Olettepas te naiset negatiivisia. Tiedoksi että itse pukeudun ihan tarkoituksella salille hieman läpikuultaviin trikoisiin ja seksikkäisiin pikkareihin, joiden raja näkyy läpi.
Niin ja minun puolestani miehetkin saisivat pitää tiukempia salivaatteita :) mutta se on kuulemma "homoa"...
Vierailija kirjoitti:
Lisää näitä!
Ennen en kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun asia nostettiin esille, niin KYLLÄ, läpikuultaviahan ne ovat. YES!
M29
Jos mies huomauttaa naiselle, se on vähän niin ja niin.
Nainen voi aina huomauttaa naiselle.
Voi sanoa, jos kyse on räikeästä näystä, ei pelkistä rajoista.
velvollisuutesi on huomauttaa, toki hienovaraisesti.