Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla läpinäkyvät jumppatrikoot; saahan niistä kohteliaasti huomauttaa?

Vierailija
15.02.2019 |

Itsehän ei sitä läpinäkyvyyttä välttämättä havaitse hämärässä eteisessä kyykkiessä, mutta salin valoisassa keinovalaistuksessa peppu pystyssä rehkiessä näkymät voivat olla varsin paljastavat!

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpinäkyvät vai läpikuultavat? Läpinäkyvät (kuten ikkuna) on sopimaton, mutta turha huomauttaa kun käyttäjä varmasti tietää. läpikuultava (kuten yleensä ohuesta kankaasta tehdyt venyvät vaatteet) on eri juttu.

Vierailija
22/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenihousut on oikeesti ihan prseestä, melkein kaikista näkyy läpi. Arvatkaa vaan kuinka monet on tullut ostettua ihan vain jotta saisi huomata ekalla salikerralla niiden sittenkin olevan prseestä läpinäkyvät. Nyt lopultakin löysin ulkomaisesta nettikaupasta aivan helvetin kalliit housut, joista ei näy läpi.

Naiset porukalla antamaan palautetta treenivaatevalmistajille tästä typerästä ongelmasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikuultavista varmaan kyse, mutta kyllä miehen aivot kääntää näyn läpinäkyväksi.

Vierailija
24/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulle joku sanoisi noin niin miettisin, että se on tuijotellut mun takapuolta 😂😂 eli se ois sulle paljon nolompaa.

Keskity salilla omaan treenaamiseesi äläkä tuijota vieraiden ihmisten peppuja.

Vierailija
25/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näitä läpikuultavia treenihousujahan näkyy koko ajan. Mut en mä kyllä yhtään ole vielä nähnyt ilman pikkuhousuja..? Miksi asiasta pitäisi huomauttaa, onhan niillä kuitenki kahdet housut jalassa vaikka päälimmäiset kyykätessä läpikuultaa? Ei tulis mieleenkään mennä kenellekään huomauttamaan asiasta. Jos joku minulle tulisi huomauttamaan, niin todennäköisesti toteaisin vaan et hittoako mun persettä kyyläät.

Vierailija
26/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita trikoiden päälle sortsit

Vierailija
27/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukukopissa saattaisin ehkä huomauttaa tyyliin "ootko muuten huomannu, että noista sun housista näkee läpi?"

Vierailija
28/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku turvonnut feministi kun on kateellinen. Annat toisen käyttää sellaisia vaatteita kun haluaa. Turha moralisoida kun toinen yrittää panostaa omaan tulevaisuuteen treenaamalla ja vaatetuksella.

Jätä siideri ja sipsit itse vähemmälle ja ota hänestä mallia! Joku voi myös huomauttaa sinua siitä vatsastasi tai reisistä mitkä ovat kuin tykinveto hevosella!!!

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ei sitä läpinäkyvyyttä välttämättä havaitse hämärässä eteisessä kyykkiessä, mutta salin valoisassa keinovalaistuksessa peppu pystyssä rehkiessä näkymät voivat olla varsin paljastavat!

Vierailija
29/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisitte sinne salille liikkumaan ette tuijottamaan toisten alapäätä tai takamusta.itse en tehdessä edes jaksa keskittyä muihin.

Vierailija
30/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lopultakin löysin ulkomaisesta nettikaupasta aivan helvetin kalliit housut, joista ei näy läpi!

Se on 2-3 pesua ja sen jälkeen näkymät muuttuu...

Vierailija
31/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. En ole itse ajatellutkaan että näkyy läpi. 

Missä valossa siis näkyy läpi? Ei ainakaan kotipeilissä näy

Vierailija
32/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä käyn aina sanomassa persettä ja häppäreitään esitteleville typyille, että MEETOO.

Useimmat katsovat hölmistyneenä, mutta muutama on tajunnut antaa minullekin treenin jälkeen!

T. Kimmo33

Vierailija
33/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät tuota tahallaan: hakeudutaan ilman pikkareita viereen pyllistelemään ja esitellään häppärit siinä sivussa. Eikä ole kerta eikä kaksi, vaan varmasti lähes tusina.

Sanoisin että moraalitonta ja kuvastaa tätä aikaa, kaikki paljastetaan se mikä on ollut ennen ihmisen omaa.

Sitten ihmetellään kun mielenterveysongelmat lisääntyvät. Eihän ihminen voi tuntea itseään normaaliksi kun paljastaa itsensä kaikelle kansalle viimeistä vakoa myöten.

Vierailija
34/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita trikoiden päälle sortsit

Ja minä pepun yli menevän löysän paidan. En halua häiritä kenkään treeniä.

Vierailija
35/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät tuota tahallaan: hakeudutaan ilman pikkareita viereen pyllistelemään ja esitellään häppärit siinä sivussa. Eikä ole kerta eikä kaksi, vaan varmasti lähes tusina.

Sanoisin että moraalitonta ja kuvastaa tätä aikaa, kaikki paljastetaan se mikä on ollut ennen ihmisen omaa.

Sitten ihmetellään kun mielenterveysongelmat lisääntyvät. Eihän ihminen voi tuntea itseään normaaliksi kun paljastaa itsensä kaikelle kansalle viimeistä vakoa myöten.

Treenivaatevalmistajat eivät valmista kuin läpikuultavia vaatteita, ainakaan naisille. Miehet itkevät häirinnästä, kun nainen sitten treenaa niillä varusteilla joita kohtuudella on saatavissa, mutta samaan hengenvetoon itkevät siitä, että naisille on omia saleja, joissa voisivat treenata miehiä häiritsemättä. Metoo vain näillekin häiskille.

Vierailija
36/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
37/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on aina pientä flirttiä, tämä on osa sitä...

Vierailija
38/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän 56v miehen joka on hankkinut trendisalille vuosikortin pelkästään näiden pyllistekikliden takia. Hyi &@##, itseäni kyllä inhottaisi jos joku vanha pervo kyttäis mua kun urheilen. Pukeudun normaalisti salille.

Vierailija
39/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yksi nainen kuiskaamaan, sellainen, jota en tuntenut, mutta oli usein samoissa ryhmäliikunnoissa. Oli uudet housut ja ei ne sovittaessa näkynyt läpi, mutta jumppasalissa eri juttu. Kiitollinen olin. En käytä niitä housuja enää kuin kotitreeneissä. 

Vierailija
40/91 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos miehen varustus näkyy housujen läpi tai housun lahkeesta jalkojen levittelyliikkeissä? Saako mies parkkeerata kanssatreenajan eteen levittelemään?

Heh pitäiskö menmä tahalleen oman ukon kans salille siten että kumpikin laittaisi päälleen tosi paljastavat vaatteet. Miehellekin joku xs kokoinen lyhytlahkeinen trikoohousu mikä pullottaa niin että kangas meinaa ratketa. Ja välillä näkyy jotain roikkuvan lahkeesta.. no joo ehkä emme mene tekemään itsestämme elävää vitsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän