Uusi miesystävä
Olen tapaillut nyt nelisen kuukautta miestä joka vaikuttaa oikein mukavalta. Asiassa epäilyttää se että mies ei ikinä vaadi mitään, suostuu kaikkeen ehdottamaani, tuntuu hyväksyvän kaikki mielipiteeni ja on muutenkin erittäin huomaavainen.
Onko vain alussa tuollainen vai muuttuuko ja näyttääkö jossain vaiheessa luonteensa? Pitäisi nyt sentään vähän särmää löytyä.
Kommentit (13)
Mun mies oli ensimmäiset puoli vuotta tuollainen. Se halus miellyttää, nyt on kyllä todellinen luonne tullut esiin :D muistan kyllä kun itsekseni ihmettelin onko tuo vähän liian tossu...
Minä ainakin olen saanut jo ihan tarpeeksi särmää. Vaihdetaanko?
Pidemmän päälle se "joo, okei"kin voi alkaa rassaamaan, kokemusta on. Tekeekö itse aloitteita mihinkään, ehdottaako yhteisiä tekemisiä tms.?
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän päälle se "joo, okei"kin voi alkaa rassaamaan, kokemusta on. Tekeekö itse aloitteita mihinkään, ehdottaako yhteisiä tekemisiä tms.?
Ehdottaa kyllä vaikka ja mitä. Minä saan aina päättää mitä tehdään. Hänelle käy kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaa kyllä vaikka ja mitä. Minä saan aina päättää mitä tehdään. Hänelle käy kaikki.
Onko mitään, mistä hän ei pidä/halua tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään, mistä hän ei pidä/halua tehdä?
Ei pidä isoista juhlista tai täysistä ravintoloista. En kyllä minäkään.
Aå
Vaikuttaa tossulta eli luuserilta.
voi hyvänen aika. Tollanen mäkin olen. Tossukkaa minusta ei saa tekemälläkään, vaikka joku voisi kuvitella että tossun alle joudun... Mutta kannattaa ehkä miettiä että onko nyt oikeasti tullut sellaisia asioita jotka saattaisi olla isoja myönnytyksiä. Jos ei niin niin turhaan mietit aihetta osa meistä muuttuu vähän toiset jatkaa useitakin vuosia (riippuen heidän omista mielenkiinnon kohteista). Jos taas on ollut isoja juttuja tai mahdollisesti kumppanin arvojen vastaista niin silloin saattaa olla tossukasta kyse...
Joskus saattaa vaan löytyä kumppani, jonka kanssa menee mieltymykset 90% samaan. Ole tyytyväinen. Ei mies välttämättä ole tossukka. Eroavaisuuksia löytyy varmaan myöhemmin.
Luulee että jätät sen jos sanoo oman mielipiteen, sitten kun on vuosia menny sun mukaan ja esittänyt olevansa muuta mitä on, jättää sut salaa kun ei enää kesyä. Niinku m u n exä teki!
Etsi alistajasika, josta voit sitten vuorostaan vuodattaa palstalle.